Jimny



Üzenetek visszafelé
Keresés:
Hozzászólások száma: 18539 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 367  368  369  370  371   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2018.11.16 17:56:50 (15451.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: difipeti @ 2018.11.14. 19:27:50


És tegyük hozzá még azt is, hogy alighanem az alsó tartó-füleket is...

Egyelőre visszatákoltam, hogy a csupasz alváznyúlványból ne legyen ’’közrehatás’’, de dagonyás terepnek így már nem mennék neki; meg ennek a fülei is össze-vissza vannak már hajolva, pedig elöl csak egy-két lágyabb sártolás történt...
Utóbbi miatt is jobb lenne a 2006 előtti, magasabb aljú - valaki meg tudja mondani, mennyi lehet a különbség cm-ben a kettő között?

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.16 17:58:37-kor.
2018.11.16 18:07:49 (15452.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: jimmi @ 2018.11.14. 19:24:54


Igen, hazafelé már feldrótoztam őket az alsó patent-lyuknál fogva: a lámpa alatti lemezen pont ehhez van egy-egy lyuk ;)

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.16 18:10:15-kor.
2018.11.16 19:09:03 (15453.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.16. 17:56:50


Holnap fényképezek neked...szerintem kb 8 cm.
2018.11.18 19:40:18 (15454.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.16. 17:56:50

Előzmény: difipeti @ 2018.11.16. 19:09:03


Én meg kicsit google-áltam:
http://www.bigjimny.com/mediawiki/index.php/Front_bumper_issues
és az összehasonlító "Before/After" kép alapján - némi fényképmértannal, az oldalsó ’’kanyarjelző’’ segítségével - 6_cm-re adódik a különbség..

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.18 19:48:03-kor.
2018.11.18 20:08:09 (15455.)
Hegyjáró
(Bp.)
És figyeljetek a keréknyomásra: a hosszú meleg ősz után az eleddig napos idő ellenére a mostani lehűlésben alattomosan 0,3-0,5-t is eshet...!
Másik: az első sose legyen keményebb a hátsónál, mert az ...

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.18 20:13:13-kor.
2018.11.18 20:29:44 (15456.)
Gabor
(Budapest)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.18. 19:40:18


Pont ennyire van vágva nekem is.
2018.11.19 09:57:20 (15457.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Gabor @ 2018.11.18. 20:29:44


Ááá, Szia Gábor!..

Nem, én a ’’Trimming ...’’-ben (Sol.1) már nem gondolkodhatok, csak a ’’Sol.2: ... swap’’-ben (lecserélni a korábbira), mert az alsó rész levágása esetén fedetlenül maradnának az alváznyúlványok, meg nálam a közéjük szerkesztett mobil-csörlő tartóhíd is; ha pedig ezekre tennénk egy fedőlemezt, mint a cikkbeli képen - nyilvánvalóan fémet -, itthon azért is közúti basztatás, balesetnél közrehatás vádja jár...
A 6_cm különbséget a 2006 előtti lökhárítóra cserélésre számoltam:
http://www.bigjimny.com/mediawiki/index.php?title=File:Suzuki_Jimny_front_bumper_-_1st_and_2nd_gen_-_A01.jpg
de ugyanennyi jön ki az egyik képed alapján is, amin két zöld malac áll egymással szemben ;)

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.19 10:03:06-kor.
2018.11.19 15:58:44 (15458.)
kenci
(Bükkzsérc)
Új Jimny 7,5 milla.....pfff, ez azért kicsit sok(k)..........
2018.11.19 16:39:22 (15459.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: kenci @ 2018.11.19. 15:58:44


Hol látod? A suzuki.hu-n még nincs fent...
( S ahogy végiggörgettem a modelleket, így látni igazán, mennyire betagozódott mindegyik - még a volkswagen Swift is - a többi sportcipő kinézetű ’’gépjármű’’ közé..)
S pucéran vagy a sávkövetés-figyelőig bezárólag?

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.19 16:44:34-kor.
2018.11.19 22:02:49 (15460.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: kenci @ 2018.11.19. 15:58:44


A lehúzás megint? Itt 5.6millió Ft-tól indul az alap model és 6.5-töl az extrákkal teli. Én maradok a réginél, nem kell több kütyü, föleg olyan nem, ami az autó müködését is befolyásolja, mikor behal.
2018.11.20 11:33:23 (15461.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2018.11.19. 22:02:49


Még a szomszédoknál is ilyesmitől indul (18 k€), s bár a teteje 7,x mFt, de x<3, a 32X-es átváltás ellenére is...
http://www.suzuki.at/auto/suzuki-modelle/JIMNY/jimny/preise
( Ha jól emlékszem, a kifutott itthon, nem több mint egy évvel ezelőtt 4,5-5,5 mFt között volt, nem?)

