Jimny



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 18566 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 368  369  370  371  372   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2008.01.31 20:35:57 (366.)
TWK-001

Előzmény: pirosjimny @ 2008.01.31. 19:22:56



Nyolc éveseket nem mertem venni, mert az ott már olyan, mint nálunk egy 15 éves. Legalábbis "korrózióilag".
Bármeddig itt lehet szinte, mert ugysem tudják hogy mikor jött be. EU van és kész:-) Legalább ennyi hasznunk legyen az EU-ból. Eladás: nos eddig mindegyik jobbkormányos kocsimat jól eladtam. Mind külföldiek vették meg, és szórakoztak vele tovább. A Triumph Acclaimot /Honda Ballade angol változata/ egy Szír srác vette meg. Csak annyit modtam neki, hogy idenézz, ebbõl a kocsiból kihajolva a járda mellõl le tudod szólítani a csajokat. Láttam hogy kikerekedett a szeme, elindult neki a vérbõség, és már pengette ki a 300 k-t. Az autó pedig már elég a végén járt!
A mûszaki sem gond, hiszen egyenlõre elfelejtettek olyan szigorítást behozni, hogy bal oldalon lehet csak a kormány.
2008.01.31 20:26:28 (365.)
TWK-001

Előzmény: nyuszy @ 2008.01.31. 18:46:48



Én már 14 éve jobbozok. Eddig már 5 különbözõ jobbosom volt. A legutolsó 10 évben egy jobbos 123-as Mercivel hajtottam. Hálás, örök darab volt. végigtrélereztük vele vagy 100x Európát. Most Tadjikisztánban van, a Trabi világtúrások vették meg. Fél év után hiányzott nagyon már a jobb oldali tekergetés. Jött a Jimny! Amúgy pont 4 éves, ez Angliában a sós levegõ miatt épp határeset. Viszem is teljes mosásra, alvázvédelemre, és az ürgvédelemhez még a panelokat is levesszük. Agyonnyomjuk "mézgával", hogy elfelejthesse az óceáni klímát:-) A fapados repjeggyel Glasgowba /Ryanair/, a bérautó a tulajig, meg a vezetni segítõ haverom etetése, a komp, a benya no és a vételár együttesen 1.5 milla volt.
A regadó lesz még vagy 3 százezer, de majd meglátom hogy mi lesz. Mióta EU van, nem kerget annyira a tatár:-) Amíg jó a Z rendszám megyek azzal, mikor lejár, felrakom a klub P rendszámát, vagy vissza az angol táblákat.
Sztem tokkal vonóval megkarcolhatja a 2 millert, de örülünk neki és kész.
2008.01.31 19:41:25 (364.)
pirosjimny
TWK-001! Miért vettél rá Z-s rendszámot,ilyen sokat ingázol?Aztán csak hazagurultál?

pirosjimny szerkesztette 2008.01.31 19:41:43-kor.
2008.01.31 19:36:04 (363.)
pirosjimny
Elnézést 680 ezer Ft!

Nekem bejön az új dízájn és elérések,a színek már kevésbé,
szerintem nagyon fehér és hideg hatású,így kevésbé barátságos.
Nagyon világít,vagy csak rossz a monitorom beállítása? :)

2008.01.31 19:22:56 (362.)
pirosjimny
Very nice!Jó a színe is!

Én is gondolkoztam a behozáson anno amikor ott éltem pár hónpja hiszen 8 éveseket 1500 fonttól lehet kapni 2000 ezerért(780 ezer Ft!!!) http://dealerservices.autotrader.co.uk/28923/stock.htm meg már egész szépek vannak,amit én tudok h 2 évig lehet használni ideiglenes rendszámmal,a reg.ado 130ezer körül van,plusz forgalomba helyezés,ha meg haverokkal jössze vele haza repülõ helyett nem is drágább az út.Ha két év után totalkárra töröd akkor mintha semmi sem történt volna,nem kell reg.adót fizetned,a roncsért is adnak majd annyit amennyiért vetted!Okos! :)
Én már visszazökkentem a bal oldalra, de annyit profitáltam a brit évekkel hogy már nem tudok bal kormányossal szépen parkolni :) Itthon a jobbossal jól lehet elõzni kanyarban amúgy nem egy élmény,persze az ár kárpótol,cserébe nem fogod tudni eladni,és ugye egyszer minden eladásra kerül ha most azt is gondolod h nem.Amúgy mûszaki akkor nem is gond?Magyarországon adnak mûszakit bal kormányos autóra?

