Jimny



Üzenetek visszafelé
Keresés:
Hozzászólások száma: 18539 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 367  368  369  370  371   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2020.03.25 12:21:07 (17201.)
mozdonyos
(Somogy(Baté).)
Nagyon szomorú vagyok:
2020.03.27 14:44:26 (17202.)
tga.zoltan
(Debrecen)

Előzmény: martinbabas @ 2020.03.23. 20:01:59


Szia !

Nekem 35mm-es pogácsák vannak a rugók felett, meg iron man +50mm-es lengéscsillapítók. Így nem megy el (annyira) a futómű geometriája, nem kell fékcsövet hosszabbítani, toldani, foldani. De így is komatsu-s a feeling, kanyarból kifele nem tekeri már olyan intenzíven vissza a kormányt, mert eltűnik (kevesebb lesz) az utánfutása. Mintha a gumit is jobban enné kissé.. A nitrogénes gátlók keményebbek kicsit mint a gyárik. Amúgy így utólag sok értelme nincs a dolognak (az én felhasználási paramétereim mellett - vadászom, erdei földutak, néha sár), jobban néz ki így, meg alámegy a nagyobb kerék (215/80R15), de igazából nem használom olyan helyen, ahol ezen múlna az, hogy elmegy-e, avagy sem.
Nagyjából ennyik az én tapasztalataim :-)
2020.03.27 20:25:58 (17203.)
tga.zoltan
(Debrecen)
Megjött az új Jimnym, nem semmi az autó, forognak a fejek utána a városban 👍😀
2020.03.27 20:31:30 (17204.)
Plextor
(Budapest)

Előzmény: tga.zoltan @ 2020.03.27. 20:25:58


Mikor rendelted? Vagy készleten lévőt vettél? Nagyon elvannak szállva az árak mióta nem lehet rendelni  :/
2020.03.27 20:42:34 (17205.)
tga.zoltan
(Debrecen)

Előzmény: Plextor @ 2020.03.27. 20:31:30


Ezt még a kereskedő rendelte be magának készletre, és úgy tudtam megvenni. Szigetvárra mentem érte, 505 km Debrecentől. Hazafele 95 tempomattal jöttem, gondolhatod...😀

De valóban durva, hogy az 5.9M autókat majd 8ért árulják...🙁

tga.zoltan szerkesztette 2020.03.27 20:43:04-kor.

tga.zoltan szerkesztette 2020.03.27 20:44:35-kor.
2020.03.27 20:54:44 (17206.)
Plextor
(Budapest)

Előzmény: tga.zoltan @ 2020.03.27. 20:25:58


Mikor rendelted? Vagy készleten lévőt vettél? Nagyon elvannak szállva az árak mióta nem lehet rendelni  :/
2020.03.27 21:00:31 (17207.)
Plextor
(Budapest)

Előzmény: tga.zoltan @ 2020.03.27. 20:42:34


Volt még nekik több is készleten?
2020.03.27 21:19:09 (17208.)
tga.zoltan
(Debrecen)

Előzmény: Plextor @ 2020.03.27. 21:00:31


Nem..
Ez is úgy, hogy már a sokadikat vette saját magának, és adta el jóval ár felett, és a központból szólhattak rá, hogy nem kéne..
Ez az egy volt, szín, felszereltség nem választható, kell vagy nem...
Amúgy sok kereskedő ezt csinálja, én büntetném a GVH vagy az importőt helyében... ez bőven kimeríti a tisztességtelen üzleti magatartás fogalmát🙁
2020.03.27 21:20:49 (17209.)
tga.zoltan
(Debrecen)

Előzmény: Plextor @ 2020.03.27. 21:00:31


Nem..
Ez is úgy, hogy már a sokadikat vette saját magának, és adta el jóval ár felett, és a központból szólhattak rá, hogy nem kéne..
Ez az egy volt, szín, felszereltség nem választható, kell vagy nem...
Amúgy sok kereskedő ezt csinálja, én büntetném a GVH vagy az importőt helyében... ez bőven kimeríti a tisztességtelen üzleti magatartás fogalmát🙁
2020.03.27 21:20:56 (17210.)
tga.zoltan
(Debrecen)

