Jimny



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 14745 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 291  292  293  294  295   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2018.04.25 04:58:59 (14745.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Kopter @ 2018.04.24. 22:29:26


Pü ment.
2018.04.25 03:17:14 (14744.)
P.Misi
(Melbourne)
http://offroadshop.sk/hu/avm-feltengelyzarak/959-avm-suzuki-jimny-99-tol.html?search_query=Jimny&results=28

Ez araban van, vagy itthon kapni olcsobban?
2018.04.24 22:29:26 (14743.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.04.24. 22:17:29


Az én gyáriaimat viheted, ha gondolod, mind a két oldali megvan még azt hiszem. Megnézzem? 10 éves volt a kocsi amikor kivettem őket.
2018.04.24 22:17:29 (14742.)
Goodspeed
(Nagykáta)
Első, jobb - bal műanyag dobbetétből ér valamit az utángyártott is (3.500Ft) vagy a gyári az "igazi" (20.000Ft).
2018.04.24 22:14:53 (14741.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: geo @ 2018.04.24. 21:07:12


Hmm. Elég időtálló cucc. :)
2018.04.24 21:07:12 (14740.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))
Goodspeed, a Te műanyag elemeid semmivel nincsenek lefújva, ez a nyers műanyag színe. Mikor az ebayen vettem első lököst annak is ugyanilyen natúr színe volt. Most már "szép" ezüst...persze csak mert emiatt nem akartam mindent lecserélni. Ha tehetném, az én műanyag elemeim is bakelit színűek lennének. De nem tehettem szóval lefújattam...
2018.04.23 21:16:11 (14739.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Kopter @ 2018.04.23. 21:00:50


Meglett nyomva, valami baromfi féle megrepesztette, de javítva lett, ami nem lett rossz. Gallyak is csapódtak neki rendesen, egy nem gyári , széles gallytötő pont megmentette volna.
2018.04.23 21:06:08 (14738.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: kenci @ 2018.04.23. 20:57:06


Köszi! Reinz pl. ? Ahogy , vissza olvastam Te is cserélted ...Nagy meló kicserélni ? Gondolom nem kell atomjaira bontani a kis G13 bb-t.
2018.04.23 21:00:50 (14737.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.04.23. 20:53:49


Már mind végigtelefonáltam. De első lökhárítót tudsz venni 35 000-ért igaz, utángyártott, ami lágyabb anyag, mint a gyári, viszont emiatt nem törik, pattan el olyan könnyen.
Miért keresel elsőt? A képen nem látszik semmi sérülés rajta.
2018.04.23 20:57:06 (14736.)
kenci
(Bükkzsérc)
Szelepszár szimmeringek idővel felkeményednek. Annyi olajat nem engednek el, hogy látványos fogyás legyen, de a hosszabb állás utáni rövid ideig tartó olajos füst egyértelműen ennek a jele. Lehetőleg gyárit vegyél bele... Az anyag nem drága, inkább a munkadíj lesz magas ;)
2018.04.23 20:53:49 (14735.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Kopter @ 2018.04.23. 20:45:22


Sajnos nem tudok! :(
Bontókat végig telefonálnám a helyedben, szokott lenni nekik, de hogy pont ilyen... ahoz kell egy kis mázli is. Én meg első lököst keresek , de az se olcsóbb .
2018.04.23 20:49:20 (14734.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: papas @ 2018.04.23. 20:14:54


Látod ez egy jó kérdés... ennyire nem értek hozzá.

Mikor elhoztam , jó alaposan lesubickoltam (meg amúgy is) Kapja a waxot, meg is hálálja. :)
2018.04.23 20:45:22 (14733.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.04.23. 19:59:44


Szia!
Én pont ilyen fekete, fényezetlen hátsó lökhárítót keresek. Nem tudsz esetleg beszerzési forrást? Találtam egyet, de 80 000-ért adják. Valami olcsóbb jobban tetszene...
2018.04.23 20:14:54 (14732.)
papas
(.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.04.23. 19:59:44


Üzemanyag esetleg nem lehet az oka?
Szelepszárnál tudtommal eszi az olajat, bár lehet kezdeti stádiumba még csak füst van.

Igen, az látszódik, hogy gondos gazdája van és le van kezelve viasszal :)
Akkor kutatok tovább, mert vmivel leakarom fújni ami nem rücsis, de még is állja a karcot jobban, mint a sima fényezés :)
2018.04.23 19:59:44 (14731.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: papas @ 2018.04.23. 19:38:50


Olajat nem eszi, ellenőrzöm rendszeresen, de még minimális változást sem látok a pálcán. 500 km-el ezelőtt volt teljes vezérlés csere, meg olaj meg a szokásos. Van itt egy nagyon jónak mondott Suzukis szaki, őt megkeresem, kicseréltetem a gyertyákat is. Utánna elválik...

