Jimny



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 15588 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 308  309  310  311  312   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2018.11.12 23:11:30 (15438.)
SzP
(Kõröshegy)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.11.06. 16:47:50


A fehérvári bontó nekem korrektnek bizonyult, törött fűtéspanelt szereztem be, pár nap alatt megjött. Kicsit elfoglalt, mert autómentőzik is, de gyorsan postára adta amit kellett.
2018.11.11 17:31:43 (15437.)
Szalaics
(Vas megye)

Előzmény: Szalaics @ 2018.11.11. 17:30:30


Három patentes oldalról nemleges válasz jött, nem hiszem, hogy egy elterjedt patent típus lenne...
2018.11.11 17:30:30 (15436.)
Szalaics
(Vas megye)

Előzmény: Ledenyir @ 2018.11.09. 21:49:56


A 15 mm minek a mérete? Nekem gyanus, hogy ennél hosszabb szár kell a csomagtér ajtón lévő kb. 5 mm vastag fémre ami úgy van felcsavarozva a csomagtér ajtóra (és azon van még a tépőzár végig) az apának. Az anya rész ami a ponyván van azt nem kell cserélnem.
Nekem a rozsda ette meg az apa szárát,de még így is a tépőzár feszesen fogja. Patent csak a biztosabb rögzítés miatt kellene.
2018.11.09 21:49:56 (15435.)
Ledenyir
(Õrbottyán)

Előzmény: Szalaics @ 2018.11.09. 16:48:22


A gyárival megegyező patentet sok helyen kapni, pl. Bauhaus, OBI. Viszont elég nehéz úgy feltenni hogy tartós legyen. Én is ezzel szívok egy ideje,most azon gondolkodom hogy egy ponyvásnál kiváltom babacsattal.

Barna pl. itt van: https://www.reatex.hu/hu/rovidaru/patent/patent-fem-bronzszinu-sima-feluletu-15mm


Ledenyir szerkesztette 2018.11.09 21:50:56-kor.
2018.11.09 16:48:22 (15434.)
Szalaics
(Vas megye)

Előzmény: papas @ 2018.11.09. 13:11:49


Erre nemmertem gondolni, nekem más volt eddig a tapasztalatom, ha minden kötél szakad megpróbálom.
Eddig 3 helyről jöttem el lógó orral...
2018.11.09 13:11:49 (15433.)
papas
(.)

Előzmény: Szalaics @ 2018.11.09. 10:25:31


Suzukinál? Eddig én minden kis vackot kaptam ott, nem is horror összegekért.
2018.11.09 10:25:31 (15432.)
Szalaics
(Vas megye)

Előzmény: duck @ 2018.11.09. 07:40:10


Nézegettem itt is, de többnyire ponyvára való patentok vannak. Nekem az kéne ami a Cabrión a csomagtér ajtóra rögzített tépő zárás részen van.
Ez pedig egy 5 mm -es vasra van ráütve, tehát a patent szára hosszabb mint a ponyván lévőknek.
2018.11.09 07:40:10 (15431.)
duck
(Verõce)

Előzmény: Szalaics @ 2018.11.08. 13:24:22


Szerintem itt találsz:
http://patentcentrum.hu/

duck szerkesztette 2018.11.09 07:41:30-kor.
2018.11.08 13:24:22 (15430.)
Szalaics
(Vas megye)
Jimny Cabrióhoz a hátsó ablakponyvához tudott már valaki patentet szerezni/venni? Az ami a csomagtér ajtóra rögzíti a ponyvát?
Ha tudnátok kontaktot, hol lehet ilyet beszerezni, megköszönném.
2018.11.07 17:04:58 (15429.)
Bancsi
(Tiszaszalka)
Üdv mindenkinek!! Jimny első ködlámpakapcsolót keresek kábelköteggel együtt! Akniek van ne tartsa magában!😁 2002. 12. Havi 1.3 benzin
2018.11.06 16:47:50 (15428.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.06. 15:20:42


Székesfehérvári bontós: 06704285090
2018.11.06 15:20:42 (15427.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Kopter @ 2018.11.02. 20:05:45


A keresővel nem találtam (persze lehet, hogy válaszban adta meg valaki, amiben a neve már nem szerepel) - viszont amiket írtak róla itt, az alapján elég felejtősnek tűnik...

