Jimny



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 15177 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 300  301  302  303  304   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2008.06.06 10:35:44 (827.)
livinti
Tartozékok: http://www.sgs4x4.de/DWD/_111327/upload/media_20047.pdf
2008.06.06 10:33:32 (826.)
livinti

Előzmény: kenci @ 2008.06.04. 22:50:44


Ezzel nem értek teljesen egyet, ha a lemez nem vékony, akkor el fogja osztani az ütést, egy pontszerû kõ beütés nem nyomja meg a sem a lemezt, sem a difit. Meg ha nincs kiálló dolog a lemez alján, akkor inkább felcsúszik az akadályra, minthogy telejes lendültebõl megakadjon és üssön.

http://www.stockundstein.de/dbcTrade/premium/v52/index.php?&configNo=1&dbc=ab75e037413cedfb2039f2681a409362

Hogy tényleg milyen erõs a difi arra "szerencsére" nincs tapasztalatom, de nem is akarom megtudni :) Csak olvastam, hogy nem túl vastag a fala és nem is az a baj, hogy kiszakad az ütéstõl, hanem, hogy nekinyomódik valamelyik keréknek, ami meg elég gyorsan áteszi magát a fémen és akkor....
2008.06.06 10:25:17 (825.)
pirosjimny
Senkit nem érdekel a "clear" meg az "angel eye" Jimnyre? :D DD
Amúgy lehet kapni?
2008.06.05 19:11:17 (824.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: TWK-001 @ 2008.06.05. 18:22:43


Figyeljcsak, ha esetleg jársz arra, egy jobbos hátsó lámpa engem érdekelne, olyan, amelyikben van izzóhely.
Mert akkor fel tudnám tenni oda a helyzetjelzõt/féklámpát.
2008.06.05 18:22:43 (823.)
TWK-001
Hali All!

A jobbkormányoshoz a neten ajánlott lámpákat megnéztem, és láss csodát, mindegyik jobbkormányos, bontottakból való!
Valamint legalább még sérültek is voltak. 20 pezóért próbálták az arcomba mérni, és közölték hogy az nem számít milyenbõl való, az a lényeg hogy világítson a vizsgán.
Hamar búcsúztam, és inkább vettem újakat 40 pezóért.
Megvan a vizsga is, jövõ héten befizetjük a regsarcot az állambácsi feneketlen zsebébe.
Szóval vigyázzatok ha bontott kormánymû alkatrészeket, vagy lámpatesteket, index/lámpakapcsolót, kábelköteget akartok véletlenül valaha venni. Nálunk rakódik le az angliai balesetes gépek zöme. Ezek mind fordítottak. Jó ezek nem sok embernek kellenek ugyan. A hátsó lámpatestek sem jók, mert a ködlámpa máshol van! Nekem maradt elvbõl :-)

MG
2008.06.04 22:50:44 (822.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: livinti @ 2008.06.04. 20:44:26


Nézd, szerintem, ha a difikre fogatsz egy darab lemezt és azt ütöd oda valahová, akkor teljesen mindegy, mert átadja az ütést. Ez a megoldás akkor mûködne, ha nem magához a védendõ egységhez lenne felfogatva egy erõs keretre rögzített lemez. Amúgy meg nem olyan gyengusz az a diffiház...
2008.06.04 20:44:26 (821.)
livinti

Előzmény: nyuszy @ 2008.06.04. 07:40:39


Ha nem állat módon megy az ember az ismeretlenbe, akkor biztos nem csinál igazi kárt alul. Én már csak egy picit a difiket féltem abujkáló kövektõl meg tuskóktól (az út közepén a nagy fûben), de még nem volt olyan tapasztalatom, hogy odavertem volna. Valami kis védõlemezt kéne rá szerkeszteni majd egyszer. De nem létkérdés. Csak látom, hogy kenõdik oda a sár és nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy mi van, ha a sárban szikla is lesz... :( Persze én elég kispályásan adom elõ, nem kövér gázzal. :D