Előzmény: Plextor @ 2020.03.27. 21:00:31


Nem..
Ez is úgy, hogy már a sokadikat vette saját magának, és adta el jóval ár felett, és a központból szólhattak rá, hogy nem kéne..
Ez az egy volt, szín, felszereltség nem választható, kell vagy nem...
Amúgy sok kereskedő ezt csinálja, én büntetném a GVH vagy az importőt helyében... ez bőven kimeríti a tisztességtelen üzleti magatartás fogalmát🙁
2020.03.27 21:24:41 (17211.)
Plextor
(Budapest)

Előzmény: tga.zoltan @ 2020.03.27. 21:19:09


Nagyon komoly :) Szerintem amik fent vannak Hahun 8milliókért 90%-ban ilyen kereskedők :) lehet többen vennék mint a Vitarát ha normálisan lehetne kapni normális áron  :/
2020.03.27 21:30:09 (17212.)
tga.zoltan
(Debrecen)

Előzmény: Plextor @ 2020.03.27. 21:24:41


Tutira így van, nézd meg a képeket, a háttérben ott a sok vitara, swift.. Van amelyik oda is írja, hogy használtat is beszámít, de csak Suzukit..
2020.03.27 21:32:33 (17213.)
Plextor
(Budapest)

Előzmény: tga.zoltan @ 2020.03.27. 21:19:09


Nagyon komoly :) Szerintem amik fent vannak Hahun 8milliókért 90%-ban ilyen kereskedők :) lehet többen vennék mint a Vitarát ha normálisan lehetne kapni normális áron  :/
2020.03.27 21:37:31 (17214.)
Plextor
(Budapest)

Előzmény: tga.zoltan @ 2020.03.27. 21:30:09


Láttam most van egy szürke Zalaegerszegen is 7.6millió+forgalomba helyezés :) Ezeket amúgy tényleg csak Japánban gyártják?
2020.03.27 21:41:42 (17215.)
Plextor
(Budapest)

Előzmény: tga.zoltan @ 2020.03.27. 21:30:09


Láttam most van egy szürke Zalaegerszegen is 7.6millió+forgalomba helyezés :) Ezeket amúgy tényleg csak Japánban gyártják?
2020.03.27 21:45:45 (17216.)
Plextor
(Budapest)

Előzmény: tga.zoltan @ 2020.03.27. 21:30:09


Láttam most van egy szürke Zalaegerszegen is 7.6millió+forgalomba helyezés :) Ezeket amúgy tényleg csak Japánban gyártják?
2020.03.28 05:21:57 (17217.)
tga.zoltan
(Debrecen)

Előzmény: Plextor @ 2020.03.27. 21:45:45


Igen, Japán gyártású mind.
Brutálusan pofátlan a hahun az árazás..🙁
2020.03.28 09:51:50 (17218.)
mozdonyos
(Somogy(Baté).)

Előzmény: tga.zoltan @ 2020.03.27. 21:20:49


Gratulálok hozzá.
Akkor szín szempontjából is szerencséd volt :) .
Pont ezt venném én is ha vadásznék,meg ha
lehetne kapni :) .

mozdonyos szerkesztette 2020.03.28 09:52:12-kor.
2020.03.28 10:42:36 (17219.)
Robi
(Bokod)

Előzmény: tga.zoltan @ 2020.03.27. 20:42:34


Jártam már náluk én is, a kereskedők kereskedője.
Bármit képes pofátlanul hazudni az üzlet érdekében... :)
2020.03.28 11:25:30 (17220.)
tga.zoltan
(Debrecen)

Előzmény: Robi @ 2020.03.28. 10:42:36


Velem nagyon korrekt volt, de ez nyilván nem a személyemnek szólt, jókor voltam jó helyen, jó időben...
2020.03.28 18:20:39 (17221.)
Tóth Péter
(Sajóecseg)
sziasztok.
Kuplungbowdent akartam cserélni.....
Aztán most darabokban a fél autó.
Történt, hogy a pedálkonzolon lévő támaszték, amire a kuplungbowden háza fekszik fel, kicsit megadta magát. tulajdonképp olyan 60%osan eltört és visszahajlott. Csoda, hogy rojtosra zabálta a bowdent a so surlódó bizbaz?
Szembesült már valaki efféle problémával? hogyan sikerült orvosolni?
A konzolt nagy nehezen kioperáltam. Kicsit kiegyengettem, meghegesztettem. De félek, ez édeskevés lesz. Valami merevítőt kéne rá barkácsolni. Ki mit mond?

