Samurai



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 35117 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 699  700  701  702  703   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


16:20:00 (35117.)
mipo
(Bonyhád)
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni hogy rendeltem szélvédő keretet:

https://www.suzukialkatresz.com/Suzuki-Samurai-elso-szelvedo-tomitogumi-84611-8015

Létezik, hogy ezt nem lehet betenni a 95’ évi samuhoz? A szerelő azt mondja hogy nem jó hozzá.
Ha több fajta létezik akkor tudnátok segíteni hol tudnék hozzá beszerezni ami jó lehet?
16:18:10 (35116.)
mipo
(Bonyhád)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.11.16. 18:15:32


Köszi szépen! :)
2018.11.19 15:54:55 (35115.)
kenci
(Bükkzsérc)




kenci szerkesztette 2018.11.19 15:57:51-kor.
2018.11.19 09:07:01 (35114.)
infobusz
(Kecskemét)
Üdv Mindenkinek,

A bekarikázott alkatrésznek mi a szerepe az enyémről hiányzik csak egy csonk van egy darab csővel.
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=194sj413_motor.jpg
2018.11.16 18:15:32 (35113.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: mipo @ 2018.11.15. 09:41:21


Benzines 323as. Bármelyik szaki megoldja csak vidd oda samuét is, hogy lássa milyen tárcsa és mérni tudja a felfogatás tól számított távolságot
2018.11.16 12:50:25 (35112.)
keszeg
(Karcag)
Sziasztok!
Vitara önindító kellene nekem, a fizikailag kisebb méretű. Samurai-ba kellene, 1,6 8v motorhoz.
Előre is köszönöm!
2018.11.16 12:02:27 (35111.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Vili @ 2018.11.16. 06:16:31


Az enyémen 70 Amperes van.
2018.11.16 11:59:37 (35110.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: Tebacsi2 @ 2018.11.16. 11:08:07


Ha az ellentétes oldalon lévő forog amit nem fogsz le akkor az teljesen normális.
2018.11.16 11:08:07 (35109.)
Tebacsi2
(Tiszaföldvár)

Előzmény: duck @ 2018.11.16. 07:35:11


Szia Duck. Mindkét kerék a földön van. Szabadonfutó fedele leszerelve, látom a féltengelyek végét. A bal oldalon a tengelyvég van hogy forog ha hajtom a kardánt ( viszont ha forgatom a kardánt, akkor kézzel megbírom állìtani a tengelyt) van hogy meg sem mozdul.
Ez is normális így?
2018.11.16 07:35:11 (35108.)
duck
(Verõce)

Előzmény: Tebacsi2 @ 2018.11.15. 19:27:20


Ha mindkét kerék levegőben van, akkor ez természetes jelenség, így működik a differenciálmű.
2018.11.16 06:16:31 (35107.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: mipo @ 2018.11.15. 15:08:31


Azt hiszem 55 amper. :D
2018.11.15 20:15:59 (35106.)
Tebacsi2
(Tiszaföldvár)
A másik oldalon nincs ilyen baj.
2018.11.15 19:57:29 (35105.)
Tebacsi2
(Tiszaföldvár)
A másik oldalon nincs ilyen baj.
2018.11.15 19:42:37 (35104.)
Tebacsi2
(Tiszaföldvár)
A másik oldalon nincs ilyen baj.
2018.11.15 19:27:20 (35103.)
Tebacsi2
(Tiszaföldvár)
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Az a probléma, hogy ha a bal oldali féltengelyt (a végét) kézzel megfogom a másikkal megforgatom a kardán tengelyt, akkor simán bírom forgatni (a kardánt). Ha elengedem a féltengelyt és hajtom tovább a kardánt akkor forog a féltengely. Hol keressem a hibát?
2018.11.15 15:08:31 (35102.)
mipo
(Bonyhád)

Előzmény: Vili @ 2018.11.15. 13:09:03


Köszönöm szépen! :)

Nem tudsz paramétert róla?

mipo szerkesztette 2018.11.15 15:13:09-kor.
2018.11.15 13:09:03 (35101.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: mipo @ 2018.11.15. 09:41:21


Én vitaráét tettem fel és semmit nem kell mókolni hozzá. :)
2018.11.15 09:41:21 (35100.)
mipo
(Bonyhád)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.11.12. 16:42:46


Szia!

