Samurai



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 35218 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 701  702  703  704  705   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2019.01.17 12:28:43 (35218.)
tomeeeee89
(Tatabánya)
Sziasztok!

Két kérdessel fordulnék hozzátok.
Az egyik, hogy vezérműszíjat cserelek sj410-en, milyen feszesre kell a szijat húzni?
A másik kérdésem az lenne, hogy vettem karburátor felújító szettet, szinte mindent kicsereltem a karbin, osszeraktam Co csavart is oda tekertem az újat ahol a régi volt, de vmi nem stimmel most a kocsin. Osszerakas után indítottak nyilván kis idő kellett neki H eljusson a benzin a hengerig, beroffent kb 1 másodpercre ahogy szokott nagy fordulaton, majd lefulladt a motor. Után inditozhattam, de hiába, füst, kékes az jött, picit ahogy az önindító tekert pici életjelet adott a motor, de hiába a szivato, vagy anélkül se nagyon akart menni. A végén nehezen elindult de elég furán járt a kocsi, alapjáraton nem volt. Tippetek H mi lehet a gond?  :/
2019.01.16 15:53:52 (35217.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Palfy @ 2019.01.15. 17:17:43


Köszönöm szépen! Én azt hittem, az az olajbeöntő. :) Valóban nagyon szépen be lehetett állítani. 3-5 cm-re lőttem be.
2019.01.15 19:58:26 (35216.)
mipo
(Bonyhád)

Előzmény: Rapid @ 2019.01.15. 15:23:28


Ahogy Palfy kolléga írta. Beljebb kell tekerni a csavart. Mindig ellenőrizz utána, ha egy kicsit beljebb tekerted. Egész jól be lehet állítani.
2019.01.15 17:17:43 (35215.)
Palfy
(Baranya)

Előzmény: Rapid @ 2019.01.15. 15:23:28


Nekem is szokott ilyen lenni, én arra jutottam még bukik valamerre a kocsi 1-2 km után már jó is, a kotyogást felül a kormányművön van egy csavar kontra anyával ha beljebb tekered nem lesz akkora a kottyanása ha ott kotyog de, de szokott a tűzfalnál kikopni a gardán keresztféle is.
2019.01.15 15:23:28 (35214.)
Rapid
(Nagykunság)
Meg tudja-e valaki mondani, hogy lehet-e feszíteni a kormányművön valahogy vagy cserélnem kell, ha nagy a holtjáték?

Olyan szokott csinálni, hogy középen van a kormány, majd terepezést követően elmászik és jobbra áll. Egy idő után aztán megint jó. Fogalmam sincs, hogy mi okozhatja ezt. A kerékösszetartás az be van állítva.
2019.01.15 15:21:52 (35213.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Palfy @ 2019.01.14. 20:21:45


Nem kell hozzá. Enyémben sincs semmi ilyesmi bekötve és nem is szokták.
2019.01.14 20:21:45 (35212.)
Palfy
(Baranya)

Előzmény: Rapid @ 2019.01.11. 22:35:04


Ha a km órát nem rakom bele így nem kap sebesség jelet az ecu, hogyan szokták megoldani a jelet, azon gondolkodom ha terep félbe rakom akkor is más jelet kap az ecu nem a valósat ha beleépíteném a swift órát. ( az enyém 410 a belseje, a terepváltó is, vagy vegyek bele injektoros samu órát ? )

Palfy szerkesztette 2019.01.14 20:22:48-kor.
2019.01.12 20:09:59 (35211.)
Palfy
(Baranya)

Előzmény: Rapid @ 2019.01.11. 22:35:04


Köszi már jár is
2019.01.11 22:35:04 (35210.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Palfy @ 2019.01.11. 16:42:30


Csak a jeladó marad, amit bekötsz, a másik kütyü kuka, ami benne van.
2019.01.11 21:32:50 (35209.)
Palfy
(Baranya)

Előzmény: minihummer @ 2019.01.11. 19:32:17



igen sokat, előre is köszi
2019.01.11 19:32:17 (35208.)
minihummer
(Hidas)

