Jimny



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 18539 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 367  368  369  370  371   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2009.07.08 17:13:39 (1589.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Szicso @ 2009.07.08. 14:35:41


Háááát, érdemben az itthoniak sem visszaellenõrizhetõek :)
Elméletben igen, de gyakorlatban csak akkor, ha ismered azt a kereskedést, akinek a neve be van pecsételve...
De igazából egy ilyen autónál bõven le lehet ellenõrizni élõben mindent, amit szükséges.
2009.07.08 14:49:56 (1588.)
Szicso

Előzmény: kjoci @ 2009.07.06. 19:26:18


Szia!
Hány literes a tankod, és mennyivel tudsz átlagban kijönni?
2009.07.08 14:35:41 (1587.)
Szicso
Nyuszy!
Egy külföldrõl hozott Jimny, itthon a kereskedésekben szervízügyileg visszaellenõrizhetõ?
2009.07.06 19:26:18 (1586.)
kjoci
(Miskolc)
Sziasztok!
Van valakinek infója errõl a cégrõl?

http://fekmester.hu/webaruhaz-suzuki_jimny-alkatészek-52_5207.html
2009.07.03 22:17:22 (1585.)
lufis
laguna 2.2dti és egy 2.8 jtd ducato eggyik se lusta jószág :) ennek ellenére egy barátom azt mondta,hogy F betüs autót nem szabad venni :) FORD,FIAT,.......FRANCIAnálam mégis meg található közülük kettõ :)

Előzmény: lopez4 @ 2009.07.02. 22:04:38


2009.07.02 22:04:38 (1584.)
lopez4

Előzmény: kenci @ 2009.07.02. 21:57:52


srácok nekem fiatal korom elenére 20db autóm volt eddig .(ez komoly)egy dieselem volt de a mai napig sajnálom,én nagyon keményen nyomtam és semmi gondom nem volt vele.szerintem is jó a diesel csak hát nem mindegy hogy honan jött. (én a TDI.-re esküszöm nekem octaviám volt)
2009.07.02 21:57:52 (1583.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Szicso @ 2009.07.02. 21:45:32


Én is megkedveltem a dízelt (céges autó) és ki is próbálnám suzukiban is, de csak úgy, hogy nem kell kifizetnem és javíttatnom :) :) :) Nálunk minõségi anyagokkal vannak üzemeltetve az autók és rendszeres a karbantartásuk is, de az egyetlen franciával mindig gond van, ezért is beszéltem ellene. Persze lehet, hogy ez éppen a kivételek sorát gyarapítja. Remélem a Tiéd az ellentábort fogja erõsíteni!!!
2009.07.02 21:45:32 (1582.)
Szicso

Előzmény: kenci @ 2009.07.02. 20:08:33


Szia!
Nem úgy gondoltam bocsi, de sokan meghallják a diesel szót, és egybõl az árkülönbséget, meg hasonló butaságokat hoznak fel!
Régen és is ódzkódtam a gázolajos autóktól, de ma el sem tudnám képzelni, hogy a leendõ terepjáróm ne az legyen.
A diesel autó mindíg is drágább volt, mint hasonszõrõ benzines társa, DE az árkülönbséget eladáskor is hozza!
A pancsolt, meg ismeretlen eredetû anyagot, meg el kell felejteni.
Lehetõleg minõségi-nem T.Gazdaságos- kúton tankolni, motorolajra, szûrõkre figyelni, és kimegy a világból!
Persze kivételek lehetnek!
Jó itt a csapat, és köszönöm mindenkinek a kedves szavakat, remélem valamikor én is Suzukis avatart tehetek fel!
2009.07.02 20:08:33 (1581.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Szicso @ 2009.07.02. 08:29:17