Egyébként a gyári melletti alternatívaként lehet venni hozzá kitûnõ ASFIR páncélokat, acélt és alut is, van a difikhez, az osztómûhöz és talán a tankhoz is (ehhez is s7vsz tök fölösleges, mert ez is olyan jó magasan van) magyar és külföldi kereskedõk is árulják õket. Csak nem tudom, hogy adnak-e el belõle, mert k..va drága!

livinti szerkesztette 2008.06.04 20:45:25-kor.

livinti szerkesztette 2008.06.04 20:46:23-kor.
2008.06.04 14:58:08 (820.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: nyuszy @ 2008.06.04. 14:47:28


Igen ez tényleg így van! De,ha mezõgazdasággal foglalkoznak biztosan van frankó nagy traktorjuk :) :) :) A traktoros mobilszámát nem árt belegravíroztatni a szélvédõ jobb felsõ sarkába :)
2008.06.04 14:47:28 (819.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kenci @ 2008.06.04. 13:42:31


Mondjuk amikor a hasa a bakháton fekszik, cs*szheted a terepgumit :)
2008.06.04 13:42:31 (818.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: gysanyi @ 2008.06.04. 11:13:51


Jó terepgumival (na ez nem a gyári) a falon is felmegy :)

kenci szerkesztette 2008.06.04 13:48:34-kor.
2008.06.04 11:13:51 (817.)
gysanyi

Előzmény: kenci @ 2008.06.03. 22:18:36



Köszi a gyors választ. Akkro megmondom neki, hogy nem kell rá semmi... Egyébként arra fogja használni, hogy gazdálkodóként kijár a földjeire és bizony néha elég járhatatlanok a földutak, de reméljük a Jimny-nek nem lesz akadály.

Üdv.:
Sanyi
2008.06.04 07:40:39 (816.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kenci @ 2008.06.03. 22:18:36


Nekem még sosem sikerült a katalizátort elakasztani, pedig szoktam próbálkozni :) :)
Szerintem a legkényesebb pont a lengõkarok alváz felõli végén lévõ lemezek, de igazából azoknak sem lesz sok baja, csak nem szép, ha összegörbül :)
2008.06.03 22:18:36 (815.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: gysanyi @ 2008.06.03. 21:17:16


Konkrétan mitõl akarjátok védeni a motort? :)
Szerintem az új autóval nem fogtok motorig érõ sárban pancsizni.Lehet rá kapni ún. páncél szettet, ami alumíniumból van (http://www.spare.suzuki.hu/katalogus/products.php?id=12&lang=hu) 172 ezer pénz és természetesen nem ér semmit.Úgyis a difik és a lengõkarok érnek le elõször, azokon meg elcsúszik :) A katalizátor már kényesebb a hason csúszásra, és nem is annyira szereti.Amúgy meg tengelyen felül érõ sárba, vízbe ne menjetek vele és akkor nem lesz semmi gond.Ha tényleg terepezni akartok vele,akkor inkább egy normális terepgumit vegyetek rá.Amúgy, ha valami kérdésetek van, inkább itt tegyétek fel (Nyuszy nagyon ért az autóhoz - neki már oviban is Jimny volt a jele), mert a suzukinál általában nincsenek képben. Amúgy gratulálok hozzá, használjátok egészséggel :)
2008.06.03 21:17:16 (814.)
gysanyi
Sziasztok,

Apám most vett egy új Jimny-t. Az lenne a kérdésem, hogy lehet ehhez az autóhoz alulra valami motorvédõ lemezt kapni? Vagy ez felesleges? Állítólag gyári motorvédõ lemez nincs hozzá, legalábbis a Suzukinál azt mondták.

