Vitara



Üzenetek visszafelé
Keresés:
Hozzászólások száma: 15240 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 301  302  303  304  305   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2018.11.28 13:57:02 (14101.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Verhovina @ 2018.11.27. 17:01:20


Az 5 ajtósról nem tudok nyilatkozni, de a 3 ajtósban nagyon jó a fűtés. Ráadásul az enyém cabrio...
2018.11.28 17:17:36 (14102.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Verhovina @ 2018.11.27. 17:01:20


1.6 VX-es, ’98-’05-ös Grand Vitara? Ez az, ami még alvázas és karos osztómű-kapcsolós, de már kerekített szekrényű és kényelmes.
Igaz, mo.-n nehéz találni, és általában elég viseletesek.. (én ezért adtam fel), tót-államban meg Erdélyben van több; s még inkább a cseheknél, németéknél - és ott szép állapotúak is... Ja, és hát a 3-ajtós a gyakoribb - de azok ügyesebbek is ám terepen..!

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.28 17:23:47-kor.
2018.11.28 17:30:11 (14103.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.28. 17:17:36


Ez:
http://suzuki4x4.hu/?p=73&u=10569
ill. ez:
http://suzuki4x4.hu/?p=73&u=10290
és külföldi eladókat én ezen nézegettem:
http://www.ooyyo.com/czech+republic/used-suzuki-grand+vitara-for-sale/c=CDA31D7114D3854F111B976FBAD6355B38A31D7811D3866EDF18FBBABA763744CD831D/

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.28 17:33:03-kor.
2018.12.02 12:53:58 (14104.)
bubuka55
(Tótvázsony)
Üdv. Klubtársak,

Segítsetek ha tudtok ,minden információ szükségem van!
A gyujtáskapcsolóba helyezem az indítókulcsot és nem indít!!!!!!
Villog a légzsák és az izzítás lámpa ikonja. Olyan mintha elveszítette volna az immobilájzer jelét! Akkusarut levettem-visszaraktam semmi változás. / Átnéztem minden csatlakozási pontot , minden OK./ Nem enged indítózni!!! Eltelik kb. 2 óra , megpróbálom beindítani és elsőre indít ugy ahogyan kell.........
Volt már valaki ilyen helyzetben???

Segítségetek köszönöm.
2018.12.02 21:32:07 (14105.)
Kenszoni
(Köröstarcsa)

Előzmény: bubuka55 @ 2018.12.02. 12:53:58


Ha nem jó az immobilájzer akkor az önindító teker ezerrel de nem indul be a kocsi
2018.12.03 17:29:15 (14106.)
PerLaci
(Fót)
Urak! Kocka vitarába (1.6 16v Klímás) menyire bonyolult kicserélni a belső radiátort? Ki ell venni a komplett műszerfalat? úgy néz ki, hogy folyik.
2018.12.03 20:53:40 (14107.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: PerLaci @ 2018.12.03. 17:29:15


Igen, ki kell venni a műszerfalat. 2 hónapja volt szerencsém kicserélni, de megéri a szívást.

Mondom ezt így utólag :)
2018.12.04 11:58:26 (14108.)
bubuka55
(Tótvázsony)

Előzmény: Kenszoni @ 2018.12.02. 21:32:07



Szia,

Itt ebben az esetben nem tekert az önindító, kb 15-ször próbáltam és semmi.
Kb 2 óra múlva meg pöcre indult. Azóta is jó . 2-szer csinálta már ezt a hibát az elmúlt 1 évben és nem jövök rá hogy, mi okozhatja ezt.
2018.12.04 12:30:57 (14109.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: bubuka55 @ 2018.12.04. 11:58:26


Mindezt nem nyirkos hajnalban-reggel?
Csak tipp - és Jimny - hogy nálam pl. az ablakemelő megy valami rettenetes kihagyásos rázással, ha nagyon le van nyirkosodva a kocsi (én is csak kétszer tapasztaltam eddig, és nem esőben ill. az esőtől), s ez némi melegedésre-száradásra teljesen megszűnik.
// Szép a kocsid!... és a vontatmány se semmi ;)

Hegyjáró szerkesztette 2018.12.04 12:36:02-kor.
2018.12.04 19:44:33 (14110.)
PerLaci
(Fót)

Előzmény: RapaMoto @ 2018.12.03. 20:53:40


Bonyolult művelet? mennyi idő alatt lehet kicserélni?
2018.12.04 19:48:15 (14111.)
csicsa
(Baja)

