Vitara



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 14137 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 279  280  281  282  283   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


17:31:32 (14137.)
Tibi
(Kerepes)
A teleszkóprugó ütközőbakos kérdéshez valaki? :) Használ valaki ilyet, jól gondolom, amit gondolok? Köszi. :)

https://www.jimnybits.com/vitara-x90-91-00/suspension/suzuki-vitara-bump-stop-spacers.html

Ha ilyet berak az ember, elvileg a hátsó híd artikulációja is csökken. Tehát a terepképesség is csökken, nem? Hiszen adott szituációban nem bír akkorát mozdulni a híd felfelé, tehát a másik oldat nem tudja annyira lefelé nyomni. Jól gondolom?
11:42:29 (14136.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: talla @ 2018.12.11. 20:08:58



Vagy kb 10e körül kapsz bárhol komplettet bontva. FB-n érdemes szétnézni Vitarás csoportokban. Az elmúlt egy évben vettem párat difficsere előtt. ;)
07:10:28 (14135.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: talla @ 2018.12.11. 20:08:58


A külső csuklót elég cserélni, bármelyik alkatrészboltban kapsz hozzá.
2018.12.11 20:08:58 (14134.)
talla
(Győr)
Hol keressek 90-es kocka Vitarához féltengelyt? Kattogó hangot ad kihajtott kormánynál mikor gézt adok neki, de most már akkor is fura a hangja ha 4 kerékbe teszem és egyenesen megyek vele ilyenkor olyan a hangja mint a régi keverőtárcsás mosógépnek. Elég féltengelycsuklókat venni vagy komplett féltengely horror áron? Egyik szereló azt mondja a csuklók nem bizti h elegek, a másik meg h jó az még.
2018.12.11 14:23:28 (14133.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: bubuka55 @ 2018.12.10. 12:39:01


A Kelemenbe is ezzel a GV-ddel mentetek fel, s a déli oldalról, a Hévíz/’’Toplica’’ utáni ’’monument’’ (emlékmű) felől? - sejtettem én, hogy azok még jó terepjárók voltak, de hogy a hosszúak is ennyire...
( Idén szeptemberben már fejméretű szálkő-kiállások tarkítottak két hosszabb szakaszt is, hogy ott felfelé inkább fél-egyben ’’vigyázkodtam’’ a lekoppanástól..)

// Erdélybe egy hét csak úgy ’elég’, ha egy tájegységet jársz be, és ismerőssel vagy előtanulmányozva azt (mondom ezt >50 úttal a hátam mögött..) hiszen egy-egy nap csak az oda-visszaút, s pl. a Kelemen és a Fogaras között is könnyen eltelik még egy...

Hegyjáró szerkesztette 2018.12.11 14:27:49-kor.
2018.12.10 12:39:01 (14132.)
bubuka55
(Tótvázsony)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.12.06. 12:43:52


Az biztos hogy,gyönyörű helyeken jártatok. Mi most voltunk kint a Kelemen-havasokban és a Fogarasi-havasokban. Csak az volt a baj hogy, az egy hét nagyon kevés volt nagyon sok helyre nem jutottunk el :(

Az alvázvédelmet megcsináltam én is idén tavasszal, BODY alvázvédőt használtam, ha jól emlékszem 6 kg.ment rá. Most tavasszal fogom megcsinálni az üregvédelmet,mert azzal még el vagyok maradva.

Voltam én is olyan mezőn-/domboldal/ , hogy lefelé benne volt a bugee a lábamban. De felező bekapcsolva 2. sebességben és egy kicsit fogtam fékkel a kocsit. Olyan gyönyörűen leereszkedett,mint ahogyan megvan írva.
2018.12.09 16:05:00 (14131.)
Bende1972
(Budapest)
Üdv! Dél-Pest, és környékén keresnék szerelőt, hidegen magas, melegen alacsony alapjárati probléma rendbetételére, 2001, es 1,6 16V kocka Vitara az alany, és feleslegesen nem akarok mindenfélét kicserélni rajta ...
2018.12.09 12:39:05 (14130.)
bútorműves
(Gárdony)
Sziasztok!
Én még új vagyok, legalább is a vitarások között. Tegnap vettünk egy ’96-os 1.6-os,16 szelepest. Nem értünk vele haza,autómentő, stb...víz elfogyott a hűtőből és csak reménykedni tudunk, hogy minimális lesz a hiba. De ha nagyobb a baj,akkor kelleni fog vagy egy másik motor, vagy egy másik hengerfej. Holnap fogom vinni a szerelőhöz és a hiba feltárása után hívni fogom az eladót egyezkedés végett, hisz ez rejtett hiba volt. Tehát fizetni fog, vagy elviszi. De ha marad, akkor felkel készülnöm előre a javításra. Ha valaki tud eladó motort kérem jelezze.
2018.12.06 20:12:20 (14129.)
Kenszoni
(Köröstarcsa)

