Jimny



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 17576 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 348  349  350  351  352   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2020.11.28 04:49:50 (17576.)
Goodspeed
(Nagykáta)
Voltunk nyomáspróbán a hengerfejjel.... ketté van repedve a 3as hengernél, ez a gyári hengerfej kuka. De már megvan az új...
2020.11.27 10:41:03 (17575.)
adam
(Tata)

Előzmény: kisgyerek2107 @ 2020.11.26. 18:12:55


köszi, vettem az adást.
2020.11.26 18:12:55 (17574.)
kisgyerek2107
(Tata)

Előzmény: adam @ 2020.11.18. 07:54:45


Írtam üzenetet.
2020.11.26 09:32:16 (17573.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: duck @ 2020.11.22. 13:20:27


Vita’ Tibivel voltunk párszor LR-es gurulásokon. (A Johny Disco vezette események ill. társaság érdemes!) Közben is akadt pár terepi szerelés (kiugrott rugó, lecsúszott ékszíj, stb.) az esti, tábortűzi meseest pedig főként ezekről szólt... Amikor rákérdezett valaki, hogy na és Suzu’-kkal mi a helyzet, mi csak hallgatni tudtunk, mert nálunk nincsen semmi ilyen - és ebben nem volt semmi élc :)
A hallgatásról jut még eszembe, hogy amikor az első pár LR-es közelebb jött, körbe szagolászolni a két ’kicsit’, az egyik pár perc után kérdezte meg:
- Várjál, baszki, ennek most jár a motorja?.. :D

Hegyjáró szerkesztette 2020.11.26 09:35:31-kor.
2020.11.22 13:20:27 (17572.)
duck
(Verõce)

Előzmény: bigi @ 2020.11.22. 06:57:20


csatlakozom, a Vitara motorja is az alapoktól újra lett építve két éve, azóta is hibátlan. Ugyanígy szólt a bejáratási direkció, nincs is vele semmi gond. Hozzáteszem, hozzáértő készítette, akinek van egy referencia Swiftje, elég meggyőző, bőven 200 feletti végsebességgel. Nekem a Suzuki-motor egy igen kellemes csalódás volt.
2020.11.22 09:11:22 (17571.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: bigi @ 2020.11.22. 06:57:20

Előzmény: Goodspeed @ 2020.11.18. 15:41:24

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.11.18. 07:55:38


Na ez az: az enyémmel ezt az első 5+ekm-t hagyták ki, ill. tette vele a férj pont az ellenkezőjét; a nej meg csak a kerületben járt vele, 5-10’-ekre - megintcsak a legrosszabb üzem.. (s hogy a szívatóval, meg a gázzal hogy élhetett, az ...) Szóval hiába vettem 4,5e-rel, tkp. újonnan (az utcánkból, szóval láttam, hogy tényleg annyi) 1X0e-nél - ahol x<5 - már úgy itta az olajat, hogy a ’végső stádiumban’ könnycseppek között már csak Botond-ot töltögettem rá... Addig viszont lenyűgözően ment: földúton, amikor nyomaték kell, meg pályán is, ahol sebesség!
A felújítás egyébként jól sikerült, s volt érkezésem szépen ’rotázsolni’ - aztán jöttek a gretének az E5-össel, és ~50+e-rel később ... de erről ugye már írtam: utólagosan egyértelműen össze lehet rakni. Na ezért aggódom annyira az E10 miatt, hiába más korosztály az M13A!

Hegyjáró szerkesztette 2020.11.22 09:19:10-kor.
2020.11.22 06:57:20 (17570.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.11.21. 07:23:19


én meg felujittattam egy normál suzuki (mi autonk ) motorját, furás, köszörülés, minden finomság. kapott uj 16 szelepes hengerfejet, befecsiket, lett belőle egy faszagályos gti motor. az első 500km max 2000-ig volt huzatva. Aztán a következő 5000! km-en max 3200-ig. Aztán bejáratottnak tekintettem. A normál swift autoban ment mindenféle ujitgatások nélkül 170000km-t, majd kiszedtem a motort és beépitettük egy másféle autoba. most kapott egy turbot. Remélem ujabb negyedmillio km-t fog elketyegni.
2020.11.21 07:23:19 (17569.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2020.11.18. 15:41:24

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.11.21. 06:57:14


De nálam volt benne olyan is, hogy Maru’cska első, Merkúrós tulaj’a a ’nyugati’ kocsi örömére azzal kezdte a bejáratását, hogy kirongyolt vele Bécsbe, pályán... Én utána hiába Castrol-oztam, jóval idő előtt kellett generáloztatnom.