Jézuska kikerülte a nagy Karácsonyi forgatagot!😍

csicsa szerkesztette 2018.12.04 19:53:23-kor.

csicsa szerkesztette 2018.12.04 19:53:52-kor.
2018.12.04 21:18:05 (14112.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: PerLaci @ 2018.12.04. 19:44:33


Kb 4 óra alatt megvolt, viszont készülj rá, hogy legalább 3 féle radiátorral szerelték ezeket, szóval jó ha van előre bekészített B és C terv is, mert kibontás után érhet meglepetés ha csak úgy veszel egy "hozzávaló" fűtőradiátort.

Ja, az enyém nem klímás, úgyhogy a munkaidőhöz nyugodtan hozzátehetsz fél-egy órát.


Előzmény: csicsa @ 2018.12.04. 19:48:15


Mennyivel jobban néz ki az a kocsi megemelve :)
2018.12.04 21:48:23 (14113.)
csicsa
(Baja)

Előzmény: RapaMoto @ 2018.12.04. 21:18:05



Hát igen, leengedve sokkal személyautósabb a feeling...😁
De azért már a kerék-gumi csere is jelentős előrelépés.
Még felkerül egy dupla ledsoros, 92 cm-s fényhíd elől a tetőkorlát közé, és egyenlőre ennyi. Mágnestappancsokkal (4db 88 mm) rakatnám fel, de nem talált a szaki hozzá való vízálló gyorscsatlakozót a kábelre, hogy levehető legyen a szerkezet. Állítólag. Aztán lehet, hogy csak nincsen kedve ezzel szutyakolni.

csicsa szerkesztette 2018.12.04 21:54:45-kor.
2018.12.05 09:27:13 (14114.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: csicsa @ 2018.12.04. 21:48:23



A csevegőben van egy jó link erre. ;)

https://szupermagnes.hu/

Aki használ ilyet, igaz, hogy ha a tetőre rakod, akkor a motorházról nagyon visszaverődik a fénye?

Gondolkodtam én is már rajta, de én a lökháítóra tenném, vagy a motorház elejére emiatt.

Tibi szerkesztette 2018.12.05 09:28:45-kor.
2018.12.05 09:54:01 (14115.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Tibi @ 2018.12.05. 09:27:13


Egy kicsit hátrébb kell rakni, mint a szélvédő felső szegélye és akkor a tető eleje kitakarja a motorháztetőt. Ezzel csak az a baj, hogy pont a közeli akadályokat is ki fogja takarni. Másik megoldás a gépháztető mattítása.

Egyébként akkor érdemes a tetőre rakni, ha az ember néha méteres (vagy magasabb) gazban közlekedik, mert ilyenkor a fényszórók meg a lökhárítóra szerelt akármilyen fény se ér semmit.
2018.12.05 10:45:16 (14116.)
csicsa
(Baja)
Köszi, utána olvasok.
Hátrébb a tetőkorlátok közé gondoltam tenni és a motorháztető közepét terveztem ettől függetlenül is matt feketére fóliáztatni, vagy festetni. Szerintem sötétben nem erőltetem a gazbanjárást, nappal sem túl egészséges, főleg ha óvatlanul elkap az ember egy méretes tuskót, esetleg földből kiálló betonkarót...vasdarabot...
A fényhíd meg van, barátomtól kaptam, mivel neki nagyon fütyült nagyobb sebességnél a tetőtartón...én meg lassan megyek...stb. Ha már van gondoltam nem ront az összképen. Csak valami csatlakozó kellene a vetetékre.
2018.12.05 10:49:34 (14117.)
csicsa
(Baja)
https://szupermagnes.hu/spd/MSZ-ROGTAPP-D88_MSZ/Santoprene-Neodym-magneses-Tappancs-D88-Menetszara

Ilyenem van 4 db, persze nem ilyen horror áron.😁
2018.12.05 10:59:41 (14118.)
csicsa
(Baja)
4x42kg tartás. Csak jó lesz a mozgó járművön is fenntartani a szettet. Egyébként próbára feltettem a mágnesek védőcsomagolása nélkül...szopás levarázsolni, mert úgy fogja, hogy horpad a lemez. Inkább csak azért jó, mert alacsonyra szerelhető vele a cucc fúrás nélkül és egy komolyabb tetötartónál olcsóbb a mágnes. Majd meglátom milyen gyakorlatban.
2018.12.05 14:45:11 (14119.)
Tibi
(Kerepes)
Én max csak akkorát tervezek, mint Kenszoni kolléga Vitaráján van. Rendszám szélességűt, a rendszám fölé. ;)
Ebayen 8e Ft körül van vezetékkel, kapcsolóval, relével együtt.
2018.12.05 15:04:16 (14120.)
otaszan
( )

