Jimny



Üzenetek visszafelé
Keresés:
Hozzászólások száma: 18539 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 367  368  369  370  371   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2022.10.26 22:02:50 (18251.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: bigi @ 2022.10.18. 20:37:33


A linked az első féltengelyekre mutat, Embandy a hátsóval küszködik.
2022.10.26 22:39:17 (18252.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: Embandy @ 2022.10.18. 15:08:48


Sajnos, ha egyszer el kezd szivárogni az olaj a gyári féltengely mellett, akkor azon gyakran csak egy új féltengely pár segíthet. A nagyobb baj az, hogy az olaj a hídtokban levő kerékcsapágyon keresztül szivárog el, miközben a csapágyból a zsírt kiolva egyúttal tönkreteszi azt is. Ezért szimering cserénél gyakran kerékcsapágyat is cserélnek. A hátsó kerékcsapágy viszont a féltengelyre van ráhúzva és egy zsugor gyűrűvel van leszorítva. Minnél többször cserélik a szimeringet, ill. a kerékcsapágyat, annál jobban kopik a féltengely felülete és csak jobban fog szivárogni az olaj később. Ha a régi hátsó féltengelyeket újra cseréled, akkor addig nem lesz ilyen gondod, amíg kerékcsapáģyat nem cserélsz újra. Akkor kezdődik minden előről. Az egyetlen tartós, de igen drága megoldás a gyári tengelyek felcserélése egyedire. Az olaj azokkal is tud szivárogni, de a csapágy már nem tud szennyeződni, mert a hídtokon kívül, a kerékagyban kerül elhelyezésre. Gyakorlatilag első kerékagyak kerülnek hátra is. Nekem ilyen van, itt az UK-ban lehet korlátozott darabszámban venni. A képeim közt van pár kép erről. Inkább "épített" autókba való az ára miatt..a használt féltengely pedig lutri. Csak akkor raknék be olyat, ha ingyen van. Nekem van egy pár használt, ami ingyen elvihető, de csak személyes átvétellel! :P
2022.10.27 06:42:37 (18253.)
Embandy
(Kapuvár)

Előzmény: geo @ 2022.10.26. 22:39:17


köszi szépen geo:-)! Tüzetesebb átnézés után megállapította a szerelőm, hogy valószínűleg a híd-test szellőzője a ludas az olajszivárgásért... Nem szellőztetett egyáltalán, kíváncsi vagyok majd a használat után mit mutat. Bizakodom:-).
2022.10.27 06:47:15 (18254.)
Embandy
(Kapuvár)

Előzmény: geo @ 2022.10.26. 22:39:17


köszi szépen geo:-)! Tüzetesebb átnézés után megállapította a szerelőm, hogy valószínűleg a híd-test szellőzője a ludas az olajszivárgásért... Nem szellőztetett egyáltalán, kíváncsi vagyok majd a használat után mit mutat. Bizakodom:-).
2022.10.27 06:50:58 (18255.)
Embandy
(Kapuvár)
Nagyon rendben van a géped geo, le a kalappal, megvan a hozzáértés és a törődés is rendesen! Nekem 2008/11 havi a vasam, gyári állapotú, csupán évi 5-8E km-t fut, azt is nagy részben közúton.
2022.10.27 09:56:20 (18256.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: geo @ 2022.10.26. 22:02:50


van ott hátso is, doszt. nézd meg jobban.)))
2022.10.27 20:01:10 (18257.)
RapaMoto
(Kaposvár)
Használva is van az a gép geo, vagy csak építgeted? Nem kötözködni akarok ám, csak a képeid közt talán az egyiken kicsit mintha poros lenne :)
2022.10.28 05:35:47 (18258.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: RapaMoto @ 2022.10.27. 20:01:10