Előzmény: Palfy @ 2019.01.11. 16:42:30


Valamit kell alakítani benne, hogy pontosan mit azt nem tudom Köpci Peti csinálta az elektronika részét. Ha segít az hogy lefotózom akkor tudok róla képet csinálni a napokba.
2019.01.11 16:42:30 (35207.)
Palfy
(Baranya)
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni, akinek 1,3 swift denso injektort rakott fel a gyújtásnál a szöghajtásba hogyan csinálta a jeladót mit kell átrakni vagy csak simán összekötni ?
2019.01.10 12:55:26 (35206.)
Marko0517
(Zala)
Sziasztok! Nem rég vettem egy épített samurait, 1.3 injektoros Swift motorral. Önindító pucolas és akksi csere után tökéletesen indult szépen járt. Aztán egy emelkedőn felfelé kapcsoltam a 3.at, az autó leallt. Azóta semmi, tekerni teker, ac dolgozik. Nincs szikra egyáltalán. Gyújtáselosztot cseréltem, kábeleket cseréltem. Trafo is működik elméletileg. Véleményem szerint valami vezeték probléma lesz. Ha valaki járt már így, vagy esetleg tud adni valami tippet azt szívesen meghallgatom.
2019.01.09 20:41:47 (35205.)
photoart
(Ipolyszakállos)

Előzmény: Rapid @ 2019.01.08. 20:17:34


az sj413 igy nez ki, mas mint a samurai.
https://suzuki4x4.hu/?p=73&u=11321
2019.01.09 20:11:32 (35204.)
photoart
(Ipolyszakállos)

Előzmény: Vili @ 2019.01.09. 08:40:53


Előzmény: RapaMoto @ 2019.01.09. 16:05:39


ok koszi.
2019.01.09 16:05:39 (35203.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Vili @ 2019.01.09. 08:40:53


Igen, a főfékhengerhez képest legtávolabbinál szokás kezdeni, és haladni az egyre közelebbi felé...
2019.01.09 08:40:53 (35202.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: photoart @ 2019.01.08. 16:30:34


Én úgy szoktam hogy JH,BH,JE,BE majd használom egy napot aztán újra ránézek mert nem egyszer volt már hogy maradt mégis egy kicsi levegő a rendszerbe ami elsőre nem tudom miért de nem akar kijönni.
2019.01.09 08:38:47 (35201.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: Rapid @ 2019.01.08. 20:17:34


Az oké de a 413-asnál tény és való hogy átlósan van bekötve!
2019.01.08 20:17:34 (35200.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: photoart @ 2019.01.08. 16:30:34


A kocsin tudomásom szerint és a könyv szerint is első-hátsó kör van, nem keresztben.
2019.01.08 16:30:34 (35199.)
photoart
(Ipolyszakállos)

Előzmény: Vili @ 2019.01.08. 14:54:26


szia vili,
mar olyan regen voltam itt, hogy ujra kellett regisztralnom.

a legtelenitest, honnan kezdjem, hatulrol haladva elore, majd a masik kort hatulrol elre? / BH-JE majd JH-BE /
kb. 5 eve kellett cserelnem a BH-ba munkahengert, dde akkoriban nem tudom, hogy milyen lett beleteve. no akkortol nem volt az igazi, mar dereng, hogy amikor a BH-JE kort legtelenitettem, nem igazan tudtam felpumpalni a pedalt. / nem igazan kemenyedett fel, csak ugy immel-ammal.
most szegeny SJ el lett hanyagolva, evi 3-4 -szer volt hasznalva, abbol 1 a vizsgara menes volt, sajnos.

!!! de mar megrendeltem az uj szuroket, olajokat...stb.
tavaszra tobb idom lesz mar ra, talan meg horgaszengedelyt is valtok / 8 ev kihagyas utan.
ja, amugy koszi a valaszt.
2019.01.08 14:54:26 (35198.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: photoart @ 2019.01.08. 10:17:32


Csá kolléga. Azt hittem már elnyelt a föld.)
Én a helyedben először rendbe tenném az első munkahengert aztán hátul is ránézni neme folyik vagy be van rohadva. Aztán ha ez megvan légtelenítsd ki faszán. Ha ezek után sem jó akkor tényleg a főfékhenger marad. De nem nagyon szokása annak tönkre menni nekem is a gyári van még pedig már 34 éves.
2019.01.08 10:17:32 (35197.)
photoart
(Ipolyszakállos)

Előzmény: photoart @ 2019.01.07. 22:28:17


...valamire rajottem.
a fekrendszerem ket koros, ez osszefuggesben van a jobb elso es a bal hatso.
talan a fofekhengernel lesz a bibi.