Előzmény: csicsa @ 2018.12.05. 10:59:41


Azért óvatosan a túl alacsony felszereléssel, mert bírnak fűteni ezek a ledsorok. Nekem kb 6 cm-re volt a tetőtől a ledsor alja és bizony megégette a fényezést. Konkrétan megsemmisült a lakk réteg a fényhíd alatt. :) Én most fényeztem a kocsit és inkább veszek egy rövidebbet, amit a lökösre rakok fel. Meglátjuk így miliyen lesz.
2018.12.05 16:59:33 (14121.)
bubuka55
(Tótvázsony)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.12.04. 12:30:57


Szia nem volt köze a nyírkosságnak az indítási hibához, Szerencsére nem ázott még be soha. Voszont megvan a hiba ,legalább is remélem , hogy az lesz!!!!! Kenszoninak lett igaza, úgy nézz ki,hogy a immobilájzer vacakol és egyre gyakrabban fogja ezt csinálni. / csak annyi különbséggel hogy, indításkor nem engedi az önindítót tekerni.
Ha lesz egy kis időm kiszedem az immo-dobozt és a kulcsokkal együtt rendbe szedi egy "specialista".
Ez egy típushibája a vitaráknak-legalábbis ennek a szériának.
Elkészültem vele ,megírom hogy, mik a tapasztalatok.

Hegyjáró: Látom Neked is patika állapotban van a Jimmy-d :) Az 5. fénykép az Erdélyben készűlt?
2018.12.05 17:22:14 (14122.)
bubuka55
(Tótvázsony)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.12.04. 12:30:57


Szia nem volt köze a nyírkosságnak az indítási hibához, Szerencsére nem ázott még be soha. Voszont megvan a hiba ,legalább is remélem , hogy az lesz!!!!! Kenszoninak lett igaza, úgy nézz ki,hogy a immobilájzer vacakol és egyre gyakrabban fogja ezt csinálni. / csak annyi különbséggel hogy, indításkor nem engedi az önindítót tekerni.
Ha lesz egy kis időm kiszedem az immo-dobozt és a kulcsokkal együtt rendbe szedi egy "specialista".
Ez egy típushibája a vitaráknak-legalábbis ennek a szériának.
Elkészültem vele ,megírom hogy, mik a tapasztalatok.

Hegyjáró: Látom Neked is patika állapotban van a Jimmy-d :) Az 5. fénykép az Erdélyben készűlt?
2018.12.05 19:15:22 (14123.)
Kenszoni
(Köröstarcsa)
Üdv! Érdeklődnék hogy akinek pro comp futómű emelő szettje van beépítve az autóba mennyivel lett keményebb a rugózás? Grand alá szeretném most 3centi pogácsa van bent de a 225/75r16os bf km2 gumi meg a sárvédő közt nagyon kevés hely maradt. A kis vitara alatt is pogácsás megoldás van az bevált ott is.
2018.12.05 20:24:51 (14124.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: Kenszoni @ 2018.12.05. 19:15:22



Én általában egyedül használom, úgy elég kemény. Ha 3-an, 4-en ülünk benne, akkor már van rugózása is. :D

Nekem ez van benne:

https://www.jimnybits.com/vitara-x90-91-00/suspension/suzuki-vitara-2-50mm-lift-kit.html
2018.12.05 20:32:06 (14125.)
Tibi
(Kerepes)
Ha már így szörlföltem egyet a Jimnybits-en, lenne egy elméleti kérdésem.

https://www.jimnybits.com/vitara-x90-91-00/suspension/suzuki-vitara-bump-stop-spacers.html

Ha ilyet berak az ember, elvileg a hátsó híd artikulációja is csökken. Tehát a terepképesség is csökken, nem? Hiszen adott szituációban nem bír akkorát mozdulni a híd felfelé, tehát a másik oldat nem tudja annyira lefelé nyomni. Jól gondolom?
2018.12.05 22:05:43 (14126.)
csicsa
(Baja)