Nincs használva, mert miközben felújítottam, a motornak valami nyűgje lett a hosszú állás (2 év) alatt, elment az alapjárat. Hibakód nincs, tünet van. Cseréltem amit gondoltam: gyújtás kábel köteget, lamda szenzort, tisztítottam valami koszos szelepet, de hiába minden, nincs javulás..A motorhoz bevallom nem értek sokat, így egyenlőre hanyagolom. Az elmúlt egy évben időm sem volt foglalkozni vele, mert nincs még egy éve sem, hogy vettem egy kertes házat és azt kezdtem felújítgatni. Felismertem már régen, hogy nem tudok egy seggel két lovat megülni egyszerre. De eladni nem tervezem ezért, nem kér kenyeret, elvan az előkertben szépen, méltóság teljesen.
2022.11.05 21:36:54 (18259.)
osvath14
(Tét)
Sziasztok. Lenne egy olyan problémám, hogy a hátsó lámpa, és a helyzetjelző világítás biztosítékát folyton "megszakítja" az autó. Illetve a műszerfal is elsötétül ilyenkor annak ellenére, hogy az a biztosíték rendben van. Van ötletetek mi lehet a probléma oka? Utánfutózás után jött elő nekem is ez a hiba, de nem közvetlenül kb egy óra vezetést követően. Köszönöm előre is a segítséget!
2022.11.06 05:31:44 (18260.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: osvath14 @ 2022.11.05. 21:36:54


Meg kell nézni a vonóhorog elektromos csatlakozójának a vezetékét. A csatlakozó nekem is időnként cserére szorul, ha sokat húzza az ember a földön és tele megy sárral.
2022.11.10 20:19:25 (18261.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: Gee @ 2022.11.06. 05:31:44


Köszi. Egyenlőre addig "jutottam" , hogy a 3. 10-es bizti után kapott egy 15-öst, eddig azzal elvan. (remélem nem gyullad ki alattam). Aztán majd szerelő megnézi, én nem találtam laikusként semmit ami okozhatja.
2022.11.12 20:29:16 (18262.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: osvath14 @ 2022.11.10. 20:19:25


Nem egészséges nagyobb biztit berakni. Ha 10 amper folyik valahol akkor tud melegedni.
2022.11.16 18:01:47 (18263.)
migara
(Tök)
Sziasztok! Nemrég vettünk egy 2002-es Suzuki Jimnyt. Az autó korábbi tulajdonosa szerint 8 cm-t van megemelve. Elvittük szerelőhöz olajcserére, illetve teljes átnézésre, és kiderült, hogy cserélni kell a lengéscsillapítókat is. Ezzel nincs semmi gond, viszont az emelés miatt az eredeti lengéscsillapító ugye nem jó bele és a szerelők nem találnak hozzá megfelelő méretű lengéscsillapítót. Szerintük 5 cm hiányzik. Így nem tudjuk biztosan, hogy 5 vagy 8 cm az emelés. De a lényeg, hogy tudnátok segíteni, hol kapható ilyen méretű lengéscsillapító a Jimnyhez? Mert a szerelő komplett szettet (rugóval, stb) talált csak, 420.000 Ft-ért, de hátha van csak lengéscsillapító is. Legvégső esetben megvannak az eredeti rugók, lengéscsillapítók és visszaszerelik eredeti méretre, de ha lehetne, mi szeretnénk megtartani az emelést.
Köszönettel, Ilcsi
2022.11.17 06:54:34 (18264.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: migara @ 2022.11.16. 18:01:47


Ezzel a közdarabbal az eredeti hosszúságú lengéscsillapító beszerelhető.
https://offroadshop.eu/hu/lengescsillapito-toldo-kozdarab/4259-lengescsillapito-hosszabbito-kozdarab-b-tipus.html
A hosszabb lengéscsillapító ugyan jobb lenne, de ahogy írtad, nem mindig van, mikor kellene.
2022.11.17 19:31:06 (18265.)
osvath14
(Tét)
Sziasztok. Jimnyhez tényleg nem lehet neten hátsó feltengelyt rendelni? 😅 Attól tartok előbb-utóbb szükségem lesz legalább egy jobb oldalira( lehet külön cserélni ha "csak" az olajszivárgás a gond?) Aki tud olyan oldalt ahol van kérem segítsen. Köszönöm. 🙂
2022.11.18 06:39:26 (18266.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: migara @ 2022.11.16. 18:01:47


jo hülye szerelők... Pajero, lada niva, de ha puhábbat szeretnél, akkor opel astra
2022.11.18 12:58:48 (18267.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: osvath14 @ 2022.11.17. 19:31:06


