Jimny



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 14716 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 291  292  293  294  295   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


07:54:39 (14716.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: kenci @ 2018.04.20. 07:41:50


Ezen gondolkodtam én is. Hátsókerékben már egy nagyobb köpésen is elkapar...
07:41:50 (14715.)
kenci
(Bükkzsérc)
El sem tudom képzelni, hogy mire jó egy 2WD jimny..... talán átalakítási alapnak. Osztóművet bele, meg némi sallangot, és kész a terepjáró....
20:45:14 (14714.)
Levente
(Baranya)
Igen, ezt néztem. Köszönöm a tanácsokat és a segítséget, így már nem is izgatja a fantáziámat. Direkt megkértem az eladót, hogy ne áruljon zsákbamacskát, mert nem a szomszédból érdeklődök. Mondjuk azt szóvá is tettem, hogy két helyen hirdetik, eltérő gyártási idővel és 250e ft árkülönbséggel. :(
17:17:44 (14713.)
ronyeczt
(Berettyóújfalu)

Előzmény: Levente @ 2018.04.19. 16:42:31


Ha a zöld a Vámospércsi úton, ne nagyon foglalkozz vele. Első-hátsó lökhárító törve, csúnyán javítva, hátsó ajtó lóg, alig lehet becsukni. A csomagtér alja, és a hátsó ülések alatt csupa rozsda.
Felnik se a gyáriak vannakmár rajta, mint a képen, hanem krómozottak, amikkel borzasztóan ráz, a pótkeréktakaró ponyva sincs már rajta.

ronyeczt szerkesztette 2018.04.19 17:25:03-kor.
17:04:44 (14712.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Levente @ 2018.04.19. 13:39:28


A 2wd-ben tudtommal nincs szervós, se tetősín rajta . Az enyémben sincs, se elektromos ablak. De nekem nem is kell. 99-es évjáratnál a motort meg kasznit kukkants meg amennyire lehet. Na meg próbáld ki, nem tudom mennyire kell a szervó.
16:42:31 (14711.)
Levente
(Baranya)
A debrecenit néztem.
16:14:13 (14710.)
ronyeczt
(Berettyóújfalu)

Előzmény: Levente @ 2018.04.19. 15:00:12


Az enyém is 2wd, nincs benne szervó (se elektromos ablak, se klíma). Melyiket nézted ki?
15:42:15 (14709.)
papas
(.)

Előzmény: Levente @ 2018.04.19. 15:00:12


Semmi gond, inkább most kérdezz, mint utólag jöjjenek a meglepetések :)
Egyébként nem tudom, hogy mire utalhat a jlx én is felszereltségre tippelnék.
Én nem tudok róla, hogy lenne szervo nélküli, de elképzelhető, h az első szériás 2wdből kihagyták ezt a "luxus" felszereltséget :)
15:00:12 (14708.)
Levente
(Baranya)
Bocs, az "amatőr" kérdésekért, de 400 km távolságban hirdetik, próbálok hasznos információkat begyűjteni, mielőtt ekkora utat megteszek, esetleg potyára. Annyit mondott a hirdető, hogy teljesen alap, még a kormány sem szervos. Pedig JLX változat, az nem a felszereltségre utal?
14:53:30 (14707.)
papas
(.)

Előzmény: Levente @ 2018.04.19. 13:39:28


Így van.
13:39:28 (14706.)
Levente
(Baranya)
Köszönöm a gyors segítséget! Gondolom, akkor ezek fix hátsó kerekesek?
12:20:34 (14705.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Levente @ 2018.04.19. 11:40:07


Az enyém is 2wd , 1998-as

Goodspeed szerkesztette 2018.04.19 12:20:44-kor.

Goodspeed szerkesztette 2018.04.19 12:21:01-kor.
12:08:07 (14704.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: Levente @ 2018.04.19. 11:40:07


szia!