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.20 11:34:01-kor.
2018.11.20 12:51:58 (15462.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.19. 16:39:22


HAHU-n volt fent egy, de már el is tűnt.....1000 km volt benne. Vagy gyorsan elvitték, vagy csak valami kamu volt. Bár szalonos fénykép volt róla....

kenci szerkesztette 2018.11.20 12:53:21-kor.
2018.11.20 12:55:42 (15463.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: geo @ 2018.11.19. 22:02:49


Vannak benne hasznos dolgok és nekem be is jön, de ennyi pénzért már biztosan nem vennék ilyen autót. Azt hittem a vitara magasságában lesz az ára. Bár most ott is elszabadultak az árak, mert a szívó motor kivezetése miatt, a 3 éves használtakat annyiért adják, mint az új ezres turbósokat.....
2018.11.20 18:27:52 (15464.)
Goodspeed
(Nagykáta)
Váltóharangnál van az a bizonyos műanyag fedél, amit kipattintva , hozzá férhető a kuplung bowden. Nem tudjátok , hogy lehet ilyen műanyag záró fedelet kapni valahol , ha egyáltalán lehet venni... ?
2018.11.20 19:20:32 (15465.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.11.20. 18:27:52


Előzmény: Hegyjáró @ 2016.10.25. 23:43:42

- mert ismétlés a dug..izé, tudás anyja :D
2018.11.20 19:45:21 (15466.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.20. 19:20:32


Benne voltak a kalapban ! :) De hogy létezik-e hozzá ilyen külön, vagy lenne egy robbantott ábra, számozva stb.
2018.11.20 20:15:46 (15467.)
fifi
(Szarvas)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.18. 20:08:09


erről bővebben?
2018.11.20 20:23:31 (15468.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: fifi @ 2018.11.20. 20:15:46


Előzmény: Hegyjáró @ 2018.02.08. 16:36:19

2018.11.20 20:26:21 (15469.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.11.20. 19:45:21


Su’King-ék nekem el szokták küldeni a behatárolt rész robbantott ábráját mail-ben, s aztán szám alapján azonosítjuk.

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.20 20:26:53-kor.
2018.11.20 21:26:35 (15470.)
fifi
(Szarvas)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.20. 20:23:31


thx.

rövid Terranot mennyire fújjak szted? kb 1700kg
2018.11.21 09:48:34 (15471.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: fifi @ 2018.11.20. 21:26:35


Ld. ált. a vezető oldali B-oszlop alsó felének első-belső részére, vagyis többnyire az ajtózár reteszelődési helye alá ragasztott feliratot ;)
De lehet, hogy azoknak annyira más a súlya ill. ~eloszlása, hogy amit a Jim’-en tapasztalni, az Nálatok ki se jön.

( Írhatnám még, hogy kérdezd pl. Kencit, akinek volt rövid Terikéje is, most pedig hosszú van, és terepen is tapasztalt mérnökember, ám amikor ezt tavaly feltártam, egyszerűen nem hitte el; pedig ellenpróbát is csináltam, szóval igazolást nyert, hogy ez volt az ok.
Persze lehet, hogy csak a ritka Grabber AT3-asom ilyen vacak abroncs, hogy ilyenkor így viselkedik, míg a többi nem :D

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.21 09:53:55-kor.
2018.11.22 16:48:39 (15472.)
Gee
(Budakeszi)
Srácok!