A neten általában olyan alkatrészt tudsz rendelni, ami gyakran megy tönkre és ezért gyakran veszik az emberek ill van raktáron. A féltengely nem tartozik ezek közé. A Te modeled gyártásával 2018- ban leállt a Suzuki, de márka kereskedőtől még mindent be kellene tudnod szerezni a jövő év végéig, azaz 5 éven belül. Esetleg Japánból is rendelhető eredeti...Új, erősített változatban utángyártottat lehet ugyan kapni bárhol a neten, de nem gondolnám, hogy megéri a pénzét, mert a szivárgás attól még újra előjön. Marad a bontó, mint lehetőség, ha mindenáron cserélni kell.
2022.11.18 13:08:39 (18268.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: bigi @ 2022.11.18. 06:39:26


Olyan kellene, ami farigcsálás nélkül beszerelhető. A Jimny lengéscsillapítója hátul alul-felül furatos, az első viszont alul furatos, felül meg menetes szárral rögzül. (a helytelen szakkifejezésekért elnézést kérek)
Magyarul, hiába jó a karakterisztikája, a hossza, stb. ha rögtön vágni meg hegeszteni kell mielőtt beszerelhető lenne. Hétköznapi szerelők ilyet nem csinálnak, ill. ha igen, akkor felelősséget nem vállalnak a végzett munka minőségéért.

Ha tudsz olyan szakembert, aki jól végzi a dolgát, ne tartsd magadban!

geo szerkesztette 2022.11.18 13:10:36-kor.
2022.11.18 19:28:11 (18269.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: geo @ 2022.11.18. 13:08:39


őket javaslom, bármit meg tudnak oldani, hosszitás, rövidités, keményités, nekem versenyautoimba csináltak 12 féle képpen állithaó gátlokat.
https://karaszy.hu/portfolio/lengescsillapito-felujitas/
2022.11.18 22:25:42 (18270.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: migara @ 2022.11.16. 18:01:47


Itt van elvileg méret alapján is: https://offroadshop.eu/hu/2307-lengescsillapito-meret-alapjan
2022.11.18 22:37:32 (18271.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: migara @ 2022.11.16. 18:01:47


Nekem megvannak az elhasznált TrailMaster +5 cm-es lengéscsillapítóim, ha jársz az M7-es vonalán vagy Pesten, akkor oda tudom adni azokat. Arra jók, hogy legalább megmutatja 5, vagy 8 centi emelés van a Jimnyd alatt.

Kopter szerkesztette 2022.11.18 22:38:10-kor.
2022.11.20 19:35:40 (18272.)
pazii
(paks)
Sziasztok!
Nem régiben vásároltam egy jimnyt!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy mitől lehet az, hogy amikor berakom az autót 1 fokozatba elkezdem ráengedem a kuplungot és mielőtt elkezdene hajtani egy ilyen mintha egy harangot egyszer megütnének hang jön valahonnan hátulról..(máshogy nem tudtam leírni)
Nem rángat nem csattog csak akkor ad egy ilyen hangot és ennyi ja és ezt sem minden elindulásnál!
Valaki járt már így?
Előre is köszönöm a válaszokat!
2022.11.20 21:29:19 (18273.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: pazii @ 2022.11.20. 19:35:40


hátso kardán kereszted ki van kopva, az üt. Kardánexpressz.hu
jo cég
2022.11.21 11:45:49 (18274.)
pazii
(paks)

Előzmény: bigi @ 2022.11.20. 21:29:19


köszönöm szépen a választ!!
2022.11.23 15:02:58 (18275.)
geod01
(Érd)
Sziasztok,

Gumiabroncsos kérdésem van, talán tudtok segíteni. Most vásároltam egy 13 éves Jimnyt, 205/70/R15-ös kerekekkel, rajta sima gumikkal. Földmérőként földutak, szántóföldek bejárásara vásároltam, melyek rendre távol vannak az otthonomtól. Ergo sokat fogom használni aszfalton is, de terepen is. Ezért a jobb A/T és a kevésbé hardcore M/T gumikon gondolkozom (bár utóbbit nehezen találok, őszintén szólva).