Igen,van 2wd-s verzió is a jimnyböl.
11:40:07 (14703.)
Levente
(Baranya)
Sziasztok!
Jimny-t szeretnék vásárolni és egy kereskedés szerint az általuk árult változat csak 2 kerék meghajtású, nincs benne kapcsolható 4 kerék. Valóban így van, gyártottak ilyeneket is? (1999-es)
Köszönöm, Levente
2018.04.18 20:00:47 (14702.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: kjoci @ 2018.04.18. 17:27:39


Igen: simering-et csak a ’’gyárit’’, szelepszártól a kardánig (és még rímel is :) - ez az én tapasztalatom is, még szgk.-s koromból.
A csapággyal az a durva, hogy Suzuki-snál, (és rendesnél!) ’’genuine Suzuki part’’ kocsialkatrészként, ugyanaz a Koyo(!) 10-11eFt, míg SKF/FAG-osoknál, csapágyként a harmada...
( Az ökölfej-fedő készlet gyáriban +9eFt, szóval egy oldal áll meg 20e-nél - de utóbbival az írások szerint ritkán van baj, s a csapággyal sem biztos.)
2018.04.18 17:27:39 (14701.)
kjoci
(Miskolc)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.04.18. 16:19:26


Csak koyot vegyél. És cserélj ki minden szimeringek,okolfejtomitest is. 25 -ben megáll az egész.
2018.04.18 16:19:26 (14700.)
Hegyjáró
(Bp.)
Gyári függőcsapágy Suzuki-s alkatrészboltokban (a kedvencemben is) 10-11 eFt :O ugyanakkor a ’sarki’ (SKF) csapágyasnál, mint Koyo 30302 JR csak 3.400,- ... szö-lá-ví?.. (c’est la vie?)
( Igen, csöpögök az ökölfejnél, és jobban, alacsonyabb sebességen ráz a kormány: eddig 80 körül, nagyon szűk tartományban és alig, most meg már 7x-től, s mintha sár[de]centrírozásunk lenne..)
Féltengely simering, ’’Suzuki Genuine’’ 3.400,- ez mondjuk belefér, hogy tovább bírja. (Ja, és utángyártott csapágy van 870,- azaz nyolcszázhetven [és forintért] is - ez amolyan százkilométeres? :D

Hegyjáró szerkesztette 2018.04.18 16:25:08-kor.
2018.04.18 13:34:49 (14699.)
birgany09
(Ibrány )
Hat már ott van egy profinal elvileg de ő azt mondja hogy mindenképp 33921-81A4 számú vezérlő kel! Esetleg valakinek ilyen vagy nem tudom más Suzuki ban van e ilyen akkor az érdekelne !
2018.04.18 07:17:51 (14698.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: birgany09 @ 2018.04.17. 18:45:20


Könnyen lehet, hogy ezzel profi villanyos szerelőre leszel szorulva. Amúgy más autónál ilyenkor az immo szokott bekavarni, mert a computerrel együtt az is cserélendő. Sajnos nem tudom, hogy Jimny esetében ez hogy van. Ahogy azt sem, hogy javítható-e a computer vagy teljesen ki van öntve belül...
2018.04.17 18:45:20 (14697.)
birgany09
(Ibrány )
Udv!
Olyan kerdesem lenne hogy minap az akumlator kidorzsolte a kabelkoteget, es ugy nez ki kivegezte az computert ! Vettem is egy masikat de sajnos ezzel sem indul. Igaz nem teljesen egyezet a szam rajta 33921-81A4 kellene nekem az új pedig A1 végű.! Mit tudnék tenni vegyek másik vezerlot ami pontosan ilyen számú vagy mi a teendő ? Előre is koszonom😥😥😥😥😥
2018.04.17 16:04:33 (14696.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.04.17. 15:22:15


A vezérlőegység nem is tud a jeladó hibáról, mert akkor motordiag lámpa jelezne. Jeladóra nincs hatással semmilyen reset.
2018.04.17 15:22:15 (14695.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.04.16. 11:12:02


Most, a ’lámpaoltás’ óta 3*15+km-es menetben sem jelentkezett újra, pedig azóta nem nyúltam semmihez... (még jó, hogy megvettem a spray-t: ezek szerint riasztónak :S
A vez.mű-tengely jeladó vacakolását is ki tudná ütni az akkus-’reset’? (én úgy gondolnám, nem..) vagy akkor mégiscsak a rosszul záródó EGR-szelep? Mintha a menetjárat nem lenne olyan finom, mint korábban - ld. orosz cikk legalsó diagramját(?)