Kedves Szicso! Szerintem senki (én a legkevésbé) sem vette kioktatásnak , vagy okoskodásnak amit írtál!!! Ez nem egy sértõdõs és rosszat gondoló csapat!!! Itt mindenki elmondja a véleményét és a tapasztalatait, esetleges értesüléseit, azokat megbeszéljük és ennyi. :) Természetesen mindenkinek más az ízlése, a véleménye és a tapasztalata. De ez így jó. Én remélem, hogy sikerül egy jó dízelt venned és kívánom, hogy abba annyi gond- és szervízmentes kilómétert tegyél, mint amennyit eddig vezettél!!! :) Nekem sajna nincs jó tapasztalatom a cégnél futó francia dízelekkel, a Jimny gázolajos verziójáról pedig a szerelõm beszélt le, illetve ezt a döntést erõsítette a pénztárcám is. :) :) :)
2009.07.02 08:35:01 (1580.)
Kisszurkos
(Vas megye)

Előzmény: Szicso @ 2009.07.02. 08:29:17


Másik autóm nekem is francia diesel.
Alapjában véve nem rossz.((Nálam váltó és kuplung problémák voltak))
2009.07.02 08:29:17 (1579.)
Szicso

Előzmény: kenci @ 2009.07.01. 22:07:41


Azért csak maradnék a francia diesel motoroknál!
Már a harmadik autót taposom-Renault-Citroen-Renault-sorrendben kb 600 e km-rel, a három autóban,és én egy rossz szót sem szolhatok, igaz mindíg minõségi kúton tankolok, és a szervíz periódusokat is lecsökkentettem felére.
Valahogy ezen nem szeretek spórolni!
Félreértés elkerülése végett nem kioktatni, és okoskodni akartam, de ezért is szerettem volna véleményeket kérni anno, a diesel Samu, és Jimny-rõl.Én elhiszem hogy király mindkettõ benzinessel motorral, de nekem nem gazdaságos!
2009.07.01 22:07:41 (1578.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Szicso @ 2009.07.01. 21:51:37


Hááát szerintem ha a gazdaságosságot tartod szem elõtt, akkor abba az adók és az alkatrészárak is beszámítandó tényezõk. A dízelhez nagyon drága a cucc és én amúgy sem vennék francia dízelmotort. (ez csak egyéni vélemény) Ha pedig a Jimny gyújtását is beáztatod, akkor inkább vegyél gumicsónakot :) :) :) valami kétütemû motorral szerelve, "oszt hagy kerregjen" :) :) :) Természetesen a döntés jogát meghagyjuk neked!!! :)
2009.07.01 21:51:37 (1577.)
Szicso

Előzmény: nyuszy @ 2009.07.01. 19:41:50


Nem divatból, hanem gazdaságosságból kellene Diesel!
Naponta megy sokat az autó, nem gyõzöm tankolni.
Az állandó gyújtás, beázás dolgokról meg nem is beszélek(mostani kocsim)
Nem rossz, de valahogy a füstöt, és a kerregést jobban szeretem!
Bár, ahogy manapság áll a helyzet, lehet, hogy csak mélylevegõt veszek!
2009.07.01 19:41:50 (1576.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Szicso @ 2009.07.01. 09:37:20


Franc tudja, oké, hogy manapság divat, de én ezekbõl nem vennék dízelt.
2009.07.01 17:45:31 (1575.)
Nautilus

Előzmény: Szicso @ 2009.07.01. 09:37:20


Szia, hatha meggondolod magad es vegul benzines lesz belole!
2009.07.01 09:37:20 (1574.)
Szicso

Előzmény: nyuszy @ 2009.06.30. 19:00:27


Köszi szépen, de tényleg nem terepezett, orvos tulajtól, garantált 7200 km-rel szeretnék autót találni!(((((((((
Az, hogy Samu, vagy Jimny, még nincs eldöntve, de diesel lesz az biztos!!!
Ha a mostani kocsim eladom, azonnal szólnék, mert kell az autó! Van az interneten pár darab, de a Mobile-n is nézegettem, de mire hazahozom stb, annyiban van mint ha itthon vennék!
Köszi mégegyszer, ha oké a dolog kereslek!
2009.06.30 23:02:53 (1573.)
kjoci
(Miskolc)
Akkor ezexerint nem kell szabadonfutóra spórolnom.:-)
Még jó hogy igy utánanézek a témának:-)
Eddig ezt hogy nem vettem észre?