Na ez a generátor csere engem is érdekelne.... Benzines mazda 323-as generátor? A tárcsát hol esztergáltattad?
2018.11.14 16:57:12 (35099.)
O Andràs
(Pècs)

Előzmény: Cs.Adrian @ 2018.11.14. 10:55:08


Szia!
Nálam is volt gond torpanással, az AC szűrője bent a tankban nagyon el volt tömődve (rozsdás tank..). Szinte egyik napról a másikra jelentkezett. Ki lett tisztítva azzal hogy be kell szerezni a cserealkatrészt. Azóta megy jól, de rajta vagyok hogy a következő nagyobb javításnál lekerül újra a tank és berakunk új pumpát.
2018.11.14 10:55:08 (35098.)
Cs.Adrian
(Bp)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.11.12. 16:42:46


Szia,
A generátor fel lett újítva műhelyben, be is mérték, tudja azt amit kell.Ezt az egész gebaszt tényleg a laza szíj okozta, azóta mentem vele cca 100 kilométert, és minden olyan hibája elmúlt, ami miatt írtam.

Ettől függetlenül az AC cserét beütemezem, lévén a szétszedés előtt is volt, hogy megtorpant, keresek egyet és felkészülök a cserére, csak van pár dolog, ami fontosabb, (benzinszűrő, h fék, kerékcsapágyak), idő meg nincs túl sok rá.

Aki cserélt már kerékcsapágyat, milyen zsírral rakta össze (és hol vett ilyet)? Nagyon össze voltak gyógyulva a dolgok a futóműben?
2018.11.12 16:42:46 (35097.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Cs.Adrian @ 2018.11.11. 21:31:53


Örülök hogy működik, de ne vedd zokon, kicsit vonakodva fogadom, mert ugye miről is van szó...? Ha nincs elég energia az AC ellátásához, akkor biztos lehetsz benne, hogy az ECU már rég nem dolgozik a gyújtásról nem is beszélve. Nekem is úgy halt be az AC, hogy néha jó volt, néha nem volt jó, majd kb 1 év után végleg kevés lett a nyomás. Kb 1/3gáz-ig volt elég.
A generátort teszteld le. Ha van töltés lámpa indításnál, és a töltésed alapjárati fordulat felett kicsivel eléri a 14,4-6voltot, akkor az biza működik. Ha nem, akkor kukás. Ez esetben javasolt egy erősebb generátort felrakni a gépre. Nekem Mazda 323-as generátora van fent. Felmegy a samuénak a helyére milliméter pontosan és 72AH-t tölt. Az ékszíj tárcsa nem egyezik, de samuét is át lehet alakítani rá, vagy amit én is csináltam, hogy esztergáltattam rá egyet, és így a felfogatástól mért távolság stb... minden a samuéval egyező. Kb 5000Ft volt a generátor és 2 az eszterga. Ráadásként bírja a fényhidak fogyasztását stb.
2018.11.11 21:31:53 (35096.)
Cs.Adrian
(Bp)

Előzmény: Rapid @ 2018.11.11. 10:21:04


Előzmény: Vilmaboy @ 2018.11.11. 10:18:58


Sziasztok, köszönöm a tippeket. A további diagnosztikàt megkönnyítette, hogy ma menet közben lemerült az akksi. Úgyhogy arra következtettem, hogy nincs elég töltés ahhoz hogy rendesen dolgozzon az AC, illetve a gyújtás. Feltöltöttem, beraktam, tökig feszítettem a hosszbordasszijat és rendesen mukodott, vette a fordulatot fokozatban is, mint korábban. Valszeg amikor a generátor felújítás után osszeraktam, nem húztam meg rendesen. Akkor beindítottam, de mivel téli volt az akksi, rendesen ment, de ahogy csökkent az akkufeszultseg, úgy lett kevés az energia ahhoz, hogy a gyújtás is meg az AC is menjen rendesen.