Előzmény: otaszan @ 2018.12.05. 15:04:16



Jó estét!
Köszönöm szépen az információt, akkor spóroltál nekem egy tető fényezést!
Konkrétan 5 cm magasan lett volna a 92 cm -es duplasoros ledfényhíd a tetőtől! Sőt, a tető ugye domború...
Máshová rakni túl nagy. Magsabbra szerelni nem túl esztétikus és szélzajos. Lehet nem kell ezt a vonalat erőltetni.😊
2018.12.06 12:43:52 (14127.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: bubuka55 @ 2018.12.05. 17:22:14


// De azért volt már fülig sáros is ;) viszont a nyáron kapott nagyon komoly üreg- és alvázvédelmet - a Csevegőbe kiírtam, hol-kitől -, meg viharkár okán cserélni kellene az első lökösét, s akkor már a régebbi, magasabb aljúra...
És igen, ott készült (úgy látszik, bizonyos böngészők vagy a mobil változata nem mutatja a fénykép-feliratokat?) egy olyan kaptató tetején, amin lefelé jobban remeg a lábad a pedálokon, mint fölfelé; főként, hogy az alján befordulós jobb, egyenesen meg egy patakvölgy... Pet-Air-rel voltunk, akkor még kettesben: háttérben, balra a Vit-havas sziklás csúcsa (tszf. 1609m) - nevének eredete megválaszolatlan kérdés, de mi arra jutottunk, hogy nem kizárt, miszerint a Vitará-ból ered :D

Hegyjáró szerkesztette 2018.12.06 12:51:52-kor.
2018.12.06 18:22:38 (14128.)
fifi
(Szarvas)

Előzmény: Kenszoni @ 2018.12.05. 19:15:22


valamelyik nap voltam a halastavon Tarcsán, néztem is útközben, de szép Vitara, ezek szerint a tiéd... ;)
2018.12.06 20:12:20 (14129.)
Kenszoni
(Köröstarcsa)

Előzmény: fifi @ 2018.12.06. 18:22:38


Igen az enyémet láttad ott lakok és most elég sokat van otthon mivel egy másik autóval járok be dolgozni :-D
2018.12.09 12:39:05 (14130.)
bútorműves
(Gárdony)
Sziasztok!
Én még új vagyok, legalább is a vitarások között. Tegnap vettünk egy ’96-os 1.6-os,16 szelepest. Nem értünk vele haza,autómentő, stb...víz elfogyott a hűtőből és csak reménykedni tudunk, hogy minimális lesz a hiba. De ha nagyobb a baj,akkor kelleni fog vagy egy másik motor, vagy egy másik hengerfej. Holnap fogom vinni a szerelőhöz és a hiba feltárása után hívni fogom az eladót egyezkedés végett, hisz ez rejtett hiba volt. Tehát fizetni fog, vagy elviszi. De ha marad, akkor felkel készülnöm előre a javításra. Ha valaki tud eladó motort kérem jelezze.
2018.12.09 16:05:00 (14131.)
Bende1972
(Budapest)
Üdv! Dél-Pest, és környékén keresnék szerelőt, hidegen magas, melegen alacsony alapjárati probléma rendbetételére, 2001, es 1,6 16V kocka Vitara az alany, és feleslegesen nem akarok mindenfélét kicserélni rajta ...
2018.12.10 12:39:01 (14132.)
bubuka55
(Tótvázsony)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.12.06. 12:43:52


Az biztos hogy,gyönyörű helyeken jártatok. Mi most voltunk kint a Kelemen-havasokban és a Fogarasi-havasokban. Csak az volt a baj hogy, az egy hét nagyon kevés volt nagyon sok helyre nem jutottunk el :(

Az alvázvédelmet megcsináltam én is idén tavasszal, BODY alvázvédőt használtam, ha jól emlékszem 6 kg.ment rá. Most tavasszal fogom megcsinálni az üregvédelmet,mert azzal még el vagyok maradva.