Előzmény: nyuszy @ 2009.06.29. 19:19:20


2009.06.30 19:00:27 (1572.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Szicso @ 2009.06.29. 22:13:13


Ha gondolod, eladó az autóm 2,5 millióért, nem dohányzó nyugdíjas doktornõ tulajdonostól, garantált 40 ezer km-rel, garázsban tartott, megkímélt, terepen sosem használt, ami karcnak meg horpadásnak tûnik, az airbrush, amit 300-ért festettek rá :) :) :)
Komolyra fordítva, ha konkretizálódik a dolog, keress meg nyugodtan, szívesen segítek.
2009.06.29 22:27:37 (1571.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Szicso @ 2009.06.29. 22:13:13


Igen, Õt már nem lehet megetetni holmi "nõi tulajdonostól, kizárólag aszfalton használt" mesével :)
2009.06.29 22:13:13 (1570.)
Szicso

Előzmény: kenci @ 2009.06.29. 22:08:02


Igen, már tapasztaltam a "kereskedõk" autóit, fõleg a Totalcar-nak köszönhetõen, a népitéleteket is végigolvastam.
Ha vásárlásra kerûl a dolog, valszeg nyuszy segítségét kérem, ha elvállalja, Õ van hozzám legközelebb.
Minap láttam a városban, nagyon gyilkos a gép!!!
2009.06.29 22:08:02 (1569.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Szicso @ 2009.06.29. 21:51:52


Biztosan nem fogsz csalódni a Jimnyben! Ha nem kifejezetten terepezésre veszed, akkor jobb választás!Csak nagyon meg kell nézni ezeket is, mert rengeteg lestrapált, visszatekert órájú példány van a kereskedõknél!!! Legjobb lenne magánkézbõl, de olyan kevés van (akinek van, az nem adja el :) ) Ezeken az autókon is vannak bizonyos dolgok, amiket feltétlenül meg kell nézned, amelyek árulkodóak lehetnek az elõéletrõl. Ha ráadod a fejedet a vásárlásra itt mindenki szívesen fog Neked segíteni és tanácsokat adni a vásárlással kapcsolatban!!! :) Addig is jó nézelõdést!
2009.06.29 21:51:52 (1568.)
Szicso

Előzmény: kenci @ 2009.06.29. 21:45:33


Én is úgy látom, autó az lenne, de a pénz kevés a mai világban!
A Samu anyagilag elérhetõbb, de egy kicsit igényes vagyok, ezért Jimny-t vennék?
Bocs mindenkitõl, de nem szeretnék korrózióval foglalkozni, és utazni is kényelmesebb egy Jimny-n.
Ráadásúl még tetszik is a "békaszemû"
2009.06.29 21:45:33 (1567.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Szicso @ 2009.06.29. 21:38:28


De, ha nem "tekerõset" veszel, akkor sincs nagy probléma! 20-30 ezer ft-ért tudsz venni egy pár használt szabadonfutót. 6 csavar és már tekergetheted kedvedre..... :) Ha találsz egy jó állapotú autót, ne azért maradjon el az üzlet, mert nem szabadonfutós az eleje :)
2009.06.29 21:38:28 (1566.)
Szicso

Előzmény: nyuszy @ 2009.06.29. 20:27:18


Akkor a Samu-ban a tekerõs szériát érdemes megvenni.
Ami fekete kupakos, az akkor visszahajta a féltengelyt, tehát nem szabadon fut?
Milyen évjárattól alkalmazták a tekerõst?
2009.06.29 20:39:21 (1565.)
kenci
(Bükkzsérc)
A jimny vákuumos agykapcsoló borzasztó hátránya még az ára: két éve valami 60 ezer pénz / db volt az ára! Most meg sem merném kérdezni....
2009.06.29 20:27:18 (1564.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Szicso @ 2009.06.29. 19:38:55