Cs.Adrian szerkesztette 2018.11.11 21:32:46-kor.
2018.11.11 10:21:04 (35095.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Cs.Adrian @ 2018.11.10. 19:58:19


Üdv itt!
A gyertyáknak milyen az égésképük? Voltak-e cserélve?
Füst van-e? Kékes avagy feketés vagy egyik sem?
Üzemanyagszűrő volt-e cserélve?
Mennyi az üzemanyagnyomás az injektornál?

Nehéz így véleményt alkotni, de vagy haldokolnak a gyertyák vagy inkább nem kap elég benzint.
2018.11.11 10:18:58 (35094.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Cs.Adrian @ 2018.11.10. 19:58:19


Valószínű hogy terhelés alatt nem kap elegendő üzemanyagot. Sokunk szívta már ezt be. Rendszerint ac hiba. Ha csereled tegyél bele 96os nissán micra ac-t. Méretre jó de 3bar nyomás. Samué csak 2 bar. Olyat vegyél amin van csatlakozó is, mert nem stimmel samuval.
2018.11.10 19:58:19 (35093.)
Cs.Adrian
(Bp)
Sziasztok, Friss tagként, és Samurai tulajdonosként kérem a segítségeteket.

Az autóm egy 98-as 1.3-as, G13BA motorkódú, 8 szelepes Samurai.
A megvétel (augusztuis vége) után pár nap alatt mentem vele kb 500 kilométert, akkor észrevettem, hogy néha az autó fulladozik, rángat. Ritkán.

Pár hete elkezdtem a kocsi megvétel utáni karbantartását, olajat cseréltem, vezérműszíjat, vízpumpát, hosszbordásszíjat. A generátort felújíttattam. Szeptember végén, kb 20-24 fok volt amikor leállítottam az autót, ma este mentem vele először hosszabban, és ez a rángatás, fokozatban állandósult, hideg-meleg motornál egyaránt jelentkezik. De csak fokozatban: üresben kiforog rendesen.
Üresben gázfröccs után 500 környékére esik a fordulatszám, majd visszaáll az alapjárat. Olyan, mintha benzinben fulladozna a motor...

A vezérléscserénél a szelepeket a Haynes szerinti max érték -2 századra állítottam mindkét oldalon. Amit még észrevettem, hogy a gyújtáselosztó rotorja az első henger FHP pozícióban kb 1 centivel van az adott hengerhez tartozó "csöcs" után van, tehát a gyújtás minimálisan az FHP előtt megtörténik. Ez így OK?

Mivel a rángatás, kiforgásképtelenség jelensége csak fokozatban jelentkezik, ezért érdekesség, hogy sem a váltóban, sem az osztóműben nem volt annyi olaj, ami a betöltőnyilásig ér, én mindkét helyen cseréltem olajat, és a betöltőnyilás szintjéig töltöttem fel őket, tehát ezeknek a tételeknek az ellenállása nőtt, ami okozhatja azt, hogy a probléma rosszabbodott. De simán lehet az is, hogy a rosszabbodást a hideg idő okozza, mert amikor sokat használtam, akkor 20+ fok volt, ma este meg kb 10.

Van valakinek ötlete arra, hogy a fentiek alapján ez minek a hibája lehet?

Továbbá, tudna nekem valaki segíteni abban, hogy mi a hosszbordásszíj előírásszerű feszítésének mértéke? Az ékszíjaknál szokásos, leghosszabb rész közepeén mért 1,5 - 2 centis lógást kell itt is beállítani?

2018.11.10 19:49:30 (35092.)
Cs.Adrian
(Bp)
Sziasztok, Friss tagként, és Samurai tulajdonosként kérem a segítségeteket.

Az autóm egy 98-as 1.3-as, G13BA motorkódú, 8 szelepes Samurai.
A megvétel (augusztuis vége) után pár nap alatt mentem vele kb 500 kilométert, akkor észrevettem, hogy néha az autó fulladozik, rángat. Ritkán.