Köszi a segítséget,

Üdv.:
Sanyi
2008.06.03 11:33:57 (813.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: livinti @ 2008.06.03. 11:27:55


Igazság szerint ha nem direkt a kihívást keresed, akkor általában elég egy AT gumi is.
Viszont ha direkt akkor mész ki, amikor sár van, akkor egyértelmûen MT.
Minden a felhasználás módjától függ :)
2008.06.03 11:27:55 (812.)
livinti

Előzmény: livinti @ 2008.06.03. 10:15:49


Ja, majd biztosan lehurrognak a többiek, hogy sárba milyen "rendes" M/Ts gumi kell, :D de az említett okok miatt én is egy garnitúra A/Ts gumival szeertnék nyomni mindent nyáron, nincs egy másik garnitúra terepgumim de elfogadom a kompromisszumait a helyzetnek! Leszögezem, hogy tudom, hogy van jobb gumi kifejezetten terepre! :)

livinti szerkesztette 2008.06.03 11:28:47-kor.
2008.06.03 10:15:49 (811.)
livinti

Előzmény: dkovach @ 2008.06.01. 15:40:47


Szia! Akkor jó próbálgatást! Én aBridgestone D694 A/T mintázatát "tesztelem", mert én sem tudom egyik "végletet" sem bevállalni, mert nekem is vegyes felhasználásra kell. (inkább utcára, de ha nagynéha bemerészkedem a terepre, akkor nem jó az utcai. Én a 195/80/R15 méretet választottam, mert egy picivel magasabbat akartam, de a 215/75-öt már nem vállaltam és úgy gondoltam, hogy egy picivel keskenyebb, jobb mintázatú gumi jó lesz az alkalomszerû sarazáshoz vadászatkor. Még nagyon kemény sárban nem volt alkalmam kipróbálni, de tetszik amit idáig mutatott.

Na, de nem is a saját gumimat akarom sztárolni, hanem úgy vettem észre, hogy elõtted nem volt még itt látogató, aki diesel Jimnyt használna. Tdnál esetleg írni egy kicsit róla? Melyik változat, a 65, vagy a 85 lovas? Vannak már tapasztalatok? KM-állás? Milyen terepen?

Köszi!
2008.06.01 15:40:47 (810.)
dkovach
Sziasztok! Par hettel ezelott kerdeztem milyen gumit ajanlanatok ami vadaszathoz de a varosban is jo lenne. Nos ket hete vettem - http://www.startgumi.hu/kepek/gt_radial/gt_radial_savero_a_t_plus.1.jpg - egy uj GT Radial Savero A/T Plus 205/70/R15-s set-et. Indonez gumi 19.767,-ert es azt, hogy kell, hogy mondjam nagyon tudom ajanlani. Mely mintazat, passzol a kocsiba igy nem kell megemelni de elegfokeppen megfogja a kocsit a csuszos, agyagos teruleten. Ha valaki nem szeretne annyi kolteni az extrakra pl. emelese, valodi terep gumi, tiszta szivvel tudom ajanlani. Dani
2008.05.20 14:56:47 (809.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: livinti @ 2008.05.20. 12:51:44


Ha valami érdekeset látsz, mindenképpen linkeld be :)
A Calmini lököst láttam én is, nem rossz, talán a közepe bumfordi kicsit. De ennyibõl meg már kijön színre fújva az én lökösöm vagy hasonló is egyediben, akkor meg az már pontosan úgy fog kinézni, ahogy szeretnéd.
A KAP voltak asszem azok, akiktõl párszor már próbáltam rendelni dolgokat, de mindig visszaírtak, hogy éppen nincs, majd szólnak. Na ezt azóta is teszik.
2008.05.20 12:51:44 (808.)
livinti

