Vitara



Üzenetek visszafelé
Keresés:
Hozzászólások száma: 15240 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 301  302  303  304  305   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2017.10.10 17:37:19 (13351.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: sekeres @ 2017.10.10. 16:33:11



Köszi. :)
2017.10.10 18:58:56 (13352.)
Pet-Air
(Tengheller- Erdély)

Előzmény: otaszan @ 2017.10.09. 19:17:42


Igazán nincs mit,örülök, hogy sikerült ;)
2017.10.11 08:17:47 (13353.)
duck
(Verõce)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.10. 12:03:57


Ó, köszönöm, az "országkód" kifejezés jó ötlet volt, így rákeresve rájöttem, hogy svájci eredetû a lelkem
https://en.wikibooks.org/wiki/Vehicle_Identification_Numbers_(VIN_codes)/World_Manufacturer_Identifier_(WMI)
már csak azt kell kiderítenem, hogy mér 11 karakter az alvázszám 17 helyett.



duck szerkesztette 2017.10.11 08:19:07-kor.

duck szerkesztette 2017.10.11 08:19:43-kor.
2017.10.12 17:10:20 (13354.)
SzMark
(Gyõr)
Sziasztok! 1.6 16 szelepes motornál 0.15 illetve 0.20 ra lett állítva a hézag, de szerintem még mindig van szelephang. Tudtok segíteni mekkorák pontosan a hézagok, szívó és a kipufogó? Köszönöm!
2017.10.12 18:34:30 (13355.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.08. 13:24:06



Ma megnéztük az elsõ diffit, elvileg 39/8-as. Ha tud valaki ilyen áttétellel eladót, csak japán 22 bordás kihajtással, ne fogja vissza magát, köszi. :)
Illetve ha törött diffi van, elég csak a "napkerék" bele, ami 22 bordás. Köszi. :)
2017.10.12 19:24:31 (13356.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Tibi @ 2017.10.12. 18:34:30


Tuti? Sehol nem látok 8/39-et megemlítve, mint opció.
Amúgy van egy pár diffim eladó, ezek viszont a lehetõ leghosszabbak, 10/43 (4,30) áttételûek.
A legjellemzõbb áttétel meg a 8/41(5,125), ez az alap.

Ha a tiéd tényleg olyan, akkor párban kell venned :(
2017.10.12 20:49:24 (13357.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.12. 19:24:31


Remélem tuti, a szerelõ nézte meg. Holnap megcsörgetlek majd. ;) Ezek kompatibilisek egymással, ha csak a napkerék kéne belõle? Eddig csak 41/8-ast találtam kompletten, ami a 8V-be való.
2017.10.13 08:03:55 (13358.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Tibi @ 2017.10.12. 20:49:24


Valószínûleg össze lehet legózni, de arra figyelj, hogy a 8V féltengelye vékonyabb, mint a 16V-é, szóval neked nem csak a napkerék kell most belõle, hanem egy komplett 16V-be való diffi!
2017.10.13 13:01:28 (13359.)
mozdonyos
(Somogy(Baté).)
Valami ehhez hasonló tetszene:https://www.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/vitara/suzuki_vitara_1.6_jlx_pp_magyarorszagi_5_ajtos_4x4-12107922
2017.10.13 14:05:07 (13360.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: mozdonyos @ 2017.10.13. 13:01:28


Szép kocsi. Nem lenne szívem összekenni.
2017.10.13 14:06:29 (13361.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Tibi @ 2017.10.12. 18:34:30


Nekem van törött difim, 22 bordás.
2017.10.13 15:19:57 (13362.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.13. 14:06:29


A 22 bordás az a 8 szelepesnek a vékony féltengelye?
2017.10.13 19:15:09 (13363.)
mozdonyos
(Somogy(Baté).)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.13. 14:05:07


Én nem akarok off-road-ozni vele.
Csak kimenni a szõlõhegyre meg az erdõszélre.
Sárban nem is használnám.
Erre a feladatra egy kicsit magasabb személyautó is megfelelne,
de én terepjárófan vagyok.
A kisebb karcokkal meg nem szeretnék foglalkozni,mert akkor
nincs értelme az egésznek.(Mostani 2007-es Grand mellé játszós autó).
2017.10.13 19:29:33 (13364.)
Bencel

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.09. 10:58:38


Neked elõl a 11 cm emelésbõl mennyi a futómû emelése?