Pár hete elkezdtem a kocsi megvétel utáni karbantartását, olajat cseréltem, vezérműszíjat, vízpumpát, hosszbordásszíjat. A generátort felújíttattam. Szeptember végén, kb 20-24 fok volt amikor leállítottam az autót, ma este mentem vele először hosszabban, és ez a rángatás, fokozatban állandósult, hideg-meleg motornál egyaránt jelentkezik. De csak fokozatban: üresben kiforog rendesen.
Üresben gázfröccs után 500 környékére esik a fordulatszám, majd visszaáll az alapjárat. Olyan, mintha benzinben fulladozna a motor...

A vezérléscserénél a szelepeket a Haynes szerinti max érték -2 századra állítottam mindkét oldalon. Amit még észrevettem, hogy a gyújtáselosztó rotorja az első henger FHP pozícióban kb 1 centivel van az adott hengerhez tartozó "csöcs" után van, tehát a gyújtás minimálisan az FHP előtt megtörténik. Ez így OK?

Mivel a rángatás, kiforgásképtelenség jelensége csak fokozatban jelentkezik, ezért érdekesség, hogy sem a váltóban, sem az osztóműben nem volt annyi olaj, ami a betöltőnyilásig ér, én mindkét helyen cseréltem olajat, és a betöltőnyilás szintjéig töltöttem fel őket, tehát ezeknek a tételeknek az ellenállása nőtt, ami okozhatja azt, hogy a probléma rosszabbodott. De simán lehet az is, hogy a rosszabbodást a hideg idő okozza, mert amikor sokat használtam, akkor 20+ fok volt, ma este meg kb 10.

Van valakinek ötlete arra, hogy a fentiek alapján ez minek a hibája lehet?

Továbbá, tudna nekem valaki segíteni abban, hogy mi a hosszbordásszíj előírásszerű feszítésének mértéke? Az ékszíjaknál szokásos, leghosszabb rész közepeén mért 1,5 - 2 centis lógást kell itt is beállítani?

2018.11.10 14:57:41 (35091.)
otaszan
( )

Előzmény: bútorműves @ 2018.11.10. 14:03:19


Szerintem csak össze kell dugni a kormány alatt a csatit.
2018.11.10 14:03:19 (35090.)
bútorműves
(Gárdony)
Sziasztok. Újra visszakaptam a samut, próbáltam kivillogni a hibát. A probléma az, hogy a bizti táblán nincs már hely ahová belehetne dugni biztosítékot, illetve van de nincs benne érintkező! Tud valaki valami megoldást? A "check engine" lámpa most már folyamatosan világít. Az autó 1999-es. Előre is köszi.

bútorműves szerkesztette 2018.11.10 14:04:19-kor.
2018.11.05 11:25:42 (35089.)
mipo
(Bonyhád)

Előzmény: vascica @ 2018.11.05. 10:40:34


Azert merd ki a az ellenallast ami adja a jelet. Service maunalba benne kell legyen az erteke. Ne csak azt nezd hogy atad.
2018.11.05 10:40:34 (35088.)
vascica
(Dunabogdány)

Előzmény: mipo @ 2018.11.05. 09:32:59


Van nekem ecum? Daciásra cserélt karburátoros az autóm. Mert ha nincs már semmi a hőfok adója és a műszerfal között, csak a vezeték, akkor, mint ahogy Vilmaboy írta, irány a bontó. Tényleg nincs más, ami a hibát okozhatja, mert akkor biztos nem futok lukra?

vascica szerkesztette 2018.11.05 10:40:57-kor.
2018.11.05 09:32:59 (35087.)
mipo
(Bonyhád)

Előzmény: vascica @ 2018.11.02. 18:25:20


Az a vízhőfok jeladó az nem csak az ECU-ak adja a jelet?
Lehet a műszerfalnál levő mutató más jelet kap.
Ez csak egy tipp. Nem tudom pontosan.
2018.11.04 13:09:28 (35086.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: vascica @ 2018.11.03. 13:17:57