2020.03.28 18:27:58 (17222.)
Tóth Péter
(Sajóecseg)
sziasztok.
Kuplungbowdent akartam cserélni.....
Aztán most darabokban a fél autó.
Történt, hogy a pedálkonzolon lévő támaszték, amire a kuplungbowden háza fekszik fel, kicsit megadta magát. tulajdonképp olyan 60%osan eltört és visszahajlott. Csoda, hogy rojtosra zabálta a bowdent a so surlódó bizbaz?
Szembesült már valaki efféle problémával? hogyan sikerült orvosolni?
A konzolt nagy nehezen kioperáltam. Kicsit kiegyengettem, meghegesztettem. De félek, ez édeskevés lesz. Valami merevítőt kéne rá barkácsolni. Ki mit mond?

2020.03.28 18:35:47 (17223.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Tóth Péter @ 2020.03.28. 18:27:58


ezt nem tudom, ,de ha uj bovdent teszel be jol olajozd meg belül, mert különben szorulni fog.
2020.03.28 18:38:53 (17224.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: tga.zoltan @ 2020.03.27. 20:42:34


nagyon irigykedem. piszok jol néz ki, gratulálok hozzá.
2020.03.28 20:53:48 (17225.)
Sanyesz
(Somogyország)

Előzmény: tga.zoltan @ 2020.03.28. 11:25:30


Ez azt jelenti, hogy Neked listaáron sikerült megvenni?
2020.03.28 21:25:56 (17226.)
Gáborsuzuki
(Győr)
Az lenne a kérdésem, hogy vettem egy sj suzukit, és a differenciál zár működése lenne a kérdésem: ha a nyil a karon előre mutat a fordító kar fel van húzva akkor működik a differenciál zár vagy amikor a hossziránnyal merőlegesen oldalra süllyesztve van a kar:? kérlek segítsetek!
2020.03.29 07:29:20 (17227.)
tga.zoltan
(Debrecen)

Előzmény: Sanyesz @ 2020.03.28. 20:53:48


Igen, szalonból. 5.9 névreírva, forgalomba helyezve. 200 al volt még hosszabb, mert kértem rá gyári horgot. Így állt meg 6.1 nél.
2020.03.29 08:22:07 (17228.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Gáborsuzuki @ 2020.03.28. 21:25:56


emeld fel az autot a difinél, h mindkét hátso kerék a levegőben lergyen azt kapcsolgasd amit akarsz, kiszállsz megtekered a kereket egyből látszik mikor van vekapcsolva a difizár.
ha meg az elejét kérdezed, az nem difizár, hanem féltengelyzár. és rá van irva, hogy lock, vagy free- az utobbi az ha nincs bekapcsolva.


bigi szerkesztette 2020.03.29 08:23:45-kor.
2020.03.29 09:47:19 (17229.)
M. Zoltán
(Budapest)

Előzmény: tga.zoltan @ 2020.03.29. 07:29:20


Szia, kérhetnénk képet a gyári vonóhorogról a galériádba?
2020.03.29 13:36:26 (17230.)
tga.zoltan
(Debrecen)

Előzmény: M. Zoltán @ 2020.03.29. 09:47:19


Szia!
Tettem fel.
2020.03.29 20:57:05 (17231.)
M. Zoltán
(Budapest)

Előzmény: tga.zoltan @ 2020.03.29. 13:36:26


Köszönöm, ez jól néz ki és főleg nem lóg feleslegesen le, mint az én autómon. Ma sem értem miért csinálták ilyenre az enyémet, pedig nem egy kisipari munka (bár az lehet, hogy jobb lett volna). Majd teszek fel egy képet az enyémről is, inkább elrettentésként.
2020.03.29 21:23:36 (17232.)
tga.zoltan
(Debrecen)