Hegyjáró szerkesztette 2020.11.21 07:29:48-kor.
2020.11.21 06:57:14 (17568.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2020.11.18. 15:41:24

Előzmény: bigi @ 2020.11.20. 11:50:19


Bizony ez is lehet! - hallga’

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.03.28. 08:33:33

s lapozz vissza az eredeti h.sz.-lánchoz.
( Ez Suzu’ szgk.-val nálam kétszer is előfordult, csak idejében észrevettük.)

// Írtam p.ü.-t is egy bontósról!

Hegyjáró szerkesztette 2020.11.21 07:01:18-kor.
2020.11.20 11:50:19 (17567.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Goodspeed @ 2020.11.18. 15:41:24


én erre a 2 éve történt felujitásra gyanakodnék... jol lett lehuzgálva a hf? cseréltetek tőcsavarokat is?
Miért lett levéve a hf a szimeringcseréhez?
2020.11.18 15:41:24 (17566.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.11.18. 07:55:38


Ebben 205 ezer van most. Ki tudja ,hogy előtte ki hogyan használta... a vicc hogy 2 éve meglett csinálva a hengerfej, szelepszár szimeringezés miatt és erre beadja a kulcsot. Hengerfej ügyben meg hát... használt motorok , sok kilométerrel horror áron. Használt hengerfej megint lutri... persze garanciát mindenki ad..gyári új hengerfej 350 ezer Ft ! Van ahol 430 ezer. Utángyártott , jónak mondott hengerfej pedig 88 ezer, 1 év garival.
2020.11.18 07:55:38 (17565.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2020.11.17. 22:57:31


Hány km lehet benne?
De ha azt mondod, hogy kímélted, akkor inkább az előzményekre gyanakodnék - Suzu’ szívómotoroknak 21 év és mondjuk 210e km semmi: 100e-nél mondjuk, hogy mostmár be van járatva :)

Hegyjáró szerkesztette 2020.11.18 08:01:19-kor.
2020.11.18 07:54:45 (17564.)
adam
(Tata)
Sziasztok!
Cserélt valaki 2004-utáni évjáratúnál féltengely csuklót? Ha igen tudna beszerzési forrást?
Mindenhol (unix, bárdi sumo, stb) csak a régebbiekhez van, a 2004 utániak viszont más fogszámmal (erősített) készültek, ezekhez csak féltengellyel együtt lenne horror áron (100+). köszi
2020.11.17 22:57:31 (17563.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.11.17. 22:08:23


Fogalmam sincs !!! Pláne ,hogy vigyázva volt rá... de a 21 év az 21 év. Újonnan 90 ezer környéke amúgy... írtam 6 boltnak. A használt az nagyon hiánycikk... az viszont jobban érdekelne, hogy egy új hengerfejet is kell síkoltatni??? Mert elvileg nem lenne szabad, de ami dolgok mellett...
2020.11.17 22:08:23 (17562.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2020.11.17. 21:01:52


Na ezt hogy ’sikerült’?..

Máskülönben: SuzuKing, SuzuMinn, meg alkatreszparadicsom.hu - bár ilyen fődarabot még sose érdeklődtem egyiknél sem..

Hegyjáró szerkesztette 2020.11.17 22:14:20-kor.
2020.11.17 21:01:52 (17561.)
Goodspeed
(Nagykáta)
Sziasztok!

Vett már valaki új hengerfejet G13BB motorhoz ?

Elvielg kapni, az enyém elrepedt... javítani nem lehet...

Nem horror az ára... de na...

Köszi !
2020.11.09 23:31:57 (17560.)
Drenalin
(Budapest)
Hali! Nincs valakinek elfekvőbe jobb hátsó + bal hátsó dobbetét? - vevő lennék rá-Illetve légzsák átvezető kábel? Előre is köszi!
2020.11.05 20:45:49 (17559.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: GG88 @ 2020.11.05. 14:23:16


Köszi az infót! Akartam hozzá csinálni valami szerszámot,de majd egy ilyet beszerzek vagy legyártok. Amúgy egy erős csavarhúzó is csodákra képes ha jól meg van támasztva.
2020.11.05 14:23:16 (17558.)
GG88
(Budapest)