Jelenleg ezeket a típusokat nézem:

Hankook Dynapro ATM RF10

Yokohama Geolandar AT G015 195/80/R15

és két kínai, a Westlake SL369 (ez A/T), és az SL366 (M/T)

Érdekelne a tapasztaltak véleménye, illetőleg persze alternatív javaslatai is. Köszönöm!
2022.11.23 16:19:15 (18276.)
papas
(Szeged)

Előzmény: geod01 @ 2022.11.23. 15:02:58


Esetleg még nézz rá erre is:
Cooper Discoverer A/T3 Sport.
Nekem ilyen van fent, eddig negatív dolgot nem tapasztaltam.
2022.11.23 17:11:11 (18277.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: geod01 @ 2022.11.23. 15:02:58


Az a kérdés, mennyit használod aszfalton és mennyit terepen? Általában milyen a terep, agyag, homok, föld, stb?
Számomra fő kérdés, sosem az, hogy jol nézzen ki a gumi szemre a haveroknak, hanem hogy legyen vele kényelmes közlekedni, ne legyen hangos, ne fogyasszon sokat az autó, ne kopjon el hamar, ne menjen be a sár a gumi és a felni közé és a legfőbb, hogy agyagos sáros lejtőn se legyen vele gond, ha el kell indulni.
Én ezt használom: https://www.supergumi.com/webshop/kisteher-abroncs-21575-r-15-lt-linglong-crosswind-mt6pr-10097q/
2022.11.23 18:08:34 (18278.)
geod01
(Érd)
mennyit használom terepen? Azt tudom erre mondani, hogy mondjuk 300 km aszfalt és hozzá 10-15-20 km terep egy nap. Ez többnyire földút és szántóföld; hogy agyag, homok vagy igazi feketeföld az attól függ, hogy az adott területen éppen milyen a talaj, bármelyik előfordul és elő is szokott. És persze az is, hogy nagyon felázik és csúszkál, mint ahogy most is, ennyi eső után.

Ami a két ajánlatot illeti (amit köszönök szépen!): sajnos nekem, amatőrnek újabb kérdéseket vetett fel. Ugyanis az enyémen most 205/70R15-ös gumi van, és én erre a felnire szeretnék megfelelő gumit, méghozzá az autó átalakítása nélkül. Amiket javasoltatok azok viszont nem ez a mostani méret. De ezek szerint ez nem probléma, a jelenlegi felnire ezek felszerelhetőek,  a rendelkezésre álló térbe beférnek és a ugyanúgy pontos marad a km óra meg minden más?
2022.11.23 18:12:03 (18279.)
geod01
(Érd)

Előzmény: bigi @ 2022.11.23. 17:11:11


"legyen vele kényelmes közlekedni, ne legyen hangos, ne fogyasszon sokat az autó, ne kopjon el hamar, ne menjen be a sár a gumi és a felni közé és a legfőbb, hogy agyagos sáros lejtőn se legyen vele gond, ha el kell indulni". - pontosan ezek lennének az én igényeim is, nagyon pontos megfogalmazás!
2022.11.23 18:13:53 (18280.)
geod01
(Érd)

Előzmény: bigi @ 2022.11.23. 17:11:11


"legyen vele kényelmes közlekedni, ne legyen hangos, ne fogyasszon sokat az autó, ne kopjon el hamar, ne menjen be a sár a gumi és a felni közé és a legfőbb, hogy agyagos sáros lejtőn se legyen vele gond, ha el kell indulni". - pontosan ezek lennének az én igényeim is, nagyon pontos megfogalmazás!
2022.11.23 18:14:02 (18281.)
geod01
(Érd)

Előzmény: bigi @ 2022.11.23. 17:11:11


"legyen vele kényelmes közlekedni, ne legyen hangos, ne fogyasszon sokat az autó, ne kopjon el hamar, ne menjen be a sár a gumi és a felni közé és a legfőbb, hogy agyagos sáros lejtőn se legyen vele gond, ha el kell indulni". - pontosan ezek lennének az én igényeim is, nagyon pontos megfogalmazás!
2022.11.23 20:53:25 (18282.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: geod01 @ 2022.11.23. 15:02:58


Szia!