Valahogy biztos, de egyszerűbb venni egy bontott műszeregységet. Én ezt csináltam. A spirál vége ahol belemegy az órába, azt lehet elvileg cserélni, de hogy mi a neve és hogy kell.... jó kérdés. Inkább a komplett egység csere. Bontóban hegyekben áll.
2018.11.03 17:26:47 (35085.)
tomeeeee89
(Tatabánya)
Kissé el volt a kocsi hanyagolva, így ha vacakol az önindító akkor mindent kopó dolgot cserélnék: perselyek, bendix, behuzo tekercs, kefék, ha préselve van a kefék vége akkor azt öninditoshoz kéne vinnem, maga a behuzo egy 10es, ide oda menni nem sokkal húzósabb sztem ha újat veszek.? Hőfok jelzőnél mi lenne ha a jeladónàl letestelnéd? Elméletileg ki kéne a mutatónak akadnia, ha nem akkor vezeték vagy az órànàl kell a hibát keresni. Én az uzemanyagjelzovel jártam így el, új úszót vettem, most jó.
2018.11.03 13:17:57 (35084.)
vascica
(Dunabogdány)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.11.03. 07:57:59


Köszi,és az javítható?
2018.11.03 08:00:48 (35083.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: tomeeeee89 @ 2018.11.01. 17:25:39


Ha a forgórész kotyog, azt meg lehet csapágyazni. Azért nem indít mert megszorul. Kefék cseréje 5 perc.
2018.11.03 07:57:59 (35082.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: vascica @ 2018.11.02. 18:25:20


Műszeregység is lehet rossz... Barátom a benzinszintjelzővel szívta meg. Mindent kimért, kicserélt. A műszeregységben volt a mutatóval a galiba..
2018.11.02 18:25:20 (35081.)
vascica
(Dunabogdány)
Sziasztok, a vízhőfok mérő mutatója a műszerfalon meg sem rezzen, ez így volt eddig is, de gondoltam megcsinálom végre. Új a 88 fokos termosztát, forraló vízben kipróbált, jól nyit, a vízhőfokmérő adója (vagy hogy hívják?)a termosztát házának oldalán is vadi új, vezeték kontaktja rendben. Valami ötlet kellene, merre tovább?
Fűtés is rendben, ha ez számít valamit.

vascica szerkesztette 2018.11.02 18:26:54-kor.
2018.11.01 18:20:17 (35080.)
duck
(Verõce)

Előzmény: tomeeeee89 @ 2018.11.01. 17:25:39


Többet ne menj ilyen "szakihoz", rájött, hogy nem tud lehúzni téged sok pénzzel és inkább szarik bele. A bendix-et - ami valószínűleg neked tönkre ment - meg tudod venni Bárdi-nál (az önindító pontos száma alapján fognak tudni neked adni), behúzómágnessel ugyan ez a helyzet. Ha nem szeretsz forrasztani, autóvillamosságis tesz bele neked új keféket. Pár ezerből lesz egy gyári újjal egyenértékű felújítottad, amit ismersz.
2018.11.01 17:25:39 (35079.)
tomeeeee89
(Tatabánya)
Elvittem önindítóshoz, 1 hétig volt nála, igazából addig jutott H szetszedte de semmi konkrét árat nem tudott még mondani ... Darabokba kaptam vissza... Igazából sokszor kerregett de nem hajtotta a kocsi motorját. Ahogy néztem forgoresz is kotyog, kefék is cserések. Bontottat nem veszek mert az zsákbamacska. Igazából nem rég vettem a kocsit, tavaszig rendbe akarom rakni. Az biztos h tutin fog kinézni!
2018.11.01 08:26:16 (35078.)
Vilmaboy
(Kaposvár)
Nem lehet javítani? Mi történt vele? Perselyezni, keféket cserélni, mágneskapcsolót cserélni nem egy nagy ügy, és olcsóbban megúszod.
Plus line-t nem ismerem, de nippart és jakoparts van ahol gyári beszállító. Esetleg bontókban . fórumokon találsz hozzá ha olcsóbban szeretnéd megúszni.
2018.11.01 07:23:52 (35077.)
tomeeeee89
(Tatabánya)
Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. Sj 410-en behalt az önindító, unix stb helyeken nem passzol pl a nippart-os önindító, úgy néz ki h neten 41.000 van bosch ami passzol hozzá, egyik suzukis helyről 29500 van állítólag gyári, nem tudom tutira h új vagy felújított ... meg van 33.000 Plus line márkájú (nekem no name).
Szerintetek inkább érdemes a márkás vmivel drágább Bosch-t megvennem?
2018.11.01 07:14:57 (35076.)
tomeeeee89
(Tatabánya)
Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. Sj 410-en behalt az önindító, unix stb helyeken nem passzol pl a nippart-os önindító, úgy néz ki h neten 41.000 van bosch ami passzol hozzá, egyik suzukis helyről 29500 van állítólag gyári, nem tudom tutira h új vagy felújított ... meg van 33.000 Plus line márkájú (nekem no name).
Szerintetek inkább érdemes a márkás vmivel drágább Bosch-t megvennem?
2018.10.30 19:58:56 (35075.)
Palfy
(Baranya)
https://szerszampiac.hu/gepek/csorlo/chicago_electric_4.5_tonnas_csorlo_2.7_tonnas_ajandek_csorlo
Szerelő lappal, fordító csigával,
Igaz nekem 5,5 tonnás van
Később rakok fel képet is a felfogatásról
2018.10.30 18:04:45 (35074.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.10.30. 17:01:20