Bencel szerkesztette 2017.10.13 19:29:49-kor.
2017.10.15 09:15:11 (13365.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Bencel @ 2017.10.13. 19:29:33


5
2017.10.15 19:54:53 (13366.)
huligan1
(bp )

Előzmény: Tomdriver @ 2017.09.20. 15:27:27


Szia
Lett megoldás,
2017.10.15 22:53:26 (13367.)
Bencel

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.15. 09:15:11


Köszi! Többek szerint is az a maximum, amit még elviselnek a féltengelyek, de Tibinek a 2"-os Procomp ennél is többet emelt... A kereszttartó egyébként nálam is jóval lejjebb van az elsõ diffi aljánál.
2017.10.16 23:17:53 (13368.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Bencel @ 2017.10.15. 22:53:26


Nálam a kartervédõ az alsó kereszttartótól nem vízszintesen elõre indul, hanem kb 20 fokban felfelé, és az elsõ difit elhagyva törik meg meredeken felfelé az elsõ kereszttartó felé. Lehet, hogy egy másfélével lehetne lejjebb engednem az elsõ difin, de inkább nem emelek annyit, hogy erre szükség legyen.
2017.10.17 09:23:06 (13369.)
Bencel

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.16. 23:17:53


Köszi!
2017.10.17 21:10:25 (13370.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.16. 23:17:53



Hát igen, én sem arra számítottam, hogy ha megveszek egy +5cm emelõszettet, az nem 5 centi lesz. ;)
2017.10.18 20:43:21 (13371.)
Sigma6
(Budapest)
Sziasztok!
Az elmúlt szombaton vettem egy 2001 1.6 5 ajtós JLX Vitarát. Most ismerkedem a géppel. Van olyan dolog amire szerintetek kiemelten odakell figyelni? Mekkora a legnagyobb kerékátmérõ ami emelés nélkül elfér gond nélkül? Hirtelen ennyi, majd lesz még kérdésem biztos.
Üdv,Feri
2017.10.18 21:46:15 (13372.)
Bencel

Előzmény: Sigma6 @ 2017.10.18. 20:43:21


Üdv a klubban!
Mindenekelõtt szilárd burkolatú úton ne kapcsolj összkereket! Csúszós- vagy földúton szabad csak, mivel a tengelyek között nincs központi differenciálmû.
Nekem emelés nélkül 215/75R15-õs méret van fent. Még épp elfér.
2017.10.18 21:56:08 (13373.)
sgtbalage
(Budapest )

Előzmény: Sigma6 @ 2017.10.18. 20:43:21


Emelni kell, nincs mese :)
2017.10.19 08:41:46 (13374.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: sgtbalage @ 2017.10.18. 21:56:08


Bármi áron is. :D
2017.10.19 08:43:20 (13375.)
otaszan
( )

Előzmény: Bencel @ 2017.10.18. 21:46:15


Nekem a 205/70 R15 futózott simex nem fér el, most emelem.
Fontos, hogy futózott, mivel így a gumi magassága 71 cm.
2017.10.19 14:34:19 (13376.)
Sigma6
(Budapest)
Meglátjuk, majd kérek tanácsokat. Szerencsére vannak olyan személyek a környezetemben akik támogatják az ilyen elképzelést.

Előzmény: sgtbalage @ 2017.10.18. 21:56:08


2017.10.19 14:34:45 (13377.)
Sigma6
(Budapest)
Mindenkinek köszönöm a hozzá szólását.
Üdv,Feri
2017.10.21 19:17:31 (13378.)
rettegett
A kérdésem kormány összekötõ gömbfejnél a hatlapfejû távtartót aminek egyik oldala bal a másik jobb menetes és 8 cm hosszú hol lehet kapni egyikbe beleszakadt a gömbfej menete. Az autó amibe kell:8 szelepes 91-es Vitara.
2017.10.22 16:18:46 (13379.)
blackwoolf
(Gödöllõ)
Hali.
Nincs valakinek véletlen occsón eladó 16-os felni szettje? Van két szett 15 felnim, maci sajtos fekete, és vitara gyári alu. valamelyikkel akár cserélni is lehetne. Továbbá van 235/75 Km2-es gumim és 215/75-ös all-terrain. A terv, hogy legyen 4 Hankook Dynamic RT01-es 205/80r16 felnivel.
2017.10.23 15:51:33 (13380.)
micsiricsi
(Eger)
Sziasztok! Help!!
Egy 92 -es Vitarám van,8V-sközponti injektoros,s gázadásnál lefullad,vagy meghorkan,váltásokkor jellemzö,ha a fordulat leesik. Ha pörgetem akkor nemcsinálja. Ha lassan nyitom a torkot,akkor sem,csak ha hirtelen rálépek a gázra meghorkan,s 1-2 másodpercre felpörög. Rátettem müszert a befecskendezõre,s olyan mintha nem nyitna olyan hirtelen mint ahogy nyitom a torkot,tehát sok levegõhöz kevés üzemanyag párosul. Volt már ilyen valakinek? Állítólag a swiftekre jellemzõ a befecskendezõ injektor hibásodás.Nem vagyok biztos benne hogy az kopotte már ki,vagy szorul. Tapasztalat valakinek??? Sajnos tolatásnál lehorkant majd hirtelen ugy felpörgött,hogy beleugrott egy parkoló autóba. HELP!!!!
Kösziiii
2017.10.24 07:27:20 (13381.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: micsiricsi @ 2017.10.23. 15:51:33