és valaki szaki erről?..

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.04.16. 11:58:48

2018.04.17 14:11:45 (14694.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.04.17. 13:13:24


A neve és a mérete alapján gyanús... (csak pártunk-és-kormányunk gépén nem tudok .rar-okat bontani, így az enyém otthon van); viszont megtaláltam, hogy én mikor-hogy találtam:

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.04.16. 14:38:33

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.04.16. 15:09:14

(a muszka letöltési hely pedig innen ’’nem biztonságos’’..)
Ha e-márió ezt bay-eli pénzért, mégha apróért is, akkor most még lelkiismeret-furdalásom sincs - Kohn bácsi pedig biztos azt mondaná: ’’Ügyes...’’

Hegyjáró szerkesztette 2018.04.17 14:16:52-kor.
2018.04.17 13:13:24 (14693.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.04.16. 13:14:07


Ez lenne:
https://www.sendtransfer.com/download.php?id=e7624b4d31143208894a48cccbe172ad
2018.04.16 16:01:00 (14692.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: papas @ 2018.04.16. 14:32:31


Köszi!!!!!
2018.04.16 16:00:30 (14691.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.04.16. 13:14:07


Ez is olyasmi...
2018.04.16 14:32:31 (14690.)
papas
(.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.04.16. 12:27:17


Jobbról balra megy.
De ha átrakod belső keringetésre, akkor a kis fedél lezárja a külső utat, így talán még jobban lehet látni az irányt.
2018.04.16 13:14:07 (14689.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.04.16. 12:58:06


// Amit én találtam, az egy file-rendszer [volt] .pdf-ekből, .html-lel összefűzve (amit egyenként is lehet nyitogatni, és ha megszokod, az elnevezésük alapján is lehet benne tájékozódni); ill. amiben meg lehet-kell keresni, hogy melyik alvázszámú milyen Type, és hogy arra melyik kiadások vonatkoznak.
De abban csak Type6-ig van...

Hegyjáró szerkesztette 2018.04.16 13:19:54-kor.
2018.04.16 12:58:06 (14688.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.04.16. 12:31:49


Ebayen vettem 1.000 Ft-ért. Ott a pénzért kaptam egy letöltési linket, ami 339 mb tömörítve. Letöltöttem, kicsomagoltam és lestem. :) 900 oldal, nem volt kedvem kinyomtatni. Asszem április 30-ig, korlátlanul letölthető. Holnap ide is felrakom a letöltési linket, hát ha más is hasznát veszi.
2018.04.16 12:31:49 (14687.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.04.16. 12:26:07


Honnan, megtaláltad a tavalyi bejegyzésemet? (nekem tegnap este nem sikerült...)
És Type hanyashoz? Nekem 7-eshez kellene kapcsolási rajz [főként], mert a 2WD-s felezéssel ott elakadtam, hogy amit a 6-oshoz kitaláltam, rajz alapján, a 7-esemben nem találom, mintha két vezérlő-egységet összevontak volna...
( P.ü. ha olyannak gondolod a forrást, hogy ...)

Hegyjáró szerkesztette 2018.04.16 12:34:28-kor.
2018.04.16 12:27:17 (14686.)
Goodspeed
(Nagykáta)
Megjött a pollenszürőm meg az új fedél. Megtudjátok mondani, hogy balról jobbra vagy jobbról balra van a légáramlás ? Merről megy merre ?
2018.04.16 12:26:07 (14685.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.04.15. 20:48:20


Sikerült szereznem, köszi!
2018.04.16 11:58:48 (14684.)
Hegyjáró
(Bp.)
// Most csak hangosan gondolkodok tovább, hogy ki lehet-e tisztítani az EGR-szelepet a motorról leszedés nélkül - mert ahhoz még csavarozni is alig van hely, ill. látni a műveletet egyáltalán, nemhogy leemelni -, szóval így:

