Vitara



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 13693 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 270  271  272  273  274   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2008.01.28 17:15:36 (143.)
kekbon
Van Fehérvár mellett egy bontós. Az szokott olyat csinálni, hogy odamész a rossz kocsival, ad egy bontott vezérlőt, rádugod és ha megjavult, akkor kifizeted. Ha nem, akkor megköszönöd. Amúgy Fehérváron tudok híres vezérléses szakit.....
2008.01.28 17:06:45 (142.)
kekbon

Előzmény: pirosjimny @ 2008.01.28. 14:50:23


Ja, a futómű nem sérült. Hehe. De az alváz jól esszgörbült. Csodálkoznék, ha ahátsó híd megúszta volna. Ebből a kocsiból a motor és a váltó lehet érték. A többi szemét. Nagyon drágának tűnik.
Szerintem fa dőlhetet rá.
2008.01.28 16:01:30 (141.)
livinti

Előzmény: kotreba @ 2008.01.28. 13:22:22


Nem is tudtam, hogy HDI motorral a vitarat is, meg ezt az uj Grandot is gyartjak/gyartottak... Ugy latszik nagyban kulonbozik a kinalat orszagrol orszagra.
2008.01.28 15:34:10 (140.)
kotreba
pirosjimny te honnet vagy?irtam válszt a Dunaszerdahelyes kérdésedre.
2008.01.28 15:31:43 (139.)
kotreba
az eleje jo lenne alkatresznek :)
2008.01.28 15:06:38 (138.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: pirosjimny @ 2008.01.28. 14:50:23


Úristen, ezt meg hogy sikerülhetett? :O
Ki a bánat fog ezért ennyit adni???
2008.01.28 14:50:23 (137.)
pirosjimny
Találtam egy szép Vitarát: <www.hasznaltauto.hu>

üzemképes a futómű nem sérült!
2008.01.28 14:12:50 (136.)
pirosjimny

Előzmény: livinti @ 2008.01.28. 12:42:43


Szia kérlek küld el a kapaszkodós képet ide a postámba:
oadr@citromail.hu
Köszönet!
2008.01.28 13:22:22 (135.)
kotreba
szeva!nekem az 1ik osmerősömnek is van felezös 3ajtós grand vitarája van benn felező és meg külön lehet kapcsolni hogy csak az első kerekek húzzanak. Francából hozták be 2.0HDI disel motorral van mint az enyém csak hát ugye Grand..
2008.01.28 12:42:43 (134.)
livinti
Sziasztok! Egy angol újságban olvastam egy 3ajtós grand vitara tesztet. 1.9 Dízel és felező is van benne. Amikor én nézegettem itthon, akkor a 3ajtósat nem árulták felezővel és variálható 4WDvel, csak az 5ajtósat. Ez megváltozott volna?
2008.01.28 11:29:35 (133.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: szvl @ 2008.01.28. 11:23:18


Hívd fel, mondd neki, hogy tőlem van meg a száma.
2008.01.28 11:23:18 (132.)
szvl
A kiolvasási folyamat elindul,majd rövid idő után megszakad.Ezt többször is megpróbáltuk,mindig ugyanez ismétlődik. Köszi a telefonszámot. SZVL
2008.01.28 08:20:48 (131.)
kotreba
heloka!köszike mindenkinek a hét képe lett a kocsim...
2008.01.28 06:29:39 (130.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: bcszs @ 2008.01.27. 18:20:08


Jó móka lehetett :) :) :)
Mondjuk az alapszabály, hogy ha egyedül vagyunk, nem célszerű letérni az ismert és biztosan járható útról, különösen nem megfelelő gumi és csörlő nélkül :) Vagy ha mégis, akkor tudjuk, hogy kit lehet felhívni mentésért :)
2008.01.28 06:23:28 (129.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: szvl @ 2008.01.27. 19:11:29