Nálam volt hasonló eset, a benzinpumpa cseréje oldotta meg a problémát.
2017.10.24 09:23:32 (13382.)
micsiricsi
(Eger)
Köszi,megpróbálom.
2017.10.26 21:04:47 (13383.)
Barna
(Baja)

Előzmény: otaszan @ 2017.10.19. 08:43:20


Mutatós lett. ;)
Elfér így a gumi, nem ér bele semmibe?
2017.10.26 21:20:30 (13384.)
Barna
(Baja)

Előzmény: blackwoolf @ 2017.10.22. 16:18:46


15"-ban tök jó a gumiválaszték, 16-ra alig van, ami elfér. Az rt01 meg nem annyira combos abroncs szerintem. Volt az elõzõ Vitarámon, szépen eszegette a dunai homok is, meg harapott akkorát, mint az Alkony otthon lakói. Én örülnék, ha a 15" felmenne a Sidekickre.
2017.10.26 22:18:01 (13385.)
Barna
(Baja)

Előzmény: Barna @ 2017.10.26. 21:20:30


Persze, most jutott eszembe, Te keskeny abroncs- párti vagy.
2017.10.27 11:40:48 (13386.)
otaszan
( )

Előzmény: Barna @ 2017.10.26. 21:04:47


71 cm a gumi. Éppen, hogy elfér. Elöl a küszöbnél 1.5 cm van ha elfordítom a kormányt.
2017.10.27 12:12:11 (13387.)
csucu
(Pécs)
Sziasztok!
Mint ahogy egy páran elõttem én is Tetõcsomagtartót keresek 3 ajtós 97 vitarához.(gyári horror árban lenne) Ha esetleg valakinek van elfekvõben vagy van ötlete az szívesen fogadnám.
2017.10.27 20:26:28 (13388.)
blackwoolf
(Gödöllõ)

Előzmény: Barna @ 2017.10.26. 21:20:30


Szia. A futózott vagy olcsóbb gumik kivételével 3 méret létezik, 195r15, 215/75r15, és 235/75r15. Ebbõl az elõbbi kettõ majdnem 1 magas, a 235-ös már magasabb 3cm-el, viszont az már egy 1,6 benzines, 1 tonnás kocsihoz sok. Agyagon hiába a jó minta, nem tisztul a gumi, nem nyomódik le eléggé a gumi. Ezért jó a 205r16 az is olyan magas mint a 235/75r15 csak ugye keskenyebb. Az RT01 nem egy Simex gumi, ellenben elég lágy és még a tükörre járt 4-5 éves gumiknak is puhák a bütykei, ellentétben pl egy kemény KM2-es Goodrichal. Ami havas úton baromira nem hátrány, Hiluxon próbálva hóban ég és föld a kettõ.(215/60r16, 225/70r16, 235/70r16, 205r16. ezeket mind lehet kapni pl egy Goodrichból. )
2017.10.27 20:35:14 (13389.)
blackwoolf
(Gödöllõ)
Sziasztok!
SOS keresek rövid 16 16v. Vitarához bal elsõ féltengelyt! Csak a belsõ gumiharang kéne róla, de akár egyben is, ha esetleg van valakinek eladó nem horror áron írjon legyen szíves! Állítólag ilyet nem lehet kapni, csak csináltatni
Van esetleg valakinek valami megoldása az orvoslásra?
Leszedte a szerelõ róla a szakadtat, és addig nem mennék a kocsival amíg nincs.
2017.10.27 20:59:21 (13390.)
pecas19
(Fertõszentmiklós)
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! Van egy 2003-as gyártmányú Suzuki Grand Vitarám/gömbölyû/ Meg szeretném emelni és szeretnék rá rakni izmosabb 235 70 r16-os gumikat. Az lenne a kérdésem hogy 5 centiéter emeléssel ez járható út lenne-e, vagy még akkor is bele ver a nagyobb kerék a sárhányókbba? Esetleg tudtok olyat ki az emelésben tudna segíteni GyMS-megyében vagy környékén?
Segítségeteket elõre is köszönöm.
Üdvözlettel: Adrián
2017.10.27 21:08:09 (13391.)
blackwoolf
(Gödöllõ)