Leszedném a szeleptől a szívótérbe visszacsatoló csövet, ami ezen a képen a körtől a nyílig fut:
http://www.vm256.ru/sites/default/files/images/articles/jimny1_0.jpg
ill. ezen már külön látható:
http://www.vm256.ru/sites/default/files/images/articles/jimny5.jpg
- mert ez még hozzáférhető és könnyűnek látszik. (Esetleg tömítés beszerzés előtte?) Így feltárulna a szelep kivezetése, ami ezen a képen balról van:
http://www.vm256.ru/sites/default/files/images/articles/jimny4.jpg
Átjárható innen pl. féktisztítós kémcső-kefével (sérülést tudok benne okozni?), vagy a belseje nem ilyen egyszerű? ill. meg kell nyitni hozzá a szelepet kézzel, és ehhez leszedni a tetejéről a mágneskapcsolót, mint ahogy a legutóbbi képen van? (már az is elég rosszul férhető hozzá..)

Hegyjáró szerkesztette 2018.04.16 12:04:14-kor.
2018.04.16 11:47:12 (14683.)
Gee
(Budakeszi)
Az M13A motornak tipus hibája a vezérmű tengely jeladó . Az én ignisemben is egyszer cserélni kellett. Elöször csak melegen szorakozott késöbb már hidegen sem volt jó.
2018.04.16 11:12:02 (14682.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Tobzos @ 2018.04.16. 07:54:05


Mármint a szívótér alját ugye?
A hivatkozott orosz cikkben az első képen látsz mindent: a fekete légcső lefelé fordulása alatt van a fojtószelep, s alatta a négyszögletes szívótér; annak az aljáról indul jobbra és balra (a menetirány szerint előre és hátra) egy-egy széles öntvénycső, fel a motor tetejéig (gondolom, 2-2 járattal a 4 hengerig).
Az EGR visszacsatoló csöve - ami a legalsó képen külön látható - a nagy kép két jelölése között fut; ezt még könnyűnek tűnik levenni.
( A legalsó ábra pedig mintha azt mutatná, hogyha be van csukva a szelep, megszűnik az alapjárati fordulatszám remegése(?)

Hogy még összetettebb legyen a kép: miután tegnap este ’áramtalanítottam’, hogy töröljem a ’’check engine’’ jelet, ma reggel már nem csinálta a hibát(!) - mégse örülök önfeledten, tekintve az előzményeket...
Mindenesetre a fagyasztó spray-t megvettem! (1.800,- @ Margarete.Hu)

Hegyjáró szerkesztette 2018.04.16 11:15:54-kor.
2018.04.16 07:54:05 (14681.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.04.15. 21:14:50


Az M-es motor üa. rendszerét sajnos nem ismerem annyira. A G-s motornál egy pálcára gumizott rongydarabbal egész jól ki tudtam pucolni. Viszont közben ne felejtsd el a fagyasztást sem, mert a vez.mű tengely jeladójának hibáját még nem zártad ki.
2018.04.15 21:14:50 (14680.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Tobzos @ 2018.04.15. 20:41:26


Én ennek a segítségével találtam meg:
http://www.vm256.ru/article/suzuki-jimny-oshibka-p0401
de annyira jól azért nem értek pá-rússzki - főként nem pá-inzsenyérszki - hogy végig is tudjam olvasni...
Elég ha leszedem a visszacsatoló csövét, s úgy bele a jól bevált féktisztítót (esetleg kémcsőkefével?), vagy le kell szerelni a blokk hátáról? (gondolom, a felső fele csak a szelep mágnes-kapcsolója, azt külön felesleges.) Utóbbiakhoz már kurrva szar helyen van... Ja, és minden ’mellékhatás’ nélkül leszedhetem? (nyilván álló motornál gondoltam..)

A szívótér alját azért sem akartam bolygatni, mert a szívósoroknál (ha jól gondolom, kettő előre, kettő hátra) azoknál valamelyet lejjebb van, mint egy ülepítő.
Ne inkább a szívósorok irányába, azaz a fojtószelep alatt oldalra fújjak, mondjuk szívószállal?