Szép az autód amúgy,gratulálok hozzá remélem sok örömed lesz benne! PJ


pirosjimny szerkesztette 2008.01.31 19:25:56-kor.
2008.01.31 18:46:48 (361.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: TWK-001 @ 2008.01.31. 18:13:41


Amúgy milyen itthon jobbkormányos autóval közlekedni? Még sosem volt hozzá szerencsém közúton.
A fogyasztás viszonylagos. Nem szabad egy 1.3-as Swifthez hasonlítani, kicsit nagyobbb a Jimny légellenállása is, meg a futómû, az erõátvitel is litereket jelent.
Mikori? Mennyiért sikerült hozzájutni? Lesz magyar rendszáma? (Mennyibe kerül honosítani?)
2008.01.31 18:13:41 (360.)
TWK-001

Előzmény: nyuszy @ 2008.01.31. 16:38:13



Rossz oldalon? A jó oldalon! Benne a nevében: jobb kormányos :-)

25.000 mérfölddel vettük, most 27k van benne. Ez olyan 45.000 Km. Szeretjük, de talán a fogyasztás lehetne lehelletnyit kevesebb.
2008.01.31 16:38:13 (359.)
nyuszy
(Székesfehérvár)
TWK-001:
Gratula a vashoz, szééééép :)
Csak rossz oldalon van a kormánya :) :) :)
2008.01.29 12:58:41 (358.)
livinti

Előzmény: nyuszy @ 2008.01.28. 19:33:41


Hát elnézést a német felsõfukó nyelvvizsgásoktól, ha nem pontos az összefoglaló, de ezt nem a nyelvtudás, hanem az elfogódottság okozza...

A (Német o-ban) népszerû 4x4 autókat tesztelték, a forgalmazók által ajánlott/adott téli gumikkal egy sípályán preparált mélyebb hóban, ki meddig jut fel az emelkedõn, majd egy 4%-os emelkedõ sprint-szintidejét és egy 18 m-es szlalompálya szintidejét mérték. Ez utóbbi két esetben letaposott havon. a kapaszkodásban és összesítettben a Jimny lett az elsõ, a kapaszkodás erdményeit mutatja az összesítõ kép. A szlalom és asprint eredményei az egyes autók alatt.

Igazából azt hasonlították össze, hogy mit tudnak az egyes autók és az egyes hajtásláncok és ezek elektronikus trükkjei ilyen környezetben. A "robotautóknál" próbálgatták ki- bekapcsolni az ESPt és tekergették, kapcsolgatták a kütyüket, Terrain Response Systemeket és minden ilyen nyalánkságot, hátha az segít (nem segített :-)) )

Azt a következtetést vonták le, hogy mély(ebb) hóban a könnyû és magas hasú autók elõnye nyilvánvaló. Ezek nélkül nem sokat ér a sok lóerõ, nyomaték és elektronikus kütyü. Azok viszont jobbak az irányíthatóságban, gyorsításban, stb, de errõl szvsz a szlalom és sprint eredmények szintén magukért beszélnek.

A subaruhoz nincs megjegyzés, az is egy jó japán autó :-), az Opelhez annyit megjegyzett a tesztelõ, hogy a forgalmazó a nyárihoz képest szembetûnõen nagyobb téli kereket adott, így a hasmagasság nyilván sokat segített az eredményen.

Dióhéjjban ennyi, van még benne pár érdekes apróság, hogy hogyan viselkednek a különbözõ beállítások egyes autóknál.