https://partsouq.com/en/catalog/genuine/unit?c=Suzuki&ssd=%24%2AKwFrX056FRsvcypvMzdWbTMnBwAeJzEyPGdrez0YbmptaGxofmB2IRhtIC8xMR1KXVNpCxVraWhvbTE9K2ltawAAAAC6nydn%24&vid=10&cid=1818&uid=65322&q=
2019.01.07 22:28:17 (35196.)
photoart
(Ipolyszakállos)
sziasztok,
mar jo regen jartam erre / kb. 3-4 éve , de ujra segitseg kellene.
/ sokat kellene visszaolvasnom, akar a sajat kommentjeimet is./

gatyaba szeretnem razni a regi sj413-t.
jobb elso ill. bal hat fekem nem fog.
az elsoben lehet, hogy szorul a munkahenger, az ok, megcsinalom pik-pak.
kerdes: hatra ket fekcso jo a jobb ill. a bal fele egymastol fuggetlenul. milyen hatso munkahengert vegyek a bal felere?
gondolom ebben az esetben mindket felen kell, hogy legyen legtelnito. a gyari munkahenger markajat esetleg tudja valaki?
AISIN?
esetleg osszefuggesben lehet a jobb elso fek rakoncatlankodasaval?
valaszokat elore is koszonom.
Ja, es boldog uj evet mindenkinek!
2019.01.07 16:44:21 (35195.)
mipo
(Bonyhád)

Előzmény: Cs.Adrian @ 2019.01.04. 20:34:08


Nekem is csak csavar rahegesztessel jott ki. Negy ponton hegesztettem ra a csavart. Aztan meg igy is neccesen jott ki.
2019.01.05 11:47:21 (35194.)
Sanyesz
(Somogyország)

Előzmény: minihummer @ 2019.01.04. 20:42:42


230W-oshoz eleve kellett volna kapni relét kábelköteggel, kapcsolóval. Én a 120-ashoz is kaptam.
Mindenképpen javaslom a relét+biztosítékot is.
2019.01.05 10:35:14 (35193.)
Palfy
(Baranya)
Sziasztok
Valakinek van trail master +5cm szettje kérnék fotót alap helyzetbe a lengéscsillapítóról mert nekem majdnem összeül koppanásig, most raktam be a lengéscsillapítót a rugó már 1 éve benne van, a kerék felfelé kb 5cm tud mozdulni, de lefelé nagyot lép.
2019.01.04 21:08:30 (35192.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Cs.Adrian @ 2019.01.04. 20:42:26


Akkor nekem már valaki kicserélte előttem. :)

Előzmény: minihummer @ 2019.01.04. 20:42:42


Igen, relézd le. Ellenkező esetben be fog égni a kapcsoló, amire kötöd.
2019.01.04 20:42:42 (35191.)
minihummer
(Hidas)
Fényhidat (230w) simán egy billenőkapcsolóval fel lehet szerelni aksi +- ra vagy mindenképp be kell relézni? Ki hogy csinálja? Téves rendelésből van egy teljesen új 30cm-es is ,ha valakit érdekel 5000ft-ért átveheti.
2019.01.04 20:42:26 (35190.)
Cs.Adrian
(Bp)

Előzmény: Rapid @ 2019.01.04. 20:28:17


Négyzetes dugófej, olyan mint egy imbusz csavar, semmi nem lóg ki, amire ráfogatnék. Bele kell dugni a fejet.
2019.01.04 20:37:12 (35189.)
Cs.Adrian
(Bp)

Előzmény: Rapid @ 2019.01.04. 20:28:17


Négyzetes dugófej, olyan mint egy imbusz csavar, semmi nem lóg ki, amire ráfogatnék. Bele kell dugni a fejet.
2019.01.04 20:34:08 (35188.)
Cs.Adrian
(Bp)

Előzmény: Gee @ 2019.01.04. 20:23:16


Áh...annyira szétgyilkoltam a négyzetprofilt, hogy semmi dinamikus nem jó, mert esélytelen. Melegítéssel még sosem szedtem ki csavart, nem gondoltam volna, hogy ennyit számít, rápróbálok jövő héten.

Amúgy nem fura, hogy csak ez a csavar volt ennyire berohadva, az összes többi leeresztő, feltöltő csavar simán kitekerhető volt... Gondolom elöl cserélnek a legritkábban olajat. Valaki tartotta kezében mostanság, mi az anyagvastagság?
2019.01.04 20:30:27 (35187.)
minihummer
(Hidas)
Meglett a hiba. A motor hátsó részén ahova az elosztó csúszik bele van egy test kábel annak a gyorscsatlakozója olvad el és nem volt test.