A számítógép hibakódját megpróbáltátok már kiolvasni?
Hívd fel Köpcit, szerintem neki lesz ötlete! +36209152577.
2008.01.27 20:02:06 (128.)
bcszs
igen, eshat kezdo terepezoknt a melyvizbe kezdtem...
jo volt, de ha lehet ne ismetlodjon meg :)
2008.01.27 19:57:12 (127.)
pirosjimny
Teljesen jó és rendben van!Élményekkel gazdagodtál :)
2008.01.27 19:11:29 (126.)
szvl
Lassan 2 hónapja küzdünk Suzuki Sidekick(92) alattomos elektronikai hibájával. A szerelők tanácstalanul állnak a problémához, azt gyanítják, hogy a fedélzeti számítógép romlott el. A hiba tünetei: Indítás után a műszerfal alatt egy relé szaggatni kezd. Ez a relé vezérli az alapjárati motort és az üzemanyagszivattyút. Ilyenkor az alapjárat leesik, a motor fuldoklik, leáll.Azóta kísérleteztünk pár dologgal ami némi javulást hozott,de nem oldotta meg a problémát.Az alapjárat lassan áll vissza, a motor nem húz rendesen. Lehet, hogy a lambdaszonda okozza a problémát? Ugyan is, ha széthúzom a csatlakozóját semmi változást nem lehet tapasztalni. Ha valaki tapasztalt már hasonló problémát (vitaránál) kére segítsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2008.01.27 18:20:08 (125.)
bcszs
ja, a csorlozesi, vontatasi, hotakaritasi folyamat 6 (HAT) ora!
2008.01.27 18:19:06 (124.)
bcszs
a ti hetvegetek milyen volt? :P
2008.01.27 18:17:58 (123.)
bcszs
tanulsag: 1. TELEN NE MENJ AZ ERDOBE TEREPEZNI!
2. ha megis legyen JO gumid, lancod, csorlod, ES NE MERULJON LE A 3 MOBILBOL MINDENIK ha segitseget akarsz hivni....
2008.01.27 18:15:48 (122.)
bcszs
igy aztan visszafordultunk, h "keressuk" meg a masik utat. NA EZT NEM KELLETT VOLNA. este 10 kor megcsusztunk a havas, jeges avaron, es onnan tovabb semmi. 2 fanak nekocsusztunk, picit behorpadt az oldala hatul, de nem nagy munka, elol van egy horzsolas. igy aztan 23 orakorbesetaltunk a varosba 6km. a tobbi mar a ma reggeli mentoakcio. az ismeretlen jotevo jott, h kihuzzon, de o is beragadt, igy mindkettonket traktor kellett kihuzzon.
szemelyi serules nem tortent :)
2008.01.27 18:10:49 (121.)
bcszs
... VOLNA. ill haza is ertunk a varos szelere, de eszrevettuk, h nem azon az uton ertunk vissza, ahol mentunk, hanem a domb masik oldalarol kozelitettuk meg a varost
2008.01.27 18:09:37 (120.)
bcszs
2 ora alatt ott is voltunk. aztan kaja, bor, es elindultunk haza.
sokkal rutinosabban, ismertuk a terepet, 1 ora alatt hazaertunk.
2008.01.27 18:08:39 (119.)
bcszs
tegnap(szombaton) delben elindultunk a haverommal, h elmegyunk a varosunk melletti 3. faluba (uton 9 perc), ugy, h nem az uton megyunk.....
2008.01.27 18:07:14 (118.)
bcszs
na, mostanra sikerult kimosdanom a sarbol...
2008.01.27 18:05:12 (117.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: bcszs @ 2008.01.27. 16:15:01


Grat! Hogy sikerült? :)
2008.01.27 17:12:53 (116.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.01.27. 16:15:01


És tört is a kocsi, vagy csak elakadt?
Én télen, meg esős időben nem is merek erdő közelébe menni. Egyedül gázos....

Egyszer még 4WD-s swifttel elakadtam a semmi közepén. Felfutott egy hófúvásra és hiába a 4WD, pörgött a levegőben minden kerék. Az gáz volt. Aztán szépen nekiálltam kisétálni a főútra, de hatalmas mákomra egy traktor találta meg a kocsit, és dudált utánam, amit meg is hallottam..... Szóval mákom volt....
2008.01.27 16:15:01 (115.)
bcszs
sziasztok. elkeszultek a hetvege kepei... nem hittem h ez lesz, dehat.....
a tortenet majd kesobbb
2008.01.25 18:13:41 (114.)
kotreba
mellett levő faluban lakom Bősön. miert?
2008.01.25 17:20:19 (113.)
pirosjimny
Dunaszerdahely?
2008.01.25 15:54:43 (112.)
kotreba
1x üen úgytudom elmondani hogy pl az a motor ami a 206ban vagy 406os puegeotban van az van ebbe is beépitve. akocsi franciából lett behozva és ott mondták hogy 1ideig renault 1,5 dcit raktak bele de gyengének minősült igy visszatértek a peugeot motorhoz...
2008.01.25 13:24:50 (111.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kotreba @ 2008.01.25. 12:24:59


Szép az autód :)
Milyen ez a HDI motor?

Előzmény: kotreba @ 2008.01.25. 12:12:01


Pedig a tolatás fontos! Az a fekete izé ott az első kerék közepén a szabadonfutó. Amikor hajtást kap a terepváltó felől (mikor összkerékhajtásba teszed), automatikusan bekapcsol. A kikapcsolását pedig tolatással lehet elérni.
Asszem írok valami összefoglalót ezekről a dolgokról :)
2008.01.25 12:24:59 (110.)
kotreba
nézzétek meg a képeimet..
2008.01.25 12:12:01 (109.)
kotreba
szeva!köszi szépen a tanácsokat tolatni nem szoktam de mintha Faterom emlitette volna ezt.meg is próbálom. Difibe meg megnézem az olajat..köszike Ja és milyen kitolásról irtál?

kotreba szerkesztette 2008.01.25 12:12:31-kor.
2008.01.25 07:29:42 (108.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 21:48:07


Valószínűleg el van tömődve a ventilátor beszívó része falevelekkel meg egyéb ilyesmivel. Pucold ki, csodákra képes :)
(Elég szar meló lesz valszleg.)