Előzmény: fifi @ 2018.12.06. 18:22:38


Igen az enyémet láttad ott lakok és most elég sokat van otthon mivel egy másik autóval járok be dolgozni :-D
2018.12.06 18:22:38 (14128.)
fifi
(Szarvas)

Előzmény: Kenszoni @ 2018.12.05. 19:15:22


valamelyik nap voltam a halastavon Tarcsán, néztem is útközben, de szép Vitara, ezek szerint a tiéd... ;)
2018.12.06 12:43:52 (14127.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: bubuka55 @ 2018.12.05. 17:22:14


// De azért volt már fülig sáros is ;) viszont a nyáron kapott nagyon komoly üreg- és alvázvédelmet - a Csevegőbe kiírtam, hol-kitől -, meg viharkár okán cserélni kellene az első lökösét, s akkor már a régebbi, magasabb aljúra...
És igen, ott készült (úgy látszik, bizonyos böngészők vagy a mobil változata nem mutatja a fénykép-feliratokat?) egy olyan kaptató tetején, amin lefelé jobban remeg a lábad a pedálokon, mint fölfelé; főként, hogy az alján befordulós jobb, egyenesen meg egy patakvölgy... Pet-Air-rel voltunk, akkor még kettesben: háttérben, balra a Vit-havas sziklás csúcsa (tszf. 1609m) - nevének eredete megválaszolatlan kérdés, de mi arra jutottunk, hogy nem kizárt, miszerint a Vitará-ból ered :D

Hegyjáró szerkesztette 2018.12.06 12:51:52-kor.
2018.12.05 22:05:43 (14126.)
csicsa
(Baja)

Előzmény: otaszan @ 2018.12.05. 15:04:16



Jó estét!
Köszönöm szépen az információt, akkor spóroltál nekem egy tető fényezést!
Konkrétan 5 cm magasan lett volna a 92 cm -es duplasoros ledfényhíd a tetőtől! Sőt, a tető ugye domború...
Máshová rakni túl nagy. Magsabbra szerelni nem túl esztétikus és szélzajos. Lehet nem kell ezt a vonalat erőltetni.😊
2018.12.05 20:32:06 (14125.)
Tibi
(Kerepes)
Ha már így szörlföltem egyet a Jimnybits-en, lenne egy elméleti kérdésem.

https://www.jimnybits.com/vitara-x90-91-00/suspension/suzuki-vitara-bump-stop-spacers.html

Ha ilyet berak az ember, elvileg a hátsó híd artikulációja is csökken. Tehát a terepképesség is csökken, nem? Hiszen adott szituációban nem bír akkorát mozdulni a híd felfelé, tehát a másik oldat nem tudja annyira lefelé nyomni. Jól gondolom?
2018.12.05 20:24:51 (14124.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: Kenszoni @ 2018.12.05. 19:15:22



Én általában egyedül használom, úgy elég kemény. Ha 3-an, 4-en ülünk benne, akkor már van rugózása is. :D

Nekem ez van benne:

https://www.jimnybits.com/vitara-x90-91-00/suspension/suzuki-vitara-2-50mm-lift-kit.html
2018.12.05 19:15:22 (14123.)
Kenszoni
(Köröstarcsa)
Üdv! Érdeklődnék hogy akinek pro comp futómű emelő szettje van beépítve az autóba mennyivel lett keményebb a rugózás? Grand alá szeretném most 3centi pogácsa van bent de a 225/75r16os bf km2 gumi meg a sárvédő közt nagyon kevés hely maradt. A kis vitara alatt is pogácsás megoldás van az bevált ott is.
2018.12.05 17:22:14 (14122.)
bubuka55
(Tótvázsony)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.12.04. 12:30:57