Előzmény: M. Zoltán @ 2020.03.29. 20:57:05


Ok, tedd fel, kíváncsi vagyok..
2020.03.30 08:15:50 (17233.)
csaszart79
(Csikrakos)
Sziasztok, mar fordultam hozzatok ezzel a problemaval, kerlek adjatok tanacsot, ha tudtok:
az autom - jimny- nem megy fel a hegyre.
Csereltem: kuplungot, butykos tengely szenzort, gyertyakat, benzinpompat. Katalizator kibelezve, nincs benne.
Benzintartalyt nem tudtuk leszedni, talan abban lehet valami?
Az auto sik terepen egesz jol megy, nincs semmi gond, siman megcsipi a 120km/h-t. ereje is van. Emelkedore viszont csak ugy visz ki, ha 3-asban megyek, max. 2000 fordulattal, de igy is megall neha.
Kezd rangatni, kigyul a katalizator lampa, egy sarga auto lakattal es leall a motor.
Ha ujra gyujtom, egybol indul.
Lassan mar otlet nelkul vannak a szereloim..........
2020.03.30 12:07:02 (17234.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: csaszart79 @ 2020.03.30. 08:15:50


benzinpumpa, nyomásszabályzó szelep, ezeket nézesd meg, ezeken kivűl probálj nagyobb fordulatot, 1-es, vagy 2-es fokozatban 5000 fordulat. A 3000-es szerintem kevés, a motor gyenge a kaszni sulyához képest, nincs elég nyomaték.
2020.03.30 13:39:14 (17235.)
tga.zoltan
(Debrecen)

Előzmény: M. Zoltán @ 2020.03.29. 20:57:05


Aham, látszik, hogy lentebb van, mint ahogy lehetne..
Amúgy jártam úgy az enyémmel (a régivel, de azon is pont olyan a horog, mint az újon), hogy az a kis lemezke, ami a horog házának oldalához van hegesztve, amire az elektromos csatlakozó van szerelve, az fogta magát, és a kocsi közepe fele behajlott csatlakozóstól, amikor nekitolattam valaminek (homokbucha, erdei úton fordultam meg szűkön, és az benyomta). A harmadik ilyen eset után flex-el levágtam, vékony 1es, 1,5ös lemezke, kivágtam ugyanolyat 5-ös kazánlemezből, és azt hegesztettem vissza. Nyomtattam ugyanolyan matricát öntapadós fóliára, mint ami volt rajta (vagy nagyon hasonlót), nehogy műszakin belekössenek, hogy piszkálva volt. Átszereltem rá a csatlakozót, azóta nem volt ilyen gondom vele.
Majd ugyanezt meg kell csináljam az újon is, de még annyira új, hogy sajnálok nekiesni :-)

Te ezzel nem jártál még így?
2020.03.30 13:53:59 (17236.)
papas
(Szeged)

Előzmény: csaszart79 @ 2020.03.30. 08:15:50


Szia!
G13BB-nél a benzinpumpa kicseréléséhez le kell venni a tankot. M13A-nál ezen módosítottak? Vagy hogy lett kicserélve a pumpa a tank levétele nélkül?

Pontosan milyen emelkedőkön nem megy fel? Terepen lassú tempónál vagy országúton nagyobb tempónál csinálja ezt?
Ha megállsz a emelkedő lábánál, egyesbe rakod és pörgeted neki, akkor is meggondolja magát a gép és lefullad?

Terepen emelkedőn hármasba én még nem próbáltam menni vele, 1-2 fokozatban szoktam és pörgetem neki, de így is van amikor érezhető a lendület és/vagy az erő hiánya.