Előzmény: nyuszy @ 2008.05.20. 12:24:53


Ja, a motorházra nem gondoltam. Hát az az ARB teljes rács az tényleg nagyon béna. 600 ejróért calmini.de-n most árulnak eccerû csörlõs lököst,http://www.calmini.de/catalog/product_info.php?cPath=158_231&products_id=475&osCsid=d6c82faa97689bc73129c0050bc7a9ef de ez is ízlés kérdése. Én is gyakran nézem a netet, mindenféle kiegészítõ miatt, de ez pusztán csak ártatlan érdeklõdés...
Apropó a http://www.kapsuzuki4x4.co.uk/ -n is vannak érdekes dolgok, meg ütközõk, meg még szilentek is, akár panhardhoz is. Ezt máshol nem láttam. De ott inkább radikálisok az átalakítások.
2008.05.20 12:24:53 (807.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: livinti @ 2008.05.20. 11:44:16


Igazából lökössel egybeépítetettet nem nagyon lehet csinálni, mert útban van a motorházfedélnek, ha meg nagyon eláll, ronda.
Én még nem láttam Jimny-re olyan lökhárítót, ami szép is, meg illik is a kocsihoz, azért is csináltattam egyedit (ami nem volt olcsóbb, mint venni egy ARB-t, csak az ARB Jimny-re szerintem k@ ocsmány).
2008.05.20 11:44:16 (806.)
livinti

Előzmény: Szeki @ 2008.05.19. 18:00:32


Szerintem is az úgynevezett A-bar nézne ki legjobban a Jimnyin, vagy ennek az ütközõvel egybeépített változata, mint ez: http://www.supertrux.com/acatalog/Suzuki_Winch_Bumpers.html
Samura sok ilyen van, de szépet még nem láttam Jimnyre.
Vagy ilyen: http://www.calmini.de/catalog/product_info.php?cPath=21_27_80&products_id=192&osCsid=d6c82faa97689bc73129c0050bc7a9ef
2008.05.19 21:20:32 (805.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: nyuszy @ 2008.05.19. 20:47:46


Igaz! Elfelejtettem hozzátenni, hogy én gyári felniméretben gondolkodtam...
2008.05.19 20:47:46 (804.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kenci @ 2008.05.19. 20:38:31


Illetve 16"-os felnihez is találni gumit bõven.
2008.05.19 20:38:31 (803.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: TWK-001 @ 2008.05.19. 17:37:31


195/70-et tényleg ne tegyél rá, az már szentségtörés!Nekem 205/65 volt rajta amikor megvettem, de azonnal cseréltem 195/80- ra. Ezen és a gyári méreten kívül a 205/75 (bár ez ritka,de van), vagy a 215/75 (felsõ határ) használható varázslat és ráolvasás nélkül.
2008.05.19 18:00:32 (802.)
Szeki
Igen, én is így gondolom,,ja valami ilyesmi kellene! :)

Előzmény: nyuszy @ 2008.05.19. 17:54:25


2008.05.19 17:54:25 (801.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Szeki @ 2008.05.19. 17:46:23


Szvsz. nem érdemes túlbonyolítani, Jimny-n k@ ronda a teljes szélességû gallytörõ.
Valami olyan mutatna jól, mint a gyári, csak nem mûanyagból. Ilyesmire gondolok: http://nsblog.info/photo.php?image=16977
Csak hát ez akkor mutat jól, ha savállóból van, azt meg nem mindenki tudja szépen hegeszteni.
2008.05.19 17:50:22 (800.)
Szeki
A használtautó.hu-n van fenn egy töröt jimny eladók belõlle cuccok .Lehet hogy a lámpák is ,ahogy néztem nem az eleje törött. :)

Előzmény: TWK-001 @ 2008.05.19. 17:37:31


2008.05.19 17:46:23 (799.)
Szeki
Csináltatni gondoltam valami ügyes lakatossal, csak jó lenne valami minta, bár faterom azt mondta lehet vesz az új szerzeményre, akkor majd arról talán koppintatok valakivel! :)

Előzmény: nyuszy @ 2008.05.19. 17:42:07


2008.05.19 17:42:07 (798.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Szeki @ 2008.05.19. 17:33:27


Hát, újonnan szép krómcsövet nem nagyon fogsz találni olcsóbban sehol :(

Előzmény: TWK-001 @ 2008.05.19. 17:37:31


1. Ha kiszeded meg visszarakod, kölcsönadom a sajátjaimat.
2. És miért vetted át akkor? Ha nagyon zsír a felni, akkor sem ér 25-30-nál többet.
3. 195/70-et semmiképpen se tegyél rá, az már nagyon pici (nekem van egy garnitúra olyanom). Ha keskenyíteni akarsz, akkor 195/80.
2008.05.19 17:37:31 (797.)
TWK-001
Hali All!