Szia nem volt köze a nyírkosságnak az indítási hibához, Szerencsére nem ázott még be soha. Voszont megvan a hiba ,legalább is remélem , hogy az lesz!!!!! Kenszoninak lett igaza, úgy nézz ki,hogy a immobilájzer vacakol és egyre gyakrabban fogja ezt csinálni. / csak annyi különbséggel hogy, indításkor nem engedi az önindítót tekerni.
Ha lesz egy kis időm kiszedem az immo-dobozt és a kulcsokkal együtt rendbe szedi egy "specialista".
Ez egy típushibája a vitaráknak-legalábbis ennek a szériának.
Elkészültem vele ,megírom hogy, mik a tapasztalatok.

Hegyjáró: Látom Neked is patika állapotban van a Jimmy-d :) Az 5. fénykép az Erdélyben készűlt?
2018.12.05 16:59:33 (14121.)
bubuka55
(Tótvázsony)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.12.04. 12:30:57


Szia nem volt köze a nyírkosságnak az indítási hibához, Szerencsére nem ázott még be soha. Voszont megvan a hiba ,legalább is remélem , hogy az lesz!!!!! Kenszoninak lett igaza, úgy nézz ki,hogy a immobilájzer vacakol és egyre gyakrabban fogja ezt csinálni. / csak annyi különbséggel hogy, indításkor nem engedi az önindítót tekerni.
Ha lesz egy kis időm kiszedem az immo-dobozt és a kulcsokkal együtt rendbe szedi egy "specialista".
Ez egy típushibája a vitaráknak-legalábbis ennek a szériának.
Elkészültem vele ,megírom hogy, mik a tapasztalatok.

Hegyjáró: Látom Neked is patika állapotban van a Jimmy-d :) Az 5. fénykép az Erdélyben készűlt?
2018.12.05 15:04:16 (14120.)
otaszan
( )

Előzmény: csicsa @ 2018.12.05. 10:59:41


Azért óvatosan a túl alacsony felszereléssel, mert bírnak fűteni ezek a ledsorok. Nekem kb 6 cm-re volt a tetőtől a ledsor alja és bizony megégette a fényezést. Konkrétan megsemmisült a lakk réteg a fényhíd alatt. :) Én most fényeztem a kocsit és inkább veszek egy rövidebbet, amit a lökösre rakok fel. Meglátjuk így miliyen lesz.
2018.12.05 14:45:11 (14119.)
Tibi
(Kerepes)
Én max csak akkorát tervezek, mint Kenszoni kolléga Vitaráján van. Rendszám szélességűt, a rendszám fölé. ;)
Ebayen 8e Ft körül van vezetékkel, kapcsolóval, relével együtt.
2018.12.05 10:59:41 (14118.)
csicsa
(Baja)
4x42kg tartás. Csak jó lesz a mozgó járművön is fenntartani a szettet. Egyébként próbára feltettem a mágnesek védőcsomagolása nélkül...szopás levarázsolni, mert úgy fogja, hogy horpad a lemez. Inkább csak azért jó, mert alacsonyra szerelhető vele a cucc fúrás nélkül és egy komolyabb tetötartónál olcsóbb a mágnes. Majd meglátom milyen gyakorlatban.
2018.12.05 10:49:34 (14117.)
csicsa
(Baja)
https://szupermagnes.hu/spd/MSZ-ROGTAPP-D88_MSZ/Santoprene-Neodym-magneses-Tappancs-D88-Menetszara

Ilyenem van 4 db, persze nem ilyen horror áron.😁
2018.12.05 10:45:16 (14116.)
csicsa
(Baja)
Köszi, utána olvasok.
Hátrébb a tetőkorlátok közé gondoltam tenni és a motorháztető közepét terveztem ettől függetlenül is matt feketére fóliáztatni, vagy festetni. Szerintem sötétben nem erőltetem a gazbanjárást, nappal sem túl egészséges, főleg ha óvatlanul elkap az ember egy méretes tuskót, esetleg földből kiálló betonkarót...vasdarabot...
A fényhíd meg van, barátomtól kaptam, mivel neki nagyon fütyült nagyobb sebességnél a tetőtartón...én meg lassan megyek...stb. Ha már van gondoltam nem ront az összképen. Csak valami csatlakozó kellene a vetetékre.
2018.12.05 09:54:01 (14115.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Tibi @ 2018.12.05. 09:27:13


Egy kicsit hátrébb kell rakni, mint a szélvédő felső szegélye és akkor a tető eleje kitakarja a motorháztetőt. Ezzel csak az a baj, hogy pont a közeli akadályokat is ki fogja takarni. Másik megoldás a gépháztető mattítása.