Előzmény: Gee @ 2020.11.04. 21:37:21


Heló, én cseréltem az enyémen, elvileg ez a cikkszám:
SUZUKI OE-2997280050
Én Cortecot tettem bele, hibátlanul működik:
Corteco 19035375B

Szimering kiszedő szerszámmal egy mozdulat kifordítani:
https://www.szerszamkell.hu/yato_tomites_kiszedo_1308?gclid=CjwKCAiA4o79BRBvEiwAjteoYBaQB87zSFnK3vdHwHhRvEVU18SVFKEcXaJ1dKaIEoSS_bCAFJhMbBoC1iUQAvD_BwE

Üdv!
2020.11.05 12:25:57 (17557.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: osvath14 @ 2020.11.05. 07:58:30


Előzmény: Gee @ 2020.11.05. 12:17:50


No problemo
2020.11.05 12:17:50 (17556.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: geo @ 2020.11.05. 07:21:10


köszi a részletes választ ! :)
2020.11.05 07:58:30 (17555.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: geo @ 2020.11.03. 21:38:19


Köszi a felvilágosítást. 🙂
2020.11.05 07:21:10 (17554.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Gee @ 2020.11.04. 21:37:21


Kérdéseidre választ adni az évjárat, VIN number, stb birtokában lehet. Ha ezek ismertek, akkor a keresett szilent Suzuki cikkszámát számos weboldalon robbantott ábrák alapján vissza lehet keresni.

Szerintem egyébként ez lesz az, amit keresel: Suzuki 29972-80050

http://www.catcar.info/suzuki/?lang=en&l=bWFya2V0SWQ9PTV8fHN0PT01MHx8c3RzPT17IjEwIjoiTWFya2V0IiwiMjAiOiJFdXJvcGUiLCIzMCI6IkppbW55IiwiNDAiOiJTTjQxM1YtNCIsIjUwIjoiVHJhbnNtaXNzaW9uIn18fG1vZGVsSWQ9PTE4fHxlcXVpcG1lbnRJZD09MTY5NDJ8fHBvc0ZpbHRlcj09RlVFTC9QRVRST0wsTU9ERUwvU040MTNWLFRZUEUvVFlQRSA0fHxncm91cElkPT0xNjA1


geo szerkesztette 2020.11.05 07:25:53-kor.

geo szerkesztette 2020.11.05 07:26:54-kor.
2020.11.05 07:02:27 (17553.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Gee @ 2020.11.04. 21:37:21


Hasonló szenvedésre készülj fel!
2020.11.04 21:37:21 (17552.)
Gee
(Budakeszi)
Tudja valaki hogy az osztómű hátsó kardán kihajtásnál lévő szimeringet lehet cserélni kívülről ? Mérete megegyezik az összes évjáratnál? És mi a mérete? Előre is köszi ha valaki megírja :)
2020.11.04 07:40:07 (17551.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2020.11.04. 00:03:56


"Nem nagy ügy megcsinálni, ha minden megvan hozzá!" - ezt mondjuk az űrutazásra is el lehet mondani (és ld.: e-mászk); avagy D-dúr Kánon készítése átvágóné megfőzőkönyvében:
"Végy egy fiatal Pachelbelt" :D

Hegyjáró szerkesztette 2020.11.04 07:45:56-kor.
2020.11.04 00:03:56 (17550.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.11.03. 22:02:44


Kívülről nem látszik semmi külömbség. Addig nincs para, amíg a váltó teljesen hangtalan. Ha már van hangja itt-ott pl. produkál valami enyhe háttérzajt, ami üresbe váltva megszűnik, akkor egy-két éven belül meg fog elleni. Ilyenkor illik ezt nem megvárni és a csapágyakat (és esetleg kopott szinkron gyűrűket ill. hátramenet fogaskereket) cserélni.
Nem nagy ügy megcsinálni, ha minden megvan hozzá! Csak ránézésre bonyolult, mikor már csinálod, akkor meg érzésre is! 🤭
Olaj témában láma vagyok, én azt és annyit rakok mindenből bele, amit a könyben írnak suzukiék.
2020.11.03 22:02:44 (17549.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2020.11.03. 21:38:19


Nem is kételkedek, hiszen Te már szinte ettél is belőle :)
2009-es Type7-esbe milyet saccolsz?
Avagy van valami jelzet vagy jellegzetesség a külsején, amiből ezt látni?
S egy olajcsere hogy befolyásolhatja mindezt? Akár rossz irányba is, ha pl. a GL4/5 kérdést vesszük?..