Jövõ csütörtökön viszem a jobbkormányost elsõ forg.hely. elõtti vizsgálatra. Nem tud valaki bontott elsõ lámpákat?

A német ebayon vettem kb 50 ezerért 4 Samu körlukas felnit gumival. Most arra jártam, elhoztam, és sajna csak a felni az ami igazán jó belõle. A hirdetõ 1 telet futottnak írta le. Nos ez félig igaz, mert kb 1 telet sem lehet már vele lefutni és barátságosan repedezettek. Nos én veszek télire valami mást, ezeket meg felajánlom valakinek "dzsungázásra", ökörködésre, erdõjárásra. Ha kell vkinek szóljon, mert kihajítom õket. Hóra már nem érdemes ezekkel lépni. Ezek Dunlop Qualifier 205/70 R15 M+S Snow gumik voltak fénykorukban. Asszem télire elég lenne nekem egy 195/70 M+S Snow gumi. Én aszfaltcentrikusabb vagyok, és városi havon félnék M+T vele támadni.

Vélemények???

MG
2008.05.19 17:33:27 (796.)
Szeki
Találtam frankó gallytörõket jimny-re a Gyõri COBRA 202 KFT
foglalkozok vele,van honlapjuk is,de kicsit sokallom a százezret érte,pedig jol néznek ki!
2008.05.19 12:46:35 (795.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: livinti @ 2008.05.19. 09:36:11


A Fulda úgy GoodYear termék, hogy a Fulda a GoodYear másodmárkája, de speciel ez a minta sosem szerepelt a GoodYear kínálatában.
2008.05.19 09:36:11 (794.)
livinti

Előzmény: kenci @ 2008.05.18. 14:22:55


Én nagyobb autókon, akik vadásznak és nem szívbajosak, ott majdnem minden Goodyear MT/R-et látok. Sajnos normál Jimny-komform méretben ilyen nincs. A Fuldára viszont az van írva, hogy Goodyear termék?!? Pedig nem hasonlít a minta. Lehet, hogy egy régebbi Goodyear MT minta öntõformája...
2008.05.18 14:22:55 (793.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: nyuszy @ 2008.05.18. 13:35:49


Szerintem sûrûbb a mintázata, mint a Bfg-nek,de nekem éppen ezért szimpatikusabb.Valószínûleg komfortosabb,de kevesebbett tud terepen.
2008.05.18 13:35:49 (792.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kenci @ 2008.05.18. 13:30:22


Jé, és tényleg, a BFG MT is olcsóbb lett 2 kHUF-fal. De jó, hogy nem vettem gumit :) :)
Meg kéne nézni élõben azt a Fuldát egyszer, csak itt mifelénk sehol sem tartanak raktáron. A képbõl sajnos nem lehet kikövetkeztetni, hogy mekkora távolságok vannak a bütykök között, és milyen mély a minta. Ha ezek megfelelõek, simán tudhat ugyanannyit, mint a BFG.
2008.05.18 13:30:22 (791.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: nyuszy @ 2008.05.18. 13:17:20


Nem minõsül reklámnak, ha elmondom? Startgumi.
Biztosan zajosabb, mint egy utcai, de szerintem terepen nem lehet olyan rossz. Átmenetnek tûnik egy A/T-s és egy igazi M/T-s között.
Ha az én autómon nem új gumik lennének, biztosan megvenném!
Ja, a Bfg is olcsóbb!