Amin fekete kupak van, azon nincs agykapcsoló, fixen forog az elsõ hajtás.
A Jimnyé a tapasztalatok szerint használattól függõen valahol 150-200 ezer km környékén elkezd hülyülni, és olyankor baromi nehéz megtalálni, hol van a baja.
Egyébként a kézi kapcsolónak a legnagyobb elõnye a megbízhatóságon túl, hogy lehet vele csinálni 2L hajtást, ami aszfalton nehéz dolog vontatásakor roppant hasznos dolog.
2009.06.29 19:38:55 (1563.)
Szicso

Előzmény: nyuszy @ 2009.06.29. 19:19:20


Köszi, nem voltam figyelmes!
A Samu-é, mindegyik egyforma, mert sokszor a fekete kupak eltakarja, akkor hogy lehet kapcsolni?
A Jimny-é mennyire megbízható, melyik márkánal alkalmazzák még ezt?
2009.06.29 19:19:20 (1562.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Szicso @ 2009.06.29. 19:00:43


A Jimnyé automata, vákuumos.
A Samué - ha van rajta - kézi.
Bõvebben: http://www.suzuki4x4.hu/?p=257&a=219
2009.06.29 19:00:43 (1561.)
Szicso

Előzmény: nyuszy @ 2009.06.29. 17:11:15


nyuszy!
Jimny-nek hogy kell az elsõ agyat kapcsolni, vagy autómata?
A Samu-é miben különbözik mondjuk egy 1999-es példány?
Köszi!
2009.06.29 17:11:15 (1560.)
nyuszy
(Székesfehérvár)
Nem tudja véletlenül valaki az elsõ diffi kardán felõli csapágyának méretét vagy számát?
2009.06.28 22:00:02 (1559.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Móóó @ 2009.06.28. 21:55:51


Persze, hisz ez csak egy mérettel szélesebb, mint a gyári. A 215-ös méretnél inkább a jóval nagyobb átmérõ okozhat gondot. Haveromnak 225/70R15 van a Jimny-n.
2009.06.28 21:55:51 (1558.)
Móóó
Egyébként a gyári felnire rámegy a 215-ös gumi?
2009.06.26 19:49:03 (1557.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: livinti @ 2009.06.26. 10:06:40


Ha én emelõszettet vennék, akkor a lágy kiépítést választanám.Az talán picit komfortosabb az eredetinél.A kisebb köveket még azzal is el lehetne távolítani, illetve a szülést még az is beindítja :)
2009.06.26 10:06:40 (1556.)
livinti

Előzmény: kenci @ 2009.06.25. 22:00:17


A TM szettel sem lágyabb. Sõt!
Arra gondoltam, az OEP finanszírozhatná a benzinem és végeznék vesekõ eltávolítást a pesti utakon. Egyszerûbb eseteket simán kirázná mondjuk a Ferihegy-Nagyvárad tér távon...
2009.06.25 22:00:17 (1555.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: ati001 @ 2009.06.25. 21:26:46


Az nem feltétlenül rossz :) én kifejezetten örülnék, ha kicsit lágyulna...
2009.06.25 21:26:46 (1554.)
ati001

Előzmény: nyuszy @ 2009.06.25. 21:15:54


Nem keményebb mint a gyári. Sajnos. Így a hosszabb rugókkal lágyabb lett az egész futómû. Jobban himbálódzik a kaszni.
2009.06.25 21:15:54 (1553.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: ati001 @ 2009.06.25. 21:07:58


Aha, arra, köszi. És hogy vált be? Keményebb, mint a gyári?
2009.06.25 21:07:58 (1552.)
ati001

