Felhasználók képei - Sanyesz



Természetjáróként és amatõr fotósként sokat töprengtem, hogy be kellene szerezni egy hobbiautót, amivel ki tudok menni terepre, erdõbe, mezõbe, hegyre és ki tudom vinni a kutyát is. Másfél évig keresgéltem, nézegettem az UAZ-okat, Nivákat, de végül a Samurai maradt képben. Aztán 2015-ben megvettem a képeken is látható 1998-as évjáratú, 1.3-as, csavarrugós gépet (szlovén import).
Nem tervezek dagonyázni vele, nem készülök túlélõ túrákra, sem Somogybabodra (pedig nincs messze). :)

Átnézegetve az autót, első körben cseréltem (2015. december - 2016. január):
  • gyertyák
  • vezérlés (szíj és görgõ)
  • olajak (motor, váltó, osztómû, hidak)
  • szûrõk (olaj, levegõ, üzemanyag)
  • szimeringek (fõtengely elõl, vezérmûtengely elõl+O-gyûrû hátul) + egy-két kisebb tömítés
  • komplett vízpumpa
  • összes szilent (stabilizátor és lengõkar)
  • hátsó lámpák
Emellett:
  • hátsó ülések kiszerelve, kutyarács berakva
  • egy garnitúra Toyo Open Country A/T Plus (2016. február)
  • Thule 1060 kereszttartók (2016. március)
  • függõcsapágyak, csapszegek, féltengely szimmeringek és ökölfej tömítések cseréje (2016. szeptember)
  • 120W LED fényhíd (2016. december)
  • elosztófedél + rotor cserélve (2017. február)
  • új akku (2017. október)
  • hátsó rugók cserélve (2018. április)
  • bal első ajtó zsanércsere, csavarokkal együtt (2018. augusztus)
  • hátsó lengéscsillapítók cserélve (2018. december)
  • gyári hátsó ajtózsanétok csere (2020. május)
  • olajteknő csere (már javítottan vettem) (2020. július)





Samu és Bernie Cserfekvés egykori temploma Felsõkak pihenõhely Mélyéger Mélyéger Talán mégsem... Berek