Azt már én jegyzem meg, hogy szvsz "mély" talajon minden olyan autó elõnyt élvez az "automatikus" 4WD-kkel szemben, ami már a kezdet kezdetétõl fogva, bármely kerék megpörgése elõtt (!) is már mind a két tengelyen viszi a nyomatékot a talajra jórészt egyformán.
2008.01.28 19:33:41 (357.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: nyuszy @ 2008.01.28. 18:41:12


Egyébként ha valaki németül tudó a cikknek a lényegi, összehasonlító részét lefordítaná magyarra, az jó lenne! (Szerintem az autók leírását felesleges.)
2008.01.28 18:41:12 (356.)
nyuszy
(Székesfehérvár)
A 4x4 hóban teszt teljes terjedelmében elérhetõ a Suzuki 4x4 / Tesztek menüpont alatt.
Köszönet érte livintinek!


http://www.suzuki4x4.hu/?p=99&a=220
2008.01.28 16:57:45 (355.)
*MEB*
(Békéscsaba)

Előzmény: livinti @ 2008.01.28. 16:11:09



A teszt résztvevõi közül - a Fiat Pandát leszámítva - a Jimny szvsz. a legkisebb önsúlyú,amit azért lényegesen számít!
Egy nagy,nehéz vas lényegesen hamarabb fog elakadni,felülni,mint a relatíve könnyû Jimny-Samurai-Vitara trió.
2008.01.28 16:11:09 (354.)
livinti

Előzmény: pirosjimny @ 2008.01.28. 14:20:31


Hát itt asszem a (Németországban) népszerûbb 4x4eseket hasonlították össze, hogy mit tud az autó, meg a különbözõ hajtásláncok.
Azért a Range Rovertõl többet vártam...

Más: Terepjáróval nem lehet gyorsabban menni a sz...r magyar utakon, mint bármilyen személyautóval. Sõt! Inkább lassabban a merev tengelyek miatt. Viszont lassan "bárhol" elmegy.. :-)

A terepjáró alapdefiníciója:
Olyan autó, ami a lakott terülttõl / járható úttól / segítségtõl sokkal messzebb akad el, mint a többi normális autó.
2008.01.28 14:27:50 (353.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: livinti @ 2008.01.28. 12:39:02


Küldd el lécci az info kukac suzuki4x4.hu -ra, és felteszem!

Előzmény: pirosjimny @ 2008.01.28. 14:20:31


A merev tengely sajnos ilyen helyen rosszabb, mint a lengõkar. De ebben az is benne van, hogy nagyon rövid gyárilag a rugóút. Nézd meg, mennyi hely van a híd és az ütközõbak között!
2008.01.28 14:20:31 (352.)
pirosjimny

Előzmény: livinti @ 2008.01.28. 12:39:02


Azért érdekes,hogy SUV-kal mérték össze és nem vérbeli terepjárókkal,azt eddig is tudtuk h a Jimny jobb terepjáró mint egy szabadidõautó!Egy-két nagy ágyút is bedobhattak volna egy Defit vagy G-t,vagy csak rövid tengelytávú terepeseket.

Más: Azt hittem ha terepjárót veszek,akkor nem lesz gond egy nagyobb kátyú.Hát,ez nem így van mert a Jimbó akkorát üt,hogy már minden tömés kipotyogott a fogaimból!Az viszont igaz h a futómû nem sérül,remélem!
2008.01.28 12:39:02 (351.)
livinti
Találtam egy rövid havas tesztet német újságban. 9 db 4x4 autó. Na, mit gondoltok, melyik jutott legmagasabbra a havas emelkedõn??? :-)

Képekhez felrakom a végeredményt. Megvan a cikk is pdfbe scannelve, csak nem tudom feltölteni...
2008.01.25 08:54:23 (350.)
pirosjimny

Előzmény: sonik79 @ 2008.01.23. 12:28:48


oadr@citromail.hu
2008.01.23 12:28:48 (349.)
sonik79
Pirosjimny!
Nem tudom,hol a privát postád!?
2008.01.23 12:16:23 (348.)
sonik79
Aha!
Oké,majd küld el!
Addig megkeresem a privát postádat.
2008.01.21 10:29:28 (347.)
pirosjimny
-Sonik79!Az egyetlen egy Jimnyrõl van kb. 5 darab képem-teljesen átlagos az autó,dízel-ha érdekel nagyon szívesen elküldöm!Valamint hoztam pár Suzuki Jimny szórólapot,amelyek mások mint az itthoniak,ezt beszkennelem egyik nap!A privát postámba dobj egy mailt a címeddel!