Voltam én is olyan mezőn-/domboldal/ , hogy lefelé benne volt a bugee a lábamban. De felező bekapcsolva 2. sebességben és egy kicsit fogtam fékkel a kocsit. Olyan gyönyörűen leereszkedett,mint ahogyan megvan írva.
2018.12.11 14:23:28 (14133.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: bubuka55 @ 2018.12.10. 12:39:01


A Kelemenbe is ezzel a GV-ddel mentetek fel, s a déli oldalról, a Hévíz/’’Toplica’’ utáni ’’monument’’ (emlékmű) felől? - sejtettem én, hogy azok még jó terepjárók voltak, de hogy a hosszúak is ennyire...
( Idén szeptemberben már fejméretű szálkő-kiállások tarkítottak két hosszabb szakaszt is, hogy ott felfelé inkább fél-egyben ’’vigyázkodtam’’ a lekoppanástól..)

// Erdélybe egy hét csak úgy ’elég’, ha egy tájegységet jársz be, és ismerőssel vagy előtanulmányozva azt (mondom ezt >50 úttal a hátam mögött..) hiszen egy-egy nap csak az oda-visszaút, s pl. a Kelemen és a Fogaras között is könnyen eltelik még egy...

Hegyjáró szerkesztette 2018.12.11 14:27:49-kor.
2018.12.11 20:08:58 (14134.)
talla
(Győr)
Hol keressek 90-es kocka Vitarához féltengelyt? Kattogó hangot ad kihajtott kormánynál mikor gézt adok neki, de most már akkor is fura a hangja ha 4 kerékbe teszem és egyenesen megyek vele ilyenkor olyan a hangja mint a régi keverőtárcsás mosógépnek. Elég féltengelycsuklókat venni vagy komplett féltengely horror áron? Egyik szereló azt mondja a csuklók nem bizti h elegek, a másik meg h jó az még.
2018.12.12 07:10:28 (14135.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: talla @ 2018.12.11. 20:08:58


A külső csuklót elég cserélni, bármelyik alkatrészboltban kapsz hozzá.
2018.12.12 11:42:29 (14136.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: talla @ 2018.12.11. 20:08:58



Vagy kb 10e körül kapsz bárhol komplettet bontva. FB-n érdemes szétnézni Vitarás csoportokban. Az elmúlt egy évben vettem párat difficsere előtt. ;)
2018.12.12 17:31:32 (14137.)
Tibi
(Kerepes)
A teleszkóprugó ütközőbakos kérdéshez valaki? :) Használ valaki ilyet, jól gondolom, amit gondolok? Köszi. :)

https://www.jimnybits.com/vitara-x90-91-00/suspension/suzuki-vitara-bump-stop-spacers.html

Ha ilyet berak az ember, elvileg a hátsó híd artikulációja is csökken. Tehát a terepképesség is csökken, nem? Hiszen adott szituációban nem bír akkorát mozdulni a híd felfelé, tehát a másik oldat nem tudja annyira lefelé nyomni. Jól gondolom?
2018.12.12 21:11:57 (14138.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Tibi @ 2018.12.12. 17:31:32


Szerintem ez az elejéhez való. Hátul nincs felütközésgátló.
2018.12.13 10:37:46 (14139.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: RapaMoto @ 2018.12.12. 21:11:57



Egyik srác szettben árul hozzá, elvileg teszik hátra is. Ő mondott róla annó valamit, de nem győzött meg. Szerintem csökkenti a hídmozgást.
Illetve erre a jimnybitsesre is írja hátra is, hogy a kerék ne érjen bele a sárvédőbe.

Egyébként csak azért filozofálgatok rajta, mert a 16" GD felnikkel, még csökkent is a nyomtáv majd 2-2 centit oldalanként és még emelve is lett. Terepen nem zavaró, de aszfalton nem én vagyok vele a szerpentinek ördöge. :D

Viszont ha nullás, vagy mínuszos ET-s felnit kapna szélesítésnek, akkor hátul beleérne a sárvédőbe.  :/ Így gyári ET25-el pont befér a 205/80 R16.

Na ezért gondolkodtam el ezen. ;)
2018.12.13 12:36:29 (14140.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Tibi @ 2018.12.13. 10:37:46


Emeld meg a kasznit és nem ér az bele sehova. Én csak mínuszos felniken közlekedek és még soha nem ért bele, pedig néha előadok triál mutatványokat.
2018.12.13 18:41:58 (14141.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: RapaMoto @ 2018.12.13. 12:36:29



Igen, ez igaz, de már így is magas, billegős érzés. ;) Szóval marad így egyelőre. :) Amit nyernék a szélesítéssel, azt el is buknám az újbóli emeléssel. :)
2018.12.14 00:06:09 (14142.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Tibi @ 2018.12.13. 18:41:58


El kell dönteni, hogy 50 km/h alatt, vagy felette is fontos a stabilitás...
2018.12.15 16:16:04 (14143.)
Verhovina
(Miskolc)
Boldog Vitara tulaj lettem ma!
Remélem az is maradok majd ;)
https://jimny.hu/image/h/782/70204.jpg

Verhovina szerkesztette 2018.12.15 16:16:49-kor.