Egyébként akkor érdemes a tetőre rakni, ha az ember néha méteres (vagy magasabb) gazban közlekedik, mert ilyenkor a fényszórók meg a lökhárítóra szerelt akármilyen fény se ér semmit.
2018.12.05 09:27:13 (14114.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: csicsa @ 2018.12.04. 21:48:23



A csevegőben van egy jó link erre. ;)

https://szupermagnes.hu/

Aki használ ilyet, igaz, hogy ha a tetőre rakod, akkor a motorházról nagyon visszaverődik a fénye?

Gondolkodtam én is már rajta, de én a lökháítóra tenném, vagy a motorház elejére emiatt.

Tibi szerkesztette 2018.12.05 09:28:45-kor.
2018.12.04 21:48:23 (14113.)
csicsa
(Baja)

Előzmény: RapaMoto @ 2018.12.04. 21:18:05



Hát igen, leengedve sokkal személyautósabb a feeling...😁
De azért már a kerék-gumi csere is jelentős előrelépés.
Még felkerül egy dupla ledsoros, 92 cm-s fényhíd elől a tetőkorlát közé, és egyenlőre ennyi. Mágnestappancsokkal (4db 88 mm) rakatnám fel, de nem talált a szaki hozzá való vízálló gyorscsatlakozót a kábelre, hogy levehető legyen a szerkezet. Állítólag. Aztán lehet, hogy csak nincsen kedve ezzel szutyakolni.

csicsa szerkesztette 2018.12.04 21:54:45-kor.
2018.12.04 21:18:05 (14112.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: PerLaci @ 2018.12.04. 19:44:33


Kb 4 óra alatt megvolt, viszont készülj rá, hogy legalább 3 féle radiátorral szerelték ezeket, szóval jó ha van előre bekészített B és C terv is, mert kibontás után érhet meglepetés ha csak úgy veszel egy "hozzávaló" fűtőradiátort.

Ja, az enyém nem klímás, úgyhogy a munkaidőhöz nyugodtan hozzátehetsz fél-egy órát.


Előzmény: csicsa @ 2018.12.04. 19:48:15


Mennyivel jobban néz ki az a kocsi megemelve :)
2018.12.04 19:48:15 (14111.)
csicsa
(Baja)

Jézuska kikerülte a nagy Karácsonyi forgatagot!😍

csicsa szerkesztette 2018.12.04 19:53:23-kor.

csicsa szerkesztette 2018.12.04 19:53:52-kor.
2018.12.04 19:44:33 (14110.)
PerLaci
(Fót)

Előzmény: RapaMoto @ 2018.12.03. 20:53:40


Bonyolult művelet? mennyi idő alatt lehet kicserélni?
2018.12.04 12:30:57 (14109.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: bubuka55 @ 2018.12.04. 11:58:26


Mindezt nem nyirkos hajnalban-reggel?
Csak tipp - és Jimny - hogy nálam pl. az ablakemelő megy valami rettenetes kihagyásos rázással, ha nagyon le van nyirkosodva a kocsi (én is csak kétszer tapasztaltam eddig, és nem esőben ill. az esőtől), s ez némi melegedésre-száradásra teljesen megszűnik.
// Szép a kocsid!... és a vontatmány se semmi ;)

Hegyjáró szerkesztette 2018.12.04 12:36:02-kor.
2018.12.04 11:58:26 (14108.)
bubuka55
(Tótvázsony)

Előzmény: Kenszoni @ 2018.12.02. 21:32:07



Szia,

Itt ebben az esetben nem tekert az önindító, kb 15-ször próbáltam és semmi.
Kb 2 óra múlva meg pöcre indult. Azóta is jó . 2-szer csinálta már ezt a hibát az elmúlt 1 évben és nem jövök rá hogy, mi okozhatja ezt.
2018.12.03 20:53:40 (14107.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: PerLaci @ 2018.12.03. 17:29:15


Igen, ki kell venni a műszerfalat. 2 hónapja volt szerencsém kicserélni, de megéri a szívást.