-Nyuszy,ilyenkor jó lenne egy olyan link amelyre kattintva fel tudnám tölteni a saját kezûleg készített képeimet,érdekességeket!




pirosjimny szerkesztette 2008.01.21 10:32:16-kor.
2008.01.21 08:17:26 (346.)
sonik79
Pirosjimny!
Fényképed nincs?
2008.01.20 19:39:14 (345.)
pirosjimny
Most érkeztem meg a Bécsi Autóshowról,kiállították a jó öreg Jimnyt,egy ezüst dízelt,árulnak kabriót és minden nyalánkságot,nagyon népszerû volt a Suzukik között,mindezt azért mondom mert nem gondoltam volna hogy kiteszik Õt,nem csak azért mert már nem mai gyerek :)
2008.01.15 19:14:54 (344.)
HumanoidTyphoon
Köszönöm a válaszokat, átgondolom a dolgokat és próbálok venni egyet :) Igazából nem avgyok nagyon terepmániás, persze például görkorit megveszed utána leszel görkorimániás. Remélem pár hónap múlva mint tulajdonos irok ide :)
2008.01.15 15:37:19 (343.)
livinti

Előzmény: nyuszy @ 2008.01.14. 18:34:07


mindkettõ jó.
2008.01.14 18:34:07 (342.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: pirosjimny @ 2008.01.14. 15:56:57


Jövõ héten tudok továbblépni, addig nem lesz infó.
A legrosszabb eset, hogy marad az eredeti felállás az áprilisi dátummal.
2008.01.14 15:56:57 (341.)
pirosjimny
Nagyszerû,ez szerintem mindenkinek jó hír!Kíváncsian várjuk a részleteket!
2008.01.14 15:23:12 (340.)
nyuszy
(Székesfehérvár)
Uraim!
Jimny ill. Suzuki 4x4 találkozóval kapcsolatban beleférne-e nektek a május 3-ai hétvége?
Ugyanis - bár részleteket egyelõre nem tudok közölni - úgy tûnik, hogy akkorra össze tudnánk hozni kicsit nagyobb szabású dolgot is, amihez a területi támogatást megkapnánk.
2008.01.14 14:43:41 (339.)
kekbon

Előzmény: livinti @ 2008.01.14. 13:14:01


www.werling.hu
Nekik más tipusokhoz vannak mûa. doblemezeik is, az jó lenne nekünk is, de vitarához-jimnyhez nincs. De alvázvédelmet biztos csinálnak arra is.

kekbon szerkesztette 2008.01.14 14:44:12-kor.
2008.01.14 13:14:01 (338.)
livinti

Előzmény: kekbon @ 2008.01.13. 22:38:10


És Pest környéki kipróbált alvázvédõs kontaktot tud valaki ajánlani? Én is szakival tudnám csak elvégeztetni, de gondoltam rá, hogy tavasszal beütemezem.
2008.01.14 13:12:16 (337.)
livinti

Előzmény: nyuszy @ 2008.01.11. 10:17:58


Április 5-öt jóvá tesszük és nyuszy programajánlatával egyetértek. Részletek majd késõbb!
2008.01.13 22:53:47 (336.)
pirosjimny

Előzmény: kekbon @ 2008.01.13. 22:38:10


Köszi!
2008.01.13 22:38:10 (335.)
kekbon

Előzmény: pirosjimny @ 2008.01.13. 22:03:15


A kocsi fútómû környéki vasai egyszerû, vékony akrilszerû festést kapnak (ha jól gondolom a maradékok alapján). Egyszerûen kell neki adni (a vasaknak is, meg az alváznak, fenéklemeznek) egy szabvány korróziós és mechanikai védelmet nyújtó "rücsis" réteget. A belsõ kárpitokat, a sárhányókban lévõ mûanyag dobdarabkákat le kell bontani, és ahol hajlat van szintén korrózió védõ festékkel (vagy van korrózióvédõ zsír is, ami gondolom azért jó, mert sohasem keményedik meg, így nem zavarja a karosszéria mozgása) ki kell fújni. A körben lévõ mûanyag elmeket, a küszöbvédõ kivételével nekem nem tudták leszedni, így azok alá nem került semmi. Ha majd meglátok rozsdalét kifolyni, feltöltöm olajjal.... És ami nagyon fontos, a küszöb, azt is ki kell fújni.