Ha az agykapcsolóról lehúzom a vákumcsöveket és leszedem a kapcsoló fedelét ,majd manuálisan bekapcsolom akkor az fixen fog hajtani vagy kirázkódhat? Nem kapcsol rendesen,ilyen ideiglenes megoldásként gondoltam.
2018.11.22 20:15:16 (15473.)
Kezdő
(Várpalota)
Sziasztok!
Szerelt már össze valaki Koyo 30302JRRS vagy is porvédős csapágyat az első hídba?Mi a véleményetek?
2018.11.22 22:26:22 (15474.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Gee @ 2018.11.22. 16:48:39


Egy rugó tarja zárt pozícióban, nem kell attól tartanod, hogy véletlenül kinyit. A hiba ideiglenes javítására teljesen tökéletes.
2018.11.23 05:13:36 (15475.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: kenci @ 2018.11.22. 22:26:22


Köszönöm, én is úgy láttam hogy ez megoldást jelenthet amíg nem nézek jobban utána hogy mi a baj.
2018.11.24 07:42:50 (15476.)
sandorkattila@gmail.com
(erdély)
Sziasztok
Diesel Jimnymen szembesültem egy gonddal amit nem tudok megoldani, szervizben sem tudtak sehol biztosat mondani. Tünet, hogy a hűtő ventilátor nem indul ha a motor túlmelegedik, sem a klíma nem hozható működésbe, illetve ha bekapcsolom, akkor sem a klima pumpa sem a hűtő ventilátor nem indul el.
A teszteren a hőmérséklet mérés adatai jók, semmi hibát nem jelez. állítólag a motorba csavart hőszenzor 4 szálas, tehát lehet ott is a gond. Addig jutottam, hogy a ventilátor jó, de az azt indító reléhez nem jut el az áram hogy a relét bekapcsolja. Jelenleg a relé helyétől kivezettem két szálat és kézzel kapcsolom a hűtést amikor arra szükség van pl. hosszas lassú hegymenetben. Nyilván a klímát ezzel a módszerrel nem tudom működésbe hozni.
Minden biztosíték ki lett mérve, és jók. A relék ki vannak próbálva és jók. A klíma nyomása is megfelelő. Az lenne a kérdésem, hogy találkoztatok e ilyen jelenséggel, esetleg tudtok e megoldást ajánlani mert kifogytam az ötletekből és szervízt sem találatm ahol megjavítanák.
2018.11.24 10:30:38 (15477.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: sandorkattila@gmail.com @ 2018.11.24. 07:42:50


Annak, hogy a klíma nem indul el sok oka lehet, össze is függhet a ventilátorral, de én először a hűtéssel foglalkoznék. A két pólusú ventilátorkapcsoló hőérzékelő ki lett mérve, az kapcsol rendesen? Úgy láttam, hogy 90-nél kell bekapcsolnia és 85-nél ki...
2018.11.24 14:00:56 (15478.)
papas
(Szeged)
Megkaptam hétfőn szerelőtől Jimny-t. Az örömöm nem tartott sokáig...
Váltóba cseréltek szinkrongyűrűt, csapágyakat, szimeringeket, osztóműbe szintén szimeringeket.
Az egyest mintha könnyebben venné, de azért hidegen eléggé könyörögni kell, hogy az 1et, 2őt bevegye.
De valami nagyon nem sikerült nekik... hidegen tolatok, üresbe teszem felengedem a kuplungot és megindul az autó előre. Mondjuk nem is kell tolatni ehhez a jelenséghez, megindul simán indítás után is ha üresbe van.
A másik ami nagyon fura, ha picit felgyorsítok előre vagy hátra benyomom a kuplungot (lehet kuplung benyomása nélkül is fogja, mert nem ugrik a kocsi ahogy szokott), akkor olyan mintha a kézifék fogná az autót, mert hirtelen áll meg a kocsi. Ha szintén benyomom a kuplungot és üresbe teszem akkor már rendesen gurul tovább. Tehát nem fék hiba, hanem vmit a váltó/kuplung környékén van elb@szva. Ennek köszönhetően eszi rendesen a jó kis benzint.
Még az a szerencse, h az olajfolyást sikerült megoldaniuk :D
2018.11.24 14:23:59 (15479.)
Goodspeed
(Nagykáta)
Uhhh ... :(
Vissza mentél vele (hivatalos vsgy maszek szerelő) ?
2018.11.24 20:57:21 (15480.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: papas @ 2018.11.24. 14:00:56


Szerintem rosszul pozicionáltak valamit a kapcsoló villák környékén (vagy a szinkrongyűrűnél), és valamelyik szinkronod alapból feszül. A leírásod alapján legalábbis olyan, mintha már üresben is szinkronizálni akarná valamelyik előremeneti fokozatot (valószínűleg az 1-est, esetleg a 3-ast) és emiatt próbál előre kúszni az autó...
2018.11.24 21:22:05 (15481.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: papas @ 2018.11.24. 14:00:56