Hegyjáró szerkesztette 2018.04.15 21:16:25-kor.
2018.04.15 20:48:20 (14679.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.04.13. 05:07:30


Én tavaly tavasszal találtam-töltöttem le ilyeneket (villamos kapcsolási rajzokat is), amikor a 2WD-s felezés lehetőségét kutattam nyomógombos modellekhez - nem hivatkoztam be? (vagy csak Nyuszy-nak küldtem el, nehogy baj legyen a közzétételéből?..)
Viszont az a helyzet, hogy Type6-osig volt .PDF-ben, azóta csak on-line, előfizetéssel, szervizeknek...
2018.04.15 20:41:26 (14678.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.04.15. 20:28:37


Én azért még egy EGR pucolást csinálnék a helyedben, mert furcsa, hogy rosszabb lett lehúzott csatlakozóval. Tökéletesen zárt EGR-rel ugyanis jobbnak kellene lennie.
Egyébként pucold nyugodtan a fojtószelep alatt is, utána kicsit kitámasztod, elpárolog a féktisztító, nem csinál bajt.
2018.04.15 20:28:37 (14677.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Tobzos @ 2018.04.09. 07:28:11

Előzmény: kenci @ 2018.04.10. 18:22:59


Mi az hogy, nagyon is:
A lehetőségeket egyenként végigjárandó, először kitöröltem a szívótorok fojtószelepet (stílszerűen WC-papírral, féktisztítóval megitatva, meg egy ’’extra sensitive, flexible head’’ gyerekfogkefével, az ’’elérhetetlen zugokba’’) ugyanis a pillangó karimája, meg a torok a záródás környékén kifejezetten kormos volt; olyannyira, hogy előtte kézi nyomásra érezhetően ragacsosan nyílt ki (most mint a műszer..!)
Ennek jó érzésével indultam újra: bár csinált még pár torpanást (az elsőt menetrendszerűen 1x_km-nél, aztán még kétszer, +6..8_km-ekre rá) - de már mindegyiknél csak egyet (nem sorozatot), hogy mire kikuplungoltam félreállni, magától elmúlt, gázfröccsözés nélkül. (Hurááhh: amikor a tranziens még megfigyelhetetlenebbé válik..) ÁM AZTÁN: 100_km-en át tünetmentes, minden üzemben!.. (lámpás város, körgyűrű 110-zel/4000-rel, majd földút 1-esben, stb.) - de a számból sejthető, hogy nincs harry end...
( Valamint itt feltennék egy köztes kérdést is: a szívótér alja olyan mocskosnak néz ki - most is, mert oda nem mertem oldószert lefújni, nehogy továbbküldjek valamit a befecskendezők felé - szóval olyan, mint egy olajsütő alja... Erről töltök fel minjárt képet is - egészséges ez?.. pl. karter-gáz? Ugyanakkor a leeresztett motor-olaj mintha új lett volna..)
Ezután lehúztam az EGR-szelep csatlakozóját (egy orosz oldalon találtam meg, hol keressem... és már az is szar helyen van, nemhogy a szelepet leszedni!..) merthogy 1. hátha attól kormozódott újra; 2. hátha az csinál más zavart? (Mondjuk azt utána lekövettem, hogy az ’’egérlyukat’’ a fojtószelep alá csatolja vissza, tehát a pillangót csak a karter-gáz tudja mocskolni(?) Viszont változás semmi: ugyanúgy fulladozik; sőt, lehúzott EGR-rel talán még csúnyábban.. (Ja, és a lehúzásra azonnal kaptam egy ’’check-engine’’ lámpát, de azt egy akku-reset-tel sikerült törölni.) Aztán kibontottam újra a fojtószelepet: ezúttal tiszta maradt..
NADEMÁRMOST, ha a szívótorok kitisztításától megjavult - mégha átmenetileg is - akkor azért valami köze mégiscsak kell legyen hozzá, nem?.. ( Persze az áldozatnál a tüdőlövéstől előtt is beállhatott embólia, de azért ...) Küldjem meg a szívótér alját is bátran féktisztítóval?

Jó, ettől függetlenül holnap reggel veszek freezer-spray-t is a Margarete-nél (a hétvégi hulladék-központokban sehol sem tartanak..)
És nincs valakinek kölcsön egy vez.mű teng. jeladója? (na meg könnyű a cseréje?.. (már rég vettem volna, ha nem annyiba kerülne...)