Fogalmam sincs, mivel lehet lefújva, szerintem semmivel ! :) Elég gyárinak tűnik. Mosva volt csak, meg waxal átkenve pár hete.
2018.04.23 19:57:58 (14730.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: papas @ 2018.04.23. 19:38:50


Olajat nem eszi, ellenőrzöm rendszeresen, de még minimális változást sem látok a pálcán. 500 km-el ezelőtt volt teljes vezérlés csere, meg olaj meg a szokásos. Van itt egy nagyon jónak mondott Suzukis szaki, őt megkeresem, kicseréltetem a gyertyákat is. Utánna elválik...

Fogalmam sincs, mivel lehet lefújva, szerintem semmivel ! :) Elég gyárinak tűnik. Mosva volt csak, meg waxal átkenve pár hete.
2018.04.23 19:38:50 (14729.)
papas
(.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.04.23. 19:04:57


Olajt mennyire eszi?

A Te Jimnyden, körbe a műanyag elemek mivel vannak lefújva? Vmi spéci karcálló cuccal? Nagyon jól néz ki, így a két szín :)


papas szerkesztette 2018.04.23 19:41:33-kor.
2018.04.23 19:04:57 (14728.)
Goodspeed
(Nagykáta)
Szelepszárszimering ?
Reggeli hideg első indítás, egy nagyobbacska füst majd pár másodperc abba hadja , utánna 1 percog gyengébb füst, utánna semmi. Jövök megyek vele semmi. Kb 2 órája beálltam a garázsba , indításnál semmi füst most. De pl. a múltkor állt 6 órát a meleg napfényben , indítás füst, úgy mint egy reggeli indításnál. A motor szépen jár, nem zörög csörög semmi, G13BB. Ha a motorral lenne nagyobb gond , akkor több füstel járna ? Bár úgy is szerelő lesz a vége.
2018.04.23 17:55:51 (14727.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: M. Zoltán @ 2018.04.23. 14:53:50


Az enyém automatával 8 alá se akar se menni. :(
2018.04.23 14:53:50 (14726.)
M. Zoltán
(Budapest)
Megvan az első nyári fogyasztási rekord, 6.5, gyári Bridgestone gumival, 240 km, autópálya nélkül, max. 95, fele klímával. (sajnos nem én csináltam, hanem a lányom, de én tankoltam előtte-utána, úgyhogy "pontos" az adat). Sajnos én nem tudok ilyen türelmesen közlekedni, nálam ennél többre jön ki.
2018.04.22 11:53:07 (14725.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: papas @ 2018.04.21. 15:21:12


Folyamatosan odébb forgatva közben nézve hogy mennyi a holtjatek. Nem kell kajakra lehúzni izomból. Érezni kell hogy mennyit lötyög a tárcsa és a csapágynak mennyi a holtjátéka. Nem tudom van e nyomaték érték. Szerintem nincs. Ne feledd lebiztosítani.
2018.04.21 15:21:12 (14724.)
papas
(.)

Előzmény: ronyeczt @ 2018.04.21. 14:02:17


Akkor csak jó helyen tapogatóztam a rozsda mentes állapotot tekintve.
2018.04.21 14:02:17 (14723.)
ronyeczt
(Berettyóújfalu)

Előzmény: papas @ 2018.04.21. 09:07:54


Nem olyan bonyolult ez. Tudtam venni egy kevés kilométeres, gyakorlatilag rozsdamentes 2 WD-s Jimnyt kiváló műszaki állapotban, még ha 4x4 re áttépíttetem, akkor is viszonylag jó áron lesz egy nagyon jó autóm.
2018.04.21 12:57:33 (14722.)
Goodspeed
(Nagykáta)
Józan ésszel végig gondolva, teljesen igazatok van. Egyszerűbb rögtön 4x4 venni, de majd ezt kifejtem, hogy miért így , s nem inkább úgy.
2018.04.21 09:07:54 (14721.)
papas
(.)