Hirdetnek suzuki váltó felújítást a neten több helyen is. Érdemes egy ilyet felkeresni szerintem mert ha láttak mar ilyen váltót máskor is akkor csak normálisan meg tudjak csinálni.
2018.11.24 22:45:30 (15482.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: papas @ 2018.11.24. 14:00:56


Ha sikerül a váltód profin megcsináltatni, akkor írd meg légyszíves, hol - mennyiért. Nekem kettö is van amit fel akarok teljesen újíttatni...
2018.11.25 13:50:34 (15483.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2018.11.24. 22:45:30


Emlékszel, hogy tavaly (vagy ~előtt?) pont Neked derítettem fel egy bp.-i, árpádföldi fickót, aki ilyesmiben otthon van (és vagy innen ajánlotta valaki, vagy egy szerelő ismerősöm), csak a hazalátogatási útiterved miatt nem tudtad volna nála hagyni a kocsid.
Én beszéltem is vele telefonon, de már nincs meg a száma (p.ü.-ben biztos írtam, de az már rég kifutott..) - Te nem írtad ki esetleg?

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.25 13:55:15-kor.
2018.11.25 14:31:36 (15484.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: papas @ 2018.11.24. 14:00:56


Ilyenért mindenek előtt picsánrúgás jár, majd MINDEN pénz vissza - igen, még a beépített alkatrészek ára is, mert ilyen üzemben ki tudja, hogy milyen állapotba kerültek már most? -, sőt, az ennek következményeként létrejöhető további károsodás[ok]ért (pl. kuplung?) akár kártérítés is!... Ide vissza legf. helyreállítás kényszeréből vidd..
Nem értek a hajtáslánc ezen részéhez, ill. nincs ilyen irányú tapasztalatom (szerencsére..) de átadás előtti lepróbálás ’’nuku’’?..
S kik ezek, hogy oda ne vigye senki?

Jó állapotú váltónál legf. a hátramenet megy OLYKOR-OLYKOR második kuplungolásra, az 1-es csak nagyritkán. Abba még menetből is simán visszamegy - persze megfelelő sebességnél, és gázfröccsel, kímélendő a kuplungot. (Én akkor szoktam ilyet, ha már látom, hogy 2e alá esne a fordulatszám, miközben kellene nagyobb nyomaték is; akár pl. utcai kikanyarodáskor - de ebben szívesen fogadok további tanácsokat!..)

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.25 14:37:41-kor.
2018.11.26 06:27:22 (15485.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.25. 13:50:34


Emlékszem és köszönöm mégegyszer, de sajnos ahogy írtad a hazalátogatás nem ez körül zajlott. A kontakt üzeneted nálam is "kifutott" (KB 10 üzenet után) így nem maradt meg sajnos. Pedig ebben az archiválásban hittem, hogy ITT megmarad. Hamarosan aktuális lesz, mert 2-ben és 4-ben is kezd zizegni az "új" váltóm.

Rákerestem árpádföldi váltószerelésre a Google-on:
Sulyok László - 06 20 442 5508. XVI. Árpádföldi utca

Ez az úriember az, akit keresünk?

geo szerkesztette 2018.11.26 06:33:38-kor.
2018.11.26 08:29:24 (15486.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2018.11.26. 06:27:22


Az utca alapján nagyon is esélyes, és mintha a név is derengene!
S betevéskor ad hangot, vagy benne folyamatosan?
Olaj? (milyet cseréltél bele, hány km-rel ezelőtt, stb.)
2018.11.26 08:56:24 (15487.)
sandorkattila@gmail.com
(erdély)

Előzmény: Tobzos @ 2018.11.24. 10:30:38


A hőérzékelő 4 pólusú a diesel jimnynél. A műszerfalon helyesen mutatja a hőmérsékletet, és a teszter (amit rákötöttek a számítógépre) által mért hőfok összhangban van azzal amit a műszerfalon lévő hőmérő mutat. Ellenben kimérni nem tudtam mert nem férek hozzá a szálakhoz csak ha levetkőztetek mindent a motorról amely így nem lesz üzemképes. Mivel 4 szál jön ki a hőszenzorból, fele lehetne rossz is.... de a számítógépen keresztül erről semmit nem közölt velünk, tehát a rendszer nem tudja külön tesztelni a szenzort.
Mivel a hűtés és a klíma egyszerre tűnt el, fennáll a gyanúm, hogy egy oka lehet a két jelenségnek.
2018.11.26 09:01:50 (15488.)
sandorkattila@gmail.com
(erdély)