A felületekre, tehát korróziógátló rücsi, a zárt helyekre meg vagy ugyanez, vagy korróziógátló zsír. Oszt ennyi. Az üregekkel nem fogok foglalkozni, a felületeket meg tavasszal-õsszel megvizsgálom, ha kiütne a rozsda (mert vékony volt a felvitt réteg, vagy sérült, azt ugyanazzal az anyaggal javítom....

Nagyjából ennyi.

Suzukim még nem volt hosszú távon (max 1 év), de a 105-ös skodámat 12-tõl 23 éves koráig baj nélkül tartottam karban a fenti módszerrel. Ja, és mivel nincs hozzá felállási lehetõségem, és festékszóróm, mindezt szakival végeztettem, a kiegészítõ fújkálásokat, meg alatta fetrengve sprayyal...
2008.01.13 22:04:01 (334.)
pirosjimny
disznózsír?
2008.01.13 22:03:15 (333.)
pirosjimny

Előzmény: kekbon @ 2008.01.13. 21:32:35


Mire gondoltál amikor azt mondtad h megelõzhetõ a dolog új autónál?Mikor és hogyan kezdenéd?És a futómû?
2008.01.13 22:01:37 (332.)
pirosjimny

Előzmény: nyuszy @ 2008.01.13. 21:18:39


Remek.Akkor április 5. Én a szabadban képzelem el a történelmi találkozót,egy kis városi körözés után.Ünnepélyes matricázás,beszélgetés,kis csapatás,könnyebb terep,barangolás,szecsómajszolás.
2008.01.13 21:51:37 (331.)
pirosjimny

Előzmény: HumanoidTyphoon @ 2008.01.13. 20:21:17


Bizony,minden autó lassan egyforma...a Jimny különc,kedves,jópofa autó,tulajdonosának sok örömet tartogat,sõt még meg is néznek,csodabogárnak fognak tartani.A gyerekek ujjal fognak mutogatni :) Az autóra!Masszív kis autó,és jól tartja az árát.10 liter körül eszik városban,így télen kis távokon nem bírom ez alá vinni.10 liter luxusnak tûnik,pedig teljesen ok.Magas üléspozíció,jól átlátható a forgalom,jól fordul,nem gond a kátyú,bár pattogós.Én mindenhol parkolok,padkára fel-le,mindig találok parkolóhelyet meg "másik" utat.Hóban hihetetlenül stabil M+S gumikkal is.Városon kívül én sohasem sietek 80-90 szepen csendesen,gazdaságosan,közben szól a Kossuth.(110 felett szenved)Meg ha elpattan az agyad lehet menni terepre bohóckodni!Szervízköltsége 1.3-as suzukis szóval a lehetõ legolcsóbb.Én allergiás vok a vonóhorogra,meg arra hogy hungariban mindeki kiskertezik és csöppnyi autókkal vontat.Olyat ne vegyél!1200 kg körül van,nem szereti ha ráakasztasz valamit a popsijára.Sok sikert!

pirosjimny szerkesztette 2008.01.13 21:52:57-kor.
2008.01.13 21:32:35 (330.)
kekbon
Nemtom hogy csinálja a suzuki, de amikor megvettem a vitarám 8 évesen, érintetlen volt a korroziótól a kocsi. Ez egyébiránt ebben a korban már ritkaság. De! a csomagtartó alja két tenyérnyi helyen lyukadt, és a futómû összes vas eleme merõ rozsda. Hihetetlen. A céges jimmynk asszem 9 éves, végig csillaggarázs alatt, nagyon szép. Csak a csomagtartó alja lyukad, meg a futómû borzalmas....