Előzmény: Vilmaboy @ 2019.01.04. 13:01:40


2019.01.04 20:28:17 (35186.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Cs.Adrian @ 2019.01.04. 15:29:20


Papagájfogót tudom javasolni. Én a tank csavarjait azzal szenvedtem ki.
2019.01.04 20:23:16 (35185.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: Cs.Adrian @ 2019.01.04. 18:04:39


Lehet vágó meg kalapács kombóval is próbálkozni.
2019.01.04 18:04:39 (35184.)
Cs.Adrian
(Bp)

Előzmény: Gee @ 2019.01.04. 17:06:04


Hát, remélem elég lesz a melegítés, hegesztésben nem vagyok valami nagy ász.
2019.01.04 17:06:04 (35183.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: Cs.Adrian @ 2019.01.04. 15:29:20


Nekem is be volt nagyon ragadva a feltöltő csavar. Ráhegesztettem egy nagy anyát, de a hőtől egyből meg is lazult,Lehet egy kis melegítés megoldja a gondot.
2019.01.04 15:29:20 (35182.)
Cs.Adrian
(Bp)
Sziasztok,

Két kérdésem lenne azokhoz, akik maguk bütykölik a gépeiket (G13BA):

1. Mivel fogatjátok a főtengelyt? Én semmivel nem férek oda. Amikor vezérlést cseréltem, nem volt gond, mert abba belefért, hogy leszedem a hűtőt, ventit, venti borítást, mindent, mert vízpumpát, ékszíjat is akartam cserélni, de most csak szelephézagot állítanék, és nem akarok annyit szerelni hozzá... Szóval kéne valami speckó szeszám, vagy módszer tipp, ami befér a ventillátor, ventillátor borítás főtengely ékszíjtárcsa perme közötti részen.
A sima racsnis dugókulcs túl nagy...

2. Első diffi feltöltő csavarja nálam annyira be van rohadva, hogy a 10-es dugófej, a 10.5-es és a 11-es is elnyalódott benne, de meg sem moccant. Van tippetek arra, hogy mivel szedjem ki? Gondoltam arra, hogy megfúrom, és egy betört csavarkiszedővel rápróbálok, csak félek, hogy beletöröm, meg azt sem tudom, hogy milyen vastag az anyaga, meddig fúrhatom. Jó lenne nem teleforgácsozni az olajat, még ha le is cserélem, meg a leeresztő mágneses is. Nem a hosszú élet titka... Szóval, ezzel mit kezdenétek?
2019.01.04 15:07:55 (35181.)
Cs.Adrian
(Bp)
Sziasztok,

Két kérdésem lenne azokhoz, akik maguk bütykölik a gépeiket (G13BA):

1. Mivel fogatjátok a főtengelyt? Én semmivel nem férek oda. Amikor vezérlést cseréltem, nem volt gond, mert abba belefért, hogy leszedem a hűtőt, ventit, venti borítást, mindent, mert vízpumpát, ékszíjat is akartam cserélni, de most csak szelephézagot állítanék, és nem akarok annyit szerelni hozzá... Szóval kéne valami speckó szeszám, vagy módszer tipp, ami befér a ventillátor, ventillátor borítás főtengely ékszíjtárcsa perme közötti részen.
A sima racsnis dugókulcs túl nagy...

2. Első diffi feltöltő csavarja nálam annyira be van rohadva, hogy a 10-es dugófej, a 10.5-es és a 11-es is elnyalódott benne, de meg sem moccant. Van tippetek arra, hogy mivel szedjem ki? Gondoltam arra, hogy megfúrom, és egy betört csavarkiszedővel rápróbálok, csak félek, hogy beletöröm, meg azt sem tudom, hogy milyen vastag az anyaga, meddig fúrhatom. Jó lenne nem teleforgácsozni az olajat, még ha le is cserélem, meg a leeresztő mágneses is. Nem a hosszú élet titka... Szóval, ezzel mit kezdenétek?
2019.01.04 13:01:40 (35180.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: minihummer @ 2019.01.03. 20:38:54


Én azt mondanám pedig hogy nincs ott elég erős töltés. Hány amperes generátor van fent? Akksit terhelés alatt is mérd. Lehet hogy méred a 14volt körüli értéket, de indításkor ha csak 8-9, akkor gáz, vagy ha töltéskor nincs meg 14,5 kb. Egyértelmű, hogy ha leterheled az elektromos rendszert, akkor nincs elég nafta már a gyújtásnak. Max letestel valami a refi kapcsoló és/vagy relé körül, de erre az esély csekély. Teszem hozzá egyik sem biztos, csak ötletek, de ilyesmi irányba mozdulnék.
2019.01.03 20:38:54 (35179.)
minihummer
(Hidas)
Sziasztok
Valaki találkozott már hasonlóval?: tompítottat ha kapcsolok meg megy az autó de ahogy rarakom a refit megáll vagy ha a teljesen független reflektorokat ha rá kapcsolom akkor is megáll. Töltés jó aksi jó. Az autó 1.3 samurai utolagos denso injektorral. Ötletek?
Köszi
2019.01.01 21:36:09 (35178.)
Gabi
(Várpalota)
B.Ú.É.K.!! Minden suzukisnak! :)
2019.01.01 19:53:34 (35177.)
mipo
(Bonyhád)