Yokohama Geolandar AT G015-öt használok a Jimnyn, tartós cucc, az első készletbe belement 62 000 km, újra ilyet vettem, most is ez van fent. Én is jóval többet megyek aszfalton mint földúton. Esős aszfalton nem rossz, viszont ha agyagos-sáros emelkedőn kell felmenned ez semmit sem fog érni, saját tapasztalat. Az A/T-s gumik nem fognak semmit komoly sárban (egyik sem) arra készülj fel!
2022.11.24 08:07:14 (18283.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: geod01 @ 2022.11.23. 18:08:34

nos én kb 70-30% a 30 a terep. továbbra is a linglong crosswind-et ajánlom. Amit kűldtem méretet, minden további nélkül felrakhato az autodra.
A guminyomást előre 1,7bar legyen, hátul 1,8. Ha nagy a sár, le kell engedni elől 1,5-re hátul 1,6-ra.
A yokohama geolander egy nagyon jo gumi, de igazi agyagos sárban kb lofaszt sem ér, mindenhol máshol viszont jol teljesit, sajnos elég drága is. A döntés a te kezedben van. )))

bigi szerkesztette 2022.11.24 08:13:01-kor.
2022.11.24 12:17:01 (18284.)
papas
(Szeged)

Előzmény: geod01 @ 2022.11.23. 18:08:34


Ez a gumi is van 205/70 r15 méretben, mert nekem is ilyen van fent. 4évszakos, M+S. Nyilván nem egy MT gumi, de vegyes használatra, ésszel sztem vállalható.
2022.11.26 12:38:36 (18285.)
geod01
(Érd)

Előzmény: papas @ 2022.11.24. 12:17:01


tényleg, igaz, csak rossz helyen néztem. köszönöm szépen a tippet!
2022.11.26 12:40:59 (18286.)
geod01
(Érd)

Előzmény: bigi @ 2022.11.24. 08:07:14


köszönöm a hasznos tippeket, ez nagyon fontos, lévén kevés a tapasztalatom a ’terepjárásban’. Még egy kérdés a Linglonggal kapcsolatban: Aszfalton, különösen nedves-nyálkás aszfalton hogyan teljesít a tapasztalataid szerint? Ugye nekem ez is számít hiszen nem csak a felázott földúton kéne mennem vele, hanem bizony főúton és autópályán is, hosszú km-eket, abszolút mindegyik évszakban. Köszi!
2022.11.27 17:39:08 (18287.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: geod01 @ 2022.11.26. 12:40:59


szia,
Azt tudnod kell, hogy minden terepjáro gumi, főleg az MT tipusuak, azaz ritkább mintázatuak nyálkás uton jobban csúsznak, mint egy személygépkocsi 4 évszakos gumija.
A linglong crosswind 4 évszakos terepjáró gumi.
Én kb huszonéve ezt a gumit használtam az összes terepjáromon.
Sokan le kinaizzák, csak marhára elfelejtik, hogy amiket lehet nálunk kapni gumikat, azok vagy ujrafutozottak, pl spanyol, lengyel, stb márkák, vagy kinai, de legalább ujak, linglong compforser stb, vagy nagyon drága nyugati, főleg usa termékek. de nyálkáson ezek is csusznak. Vizes uton már jók, nem kell aggódni miattuk.

bigi szerkesztette 2022.11.27 17:40:09-kor.

bigi szerkesztette 2022.11.27 17:41:50-kor.
2022.11.27 18:20:54 (18288.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: geod01 @ 2022.11.26. 12:40:59


Linglong Crosswind-et én is használtam már a Jimny-n sokat aszfaltozva, igaz az 235 széles volt, lehet hogy ha 215-öst veszel kicsit kevésbé csúszik. Én a km teljesítményével nem voltam elégedett, 32 000-nél le kellett cserélnem.
Előtte Insa Turbo Sahara volt, az jobban fogott terepen, de az futózott volt és a négy abroncs nem egyformán kopott. Egyébként a Yokohama Geolandar GO01-es minta utánzata.
Annyit még érdemes tudnod az M/T abroncsokról, hogy ha lekopik róluk 5-6 mm akkor már nem olyan hatékonyak sárban mint új korukban. Ha a pénztárcád bírja, érdemes hamarabb cserélni mielőtt a jelig elkopnának.
2022.11.27 19:08:33 (18289.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Kopter @ 2022.11.27. 18:20:54


igen, a crosswind puhább gumi, mint a futozottak, ezáltal aszfalton jobban tapad, de jobban is kopik. valamit, valamiért. Ha MT-t szeretnél, ami nem kopik, vegyél BFG-t, igaz, hogy dupla annyiba is kerűl, mint a linglong, de terepen sokkal rosszabbul teljesit amannál.Sárban egyenesen katasztrofa. Viszont szép fehéren hirdetik a betük, hogy van pénzed drága gumira is. Keskeny gumi jobb sárban, mint a széles.