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.06 15:22:49-kor.
2018.11.05 20:54:27 (15426.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: kmate1302 @ 2018.11.05. 18:36:24


Négy évet használtam télen-nyáron, hosszútáv-rövidtávon. Letaposott havon kb. mintha nem is lenne gumi az autón, olyankor nagyon ésszel kezelendő. A többi körülmény esetében nem nagy para, de a "személyautó téligumival" érzéstől olyankor is messze van.
2018.11.05 19:56:44 (15425.)
Zoyi83
(Hatvan)

Előzmény: kmate1302 @ 2018.11.05. 18:36:24



Én simex mintásat használok télen nyáron.
Ha ésszel odafigyelve megy az ember el lehet velük közlekedni, de huzamosabb utazásra nem használnám.
2018.11.05 18:36:24 (15424.)
kmate1302
(novaj)
sziasztok kobra mintás gumiról mi a véleményetek,arra lennék inkább kíváncsi hogy vizes havas úton hogy viselkedik télen el lehet aszfalton közlekedni vele vagy csúszkál
2018.11.05 17:41:07 (15423.)
Hegyjáró
(Bp.)
Kösz’ a tippeket - majd beszámolok, hogy kinél mit sikerült.
2018.11.03 04:37:27 (15422.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Kopter @ 2018.11.02. 20:05:45


A régi fajtát adta nyáron már 47 ezerért.
2018.11.02 20:05:45 (15421.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.02. 09:26:11


Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.02. 13:17:58


Én a székesfehérvári Jimny bontóban (Makár) vettem 35000-ért (ez idén tavaszi ár, nem tudom, most mennyiért adja) utángyártott első lökhárítót, hátsót nem forgalmaz (mármint utángyártottat), csak bontottat, két darabból összehegesztettet, pedig azt is vettem volna. Nekem tetszik, nem pontos annyira, mint a gyári, de felrakva a helyén nem látszik semmi eltérés. Geo is látta, nem tudom szemügyre vette-e. De ha Te is szeretnél hátsót, akkor már csak három embert szedj össze, ugyanis ötösével szállítják (ez az oka, hogy nem forgalmazza) és akkor szert tehetnék én is egyre.
A tel.száma megvan itt a hozzászólásokban valahol, én is innen kaptam, de ha kéred elküldöm.
2018.11.02 15:18:28 (15420.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.02. 13:17:58


Privátban küldök kontaktot, hát ha szerencséd lesz.
2018.11.02 15:00:40 (15419.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.02. 13:17:58


Én rárepültem egy közeli bontott ködlámpásra...
2018.11.02 13:17:58 (15418.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2018.11.02. 12:03:00


Igen, olvastam, hogy Te onnét szereztél, s rá is google-áltam rögtön utána, DE:
1. én 180 USD körül találtam, többet is - akkor már inkább a 35e Ft-os itthonról (ha Kopter vagy Difipeti megírná, honnan, HALLJÁTOK?!.. :P
2. külföldi e-shop-ról, ilyen értékben, s ilyen méretű ’csomagot’, esetleges nem illeszkedés kockázatával (merthogy Marutinál volt ilyen ’sikerünk’, pedig azt még az SDX-esek rendelték Indiából) - akkor már inkább bontózok..

Ha viszont ráismernél arra a tételre, ami Neked jó lett, akkor annak a link-jét megköszönném!

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.02 13:23:55-kor.
2018.11.02 12:03:00 (15417.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.02. 09:09:58



https://www.ebay.co.uk

Search for: Jimmy front bumper

geo szerkesztette 2018.11.02 12:04:33-kor.
2018.11.02 10:10:51 (15416.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.02. 09:45:52


Jó rá.
2018.11.02 10:10:13 (15415.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.02. 09:26:11


Még nincs fent, de már fényezve van.
2018.11.02 09:45:52 (15414.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: difipeti @ 2018.11.02. 09:44:09


De ezek szerint már próbáltad, hogy felmegy-e rá?
S szóval honnan-mennyiért szerezted? ;)

// Ja, a szentgellérti haslemezről, amit a képeim között látni, s korábban írtad, hogy érdekelne: nemsokára veszünk le új sablont, hogy plazmával tudjuk vágatni. Majd írok, ha van fejlemény!

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.02 09:51:39-kor.
2018.11.02 09:44:09 (15413.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.02. 09:26:11


Még nincs fent, de már fényezve van.
2018.11.02 09:26:11 (15412.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: difipeti @ 2018.11.02. 09:22:15


Hol-mennyiért?
( Igen, közben visszakerestem*, hogy Te is kerestél itt régebben ;)
S Nálad már az is van fent? - az oldalnézeti képeden ez ugye nem látszik; ill. én úgy nézném, hogy azon még a gyári van fent(?)