kenci szerkesztette 2008.05.18 13:32:22-kor.
2008.05.18 13:17:20 (790.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kenci @ 2008.05.18. 13:04:14


Hol van annyiért?
Egyébként nem egyszerû a dolog, mert lehet, hogy zajjosabb, mint egy utcai gumi, terepen meg sz*rt sem ér, szóval nagyon jó volna egyszer látni ilyet élõben, lehetõleg terepen...
2008.05.18 13:04:14 (789.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: dkovach @ 2008.05.18. 11:25:56


Lehet, hogy félreérthetõ voltam. Én a gyári 205/70R15 helyett használok 195/80R15-ös méretet, ezzel egy picit magasabb.De nem Bfg- t hanem Pirelli Scorpion S/T-t, mert sokat járok aszfalton.
Nem kell felnit venned, a gyárira felfér a 215/75R15.
Én bevállalnám a Fulda Tramp 4x4 Trac-t fõleg, hogy most akciózzák 19450-ért.
2008.05.18 11:48:19 (788.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: dkovach @ 2008.05.18. 11:39:48


Mint írtam, nincs választási lehetõség a méretet illetõen.
215/75R15-öt kell venni, és ha aszfaltozol is, akkor vegyél BFG-t. Vagy ha spórolni akarsz, és nem zavar a kicsit rosszabb komforfokozat, akkor Pumát.
A gyári felnire simán felszerelhetõk, ha plusz felnit szeretnél neki, akkor 5,5-7" széles, ET 0 körüli felnit keress 5×139,7-es lyukosztóval.
2008.05.18 11:39:48 (787.)
dkovach
Szia, azt hiszem eppen egyszerre irtunk.

A terep amin hasznaljuk, saros, csuszos, atszantott terulet ahol keves az erdo es termeszetesen az aszfalt, hogy kijussunk a terepre. Ezert is gondoltam en is M/T-s gumira, mert nem tudjuk allandoan cserelgetni.

Amint olvastam neked meg van emelve. Nekem meg minden gyari, sot meg terepfelni sincs. Ezek utan te mit mondasz melyik meret kene a Goodyear Wrangler vagy BFG-bol es mekkora felni hozza?
2008.05.18 11:35:42 (786.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: dkovach @ 2008.05.17. 13:01:48


Szia!
Ahogy kenci is írja, a méret igazából nem választás kérdése, mert egyetlen olyan méret van, amiben már van terepminta, és még van esély, hogy aláférjen egy széria Jimny-nek, ez a 215/75R15, ami simán jó a gyári felnire is.
Valószínûleg nem fog beleérni semmibe, de erre nincs garancia. De ugye választás se nagyon van :)
A mint attól függ, hogy mire akarod használni, ha fõleg terepre, akkor egy futózott Puma az ideális választás (ezzel vigyázni kell, mert a 205/70R15 méretû akkora belõle, mint egy sima gumiból a 215/75R15, úgyhogy ajánlatos mérõszalaggal vásárolni.), esetleg ugyanilyenbõl a Simex-mintás. Ha sokat akarsz aszfaltozni is kerékcserélgetés nélkül, akkor inkább érdemes egy sima MT-s gumit venni, hogy BFG vagy GoodYear Wrangler, igazából majdnem mindegy, nem sok különbség vana kettõ között, a Fuldát meg senki nem ismeri és senki nem látta még élõben ilyesmi méretben.
Most leírtam ugyanazt tulajdonképpen mint kenci, de legalább megerõsítésnek jó :) :) :)

Előzmény: dkovach @ 2008.05.18. 11:25:56


Sajnos 195/80R15 méretben nincsen MT-s minta, a legkisebb, ami létezik, az a 215/75.
Kivéve a Pumát, amibõl szokott akadni pár centivel kisebb is, ha fõleg terepen járnál az adott garnitúrával, jobb és olcsóbb választás.
Emelésre léteznek kész megoldások, amit bárki beépít neked, egy 5 cm emelõszett (4 rugó + 4 gátló) kb. 120-150 kHUF magasságából szerezhetõ be.