Előzmény: RapaMoto @ 2018.04.21. 09:00:42


Na ezt én se értem.. nem gondolnám, h àtalakítással is olcsóbban jönne ki, mint egy gyári 4wd-s. Vagy lehet a 2wd-t nem vitték terepre és akkor az nem rohad? Így az átalakításra költik el azt a pénzt amit pl én a karosszériára :D
2018.04.21 09:00:42 (14720.)
RapaMoto
(Kaposvár)
De akkor mér nem vesz az ember mingyá egy 4kerékhajtásút?!? Ha terepezni akar...


Ha meg nem, akkor snorkelt neki, meg króm indexbúrát, azt lehet menni a meki parkolóba...

RapaMoto szerkesztette 2018.04.21 09:03:29-kor.
2018.04.21 08:24:56 (14719.)
ronyeczt
(Berettyóújfalu)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.04.21. 07:52:21


ok
2018.04.21 07:52:21 (14718.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: ronyeczt @ 2018.04.21. 06:39:07


Ha megcsinálják majd írd meg létszi a tapasztalataidat. Van aki azt mondja, hogy 200 ezerből is megvan más szerint meg fél milla...
2018.04.21 06:39:07 (14717.)
ronyeczt
(Berettyóújfalu)

Előzmény: kenci @ 2018.04.20. 07:41:50


Igen, pont ez a cél.
2018.04.20 07:54:39 (14716.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: kenci @ 2018.04.20. 07:41:50


Ezen gondolkodtam én is. Hátsókerékben már egy nagyobb köpésen is elkapar...
2018.04.20 07:41:50 (14715.)
kenci
(Bükkzsérc)
El sem tudom képzelni, hogy mire jó egy 2WD jimny..... talán átalakítási alapnak. Osztóművet bele, meg némi sallangot, és kész a terepjáró....
2018.04.19 20:45:14 (14714.)
Levente
(Baranya)
Igen, ezt néztem. Köszönöm a tanácsokat és a segítséget, így már nem is izgatja a fantáziámat. Direkt megkértem az eladót, hogy ne áruljon zsákbamacskát, mert nem a szomszédból érdeklődök. Mondjuk azt szóvá is tettem, hogy két helyen hirdetik, eltérő gyártási idővel és 250e ft árkülönbséggel. :(
2018.04.19 17:17:44 (14713.)
ronyeczt
(Berettyóújfalu)

Előzmény: Levente @ 2018.04.19. 16:42:31


Ha a zöld a Vámospércsi úton, ne nagyon foglalkozz vele. Első-hátsó lökhárító törve, csúnyán javítva, hátsó ajtó lóg, alig lehet becsukni. A csomagtér alja, és a hátsó ülések alatt csupa rozsda.
Felnik se a gyáriak vannakmár rajta, mint a képen, hanem krómozottak, amikkel borzasztóan ráz, a pótkeréktakaró ponyva sincs már rajta.

ronyeczt szerkesztette 2018.04.19 17:25:03-kor.
2018.04.19 17:04:44 (14712.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Levente @ 2018.04.19. 13:39:28


A 2wd-ben tudtommal nincs szervós, se tetősín rajta . Az enyémben sincs, se elektromos ablak. De nekem nem is kell. 99-es évjáratnál a motort meg kasznit kukkants meg amennyire lehet. Na meg próbáld ki, nem tudom mennyire kell a szervó.
2018.04.19 16:42:31 (14711.)
Levente
(Baranya)
A debrecenit néztem.
2018.04.19 16:14:13 (14710.)
ronyeczt
(Berettyóújfalu)

Előzmény: Levente @ 2018.04.19. 15:00:12


Az enyém is 2wd, nincs benne szervó (se elektromos ablak, se klíma). Melyiket nézted ki?
2018.04.19 15:42:15 (14709.)
papas
(.)

Előzmény: Levente @ 2018.04.19. 15:00:12


Semmi gond, inkább most kérdezz, mint utólag jöjjenek a meglepetések :)
Egyébként nem tudom, hogy mire utalhat a jlx én is felszereltségre tippelnék.
Én nem tudok róla, hogy lenne szervo nélküli, de elképzelhető, h az első szériás 2wdből kihagyták ezt a "luxus" felszereltséget :)
2018.04.19 15:00:12 (14708.)
Levente
(Baranya)
Bocs, az "amatőr" kérdésekért, de 400 km távolságban hirdetik, próbálok hasznos információkat begyűjteni, mielőtt ekkora utat megteszek, esetleg potyára. Annyit mondott a hirdető, hogy teljesen alap, még a kormány sem szervos. Pedig JLX változat, az nem a felszereltségre utal?
2018.04.19 14:53:30 (14707.)
papas
(.)