Verhovina szerkesztette 2018.12.15 16:17:01-kor.
2018.12.15 17:48:35 (14144.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: Verhovina @ 2018.12.15. 16:16:04



Gratulálok, 1.6 16V? :)
2018.12.15 22:43:04 (14145.)
Verhovina
(Miskolc)

Előzmény: Tibi @ 2018.12.15. 17:48:35


Az ja, G16B elejű motorszám, 2003-as.
2018.12.15 22:46:50 (14146.)
Verhovina
(Miskolc)
Valamiféle kulturált tetőcsomagtartó, vagy legalább tetősín létezik ezekre? A tieden Tibi látok a képen valamit, bár az 3 ajtós, de a tető kiképzése gondolom ugyanaz, ahova a felfogatás megy.
2018.12.16 09:09:37 (14147.)
PerLaci
(Fót)

Előzmény: Verhovina @ 2018.12.15. 22:43:04


Rohadásokkal ,hogy áll? az enyém 2001-es és a hátsó doblemezeket már lakatoltam+ hátsó sárvédőket(kerékív)+küszöbcsere is volt már rajta.És még hátra van az első doblemez eleje ahol az alvázra csatlakozik.
2018.12.16 20:46:30 (14148.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: Verhovina @ 2018.12.15. 22:46:50



Ez gyári tetőcsomagtartó, de létezik 5 ajtósra is, csak ritka, mint a fehér holló. ;)
Egyébként ez is karmokkal kapaszkodik a tető alá, csak van hozzá egy plusz hátsó függőleges rész is. Ez azért jó, mert ahhoz a fél autót szét kell szedni és nem kapkodod le róla, ha egyszer föltetted. :D 90-100 fölött iszonyat zajos.
Egy előnye van, jól néz ki :D

Ha sima könnyen levehetőset keresel bármelyik univerzális karmos jó lehet. Gomboséknál 20 körül láttam újat.

A gyárit bontva sem kapod meg 30 alatt, és az állapota igen kétséges...
2018.12.17 08:19:37 (14149.)
Verhovina
(Miskolc)

Előzmény: PerLaci @ 2018.12.16. 09:09:37


2003-as létére sajnos van rajta 1-2 rohadás, legalábbis amit eddig feltártam. Az első kerékjárati dob elején van egy kis átrohadás, ahova dobja a sarat, illetve az egyik küszöb fel van ütve kicsit hátul, és ott aláfekve belülről-oldalról ki is van rohadva egy féltenyérnyi helyen. Ennyit láttam....hogy a műanyagok alatt mi van, azt egyelőre nem is akarom tudni :) Alváz az sértetlennek tűnik. Nincs még semmilyen lakatolás-alvázvédőzés rajta, gyári minden, így legalább takargatva nincs semmi. De majd az aknáról alaposan átnézve biztos fogok szörnyülködni még.....
2018.12.18 19:02:33 (14150.)
Verhovina
(Miskolc)
Megvolt ma a próbakör a havas Bükkbe, már névre írva, hivatalosan, hálistennek, jobb, mint vártam az autó, de azért, hogy ne legyen teljes az örömöm, van egy "kis" hibája, ami most derült ki. Konkrétan nincsen üzemmeleg alapjárata. Amíg megy a szivató addig okés az emelt alapjárat, (kb. ugye 10 percig) de amikor már be van melegedve, akkor a 600 körüli alapjárat szép lassan megszűnik végleg......
Gyakori baj ez, merre kezdjem a keresést? Esetleg valami gyakori típushiba tipp? Alapjárati motor, fojtószelepház, szenzorok, vákumcsövek? Indul pöccre mindig, szépen jár, csak épp alapjárat nincs.....1.6 16V G16B
Sajna az ilyen injektoros témákban nincs tapasztalatom, a 25 éves Golfomban ilyen jellegű hiba még sosem volt.

Verhovina szerkesztette 2018.12.18 19:06:36-kor.