Hegyjáró szerkesztette 2020.11.03 22:08:30-kor.
2020.11.03 21:49:06 (17548.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.11.03. 21:07:54


Csak azért dobtam oda a hirdetést, hogy lássa milyen is az a verzió belülről. Érdekessége, hogy mindig 3 küllős alufelnivel adták itt a népnek.
Az R72 nem (csak) az én rémtörténetem. Itt mindeni tud róla, és messzire kerülik! Én inkább megcsinálom, mikor besz@rik! :)
2020.11.03 21:38:19 (17547.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: osvath14 @ 2020.11.03. 17:30:30


Az M13A vvts motorokhoz R72 típusú váltót adott a Suzuki 2005-től egészen a Gen3 típus kifuttatásáig (201 8) . 2009 körül módosítottak a váltóban lévő csapágyakon. A korábbi nyitott csapágyházas csapágyakat zárt (és belsőleg zsírzott) csapágyakra cserélték, így az élettartamuk jelentősen javult. A nyitott csapágyas váltó előbb utóbb meghal, hacsak nem cseréled a csapágyakat időben...
2020.11.03 21:11:39 (17546.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2020.11.03. 16:51:03


Hmm, jó oldal, és a mintázatok képei különösen..!
( Mondjuk az árai drágák, meg vásárlói review-kal sincs túlzsúfolva, de ~.)
Mehetne a hasznos link-ek közé - már ha lenne itt ilyen...

Hegyjáró szerkesztette 2020.11.03 21:16:17-kor.
2020.11.03 21:07:54 (17545.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2020.11.03. 17:11:31


De Bence’ inkább ’r.m.’-et keres - és egy öreg Vita’ után ez teljességgel érthető.. Őszintén r.m.-et :)
Ja, és alighanem nem jobbkormányost :P
A váltós odüsszeiád pedig ne extrapoláld, mert látod: derék Miki pl. mindjárt szívbajt kap, pedig az övé auto-s :)

Előzmény: osvath14 @ 2020.11.03. 17:30:30



Hegyjáró szerkesztette 2020.11.03 21:09:14-kor.
2020.11.03 18:38:57 (17544.)
Coyote
(Dunaújváros)

Előzmény: geo @ 2020.11.03. 16:51:03


Köszi szépen!
2020.11.03 17:30:30 (17543.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: geo @ 2020.11.03. 17:11:31


Hogy érted, hogy 2009-ig bezárólag?
2020.11.03 17:11:31 (17542.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.11.03. 09:29:08


Én azt írtam, hogy ’őszinte állapotú’ nem azt, hogy rozsda mentes! 😉 Az általam javasolt modellt itt az UK-ban ’JLX MODE 3dr’ jelzővel illetik. Ez az esetek 99%‐ban egy régi 2003-2004 modell, de nem G13BB motoros, hanem M13A non-vvts. A legjobb verzió, ami létezik, szerintem.

2005-től M13A vvts nyomógombos. Ezzel váltó gondok lesznek előbb vagy utóbb 2009-ig bezárólag. A motor jó, azzal nincs gond.

https://www.autotrader.co.uk/car-details/202011035739756

Otthon lehet, hogy nem lehet válogatni ill. találni ilyet, de itt igen! 😎


geo szerkesztette 2020.11.03 17:17:14-kor.
2020.11.03 16:51:03 (17541.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Coyote @ 2020.11.03. 14:19:25



https://4x4tyres.co.uk/product/205-70-15-insa-turbo-special-track-2-mud-terrain-96q/

Technical Details

WEIGHT 12.0000 KG
DIMENSIONS 68.8000 X 68.8000 X 20.5000 CM
PRODUCT TYPE TYRE
SKU 0302072090003
WHITE LETTERING AVAILABLE NO
TYRE SIZE LABEL 205/70/15
RUNFLAT NO
PROFILE 70
SIZE 15
TYRE TYPE MUD TERRAIN
SPEED RATING Q
TYRE QUALITY REMOULD
2020.11.03 14:19:25 (17540.)
Coyote
(Dunaújváros)

Előzmény: geo @ 2020.11.03. 13:59:26


Hmm. Hol találtad meg a méreteit? Én az istenért sem találtam meg sehol :)
2020.11.03 13:59:26 (17539.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Coyote @ 2020.11.03. 11:26:14