Előzmény: Levente @ 2018.04.19. 13:39:28


Így van.
2018.04.19 13:39:28 (14706.)
Levente
(Baranya)
Köszönöm a gyors segítséget! Gondolom, akkor ezek fix hátsó kerekesek?
2018.04.19 12:20:34 (14705.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Levente @ 2018.04.19. 11:40:07


Az enyém is 2wd , 1998-as

Goodspeed szerkesztette 2018.04.19 12:20:44-kor.

Goodspeed szerkesztette 2018.04.19 12:21:01-kor.
2018.04.19 12:08:07 (14704.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: Levente @ 2018.04.19. 11:40:07


szia!

Igen,van 2wd-s verzió is a jimnyböl.
2018.04.19 11:40:07 (14703.)
Levente
(Baranya)
Sziasztok!
Jimny-t szeretnék vásárolni és egy kereskedés szerint az általuk árult változat csak 2 kerék meghajtású, nincs benne kapcsolható 4 kerék. Valóban így van, gyártottak ilyeneket is? (1999-es)
Köszönöm, Levente
2018.04.18 20:00:47 (14702.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: kjoci @ 2018.04.18. 17:27:39


Igen: simering-et csak a ’’gyárit’’, szelepszártól a kardánig (és még rímel is :) - ez az én tapasztalatom is, még szgk.-s koromból.
A csapággyal az a durva, hogy Suzuki-snál, (és rendesnél!) ’’genuine Suzuki part’’ kocsialkatrészként, ugyanaz a Koyo(!) 10-11eFt, míg SKF/FAG-osoknál, csapágyként a harmada...
( Az ökölfej-fedő készlet gyáriban +9eFt, szóval egy oldal áll meg 20e-nél - de utóbbival az írások szerint ritkán van baj, s a csapággyal sem biztos.)
2018.04.18 17:27:39 (14701.)
kjoci
(Miskolc)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.04.18. 16:19:26


Csak koyot vegyél. És cserélj ki minden szimeringek,okolfejtomitest is. 25 -ben megáll az egész.
2018.04.18 16:19:26 (14700.)
Hegyjáró
(Bp.)
Gyári függőcsapágy Suzuki-s alkatrészboltokban (a kedvencemben is) 10-11 eFt :O ugyanakkor a ’sarki’ (SKF) csapágyasnál, mint Koyo 30302 JR csak 3.400,- ... szö-lá-ví?.. (c’est la vie?)
( Igen, csöpögök az ökölfejnél, és jobban, alacsonyabb sebességen ráz a kormány: eddig 80 körül, nagyon szűk tartományban és alig, most meg már 7x-től, s mintha sár[de]centrírozásunk lenne..)
Féltengely simering, ’’Suzuki Genuine’’ 3.400,- ez mondjuk belefér, hogy tovább bírja. (Ja, és utángyártott csapágy van 870,- azaz nyolcszázhetven [és forintért] is - ez amolyan százkilométeres? :D

Hegyjáró szerkesztette 2018.04.18 16:25:08-kor.
2018.04.18 13:34:49 (14699.)
birgany09
(Ibrány )
Hat már ott van egy profinal elvileg de ő azt mondja hogy mindenképp 33921-81A4 számú vezérlő kel! Esetleg valakinek ilyen vagy nem tudom más Suzuki ban van e ilyen akkor az érdekelne !
2018.04.18 07:17:51 (14698.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: birgany09 @ 2018.04.17. 18:45:20


Könnyen lehet, hogy ezzel profi villanyos szerelőre leszel szorulva. Amúgy más autónál ilyenkor az immo szokott bekavarni, mert a computerrel együtt az is cserélendő. Sajnos nem tudom, hogy Jimny esetében ez hogy van. Ahogy azt sem, hogy javítható-e a computer vagy teljesen ki van öntve belül...
2018.04.17 18:45:20 (14697.)
birgany09
(Ibrány )
Udv!
Olyan kerdesem lenne hogy minap az akumlator kidorzsolte a kabelkoteget, es ugy nez ki kivegezte az computert ! Vettem is egy masikat de sajnos ezzel sem indul. Igaz nem teljesen egyezet a szam rajta 33921-81A4 kellene nekem az új pedig A1 végű.! Mit tudnék tenni vegyek másik vezerlot ami pontosan ilyen számú vagy mi a teendő ? Előre is koszonom😥😥😥😥😥
2018.04.17 16:04:33 (14696.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.04.17. 15:22:15


A vezérlőegység nem is tud a jeladó hibáról, mert akkor motordiag lámpa jelezne. Jeladóra nincs hatással semmilyen reset.