Előzmény: sandorkattila@gmail.com @ 2018.11.26. 08:56:24


Az még fontos, hogy azt a relét, amely közvetlenül indítaná a hűtő ventilátort, zárlatos állapotban vettem ki és újra cseréltem. De nem kap jelet, hogy behúzza az érnitkezőket. Emiatt használom mostan kézi rögtönzött kézi kapcsolással , mivel a járműre szükségem van. Különben közúton nem indul soha a ventilátor, csak terepen hegyre felmenet vagy hosszas álldogálás esetén, menő motorral.
2018.11.26 09:03:22 (15489.)
sandorkattila@gmail.com
(erdély)

Előzmény: sandorkattila@gmail.com @ 2018.11.26. 09:01:50


Sajnos a hűtőben nincsen szenzor, csak a motoron van a 4 szálas....
2018.11.26 10:36:26 (15490.)
papas
(Szeged)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.11.24. 14:23:59


Előzmény: Tobzos @ 2018.11.24. 20:57:21


Előzmény: Gee @ 2018.11.24. 21:22:05


Előzmény: geo @ 2018.11.24. 22:45:30


Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.25. 14:31:36


Üdv Urak!
Ma fogom visszavinni, remélem garanciába javítják.
Ez amúgy egy hivatalos szegedi szerviz, viszont a váltót nem ők csinálják, hanem elviszik valakinek (aki nem hivatalos szerviz).
A maszek szerelőm javasolta, h vigyem ide, mivel ő nem tudja megemelni az autót. Ezért se kerestem külön váltóst, meg azért se, mert csak olaj folyás miatt vittem oda. A váltó felújítást csak javasolták, h ha már le van szedve, akkor érdemes megcsinálni.. én meg persze belementem.
Próbaút nem volt, a szerelő ment vele amikor végeztek. Én csak a szerelőnél a parkolóba próbáltam ki, de akkor nem jött elő semmi baja, mivel előtte ért vissza a próbaútról és még meleg volt az autó. Igazából nem is gondoltam arra, h nem sikerül a javítás.
Ezt a váltóst nem javasolnám jószívvel senkinek, de ha kell a telefonszáma akkor megtudom szerezni.
Az Árpádföldi váltós számát viszont köszönöm, elmentem. Ha nem tudja megoldani ez a szegedi váltós, akkor kénytelen leszek elvinni neki.
Ahogy van valami fejlemény, írok :)
2018.11.26 13:07:26 (15491.)
Goodspeed
(Nagykáta)
Ha már váltó.... vélemények ?



Nem recseg, szépen vesz mindent. Néha az 1-est vagy R csak másodikra, de nagy ritkán. Ez a lötyögés...
2018.11.26 13:09:52 (15492.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: papas @ 2018.11.26. 10:36:26


Márkaszervizek... és többen jártunk már nemkülönbül..!
Munkafelvételi- ill. bevizsgálási lapot adtak az első alkalommal? Azon rajta kell legyen, hogy mit kértél Te, és hogy a többit - ami ide vezetett - ők javasolták-kezdeményezték. Ha nem adtak, az őket szorítja (sőt, Neked még jól is jöhet, hiszen akkor nem írtál alá semmit, hogy azt is csinálják); az pedig, hogy ilyen külsős partnerrel dolgoztatnak, meg hogy pl. nem is a szervizben adták át a kocsit(?) - ja, és arról papír? -, az meg már nyakban is..
Visszavitelnél, mielőtt bármi is történne, kérjed a hiányzó papírokat és a felügyeleti szerv(ek) elérhetőségeit (ez hatásosabb szokott lenni, mint a helyi panaszkönyv); és az olajcsere erejéig vissza az összes pénzt, mivel Te csak azt kértél, a többitől pedig romlott a kocsi állapota, a helyreállítást pedig nem számolhatják fel, mint költséget! Visszaadni biztos nem fogják elsőre (no meg Te se válj el tőlük egy elcseszett váltóval!), de határozottan tarts ki az álláspontod mellett - ez azt jelenti, hogy nem állsz fel a pulttól addig, amíg minderről papírok nem születnek, és ha a panaszkönyvbe íratnak, azzal is foglald a pultot: ez nekik kieső idő és pénz! - különben felügyeleti stb.
Ilyenkor alapvető fontosságú a szemlátomást elszánt határozottság, a megtörhetetlen nyugalom (tehát semmi hangemelés! ill. csak annyira, hogy a szomszéd pultoknál is hallják a kuncsaftok, hogy itt mibe futhatnak bele: az már rohadtuk nem éri meg a szerviznek, miszerint ennek hatására mindenki elgondolkodik, hogy ne inkább a másik suzukishoz menjen-e) és az időt nem néző kitartás.