A neten talált méretek alapján 68.8cm átmérővel és 20.5cm szélességgel rendelkezik. Mivel futózott, ezért igaziból bármekkora lehet...a puding próbája a hasmenés! 😁 El kellene férnie, de a lényeg hogy feltételes módban mondom! 😆
2020.11.03 11:26:14 (17538.)
Coyote
(Dunaújváros)
Sziasztok!
Előre is elnézést, lehet hogy buta kérdés lesz de ha adott jelenleg egy 205/70 R15-ös Insa Turbo Ranger gumi, akkor annak a helyére tényleg elfér egy szintén 205/70 R15-ös de Insa Turbo Special Track 2 (Simex) mintás gumi?
Amiatt kérdéses szerintem mert ha jelenleg egy kicsit beforditom a kormányt, akkor nagyjából 1cm rés marad a gumi és az első lökhárító között pedig ez a gumi csak kb. 68cm átmérőjű. Egyenes kormánnyal 3cm van. Korábban azt beszéltük, hogy a 70cm-es gumi elfér emelés nélkül is de ezek alapján nem vagyok már benne biztos, hogy az nem ér bele a lökhárítóba kanyar közben (elvileg a simex-es guminak is kb 70cm körül kell lennie). Vagy én mérek/nézek valamit rosszul?
2020.11.03 09:49:47 (17537.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Bencel @ 2020.11.03. 08:19:44

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.11.03. 09:29:08


KIEG.:
3. ennél a típusnál a 2./utóbbira, és más szinte nincs :) ellentétben pl. ...
4. [...] akkor magad is; utóbbit csak egyet ismerek, de Ő meg sosem ér rá...

Hegyjáró szerkesztette 2020.11.03 09:55:56-kor.
2020.11.03 09:29:08 (17536.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Bencel @ 2020.11.03. 08:19:44


Kon-Jim-va!
( jap, a.m. legyen egy jó Jim’-ed vagy, kés legyen jó a ~ :)

1. Az irány jó! Igaz, ez korábban is 2+ volt, de az ajró erősödésével (az a sok német spekuláns..) ma már alighanem 2,5 környékén járhat..
2. Ennél a használatnál egyértelműen az utóbbi; s ha az nem áll fent, akkor az előbbivel sem lesz nagy, nehezen javítható baj!
3. a 2./utóbbi...
4. Szinte mindent, ha rászánsz két-három estét végigolvasni az elmúlt ~5 év h.sz.-eit - utána ér belekérdezni is ;)

Előzmény: geo @ 2020.11.03. 08:41:19


A karos, M13-as és rozsdamentes között érzek egy hármas ellentmondást, de legalábbis egy fehér hollót :D
A poliurea jó - lehet, én is inkább ilyesmikbe fektetem a maradék fityingszeimet -, de inkább egy komoly, pl. Szoboszlai-féle alvázvédelemmel kezdje...

Hegyjáró szerkesztette 2020.11.03 09:35:03-kor.
2020.11.03 08:41:19 (17535.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Bencel @ 2020.11.03. 08:19:44


Hagyd ki a 2005-2009 évjáratokat! Én mai fejjel egy 2004-es, karos osztóműves, M13A láncos motorral szerelt őszinte állapotú autót vennék. Nem kerül 2.5m az biztos, így a maradékból lakatolást és polyuera bevonatot kapna.

Amt Te magad is meg tudsz nézni rajta, az a rozsda. Csomagtartó legmélyebb pontján (kipufogó dob fölötti rész), első fényszórók mögötti rész, bódét tartó bakok, nyúlványok az alvázon és persze maga az alváz!
Az autót kötelező alulról alaposan megnézned! Ha nem tudod, akkor attól az autótól elsétálhatsz!

geo szerkesztette 2020.11.03 08:47:23-kor.
2020.11.03 08:19:44 (17534.)
Bencel
(Balatonkenese)
Sziasztok!
"Átlagos" felhasználásra, kiránduló autónak benzines Jimnyt vennék, különösebb átalakítást nem tervezek az autón. A rendelkezésre álló pénzem névre írással, kötelező olaj és szűrő cserékkel 2,5 m Ft. Inkább választanék jó állapotút mint feltámasztani valamit a romjaiból.
Szeretném kikérni a véleményeteket, hogy a nagyobb kockázatot a fiatalabb autóknál az elektromos kapcsolású terepváltó (esetleges meghibásodása) jelenti, vagy a régebbiek rozsdásodása, stb.?
Illetve az átnézésnél mire érdemes figyelni, mely részek működésére, ami ennek a típusnak, vagy általánosságban a terepjáróknak sajátossága?
Mi az a hiba amit én is (két év kocka vitarás és 25 év autótulajdonosi tapasztalattal) meg tudok látni, illetve mi az, ami miatt érdemes lenne átvizsgáltatni hozzáértő (terepjárós) szerelővel?
Köszönöm a válaszokat előre is!