nyuszy szerkesztette 2008.05.18 11:36:17-kor.
2008.05.18 11:25:56 (785.)
dkovach
Koszonom szepen, en is olvasgattam es a szukos hely kicsit csokkenti a dolgokat, hogy mi az, ami elfer es mi az ami nem. Milyen a tapasztalatod a 195/80R15 Bfgoodrich-el?

Vadaszatra hasznaljuk, saros, csuszos, atszantott teruleteken ahol keves az erdo. Szerintem mindenfelekeppen kellene egy M/T-s gumi, mert egyszeruen nem lehet megfogni az autot ezen a csuszos agyagon.

Az emeles kicsit problemas, mert en azert nem ertek annyira hozza, hogy egyedul megcsinaljam, de szivesen elfogadok barmilyen tanacsot.
2008.05.17 14:08:39 (784.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: dkovach @ 2008.05.17. 13:01:48


Hello!Ez elég problémás a kis kedvencnél.Emelés nélkül (de még azzal sem igazán) nem lehet alárakni nagyobbacska gumikat.Az Õ méretében pedig nem nagyon van jó mintával rendelkezõ abroncs.
Én 195/80R15 -tel járok.A 215/75R15 alámegy,de az már necces lehet nagyobb bukkanóknál: van akinek beleér, van akinek nem.Meg aztán a gumik átmérõje sem egyezik meg pontosan, hiába ugyanaz a méret van feltüntetve rajtuk.Az M/T-s gumik a legjobbak sárban,Bfgoodrich mud_Terrain az örök klasszikus,ezt nagyon sokan használják és dícsérik, egyetlen hátránya az ára 25eft/db.
Szerintem a Fulda Tramp 4x4 Trac is jó lehet,bár ezt közülünk még nem próbálta senki, de ezt már 21e körül meg lehet venni.
Vannak még futózott terepgumik 15e ft környékén, nyilván kevésbé megbízható minõségûek, mint egy új.
2008.05.17 13:01:48 (783.)
dkovach
Sziasztok, eppen most keresek hasznalhato sargumit es felnit a Jimny-hez. Minden gumis es ujsag mast mond, az egyik Bridgestone-t a masik Fulda vagy Goodyear-t. Szerettem volna megtudni toletek, hogy ti melyik gumira eskusztok, amelyik el is fer a kasztniban es nem er hozza a muanyaghoz es hasznalhato? Koszonom elore is, Dani
2008.05.14 20:57:23 (782.)
Zsolt
szeretem magamnak épitgetni az autókat még akár a magamkárán is mert igy legalább megismerem minden porcikáját, meg sok okosságot ki lehet találni amit kis pénzbõl is meg lehet valósitani
2008.05.14 20:46:51 (781.)
Zsolt
a felfogatás egyforma

2008.05.14 16:10:18 (780.)
livinti

Előzmény: Zsolt @ 2008.05.13. 20:24:03


Nahát, végre van még valaki, aki komolyan foglalkozik a Jimny mindenféle átalakításával! :)

Ahogy egy könyvbõl idéztem korábban: A Jimny a XXI. század Samuja lesz! Én visszafogottan adom elõ, de nagyon érdekelnek a megoldások -meg esetleg a kudarcok is. :)

livinti szerkesztette 2008.05.14 16:10:46-kor.
2008.05.13 20:32:44 (779.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Zsolt @ 2008.05.13. 20:24:03


Mintha nem ugyanolyan volna a felfogatása, vagy rosszul emlékszem?
2008.05.13 20:24:03 (778.)
Zsolt
az sj be jó volt az uno hátsó telója szerintem a jimnybe is jó lessz,most a gyárit megtoldottam egy kicsit