Felhasználók képei - geo



2015 Augusztusában vettem 10 évesen, nagyon megkímélt állapotban. 55255 mérföld = 88905km volt az óra állása vásárláskor, amit igazolt az autó általános jó állapota és a papírok is. Kivétel nélkül minden működik rajta, nem használták komoly terepen. Kivehető vonóhoroggal szerelve.
 
Amit eddig kapott:
 
- 5db új Yokohama Geolandar A/T-S G012 205/70R15 gumi a gyári Alloy felniken. Eladtam
- Waxoyl alváz és üregvédelem
- összes olaj és szűrő rendszeresen cserélve
- Suzuki sárvédő lapok
- kerekek műanyag dobbetéteiben a patentek cserélve
- JBL hangszórók elől-hátul ( + pantentek cserélve a belső műanyag borítás alatt)
- GPS tracker
- Nextbase 402G dashcam
- 4db új Kumho Road Venture MT KL71 195/80R15 gumi új Dotz Dakar 6" R15 ET0 felniken
- Dashmat a műszerfalon
- 3mm2 vastag 12V-os tápkábel, biztosíték dobozzal, dupla USB-s töltő aljzatta,
  feszültség mérővel a kabinban
- 330L-es tetődoboz
- MAD Individual méretpontos üléshuzatok
- Armster könyöktámasz
- Egyedi szerszámos rekesz (döntött hátlapok mellett azonos szintben van az egész csomagtér)
- Pumpkin 6.2" Android alapú érintőképernyős multimédia rendszer (DVD lejátszó, TomTom Go Mobile navigáció, autórádió, Bluetooth kihangosító, tolatókamera, Internet / email stb.)
- Jimnybits 4mm vastag acél osztómű pajzs
- Jimnybits 4mm vastag acél üzemanyagtank pajzs
- Jimnybits 4mm vastag acél pajzsok a hátsó lengéscsillapítók végei alatt
- Land Rover Discovery 1 kormány rezgéscsillapító
- Trail Master 2"/50mm emelőszett
- felújított lengőkarok Floflex szilentekkel
- ORA 6mm vastag acél lengőkar pajzsok
- kerékcsapágyak és tömítéseik cserélve
- függőcsapszeg csapágyak és tömítéseik cserélve
- gömbfej tömítések cserélve
- váltó csere (4x4zsolt ;) )
- új Sachs kuplung szett
- új kipufogó szett
- kivehető sötétítés a hátsó üvegeken
- AVM manuális féltengely zárak
- Jimnybits 4mm vastag acél difi pajzsok elől-hátul
- Goodridge fékcsövek (100mm emeléshez)
- 5db új Hankook Dynapro RF10 AT 195/80R15 méretben a gyári Alloy felniken
- Jimnybits akkumulátor tálca a tervezett második akkumulátornak
- Jimnybits küszöbök (rock sliders)
- Jimnybits vonoszemek elöl-hátul
- X-Shock Dakar XL csomagtartó a tetőn
 
Ami hátra van még:
 
- meglévő T-Max Split Charge beszerelése a tervezett második akkumulátornak
- meglévő Jimnybits 4mm vastag acél pajzsok felszerelése az első lengéscsillapítók végei alá
 
- Odyssey Extreme Dual purpose akkumulátorok
- Kaiser automata difizár hátulra
- erősített (pl. X-Shock Dakar vagy Rhino Ray's) első lengőkarok, mert a gyáriak gyakran görbülnek... eredeti első karok alul méretezettek lennének?!
- kevár kuplung
- tartalék váltó felújíttatása
- Jimnybits korrigált fogaskerekek az osztóműbe (High - 17%, Low - 87%)


Úton haza 2017-ben, emelés elõtt... Emelés elõtt Emelés után (Trailmaster 50mm) Kerékagy csöveinek összekötése 1. Egy kerék már kész! A gyári üléshuzat helyett. Nagyobb szerszámos rekesz 1. Nagyobb szerszámos rekesz 2. Nagyobb szerszámos rekesz 3.