2020.03.30 14:01:15 (17237.)
M. Zoltán
(Budapest)

Előzmény: tga.zoltan @ 2020.03.30. 13:39:14


Még nem görbült el, de bakhátat már szántottam vele, szerencsére csak puha sár volt. Előbb-utóbb cserés lesz, ha találok egy használható típust, csak még ez is elég új és így nehezen veszem rá magam, talán, ha egyszer nagyon elakadok miatta.
2020.03.30 14:02:18 (17238.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: csaszart79 @ 2020.03.30. 08:15:50


Be kell indítani és egy targoncával meg kell emelni az elejét akkor kiderül hogy a billentésnek köze van e a problémához.
2020.03.30 15:28:04 (17239.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: papas @ 2020.03.30. 13:53:59


én szoktam menni terepen 3-ban de felezővel és pörgetem is, ahogy kell.
2020.03.30 17:58:14 (17240.)
papas
(Szeged)

Előzmény: bigi @ 2020.03.30. 15:28:04


Felezőről nem volt szó, így én a sima 2wd-re gondoltam.
Nyilván felezőben jó lehet a 3 is.
2020.03.31 08:49:05 (17241.)
csaszart79
(Csikrakos)
a szerelo kivagta a padlolemezt.......ugy cserelt pompat
emelkedo nem tul meredek, viszont hosszu, tortenetesen a Csiki Havasokrol beszelek, az ut atvezet Gyimesbe, ha jartatok...ha nem gyonyoru tajak vannak, erdemes elmenni.
nem kifejezetten terep.
sik terepen minden ok, jol megy.
2020.03.31 11:40:00 (17242.)
danner913
(Kerepes)

Előzmény: tga.zoltan @ 2020.03.27. 14:44:26


Épp a napokban raktuk be a jimny alá az eltolt szilenteket (nekem is 5cm emelés van), és azzal visszaáll minden a régibe a kormányzást illetően. Ajánlom mindenkinek akinek emelve van a gép
2020.03.31 16:11:57 (17243.)
GG88
(Budapest)

Előzmény: danner913 @ 2020.03.31. 11:40:00



Szia, ezen gondolkodom én is, mert most voltam futóművesnél és az utánfutás elég furcsa értékeket adott.
Superpro félével szemezem, az bevált a másik autómnál is, vagy tudsz esetleg jobbat?

2020.03.31 17:26:23 (17244.)
danner913
(Kerepes)

Előzmény: GG88 @ 2020.03.31. 16:11:57


én a lengyelektől rendeltem. Hosszútávú tapasztalatom még nincs, viszont nagyon korrekt áron van
https://opony-4x4.pl/osprzet-off-road/polibusze-zawieszenia/#suzuki
2020.04.01 08:10:15 (17245.)
GG88
(Budapest)

Előzmény: danner913 @ 2020.03.31. 17:26:23


Köszi, ezek valóban kedvező árak, várok még egy picit hogy hosszabbtávon is beválik-e Neked :)
2020.04.01 09:57:50 (17246.)
mozdonyos
(Somogy(Baté).)
https://www.vezess.hu/magazin/2020/04/01/suzuki-jimny-lakoauto/
2020.04.01 14:09:48 (17247.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: GG88 @ 2020.04.01. 08:10:15


szvsz nem ettől lesz jo az utánfutásod.
2020.04.01 15:27:27 (17248.)
danner913
(Kerepes)

Előzmény: bigi @ 2020.04.01. 14:09:48


szerintem de. mivel az emelés miatt az első híd ’elfordul’, vagy orra bukik, vagy nem is tudom hogyan fogalmazzak :) Ezekkel a korrekciós szilentekkel lehet visszanyerni azt, hogy a híd újra ’egyenesen’ álljon, ezáltal a kormányzás is visszaáll eredeti állapotba. nekem ez működött.
A lenti képen látszik hogyan kell berakni a szilenteket

https://images.app.goo.gl/7R6rQPqqQ3Q8osmb9
2020.04.01 18:55:24 (17249.)
GG88
(Budapest)

Előzmény: bigi @ 2020.04.01. 14:09:48


de, jó lesz.
gondolj bele, emelsz, akkor az első hosszlengőkarok rádiuszával leforgatod az első merev hidat. Ezzel gyakorlatilag a híd előre fordul a saját axiális tengelye körül, emiatt változik az utánfutás értéke is.
Ezt korrigálandó van ez az excentrikus szilent, így a kormányvisszatérítő hatás is erősebb lesz.
2020.04.02 12:35:47 (17250.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: GG88 @ 2020.04.01. 18:55:24


bocsi, elfelejtettem, h ez merevhidas elől hátul. igazad van.