-
Menü
- Suzuki 4x4
- Fórum
- Képek
- Cikkek
- Apróhirdetések
- Események
- Egyebek
- Letöltések
-
Legfrissebb képek
Felhasználók képei - Kétfészeres
SJ413, 1992-bõl valószínûleg a 20. század második felébõl
Rozsdás szakadt kis kerti traktor, mini teherautó, hobbi kiránduló autó, minimális költségbõl.
Bár saját lábán hoztam haza, voltak benne szörnyûséges dolgok, amiket kijavítottam (állandóan fogó fék, csutkára kopott fékpofák, összevissza mûködõ karburátor, rozsdás porrá zúzódott kardánkereszt és függõcsapágy görgõk, széttartó kerekek), így már azt mondom, rendben van.
A nagyapámtól kapott, már szétbontott Daciám karburátorával tökéletesen indul, húz mindenféle fordulatszámon.
A nem tudom hánnyal ez elõtti német tulajdonos mûve, a vezetõülés mögé berakott hátsó ablak, keménytetõ, plató (eredetileg fedeles doboz volt, fájó szívvel, de lefûrészeltem a tetejét) hihetetlen precíz munka, nem akar széthullani.
A motorjában a gyári 14-es kompresszióból már csak 10.5-11 van meg, de így is kimegy akárhova, nem szerepel az 5 éves tervben motorfelújítás. Csak sajnos füstöl, ez nem elegáns.
A rugók meg vannak ereszkedve, ezért barkácsoltam egy rugónyolcasos emelést, így már nincs olyan szánalmas ültetett kinézete.
A legnagyobb bajom vele, hogy ronda. Nem is tudom, hogy képzelték ezt a sötétlila-metálbarna kombinációt. Citromsárgát szeretnék. :-)
Ezt eladtam.
Van új, rendszámos spanyol Samurai, 1996-os. Ez se citromsárga, szürkét sikerült találni. :-( Ha le van mosva, egész szép, de lehangolóan ronda, amikor koszos, de ha csak poros, akkor is.
Egész megkímélt állapotban sikerült venni, de van egy csomó apróság, amiket nem állhatom meg, hogy meg ne csinálgassam. A nyikorgást, zörgést, zúgást kimondottan nem szeretem.
Megemeltem íveltetéssel, meg készítettem hosszabb rugónyolcasokat. Hátul 5 cm-rel toldott lengéscsillapító van benne,elõl F Astra szedán hátsója. Visszatettem az eredetiket 7 centivel megtoldva, mert a bontott Astra lengéscsillapítóval eléggé pattogott.
Insa Turbo Sahara 195/80-as kerekeket tettem rá, 70 centi magasak. Ennél terepjárósabb már nem hiszem hogy lesz.
Névrokonom: http://www.youtube.com/watch?v=ludLp_STGmU
Rozsdás szakadt kis kerti traktor, mini teherautó, hobbi kiránduló autó, minimális költségbõl.
Bár saját lábán hoztam haza, voltak benne szörnyûséges dolgok, amiket kijavítottam (állandóan fogó fék, csutkára kopott fékpofák, összevissza mûködõ karburátor, rozsdás porrá zúzódott kardánkereszt és függõcsapágy görgõk, széttartó kerekek), így már azt mondom, rendben van.
A nagyapámtól kapott, már szétbontott Daciám karburátorával tökéletesen indul, húz mindenféle fordulatszámon.
A nem tudom hánnyal ez elõtti német tulajdonos mûve, a vezetõülés mögé berakott hátsó ablak, keménytetõ, plató (eredetileg fedeles doboz volt, fájó szívvel, de lefûrészeltem a tetejét) hihetetlen precíz munka, nem akar széthullani.
A motorjában a gyári 14-es kompresszióból már csak 10.5-11 van meg, de így is kimegy akárhova, nem szerepel az 5 éves tervben motorfelújítás. Csak sajnos füstöl, ez nem elegáns.
A rugók meg vannak ereszkedve, ezért barkácsoltam egy rugónyolcasos emelést, így már nincs olyan szánalmas ültetett kinézete.
A legnagyobb bajom vele, hogy ronda. Nem is tudom, hogy képzelték ezt a sötétlila-metálbarna kombinációt. Citromsárgát szeretnék. :-)
Ezt eladtam.
Van új, rendszámos spanyol Samurai, 1996-os. Ez se citromsárga, szürkét sikerült találni. :-( Ha le van mosva, egész szép, de lehangolóan ronda, amikor koszos, de ha csak poros, akkor is.
Egész megkímélt állapotban sikerült venni, de van egy csomó apróság, amiket nem állhatom meg, hogy meg ne csinálgassam. A nyikorgást, zörgést, zúgást kimondottan nem szeretem.
Megemeltem íveltetéssel, meg készítettem hosszabb rugónyolcasokat. Hátul 5 cm-rel toldott lengéscsillapító van benne,
Insa Turbo Sahara 195/80-as kerekeket tettem rá, 70 centi magasak. Ennél terepjárósabb már nem hiszem hogy lesz.
Névrokonom: http://www.youtube.com/watch?v=ludLp_STGmU