* Kopter említ még utángyártottat 35e-ért, de forrás nála sincs..

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.02 09:30:05-kor.
2018.11.02 09:22:15 (15411.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.02. 09:09:58


Én már megvettem előre-hátra.
Simán csere.
2018.11.02 09:09:58 (15410.)
Hegyjáró
(Bp.)
( ’’And for something completely diffrent:’’)

A 2006 utáni, ’’ráncfelvarrott’’ (2nd Gen., Type 6-8-as) Jim’-ekre a rácsos lökhárítójuk helyett fel lehet tenni a 2006 előtti, magasabb aljút is, mindenféle átszabás nélkül?
( A nyáron volt viharkárom, ami megrepesztette, s ott most megadta magát..)
Aztán lehet ilyet szerezni egyáltalán, s vajon nagyságrendre mennyiért?

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.02 09:13:40-kor.
2018.11.01 20:44:23 (15409.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.11.01. 19:48:38


Ezek szerint a v.m.t. jeladókat a Mitsu’ gyártja a Suzu’-nak?..

Az alvázszám-jegyzék itt van: - ezt elvileg frissítik is -
http://www.bigjimny.com/mediawiki/index.php/Manuals_and_Owners_Guides

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.01 20:44:40-kor.
2018.11.01 19:48:38 (15408.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.01. 19:16:07


Meteor.
Ami benne volt a kocsiban a V.M. jeladó, rajta volt szépen a számsor , na meg hogy Micsupicsi. :)
2018.11.01 19:16:07 (15407.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.11.01. 17:21:01


És melyik az a bolt, amit ezek szerint érdemes elkerülni? - ez is egy tapasztalat...
S mi az alvázszámod? Valahol van egy jegyzékem (net-en találtam régebben, s talán be is hivatkoztam ide) - kíváncsi vagyok, valami speciális-e vagy ... ld. előbb.

És látod milyen fontosak az eredeti számok? ;)

Ja, s ha valaki kocsivillanyász el tudja magyarázni az általad tapasztaltakat, engem az is érdekelne!

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.01 19:16:41-kor.
2018.11.01 17:21:01 (15406.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.01. 11:00:08


Alvázszám alapján kaptuk a boltban (fasza a rendszerük). Szerelés után együtt voltunk próba úton, semmi gond nem volt. Még az nap bolondult meg , akkor mentem vissza. Rögtön nem gyanakodtunk a gyertyára , mert tökéletesn indult , a rángatás is olyan volt mint , ha valaki néha lekapcsolná a gyújtást, ekkor jött a jeladó csere, amivel ugye még sűrűbb lett a hiba. Átnézte a trafókat , vezetékeket , csatlakozókat ... semmi. Utána a "hulladékos" sarokból elővette a Densokat. Ment vele semmi, oda adta hogy teszteljem. Azóta semmi hiba. Rákerestem erre a "hozzá" adott gyertyára , köze nincs az autóhoz. Ez a bolt engem már egyszer megszivatott, no comment. A szerelő meg onnan szokta venni az alkatrészeket, bevitte a forgalmit ez meg ez kell alvázszám alapján. Érdekes volt a jeladó is, mert ugye abból is először olyat kapott, hogy nem egyezett a csatlakozója. Akkor felhívtam vagy 3 Suzuki alkatrészss boltot pesten alvázszám alapján mondták a jó gyertyát. Erre bementem itt a másik autós boltba, hogy ehez az alvázszámhoz kellene gyertya, 10 perc után annyi volt a válasz, hogy nem adja a rendszer , hogy milyen kell hozzá. Akkor elővettem a cetlim , amire kivoltak írva , hogy melyik jó nekem, és vette le a polcról az NGK-t. Itt volt legalább egy NGK katalógus, amiben megnézte, hogy mi az ajánlott.
2018.11.01 12:18:03 (15405.)
jodahun
(Tatabánya)
Sziasztok. Kérdésem az lenne, hogy mitől lehet hogy 1.3 G13BB vezérműtengely elrágódott plusz a hengerfejet is megette. Olaj nem ment oda. Olajnyomás elvileg jó. alapjárat 1,2 körül emelt fordulat 4-4,5 bar melegen.
2018.11.01 11:00:08 (15404.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.10.31. 12:10:07


Ezek szerint mégse találtá(to)k el a gyertyát...
No de: nem rögtön a csere után kezdett el rángatni? vagy akkor mért nem rögtön arra terelődött a gyanú?