Mondom ezt így utólag :)
2018.12.03 17:29:15 (14106.)
PerLaci
(Fót)
Urak! Kocka vitarába (1.6 16v Klímás) menyire bonyolult kicserélni a belső radiátort? Ki ell venni a komplett műszerfalat? úgy néz ki, hogy folyik.
2018.12.02 21:32:07 (14105.)
Kenszoni
(Köröstarcsa)

Előzmény: bubuka55 @ 2018.12.02. 12:53:58


Ha nem jó az immobilájzer akkor az önindító teker ezerrel de nem indul be a kocsi
2018.12.02 12:53:58 (14104.)
bubuka55
(Tótvázsony)
Üdv. Klubtársak,

Segítsetek ha tudtok ,minden információ szükségem van!
A gyujtáskapcsolóba helyezem az indítókulcsot és nem indít!!!!!!
Villog a légzsák és az izzítás lámpa ikonja. Olyan mintha elveszítette volna az immobilájzer jelét! Akkusarut levettem-visszaraktam semmi változás. / Átnéztem minden csatlakozási pontot , minden OK./ Nem enged indítózni!!! Eltelik kb. 2 óra , megpróbálom beindítani és elsőre indít ugy ahogyan kell.........
Volt már valaki ilyen helyzetben???

Segítségetek köszönöm.
2018.11.28 17:30:11 (14103.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.28. 17:17:36


Ez:
http://suzuki4x4.hu/?p=73&u=10569
ill. ez:
http://suzuki4x4.hu/?p=73&u=10290
és külföldi eladókat én ezen nézegettem:
http://www.ooyyo.com/czech+republic/used-suzuki-grand+vitara-for-sale/c=CDA31D7114D3854F111B976FBAD6355B38A31D7811D3866EDF18FBBABA763744CD831D/

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.28 17:33:03-kor.
2018.11.28 17:17:36 (14102.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Verhovina @ 2018.11.27. 17:01:20


1.6 VX-es, ’98-’05-ös Grand Vitara? Ez az, ami még alvázas és karos osztómű-kapcsolós, de már kerekített szekrényű és kényelmes.
Igaz, mo.-n nehéz találni, és általában elég viseletesek.. (én ezért adtam fel), tót-államban meg Erdélyben van több; s még inkább a cseheknél, németéknél - és ott szép állapotúak is... Ja, és hát a 3-ajtós a gyakoribb - de azok ügyesebbek is ám terepen..!

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.28 17:23:47-kor.
2018.11.28 13:57:02 (14101.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Verhovina @ 2018.11.27. 17:01:20


Az 5 ajtósról nem tudok nyilatkozni, de a 3 ajtósban nagyon jó a fűtés. Ráadásul az enyém cabrio...
2018.11.27 17:01:20 (14100.)
Verhovina
(Miskolc)
Sziasztok. Pár hónapja eladtam a kis ezredes Samumat, de máris hiányzik a 4X4. 5 ajtós régi kocka 1,6 Vitarákkal szemezgetek, ami nagyjából ötvözné a jelenlegi Golfomat, meg a Samut. Terepre elég lenne nekem az is, de legalább aszfalton is használható lenne hosszútávra is, így nem kéne 2 kocsi emiatt.
Kérdésem, hogy a klímásakban milyen rendszer van ezekben? Esetleg a régi Swiftekből átapplikálható? Vagy felejtős?
Illetve a fűtés jó bennük? Mert a Golfban megszoktam, hogy be lehet rottyantani rendesen, nem szeretek fázni.

Verhovina szerkesztette 2018.11.27 17:02:36-kor.
2018.11.27 12:02:24 (14099.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Kenszoni @ 2018.11.26. 20:42:18


Öntött vas. Nekem is azé van beépítve az alumínium helyett.
2018.11.27 09:22:59 (14098.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.27. 09:00:09

Előzmény: csicsa @ 2018.11.26. 22:27:03

- meg a Csevegőben is ;)
( és egész pontosan Samu’-sok és Jim’-esek is használtak már innen.)
2018.11.27 09:00:09 (14097.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: csicsa @ 2018.11.26. 22:27:03


General-ék Grabber AT3-ja (made in USA) - nekem hasonló célra tökéletesen bejött! (először LR-esektől hallottam róla, de itteni Vitará-soknak is van.)
A Jimny fórumon IS írtam róla többször - keress rá a ’’Grabber’’ szóra!