De még egyszer, mindez pótolható, fõleg új kocsinál 100%-osan megelõzhetõ. Nem kell félni tõle, csak tenni ellene.

Érdekeség... belül a mûszerfal alatt nincs festés! Sohasem volt. Fém tiszta lemez, ami vas. Hihetetlen. Én még autón nem láttam fémtiszta, festetlen felületet..... Nem akartam elhinni. Mondjuk ez ezt is jelenti, hogy a kocsi még csak nem is hallott a mártásos korrózióvédelemrõl, (a 85-ös skodámon már az volt...) esetleg a galvanizálásról....

De mondom, figyelemmel jó karban tartható.
2008.01.13 21:18:39 (329.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: sonik79 @ 2008.01.13. 19:35:22


Akkor legyen április 5. :)
Utánanézek a lehetõségeknek, és amint van konkrét ötlet, jelzem. Milyen jellegû programot szeretnétek?
Kis autózás, vagy csak beszélgetés?

Előzmény: HumanoidTyphoon @ 2008.01.13. 20:21:17


Sok baj? Hol hallottad ezt?
Tipikus Suzuki, nem nagyon romlik el semmi a kopó alkatrészeken kívül ebben a korban. Persze kemény használat mellett más a helyzet, de alapvetõen nem Niva vagy UAZ, hogy folyton szerelni kelljen.

Előzmény: lacifant @ 2008.01.13. 20:39:14


A sárfogó elméletben jó, de terepen könnyen múlik, különösen a merev gyári. Inkább valami univerzális gumit érdemes felapplikálni.

Előzmény: lacifant @ 2008.01.13. 20:39:14


Az alváz semelyik Suzukin nem rohadós, a 20 éveseken sem. A bódéra kell inkább gondolni. De egyébként még nem értek el abba a korba, hogy veszélyes legyen a helyzet, viszont megvételkor tényleges érdemes a megelõzésre költeni. Ahol rohadnak szinte kivétel nélkül, az a csomagtartó alja.
2008.01.13 20:51:22 (328.)
kekbon

Előzmény: lacifant @ 2008.01.13. 20:39:14


Hidd el megéri!
Nagyon jó autó, ha rendszeresen kitévedsz terepre, akár örömautózásként is, akkor megéri. A korróziótól, meg nem kell félni. Ez nem anyagától rohad, hanem egyszerûen az alváz és üregvédelme vékony. Spórolós. De ez pótolható mindaddig, amíg nincs szarrá rohadva. Az meg látszik. Új autó meg amúgy is érintetlen.....
2008.01.13 20:39:14 (327.)
lacifant
Köszönöm kekbon! Ha egyszer lesz egy Jimny-m, az alvázra fokozott figyelmet fogok szentelni, hosszú távon úgy látom megéri.. A páncélt el is vetettem, már eleve furcsa volt -az ára is, ezért is kérdeztem rá. A sárfogó viszont szerintem is hasznos, elég sok mindent meg tud fogni, ami nem éppen jó, ha repül felfelé.. :)

Előzmény: kekbon @ 2008.01.13. 20:01:48


2008.01.13 20:31:15 (326.)
kekbon

Előzmény: HumanoidTyphoon @ 2008.01.13. 20:21:17


lásd 156 és 160. hozzászólás....

1999-es kocsit meg lehet venni, de nagyon alaposan meg kell nézni a kocsi alját és futómûvét korróziót keresve. Igyekezni kell garantáltan 100.000 km körüli, vagy alatti példányt kifogni.

Lehet találni jó példányokat, fõleg gazdagék asszonykájától :)
A borulékonyság nem jellemzõ. Persze mindent fel lehet borítani, ha akarja az ember. Nem valós probléma.
2008.01.13 20:21:17 (325.)
HumanoidTyphoon
Üdv mindenkinek!
Most gondolkozunk használtautó vásárláson, és nekem a Jimny nagyon megtetszett, különleges autónak találom. Érdekelne, h 1999es kocsik még megbizhatóak-e, mert ahogy olvastam elég sok baj van vele. Nem kimondottan terepre venném kérdéseim: Mennyit fogyaszt városban? Kb mennyivel lehet vele menni országúton, mennyire borulékony. Minden tanács jól jön ;) köszike
2008.01.13 20:01:48 (324.)
kekbon

Előzmény: lacifant @ 2008.01.13. 19:50:07


Megnéztem a suzuki honlapját, mit jelent az a bizonyos fenék páncél. Máshol még sehol sem láttam (dúrván off roadozott gépeken sem) , hogy a diffiházakat védenék. Feleslegesnek tûnik. A váltóvédõ nem marhaság, azt én is csináltattam a vitarámra. Asszem, baráti áron volt kb 10eft.