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.26 13:17:41-kor.
2018.11.26 13:22:41 (15493.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.11.26. 13:07:26


Így-így - nálam is ilyen!
2018.11.26 16:33:42 (15494.)
papas
(Szeged)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.26. 13:09:52


Jajj, én a hivatalos szerviz alatt nem a márkaszervizt értettem. Csupán, h nem maszek garázs szerviz, hanem rendes számlaképes autószerviz.
Bevizsgálási papír nem volt, csupán írtak egy listát, amiket én kértem, h nézzenek/javítsanak meg.
Az autót, az autó szerelőműhely udvarán adták át egy papírral, h miket csináltak rajta, illetve azok költségei.
Igazából engem nem érdekel, h előtte/utána milyen papírt csinálnak. Engem egy dolog érdekel, h az autót korrektül megcsinálják.
Most adtam át az autót. Mindenféle probléma nélkül kezelték a helyzetet, beismerték, h a váltósuk ilyen váltót még nem javított, így valószínűleg ő nézett be vmit.
Holnap-holnapután hívni fognak. :)
2018.11.26 18:35:56 (15495.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: papas @ 2018.11.26. 16:33:42


Ha végül "az autót korrektül megcsinálják".. és természetesen nem kívánom az ellenkezőjét, de ha mégsem úgy alakulna, rögtön fontossá válik, hogy ’’előtte/utána milyen papírt csinálnak’’!.. Meg mi lesz akkor, ha ezután pl. gyanúsan hamar tönkremegy a kuplungod? (az la. 50 eFt, ha nem 100 felett?) - akkor ’’így jártál’’?..

// Hidd el, alapértelmezésben én is jóhiszemű, sőt, magamtól is kenyérre kenődő alak vagyok - jó páran ismernek innen személyesen is -, de ha más akar ’’testre szabni’’, na azokra az esetekre már elkezdett kikeményíteni a’ zélet... Papírt csak ott nem iratok, ahol négyszemközti bizalmi avagy seggberúghatósági viszony áll fent :)
És még így is jártam úgy, hogy egy közismerten jó és nekem is ’bevált’ szerelő felvett egy ’’ifjú titánt’’ segéderőnek, aki mindössze csak nem húzta meg rendesen a hengerfejet, meg valamit a dobfékeknél sem - utóbbit szerencsére észrevettem még a városi gurulások közben, előbbibe viszont megrokkant a hűtő, és gyanús egy fejrepedés is; és az egyik oka lett, hogy 2-3 évvel előbb kellett letegyem a régi kocsimat (sőt, városba, összetöretni még most is jó lenne, mintsem Jim’-et pl. pont egy külföldi kirándulás vagy jól fizetett vidéki munka előtt..) Meg azon a kivételesen szép őszön nem tudtam felvinni elhunyt erdész komám kislányát a hegyekbe - na ezeket már beárazni sem lehet, mintha a lakásod gyulladna ki.. Pedig nem sorscsapásról van szó, hanem hogy valaki tróger volt! (Nevezett ’’ifjú’’ pár hét elteltével felszívódott - gondolom, nem ezt a két hibát követte el..)

Az pedig, hogy az egykori mosodás vagy szőkítő egy márka alá húzódott, vagy ’’márkafüggetlen’’ maradt, az ebből a szempontból tkp. mindegy: olyan árakon ill. háttérrel - elvileg - ott nem történhetne ilyesmi!..

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.26 18:40:47-kor.

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.26 18:42:29-kor.
2018.11.26 18:58:39 (15496.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: papas @ 2018.11.26. 16:33:42


Ha végül "az autót korrektül megcsinálják"... és természetesen nem kívánom az ellenkezőjét, de ha mégsem úgy alakulna, rögtön érdekelni fog, hogy ’’előtte/utána milyen papírt csinálnak’’!.. Avagy mi lesz akkor, ha ezután pl. gyanúsan hamar tönkremegy a kuplungod? (az la. 50 eFt, ha nem 100 felett?) - akkor ’’így jártál’’?..