Előzmény: Palfy @ 2018.12.31. 16:22:11


Nekem lehet, hogy van gyári új.....
Meg kell néznem... ;)
2018.12.31 16:22:11 (35176.)
Palfy
(Baranya)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.12.31. 14:14:57



A Másik kell,
Megvan az unixnál is
https://www.suzukialkatresz.com/spd/S-18118-64B00-E/Suzuki-Swift-13-GTI-DOHC-olajgoz-olaj-goz-PCV-szel

köszi azért
2018.12.31 14:14:57 (35175.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Palfy @ 2018.12.31. 13:48:13


https://www.suzukialkatresz.com/spd/S-18118-64B00-E/Suzuki-Swift-13-GTI-DOHC-olajgoz-olaj-goz-PCV-szel
Ha mk3 karbi van fent, akkor nem kell a vákumos rész. Elektromosan állít.
2018.12.31 13:48:13 (35174.)
Palfy
(Baranya)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.12.31. 12:41:22



G13BA blokk van benne, dacia karbival, csak a szívó torkot meg a leömlőt rakom át mindenestől + a vezetékköteget az ecuval ami neki kell vakolom az ac pumpát a tanknál csővel helyettesítem a szűrőt és a tüzfal kap szürőt meg ac pumpát. A gyújtáselosztó is van másik abba belerakom a swiftét és rögzítem ne állítsa a vákumos előgyújtás ne tudjon mozogni igy marad szöghajtásba. már csak egy jó PCV szelepet kell vennem mert ami a swifté az le van vakolva így ha a pára rámegy a fojtó szelepre alapjáraton akkor bedadog nagy gáz adásra unixnál nem találok.
A nagyobb móka a swift szétszedése. szerintem ( vezetékköteg )

Palfy szerkesztette 2018.12.31 13:50:26-kor.
2018.12.31 12:41:22 (35173.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Palfy @ 2018.12.30. 18:10:38


Nekem G13BA (típusazonos) swift blokk van bent, egy MK3 injektorral és Ecuval. Egy köteget kell csak cserélni, ami előre megy a gyujtás miatt. A többi maradhat a régi köteg. Plusz a gyujtás elosztót kell karbiséra cserélni. Annyi hogy nekem a swift blokkra lettek felpakolva a samu cuccai, pl lendkerék, hengerfej stb. Az olajteknő viszont nem volt azonos, mert a terepjárókon mélyebb teknő van, és javaslom is, hogy tedd vissza a samuét ha blokkot cserélsz.
2018.12.30 18:10:38 (35172.)
Palfy
(Baranya)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.12.30. 16:39:32



Köszi de sajna 410 a kaszni, arra gondoltam a tűzfalra kap egy golf 3 benzinszűrőt, meg calibra 3baros külső ac ez összesen 10e FT.
cserélnem kell a visszatérőt legalább 8 csőre, A swfitet meg még szét kell szednem, arra gondoltam a gyújtást megfogom az ecunak a motortérbe mármint a pozitív oldalt , és a 410 legtöbb elektronikát hagyom benne világítás, önindító, csak annyit rakok át a swiftből ami kell az ecunak. Szóval ha jár ugy a swiftbe ahogy elterveztem csak akkor állok neki a samuba behekkelni.
De szerintem ez január végéig kiderül
Ha tud valaki kapcsolási rajzót vagy képet küldeni hogyan hozta össze azt megköszönöm.
2018.12.30 16:39:32 (35171.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Palfy @ 2018.12.27. 18:30:31


Ha csereled tegyél bele 96os nissán micra ac-t. Méretre jó de 3bar nyomás. Samué csak 2 bar. Olyat vegyél amin van csatlakozó is, mert nem stimmel samuval.
2018.12.29 21:53:29 (35170.)
samuraj
(Mezőtúr)

Előzmény: Tebacsi2 @ 2018.12.29. 07:53:48


Szia!
Van Dacia karbim közbetéttel. 20/4376900 Mezőtúr
2018.12.29 07:53:48 (35169.)
Tebacsi2
(Tiszaföldvár)
Sziasztok. Dacia karburátort keresek közdarabbal. Ha lehet akkor manualis szivatósat. Aki tud kérem segítsen.