Előzmény: pecas19 @ 2017.10.27. 20:59:21


Szia. Az a gumi nem fog felmenni rá még emelve sem tudtommal. A grandnál nincs akkora hely mint a kockánál. BF All terrainbõl a 215/70r16 volt a max ami nél még marad egy ujjnyi hely. Amit szeretnél az 3cm-el magasabb...
2017.10.27 21:20:29 (13392.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: otaszan @ 2017.10.27. 11:40:48


Milyen gyártmány ez a gumi és mi a mérete (mármint ami méretként rajta szerepel)?
2017.10.27 21:22:16 (13393.)
pecas19
(Fertõszentmiklós)

Előzmény: blackwoolf @ 2017.10.27. 21:08:09


Szia! Azért írtam így mert küzdök vele! Fel tettem rá egy 235 70 R16-os bf mud terran km2-es gumit. Hátul semmi problémám nincsen vele, csak elõl mikor alá töröm kanyarodáskor akkor éri el az elsõ sárhányót. És azért kérdeztem hogy az az 5 centis emelés nem-e oldaná meg a problémámat mert vadászni használom közúton nem megyek vele 130-akat hogy annyira számítson a magassága. Meg mikor nagy a domb vagy gödör akkor veri meg egy kicsit magát.
2017.10.27 22:26:20 (13394.)
Barna
(Baja)

Előzmény: blackwoolf @ 2017.10.27. 20:26:28


Szia,
Itt az európai méretezést jól körüljártad, de babakocsimérettõl harmincnemtudomhány collig van belõle sokféle méret. Az áttételen kell rövidíteni, és bírja. :) Keskeny az nincs, kétségtelen.
Az rt01 valóban lágyabb, éves átlagot tekintve mind a négy (országúton is) havas napon jobb lesz. A másik 361 meg kit érdekel... ;)
(U.i.:nekem volt fent télen Vitarán. Ne reménykedj, csúszik mint a polírozott kula.)

Annyira egyezik a véleményünk, mint mindig! Lassan jó lenne egy asztalnál beszélgetni, reszelhetnénk a fingot rendesen! :D
2017.10.28 06:59:15 (13395.)
otaszan
( )

Előzmény: Kopter @ 2017.10.27. 21:20:29


Mziarelli a márkája. Olasz futozott. Kb. a Fedimaval egy minöség. Offroadshop.sk-ból van. Ha kell adok kontaktot. 205/70 r15, 71 cm magas.
2017.10.28 08:17:25 (13396.)
blackwoolf
(Gödöllõ)

Előzmény: Barna @ 2017.10.27. 22:26:20


Szia. Ismerem a nagyobb méreteket is, de ezek azok amik még gond nélkül elférnek a Vitarán. Idén majdnem 1 hónap tél volt ;)
Pedig hiluxon nagyon jól teljesített hóban...
A másik ugye, hogy a motornak is sok már a 235. tárcsázott felázott földre rámész, felezõ nélkül meg se moccan :D fog akkorát az a széles gumi...
2017.10.28 15:25:23 (13397.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: blackwoolf @ 2017.10.28. 08:17:25


Vitarával nem erõbõl kell menni, hanem lendületbõl :)
Ha a ballonosabb gumit nem fújod keményre, mint a szekérkerék, lendületbõl sok mindent megoldhatsz, ami erõbõl nem menne. És a fogad sem törik ki közben.
2017.10.28 18:16:17 (13398.)
rettegett
Olyan kérdésem lenne a fék kezdett el szívatni most, országuton tökéletes elõre menet hátramenet jó a fék. Földúton vagy domborzatnál mikor a hátsó futómûvek mozognak elmegy a fék és sokat kell pumpálni hogy visszajöjjön. Én fékerõszabályzóra gondolok, mert mikor dimbes-dombos a talaj akkor megy el a fék valakinek volt már ilyen tapasztalata?
2017.10.29 00:34:12 (13399.)
blackwoolf
(Gödöllõ)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.28. 15:25:23


jaaa :D okés! 2 bar van benne. de ha jól tudom neked is van 205r16 szetted ;)
2017.10.29 08:50:10 (13400.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: blackwoolf @ 2017.10.29. 00:34:12


2 bar az sok. A gyári érték is csak 1,6. Próbáld ki 1,3-mal és láss csodát.