// Hidd el, alapértelmezésben én is jóhiszemű, sőt, magamtól is kenyérre kenődő ’alak’ vagyok - jó páran ismernek innen személyesen is -, de ha más akar ’’testre szabni’’, na azokra az esetekre már elkezdett kikeményíteni a ’zélet... Papírt csak ott nem iratok, ahol négyszemközti bizalmi avagy seggberúghatósági viszony áll fent :)
És még így is jártam úgy, hogy egy közismerten jó, és nekem is ’bevált’ szerelő felvett egy ’’ifjú titánt’’ segéderőnek, aki nem húzta meg rendesen a hengerfejet, meg valamit a dobfékeknél sem - utóbbit szerencsére észrevettem, még városi gurulások közben; előbbibe viszont megrokkant a hűtő, és gyanús egy fejrepedés is - ez az egyik oka lett, hogy 2-3 évvel előbb tegyem le a régi kocsimat, mint terveztem (sőt, városba, összetöretni még most is jó lenne, mintsem Jim’-et pl. egy külföldi kirándulás vagy jól fizetett vidéki munka előtt..) Azon a kivételesen szép őszön nem tudtam felvinni elhunyt erdész komám kislányát a hegyekbe - na ezeket már beárazni sem lehet, mintha a lakásod gyulladna ki... Pedig nem sorscsapásról van szó, hanem hogy valaki tróger volt! (Nevezett ’’ifjú’’ pár hét elteltével felszívódott - gondolom, nem csak ezt a két hibát követte el az idő alatt..)

Az pedig, hogy egy egykori mosodás vagy szőkítő egy márka alá húzódott, vagy ’’márkafüggetlen’’ maradt, az ebből a szempontból tkp. mindegy: olyan árakon, az abból felépíthető háttérrel - elvileg - ott nem történhetne ilyesmi; gyakorlatilag viszont maradtak ugyanakkora pénzlenyúlók, mint ’’előző életükben’’.

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.26 19:04:27-kor.
2018.11.26 21:41:54 (15497.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: sandorkattila@gmail.com @ 2018.11.26. 09:03:22


Én még nem láttam olyat, hogy ugyanaz a szenzor mérné a hőmérsékletet a műszernek, mint ami a ventilátort kapcsolja. Egyébként most megnéztem és az alkatrészlistán van egy két pólusú, amire ezt írja: ventilátor hőkapcsoló.
2018.11.26 22:25:55 (15498.)
kmate1302
(novaj)
Sziasztok kormánycsillapító után érdeklődnék jimnyre valaki használ? Hogy vált be megszűnt a rezges? Illetve honnan vettétek milyen arban?
Van sumo Suzukinál samuhoz ilyen csillapító kb 5000ft érnek ezek valamit vagy nem igazán?
Gondolkozok a Samurai kormány csillapító beépítésen.
Köszönöm a válaszokat.
Vagy esetleg hézagoló alatét valakinél volt megoldás illetve azt hova kell pontosan tenni?

kmate1302 szerkesztette 2018.11.26 22:30:02-kor.
2018.11.27 20:27:50 (15499.)
bagiandras
(Nagykanizsa)
Sziasztok!

Van egy durvább kattogó hangja Jimnym-nek.

Hátsó difibe került dioferes difizár. A hátsó hid viszont rendben volt. A videon összekerék felező difizár. Minden is be volt kapcsolva. :) Csak sárban es homokban használom a cuccokat. Amig lehet csak hátsókerek.
Ma aszfalton is kicsit nagyobb gazzal indultam és kattant megint. Osztomu lánc lehet? Koszi a tippeket ötletek előre is.
Az autoval 8000 km-t mentem miota nalam van. 150000 rel vettem. Ahogy neztuk nem nagyon volt terepen. Idos páré volt. (Lehet Somogybabodban használták csak) :) Hidak alja is karcmentes volt. Sehol egy rozsdapötty. Apro karcok se voltak kasztnin. Nem tudom mi lehet vele. Kardánkeresztek jok.

bagiandras szerkesztette 2018.11.27 20:32:46-kor.
2018.11.27 21:51:34 (15500.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: bagiandras @ 2018.11.27. 20:27:50


Ez nem a difizár kattogása?