Hegyjáró szerkesztette 2018.04.15 20:36:09-kor.
2018.04.13 05:07:30 (14676.)
Goodspeed
(Nagykáta)
Valakinek nincs esetleg Jimnyihez manualja ? Netes pdf vagy link esetleg....
2018.04.13 04:16:52 (14675.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: papas @ 2018.04.11. 22:17:54


Előzmény: Verhovina @ 2018.04.12. 23:50:57


Köszönöm. Maradni fogok, akkor a trafó olajnál.
2018.04.12 23:50:57 (14674.)
Verhovina
(Miskolc)

Előzmény: osvath14 @ 2018.04.11. 21:04:15


Én az alvázgerendákat 2 évente tervezem kifújni olajjal belülről. Most is megbuggyantottam, a két végéről hozzáférhető egy csővel és szórófejjel, a felesleg meg kifolyik, kb. 1 hétig cseperészik, aztán abbamarad. Ja de előtte termsézetesen nyáron 40 fokban alaposan kiveretni slaggal és hagyni kiszáradni, mert nekem pl. félig tele volt belekötött sárral, biztos megsüllyesztették valamikor.
2018.04.12 08:10:03 (14673.)
P.Misi
(Melbourne)

Előzmény: kenci @ 2018.04.10. 18:22:59


Csatlakozom Kencihez.
Nekem a vezermutengely jeladoja okozta a hibat. Mi is mertunk mindent. Uzemanyag nyomast az Ac elott es mogott...

A vege az lett, hogy fagyaszto spray-el lefujtuk a jeladot es lass csodat mukodott.

Diagnosztizalni tokeletes. Lett egy uj jeleado beteve es azota is mukodik. ennek kb 5 eve.

P.Misi szerkesztette 2018.04.12 08:10:30-kor.

P.Misi szerkesztette 2018.04.12 08:10:50-kor.
2018.04.11 22:17:54 (14672.)
papas
(.)

Előzmény: osvath14 @ 2018.04.11. 21:04:15


Szia!
Én ha tehetném, akkor a rozsdát passziválnám, utána cinkkel lefújnám az egészet és csak erre menne jó minőségű alvázvédő /dynitrol talán az, és lehet ebből is a gumisat választanám, nem a bitumeneset). Az üregekbe erre alkalmas gyantaszerű üregvédőt.
Igaz ezt a precíz műveletet szinte egyik műhely se vállalja, de ha találsz ilyet, akkor inkább azt válaszd az olajos, zsíros megoldás helyett szerintem. ;)
2018.04.11 21:04:15 (14671.)
osvath14
(Tét)
Sziasztok. Ősszel szeretném lefújni a kocsim alját, alvázgerendák belsejét tank fölötti részt stb. Trafó olajra kaptam eddig javaslatot. Ma viszont vettem úgynevezett folyékony zsír spray-t (a hátsó ajtó pántokhoz) amire az is rá van írva, hogy "magas korrózió elleni védelem" , jól kúszik... ilyesmi . Szóval szerintetek melyikkel érdemesebb elvégezni folyékony zsírral, vagy trafó olajjal?
Kimondott alvázvédőket nem szeretnék használni. Csak olyat ami magától is lekopik nem a rozsda löki le öt év múlva miután megkötött és aláfolyt a víz. De persze ha rossz a gondolatmenetem... :)
Köszönöm előre is.
2018.04.11 20:51:50 (14670.)
timarzsolt
(Dombóvár)
Köszönöm szépen hetvégén ránézek
2018.04.11 19:40:09 (14669.)
papas
(.)

Előzmény: timarzsolt @ 2018.04.11. 19:29:48


Első neifutásra sztem érdemes a dobféket megnézni, lehet a kézifék vacakol.
2018.04.11 19:29:48 (14668.)
timarzsolt
(Dombóvár)
Igen akkor is
2018.04.11 13:09:01 (14667.)
papas
(.)

Előzmény: timarzsolt @ 2018.04.11. 12:13:38


És sima 2wd-be is produkálja ezt a hibát?