bigi szerkesztette 2022.11.27 19:10:37-kor.
2022.11.27 19:23:04 (18290.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: bigi @ 2022.11.27. 19:08:33


Az én Insa Turbo Saharáim lágyabbak voltak mint a Linglong Crosswind, igaz össz-vissz 26 000-et mentek el, cserébe viszont nem tudott megcsúszni aszfalton akármit csináltam. Az úgy tapadt, mint a játék műtakony. Én imádtam azt az Insát, akkoriban még meg is érte megvenni, fele annyiba kerültek, mint egy gyári.

Kopter szerkesztette 2022.11.27 19:25:31-kor.
2022.11.27 19:40:13 (18291.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Kopter @ 2022.11.27. 19:23:04


érdekes tapasztalat. tavaj kiprobáltam az insa turbo dakar mintát, sárban elég jo volt, de nagyon csuszott oldalirányban. a crosswind is csúszik, de nem annyira. Viszont homokban elég rendszeresen elkapart, mig a kinai ott is jol teljesit. a gumi méretem 235/75 15. Most szeretném majd lecserélni 235/85 16-ra, de ugy néz ki, h maradok a márkánál.

bigi szerkesztette 2022.11.27 19:40:37-kor.
2022.11.28 09:24:51 (18292.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: bigi @ 2022.11.27. 19:40:13


Az jó nagy váltás lesz! Szerintem elég lenne a 205/85 16 is. Max 215.
2022.11.29 17:17:26 (18293.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: RapaMoto @ 2022.11.28. 09:24:51


egyik barátomnak is X90-e van az övén van ez a nagyobb gumiméret, és minden további nélkül jol megy, olyan helyeken is, ahol én felakadom. Ezért váltanék, ráadásul az én komplett hajtásláncom rövidebb, mint a gyári X90-es.


bigi szerkesztette 2022.11.29 17:17:48-kor.
2022.11.29 18:19:32 (18294.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: RapaMoto @ 2022.11.28. 09:24:51


ekkora lesz. )))

https://www.tacomaworld.com/tirecalc?tires=215-75r15-235-85r16
2022.12.06 18:00:47 (18295.)
pazii
(paks)
Sziasztok!
Miért csinálja azt az autó, hogy indításnál 3 hengerezik? Teljesen mindegy hogy hideg indítás vagy meleg mert bár nem mindig csinálja, valamikor mind a 4 elindul!
Mind a 4 gyertya új, valamint a 2 gyújtókábel is…
Gyújtó trafó lehet a probléma ?
Válaszokat előre is köszönöm!
2022.12.06 18:01:44 (18296.)
pazii
(paks)
Sziasztok!
Miért csinálja azt az autó, hogy indításnál 3 hengerezik? Teljesen mindegy hogy hideg indítás vagy meleg mert bár nem mindig csinálja, valamikor mind a 4 elindul!
Mind a 4 gyertya új, valamint a 2 gyújtókábel is…
Gyújtó trafó lehet a probléma ?
Válaszokat előre is köszönöm!
2022.12.06 18:16:38 (18297.)
pazii
(paks)
Sziasztok!
Miért csinálja azt az autó, hogy indításnál 3 hengerezik? Teljesen mindegy hogy hideg indítás vagy meleg mert bár nem mindig csinálja, valamikor mind a 4 elindul!
Mind a 4 gyertya új, valamint a 2 gyújtókábel is…
Gyújtó trafó lehet a probléma ?
Válaszokat előre is köszönöm!
2022.12.06 19:31:36 (18298.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: pazii @ 2022.12.06. 18:16:38


Igen,simán okozhatja a trafó. De lehet hogy üzemanyag probléma .
2022.12.13 20:03:21 (18299.)
pazii
(paks)

Előzmény: Gee @ 2022.12.06. 19:31:36


Köszönöm!
2022.12.16 22:59:47 (18300.)
Hunter
(Erdőhorváti)
Sziasztok. Az lenne hozzátok a kérdésem, hogy: 2006-os Jimnymhez, 4.5 cm-es emelésnél (rugokknál pogácsás), kell e, teleszkóp hosszabbitást végrehajtani ?
Válaszotokat előre is köszönöm.