A haver vitaráján, azt hiszem 80eft volt, úgy, hogy még az üléseket is kiszedték, és kifújták a kocsi padlóját belül, a kárpit alatt (az alvázon és az üregeken túl).

Az opciók közül a flexibilis sárpofozó tûnt nekem hasznosnak.

kekbon szerkesztette 2008.01.13 20:04:36-kor.
2008.01.13 19:50:07 (323.)
lacifant
Köszi a választ Mindenkinek. Azt meg tudná valaki mondani, hogy egy profin kivitelezett alváz- és üregvédelem kb. mennyibe van?
2008.01.13 19:35:22 (322.)
sonik79
Hali!
Nekem jó az április 5,szerintem!
Ha végleges az idõpont,akkor természetesen úgy intézem,hogy ott legyek!Szóval én ott leszek!Sajnos más jimnyst nem ismerek személyesen,hogy hívhassam!
Ha lesz konkrét idõpont,esetleg feldobok egy matricát,hogy tali lesz!Akinek jimnyje van,úgyis megnézi a másikét,és akkor látja!
2008.01.13 18:31:13 (321.)
kekbon

Előzmény: pirosjimny @ 2008.01.13. 18:21:18


Nekem 3 ajtós vitarám van (9 éves). Ugyanez a tapasztalatom. Az illesztéseket, ahol lehet rendszeresen ellenõrizni kell, ha rozsda jelenik meg, akkor olaj bele, illetve ha lehet festék rá. Azért, ha az egyik kerék lóg a levegõben, kizárt, hogy semennyire se csavarodjon a karosszéria.

Nekem is 10 lityi körül fogyaszt városban. Ez van. A céges Jimmink is 9 felett fogyaszt, pedig az olyan 20-50km-eres köröket megy aszfalton.
2008.01.13 18:21:18 (320.)
pirosjimny

Előzmény: nyuszy @ 2008.01.13. 17:32:55


Okos szerelõ mondta nekem hogy segédalvázas és egy kevés mozgás mindig van...és az olyan helyeken indul el a rozsda.Másfelõl szomorú viszont h a fehér kisköpenyes japánok nem ügyeltek erre és arra sem hogy eltakarják a sár útját...kilószámra ömlik a sós sárlé olyan helyekre ahol esélyed sincs a kitakarítására...mindehová!

-Tali: Emberek DÁTUM! :)

-Jelentem a fogyasztásom beállt 10 liter környékére kis távon városban.Ennyi,ez se nem rossz se nem jó hír.Csak infó :)
2008.01.13 17:37:27 (319.)
kekbon
Teljesen egyetértek nyuzsyval. A suzukik általában azért rohadnak, mert a szükséges védelmet nem kapják meg gyárilag. Ezért kell egy jó alváz és üregvédelem, aztán akkor szuper....
2008.01.13 17:32:55 (318.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: pirosjimny @ 2008.01.13. 16:50:23


A Jimnynél a csavarodás nem jellemzõ, hisz alvázas. Inkább a megfelelõ védelem hiánya okozza a rozsdásodást.

Előzmény: pirosjimny @ 2008.01.13. 16:45:24


Találjunk ki egy idõpontot :)
2008.01.13 16:50:23 (317.)
pirosjimny

Előzmény: kekbon @ 2008.01.12. 22:34:56


-Hogyan lesz ez a kipróbált blokk hengerfejes?Azt én is érzem h küszködik a Jimny tömegével a motor...
-És miért rohad?Mert a terheléstõl elmozdulnak az illesztések?
Mennyi bugyuta kérdés :)