Nem adnak egyik csörlőhöz sem tartót. Csak görgősablakot. Léteznek típusspecifikus beépítőkészletek drága pénzért ismertebb kocsikhoz, de olcsóbb, ha magad gyártasz neki fogadókonzolt.
2018.10.30 17:01:20 (35073.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: martope @ 2018.10.29. 14:50:36


A csörlőhöz adnak tartót. Legalábbis az értelmesekhez. Szerintem 7500Lbs ---> 3,5Tonnás csörlő elég samunak. A kocsi súlya 3 szorosa akkor is elég, ha tökig ül az agyagos sárban.
Hát hogy felesleges e az jó kérdés. Egy vadásznak, vagy annak aki sokat jár ki egyedül, szinte kötelező, vagy versenyzőknek. Bár úgy is ott akadsz el, ahol nincs fa, de akkor még mindig ott a csörlő eke.
Szerintem egy jó gumi, pl simex és egy difizár többet ér, az tuti. De van hogy a csörlő ment csak meg. Annak hiányában meg a traktoros :)
2018.10.30 06:49:21 (35072.)
yano6ard
(Szekszárd)

Előzmény: martope @ 2018.10.29. 14:50:36


Hármat is? :)

Az első kérdésre az egyik helyes válasz a "felesleges", a másik pedig a "metrós" (9600 lbs). A többi kérdésre meg akkor lehet válasz, ha van konkrét típus.

Most pedig indulhat a szokásos gumicsont-rágás... :D
2018.10.29 14:50:36 (35071.)
martope
(Kecskemét)
Sziasztok!Szeretnék a Samura tenni előre egy csörlőt.
Mekkorát érdemes? Hogy legyet felfogatani?
Esetleg van-e első komplett elem ?
Segítségetek előre is köszönöm.

Ja igen azt elfelejtettem , hogy az autó 1,3-as spirál rugós kivitel.

Köszönöm előre is.
2018.10.29 14:29:16 (35070.)
martope
(Kecskemét)
Sziasztok!Szeretnék a Samura tenni előre egy csörlőt.
Mekkorát érdemes? Hogy legyet felfogatani?
Esetleg van-e első komplett elem ?
Segítségetek előre is köszönöm.

Ja igen azt elfelejtettem , hogy az autó 1,3-as spirál rugós kivitel.

Köszönöm előre is.
2018.10.29 14:03:24 (35069.)
martope
(Kecskemét)
Sziasztok!Szeretnék a Samura tenni előre egy csörlőt.
Mekkorát érdemes? Hogy legyet felfogatani?
Esetleg van-e első komplett elem ?
Segítségetek előre is köszönöm.

Ja igen azt elfelejtettem , hogy az autó 1,3-as spirál rugós kivitel.

Köszönöm előre is.
2018.10.28 19:30:43 (35068.)
attila
(Hosszúmezõ)

Előzmény: Sanyesz @ 2018.10.28. 13:21:01


A legjobb tömítőpaszta a Victor Reiz- től a 70-31414-10 cikkszámú. Kapható az Unixnál is az Autonetnél is a többinél nem tudom.