Előzmény: kotreba @ 2008.01.24. 20:56:34


Nyilván más hangja van 4WD-ben, hiszen olyan dolgok is forognak, amiknek töredéke a futásteljesítménye.
A kitolatást megcsinálod? Különben nem old a kerékagy, és bár a terepváltó elvileg nem hajtaná az első diffit, a kerék felől mégis visszahajt.

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 21:39:21


A műanyagok ennyi idős korra már eléggé elállnak ahhoz, hogy bemenjek alá a mocsok.
Úgyhogy vagy tényleg ne rakd vissza, mert többet árt, mint használ, vagy nagyon rendszeresen szedd le, és takarítsd ki alatta.

Előzmény: kekbon @ 2008.01.24. 21:44:51


Azok általában csak felületi rozsdásodni szeretnek...
Amelyiknél fényes futóművet látsz, az biztosan rendszeresen jár terepen, és az aljnövényzet lecsiszolja a rozsdát (meg persze a festéket is, egy idő után).
2008.01.24 21:57:50 (107.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 21:57:07


Tegyél még fel!
Neked is.
2008.01.24 21:57:07 (106.)
bcszs
ok. koszi. hetvegen remelem lesznek ujabb fotok ;)
jo ejt!
2008.01.24 21:55:17 (105.)
kekbon
akkor megvan a gond.
vagy eltömődött a venti bemenő oldala, vagy valami cső leesett, kilyukadt.
Ezt nézd meg. Utána már lessz fűtésed.
valszleg ez a baj.
2008.01.24 21:51:59 (104.)
bcszs
zajosnak zajos, de pl a puntomon szel van ha maxon van a ventilator... itt nincs, csak zaj
2008.01.24 21:50:23 (103.)
bcszs
ja, :) es bezarni be tudom, de kinyitni mar nem egyik zarat sem :) )) ma hatulrol masztam be....
2008.01.24 21:49:26 (102.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 21:48:07


A ventillátor elég erősen fúj? Lehet televan levéllel, szeméttel, és akkor a meleg sem tud bejutni.
2008.01.24 21:48:07 (101.)
bcszs
a 3. kepen hianyzik egy darab muanyag, azt ma vettem le... ott latszik a rozsda.
a futest megkell oldjam vhogy, mert ma du -10 fok volt, es eleg szar volt.... az ablakot viszont aranylag gyorsan leolvasztja...
2008.01.24 21:46:03 (100.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 21:43:05


Nekem szerencsére nem szorul. Amikor leszedtünk 8 éves korára, szép tiszta volt alatta a fém. Ha be tud szorulni, az valóban gáz. Azt nem szabad engedni.
2008.01.24 21:44:51 (99.)
kekbon
Az anyémnél a futómű vasai voltak rettenetes állapotban. Lekezeltük erősen, remélem kibírják még sok évig.....
a kasztni szerencsésen megúszta. A küszöb műanyagai alatt épp, hoyg megjelent picit a rozsda. Kapott anyagot sokat.
2008.01.24 21:43:05 (98.)
bcszs
igen, de beszoril kozeje-alaja a sar, ho, es csak eszi-eszi a vasat....
2008.01.24 21:41:38 (97.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 21:39:21


Nem biztos, hogy nem jó az oda.
Ugyanis kiválóan véd a felverődő kövektől. Le kell venni, profimód lefesteni, jó vastagon, alatta a küszöböt, aztán visszatenni a műanyagot. Nem rossz az, ha alá van kezelve....

kekbon szerkesztette 2008.01.24 21:42:08-kor.
2008.01.24 21:39:21 (96.)
bcszs
na, ma sikerult par kepet keszitenem. Egy '91-es 1,6 benzines, befescskendezosrol van szo.
eleg szep allapotban, nagyon keves feluleti rozsda, viszont a kuszob muanyag boritasa alatt eleg szep rozsdasodas kezdodott. kovetezeskepen megszabadulunk a muanyag boritastol, kijavitjuk, es SOHA nem tesszuk vissza a muanyagot :)
2008.01.24 21:34:51 (95.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 13:55:09


Nagyon helyre a masina :)

kekbon szerkesztette 2008.01.24 21:36:39-kor.
2008.01.24 21:33:13 (94.)
kekbon
Nézd meg van-e elég mennyiségű és minőségű olaj a difibe.
4WD-ből 2WD-be kapcsolás után szoktál kicsi tolatni? Az automata agyak arra szoktak oldani.