Bencel szerkesztette 2020.11.03 08:25:05-kor.
2020.11.03 06:26:22 (17533.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: bigi @ 2020.11.02. 19:43:01


Háát, egy Jim’-et nehéz így kiszúrni - hiába a magassága, az alakja annyira bújós, hogy belvárosokban mindig a frászt kapom: hiába gyalogoltam volna vissza a sarokig, kiolvasni az összes kereksajtot, mégiscsak ellopták a közter-vényesek?..
De máskülönben igen: ők azok, ahol akkoriban mindig volt egy Jim’; s amikor mentem elhozni Vadmalacot, már ott is állt a következő, ránézésre hasonló :)

Hegyjáró szerkesztette 2020.11.03 06:28:58-kor.
2020.11.02 19:43:01 (17532.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.11.01. 10:55:10


nem látok én ott semmilyen jo autot... )))
https://www.google.com/maps/place/P%C3%A9cs,+Megyeri+%C3%BAt+68,+7623/@46.0570498,18.2109695,3a,60y,288.97h,83.59t/data=!3m6!1e1!3m4!1sjrv0DXJnaHzLTOa_193wnw!2e0!7i16384!8i8192!4m5!3m4!1s0x4742b229b4ae7a4b:0xc68186e8d72ed7b5!8m2!3d46.057014!4d18.210804
2020.11.01 17:19:19 (17531.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: izsak84 @ 2020.11.01. 14:02:44


// Nyilván...
Írtam p.ü.-t is a ’német’ Jim’-em és a pécsi kereskedéssel kapcsolatban!
2020.11.01 14:02:44 (17530.)
izsak84
(Szombathely)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.11.01. 13:37:47


Igen már 5 éve csak a sógoroknál. Előtte 4 évig próbáltam a kétlaki hetelős életet, de így sokkal nyugisabb.
2020.11.01 13:37:47 (17529.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: izsak84 @ 2020.11.01. 12:22:31


Jaa, hogy akkor már nem Szombathely, hanem valami MontagStadt?
2020.11.01 12:22:31 (17528.)
izsak84
(Szombathely)
Az itteni kínálat nagyon felemás, amik kereskedésben vannak vagy nagyon drágák (az egy év gari miatt) vagy csak külföldre adják el mert itt már nem kap műszakit. Pl. tavaly volt egy 9 éves Hyundai i30 am dízel, kombi gyári fénnyel szinte full extra, csak rozsdás volt a hátsó bölcső. 1800€ ért ment külföldre. Otthon ezek 1.5 millóért mentek. Szóval a kocsik ára nagyon képlékeny, ha lejárt a műszaki szinte feleződik.
2020.11.01 10:55:10 (17527.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: m6jimny @ 2020.10.31. 20:55:39


Áá, szer’ussz Zsólti ’esmént!.. ;)
Akko’ másként: a ’38 előtti két németo. közül én a nagyobbikéit sokkal gondosabb gépgazdáknak találtam - no meg az öster’ reich-ecskében sóznak is :D Az is igaz, hogy én Ny felé csak Vx-es GV-k hirdetéseit böngésztem, mert azokból itthon gyalázatosan kevés, és csak gyalázatosan rossz volt.
Jim’-et, kifogástalan állapotút - ld.

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.10.07. 22:50:41

- végül én is itthon vettem, de azt is egy közép-nyugati kisvárosból hozták :P Ti. a jobb állapotúakat azonnal elhozzák a nepper-ek keletebbre, s kint inkább a szétrohadtak maradnak..(?)

Előzmény: izsak84 @ 2020.10.31. 10:54:45


Jut eszembe: érdemes lenne megkeresned pl. a ha-hu-n a pécsi Megyeri út 68. alatti kereskedést (az út Ny-i oldalán, a Tüzér utca felőli sarkon, a patakárok mellett, mert vele szemben is van egy, s a g-térképen csak az van jelölve!), hátha még viszeget oda ugyanaz a srác, aki kis-balesetesek helyrehozására állt rá.