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.01 11:03:22-kor.
2018.10.31 12:10:07 (15403.)
Goodspeed
(Nagykáta)
Meglett a rángatás mumusa. Az új NGK gyertyák voltak. Vagy is a boltban alvázszám alapján adták ezeket a gyertyákat : NGK BCP6E S ???!!! Vissza lettek rakva a Densok , tökéletes minden. Utána olvasva és felhíva a szuzukis boltokat, ezt a két gyertyát adták ki alvázszám alapján :-NGK BKR6E,-Denso K20PR-U
Bementem a másik autós boltba is, hogy alvázszám alapján mi kell, ebbe a boltba ugyan ezeket hozták ki. Megvettem az NGK-t.
2018.10.27 16:01:21 (15402.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: papas @ 2018.10.27. 13:24:06


A blokk (menetirány szerinti) jobb oldalának a hátsó végén, felül.
Ilyesmit kell keresni és kb. ebben a helyzetben is:
http://i.ebayimg.com/images/g/7-sAAOSwPUZbVjFM/s-l1600.jpg
- mondom ezt M13A-s tapasztalat alapján... ja, és cső- ill. kábelerdő mögött..
Kenci korábban csinált képet róla, hogy hol van, s azon pont a G13-as motor volt, de már nem találom :(

Hegyjáró szerkesztette 2018.10.27 16:06:09-kor.
2018.10.27 13:24:06 (15401.)
papas
(.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.10.27. 10:34:42


Merre van ez a jeladó a motoron? Könnyen hozzáférhető?
Nekem is most szerelőnèl van, de ha visszakapom és könnyen hozzáférhető, akkor leolvasok én minden adatot róla, hátha úgy könnyebb lenne.
Mondjuk sztem még 2 hétig tuti élvezi az autószerelő udvarát Jimnykém  :/

Ja és nekem is NGK BKR6E van benne és eddig nem volt rángatás, de akkor felkészülök erre a hibára :)

papas szerkesztette 2018.10.27 13:27:52-kor.
2018.10.27 12:04:58 (15400.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.10.27. 10:34:42


A gyertyák időbeni cseréje az fontos, már a trafók egészségének védelmében IS - ám visszacserélni a használtabbakra, az szerintem oktalanság: a hőértéket és t.sait csak eltaláltok a cserénél, s utána ment rendesen, nem?.. Ha mégis gyertyáznátok, inkább azt nézzétek meg, hogy van-e páronként eltérés a másik gyújtóhídon levőkkel, mert az már az egyik trafó hibájára utal! - jóllehet a csere, ill. a hiba jelentkezése óta szerintem nem mentek annyit, hogy..
Tudom, ilyenkor - szó szerint - a kétségbe esett agy kiváltó okot kezd keresgélni - nálam ráadásul a torpangatások másodpercekkel(!) a légszűrő megbontása után kezdtek jelentkezni, így aztán egy hónapba telt - no meg a légtömegmérő-pillangószelep-EGR körök kitisztításának teljes eredménytelensége kellett hozzá - mire végre lebeszélődtem erről a vonalról... A jeladó egyszerűen megsül - típushiba -, s a trafó is hasonlóképp - bár utóbbinál lehet szerepe az elhasznált gyertyáknak.

No de vissza a jeladóhoz: ha a második sem bontott, és pontosan ugyanazokat a tüneteket csinálta vele hevesebben, akkor csak itt lesz a hiba: ez nem a kocsidhoz való, az eredeti pedig tönkremenőben van. No de jelzetet-számot nem néztetek róla, mielőtt ...?
Ne kapkodjatok, mert ez sokkal fontosabb, hogy hozzávalót találjatok!..

Hegyjáró szerkesztette 2018.10.27 12:09:18-kor.
2018.10.27 10:34:42 (15399.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.10.26. 11:33:58


Rendelt bele a szerelő új érzékelőt, nem volt jó a csatlakozása. Vissza a boltba , lett rendelve másik ez már ráment. Viszont rosszabb lett tőle az autó, sokkal sűrűbben és intezívebben csinálja. Szelepszár szimering csere volt, hengerfej levétellel együtt. Gyújtás tekintetében , csak gyertya csere volt benne. Most vissza rakja majd a régi gyertyákat próba képpen , hogy azokkal jó lesz -e. Ilyet nem csinált azelőtt soha, mielőtt meglett volna bontva. Denso volt benne, az újak meg NGK.
2018.10.26 17:56:52 (15398.)
papas
(.)