Előzmény: nyuszy @ 2009.06.25. 21:02:18


Gondolom a lengéscsillapítóra gondolsz. Monroe. Elvileg Nivához való, méret szerint.
2009.06.25 21:02:18 (1551.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: ati001 @ 2009.06.25. 21:00:02


Mié?
2009.06.25 21:00:02 (1550.)
ati001

Előzmény: kenci @ 2009.06.25. 20:25:35


A hátsókat cseréltem csak hosszabbra, úgy 40-50mm-rel nyúlik nagyobbat mint a gyári. Eddig az a tapasztalatom, hogy az elsõ telók még elbírják ezt a pluszt.
2009.06.25 20:55:17 (1549.)
kjoci
(Miskolc)
Köszönöm neked is.Ennyi elég is lessz.Csak kontrolnak kellettek az adatok.

Előzmény: ati001 @ 2009.06.25. 17:25:26


2009.06.25 20:25:35 (1548.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: ati001 @ 2009.06.25. 17:25:26


Ati! A gátlókat is cserélted, vagy azok elbírják a 3cm pluszt?
2009.06.25 17:25:26 (1547.)
ati001

Előzmény: kjoci @ 2009.06.24. 20:43:57


Szia!
Nekem ugyebár "házi" emelés van a gépen, csak 3cm :(
Gyári méretû (205/70R15) Fulda gumival a sárvédõív és a gumi közt kb. 120-125mm a távolság.
2009.06.25 16:36:03 (1546.)
kjoci
(Miskolc)
Köszönöm szépen!

Előzmény: livinti @ 2009.06.25. 13:43:41


2009.06.25 13:43:41 (1545.)
livinti

Előzmény: kjoci @ 2009.06.24. 20:43:57


Sziasztok!
Nekem a TM emelõszettel a 195/80R15 gumi felsõ éle felett kb 140mm-el van a hátsó sárvédõív legmagasabb, külsõ pontja között.

A földtõl mérve ugyanez a pont kb 810mm-en van.
2009.06.24 20:43:57 (1544.)
kjoci
(Miskolc)
Egyébbként ma kipróbáltuk terepen a BFG-t.Kb 40 km-t autóztunk a Bükkben.Egész jól viselkedett a sárban.
A haverom samuján Wrangler MT-s paták vannak.Gond nélkül elmentem a BFG-kel ott is ahol õ.
Hátul (pillanatnyilag) úgy néz ki beválik a gumibakos rugóerõsítés.Egyszer sem ütött be a kerék.Elõre még nem szereltem be.De igy sem volt gond.Bár 1-2 finom kopp volt.
Holnap újrázunk ha minden rendben lessz.
És egy kérdés.Akinek van emelés a gépben megmérné nekem hogy terheletlenül a hátsó gumi teteje és a sárvédõív között között mennyi a távolság?(kívül természetesen nem a dobon belül)
Én most az enyémen majdnem 10 cm-et mértem.
Csak kiváncsi lennék rá.
Köszönöm.
2009.06.24 20:30:34 (1543.)
kjoci
(Miskolc)
Azért az már elég durva...ezexerint marad a kölcsönös tapasztalatcsere:-)

Előzmény: nyuszy @ 2009.06.24. 19:58:23


2009.06.24 19:58:23 (1542.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kenci @ 2009.06.24. 18:50:31


A futózottaknál meg akár 5 centi is...
2009.06.24 18:50:31 (1541.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: kjoci @ 2009.06.24. 12:36:03


Jó dolog ez is, de csak irányadó! A valóságban egyes márkák ugyanazon mérete között akár 1 - 2 cm átmérõbeli eltérés is lehet. TAPASZTALAT :(
2009.06.24 12:36:03 (1540.)
kjoci
(Miskolc)
Gumiméretkalkulátor és átváltó:http://www.agrogumi.hu/yokohamakalkulator/tirecalc.aspx