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.27 09:06:49-kor.
2018.11.27 07:37:01 (14096.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: csicsa @ 2018.11.26. 22:27:03


Elég minimális a különbség. Nyugodtan mehet a 70-es. :)
2018.11.26 22:27:03 (14095.)
csicsa
(Baja)
Jó estét!
3 ajtós, 2005/07 havi, 1.6-os Grand Vitarám van. Szeretem nagyon (fogyasztását kevésbé), vadászni és munkahelyre járkálok vele, jelenleg utcai téli gumival, ami ugye nem dobálja ki a sarat és nyáron nagyon tapad...stb. Gumi cserén gondolkodom tavasz óta. A/T lenne megfelelő. Lényeges a fogyasztás, a zaj kérdés és az aszfalton is lehessen vele boldogulni egész évben. GoodYear Wrangler Dura Trac gumi szerelem első látásra, de Suzukira való játék méretekben nem gyártanak...egye meg a fene.

Lesz akkor valamelyik BFGoodrich. Kérdés:
A gyári 65-ös méret helyett érdemes 70-es gumit tenni?

BFGoodrich All Terrain T/A KO2 215/65 R16 103/100S
BFGoodrich All-Terrain T/A KO2 215/70 R16 100/97R

A nagyobb kb 1 cm hasmagasságot adna pluszban, de kevesebb hely maradna a kerékjáratban és a kerékcsapágyakat is jobban terheli, nagyobb fogyasztást és lomhább autót eredményez a nehezebb tömege...? Érdemes vele variálni? Köszönöm a türelmet, várom az építő tanácsot. Üdv.
2018.11.26 20:42:18 (14094.)
Kenszoni
(Köröstarcsa)
Üdv!
A 2.0 dìzel Grand vitarának is alumínium ötvözetből van az első difi meg a ház?
2018.11.25 14:46:35 (14093.)
grougon
(Tata)
Sziasztok,

kocka vitarába(92-es) szeretnék Lock Right-ot beszereltetni, tudtok valakit aki foglalkozik ilyennel?

köszi
2018.11.25 14:42:38 (14092.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: mozdonyos @ 2018.11.25. 08:06:36


Csak onnan nehezebb lenne hazagurítani egyet, mint pl. a Közel-Keletről :) jóllehet ’’tavasz’’ óta itt is kerülgetni kellene sok területet  :/
Mondjuk utóbbi államok top-domain-jeivel egyetlen suzuki-s oldalt sem találtam..
Meg ezzel a motorral már sokat fogyaszt! - pedig alighanem ezek lennének az utolsó, terepre sem alkalmatlan családi Vitarák...

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.25 14:45:28-kor.
2018.11.25 08:06:36 (14091.)
mozdonyos
(Somogy)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.21. 23:40:30


2,4-es benzines három,és ötajtóval.
Kézi,és automata váltóval.
PL: https://www.suzuki.co.nz/SUVs/Overview/Grand-Vitara

mozdonyos szerkesztette 2018.11.25 08:06:54-kor.
2018.11.21 23:40:30 (14090.)
Hegyjáró
(Bp.)
A Nagy Nulla mai Vitará-s cikkéből: ’’... nem váltotta le teljesen elődjét, a 2005-ös Grand Vitarát, mely sok piacon (Dél- és Közép-Amerika, illetve a Közel-Kelet számos országa, Ausztrália) még most is kapható.’’ - ez most komoly?.. ill. melyik változatáról lehet szó?
2018.11.20 17:49:16 (14089.)
Mészi68
(Nagykanizsa)

Előzmény: otaszan @ 2018.11.20. 10:35:33


KÖszi!
2018.11.20 10:35:33 (14088.)
otaszan
( )

Előzmény: Mészi68 @ 2018.11.19. 21:46:17


Segítettem:
Gyújtáselosztó: https://ebay.to/2DxVXGw
Légtömegmérő: https://ebay.to/2zj5ApB