Előzmény: kmate1302 @ 2018.10.26. 17:25:05


+5
2018.10.26 17:25:05 (15397.)
kmate1302
(novaj)

Előzmény: kenci @ 2018.10.26. 16:57:52


A jimny gyári acelfelninek mi az et száma ?
2018.10.26 16:57:52 (15396.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: kmate1302 @ 2018.10.25. 16:44:14


EZ 100% vitara felni, nagyobb az ET-je, mint a jimnynek, de nem sokkal, talán egy 10-essel. Én is használtam jimnyn egy ideig....
2018.10.26 11:33:58 (15395.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.10.26. 04:54:49


S ha sikerül cseredarabot szerezni, NE FELEJTS(etek) EL leírni minden számot mindkettőről, ami csak rajtuk van!..
( Avagy - ha van rá érkezésed - lefényképezni oldal- és tengelyirányokból is, mellette mérőszalaggal...)
Ld. pl.

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.05.30. 12:08:57



Hegyjáró szerkesztette 2018.10.26 11:38:19-kor.
2018.10.26 11:19:20 (15394.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: kmate1302 @ 2018.10.25. 16:44:14

Előzmény: papas @ 2018.10.25. 19:19:07


Igen: amid most van, az biztos nem gyári Jimny tárcsa!

Előzmény: kmate1302 @ 2018.10.25. 16:43:26


S a képeidet nézegetve, a Kékecske nem G13-as motorú? Mert az M13-asnál pl. az EGR-szelep is elérhetetlenebb helyre, közelebb került a tűzfalhoz (ezzel saját kezűleg szívtam, még a tavasszal); szóval lehet, hogy Nálad a feszítő-görgőhöz is ’könnyebben’ férni hozzá.
( Az én szerelőm az a korosztály, aki még seprűnyéllel is szokott zajt hallgatózni, szóval nem hinném, hogy a villáskulcs használatánál torpant meg ;-)

Valaki, aki M13-ason cserélt bordás szíjat? (kormány-servo és tsai)

Hegyjáró szerkesztette 2018.10.26 11:24:11-kor.
2018.10.26 04:54:49 (15393.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Tobzos @ 2018.10.25. 21:45:20


A szerelő próbált tegnap olyan ismerőst szerezni , akinek ugyan ilyen motorja van, hogy kipróbálni egy másik jeladóval, de nem jött össze. Ma megrendeli hozzá a legolcsóbbat, hát ha szerencsénk lesz...
2018.10.25 21:45:20 (15392.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.10.25. 15:32:20


Félreértés ne essék, egyáltalán nem 100%, hogy jeladó hibája van az autódnak, lehet még 4-5 más dolog is. De...
Kíváncsiságból ránéztem, hogy G13BB-hez mennyi a vez.m.tengely jeladó a Unixnál. Nagy a szórás, de a legolcsóbb Valeo mindössze bruttó 10, ami ugye alig több 5000-nél (szinte bárkinek). Szóval ha türelmetlen vagy, és nem tudsz/akarsz most műszeres vizsgálattal szarozni, akkor ezt a hibát ennyiért tudod kizárni.
(Lassan olcsóbb lesz így javítgatni, mint szerelőhöz menni... :) )
2018.10.25 21:31:56 (15391.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: kmate1302 @ 2018.10.25. 16:44:14


Ahogy Papas is írta, szerintem is Vitara felni lehet, aminek jóval nagyobb az ET száma (a szélessége gondolom ugyanúgy 5,5). A felni belső oldalán bizonyára meg is találod a pontos méreteit, de természetesen erre nem érvényes, amit írtam, simán lehet, hogy a 215/75 a belső oldalon bele fog érni valamibe.
2018.10.25 19:19:07 (15390.)
papas
(.)

Előzmény: kmate1302 @ 2018.10.25. 16:44:14


Ez vitara felni sztem.
Képeim között láthatod, h az enyémen gyári jimny felni van, ami "peremesebb".

papas szerkesztette 2018.10.25 19:21:17-kor.
2018.10.25 16:44:14 (15389.)
kmate1302
(novaj)

Előzmény: Tobzos @ 2018.10.25. 07:30:03


Szia képeim között ott van lefenykepezve a felnim esetleg megtudod mondani h milyen lehet rajta, ott van az egyik képen a gomb csukló az úgy van olyan közel h 3 cm nyomtáv szelesito van rajta.
Köszi

kmate1302 szerkesztette 2018.10.25 16:44:22-kor.

kmate1302 szerkesztette 2018.10.25 16:48:44-kor.