Jimny



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 15364 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 304  305  306  307  308   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2009.03.17 16:50:49 (1364.)
laslito

Előzmény: nyuszy @ 2009.03.17. 16:35:50


ha-ha-ha
Hogy-hogy nincs olyanod?
2009.03.17 16:35:50 (1363.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: laslito @ 2009.03.17. 13:18:27


Akkor én varázsló vagyok :) :)
A stabilizátort passzolom, olyan fölösleges izém nekem nagyon régóta nincsen :)
2009.03.17 13:18:27 (1362.)
laslito

Előzmény: nyuszy @ 2009.03.17. 06:23:41


Nem sokkal hosszabbak, kb.2,5cm-rel az elsök..
Itt mindenki azt mondja hogy rugóösszehuzo nélkül nem tudom kicserélni!
Nemhogy pajszerrel..
A másik, hogy stabilizádor rudat is le kell venni nem.?
Mert nem férni hozzá a rugókhoz..
De ha te a ProComp rugókat igy betetted, akkor remélem mi is megoldjuk :)
Köszi a segitséget nyuszy..!
2009.03.17 06:23:41 (1361.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: laslito @ 2009.03.17. 00:04:38


Ha nem nagyon hosszú rugókat akarsz betenni, akkor nagyon egyszerû a dolog.
Gyakorlatilag annyit kell csak tenni, hogy a gátló egyik végét lekötöd, és megemeled a kocsit az alváznál, kipiszkálod a rugót (ehhez valami pajszer nem árt), beteszed az újat, visszakötöd a gátlót, és kész is.
Ha sokkal hosszabb az új rugó, akkor is csak annyival bonyolultabb, hogy nem árt egy rugóösszehúzó. De én a ProComp rugókat (amik kiszedve sokkal hosszabbak, és sokkal erõsebbek, mint a gyári) is simán betettem a fenti módszerrel egy darab krokodilemelõ és egy darab pajszer, meg a gátlóhoz szükséges villáskulcs segítségével.
2009.03.17 00:04:38 (1360.)
laslito
Sziasztok!
Segitségre lenne szükségem.
Ki szeretném cserélni az 1.3 jimnyben a rugókat...Vagyis az elsöket berakni hátra, elöre pedig egy 1.5 DDIS 86 LE elsörugóit...igy kb. 3cm nyernék..és az eredeti gátlók is megmaradnának..
A dizelé hosszabak és egy picit erösebbek is mint a benzinesé..
A kérdésem hogy mennyire bonyolult kicserélni öket?
Milyen szerszámok kellenek hozzá?
Mire kell vigyázni a cserénél?
Azért kérdezem, mert 1 másik suzukis sráccal csinálnánk az õ garázsában...igy olcsóbban megusznám a dolgot..(egy itteni szerelö 200euro alatt hozzá se kezd!!)
Valaki letudná irni részletesen a folyamatot?
Elöre is köszönöm a segitséget..üdv Laci
2009.03.16 21:06:40 (1359.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: @ 1970.01.01. 01:00:00


Asszem az említett helyen kétrétegû a lemez - sajnos. A meleg hatására a hideg lemezek között keletkezõ vizecske nem tud távozni.Innentõl kezdve indul a folyamat...
2009.03.16 20:58:46 (1358.)
kjoci
(Miskolc)
Tûrhetõ.
Kezdõdõ felületi rozsdásodás szinte mindenhol található az alján
A mûanyagelemek alatt rengeteg megült homok volt.De érdekes módon ott nem volt rozsda.Szintén jó állapotban vannak az elsõ dobok.A fényszóró helyén viszont elég rendesen kezdett rozsdálni.De teljesen el lehetett tüntetni.
A legtöbb gázos hely hátul van az üzemanyagtank felett illetve a kipufogó feletti lemezen.

Előzmény: kekbon @ 2009.03.16. 20:39:38


2009.03.16 20:39:38 (1357.)
kekbon

Előzmény: kjoci @ 2009.03.16. 20:14:43


és mit tapasztaltál? Milyen állapotban van a kocsi?
Az enyém (vitara) 8 évesen lett szétszedve. A futómû merõ rozsda, a kasztni szolidan, kicsit, a belseje hibátlan a hátsó ülés alatt lyukat leszámítva....
Nekem is rendre poros a hátsó dobon a kárpit. Valami szellõzõ lehet a környéken, de nem vettem a fáradságot, hogy pontosan utána nézzek....
2009.03.16 20:14:43 (1356.)
kjoci
(Miskolc)
Sziasztok.
Pár kérdésem lenne, ha tudtok segítsetek.
Ma szétszedtem teljesen az autót.Lökhárítók,mûanyagelemek,dobvédõk,lámpák,belsõ kárpitok,ülések egyszóval csupasz.
Kapott az alja egy teljes gõzborotvázást ,az alvázkeret is belülrõl a szellõzõkön át.Le lett fújva az egész rozsdamaróval drótkefés tisztítás után.
Azt tapasztaltam hogy a hátsó doblemezek és a karosszéria találkozásánál valahol bejön a homok az utastérbe.Legalábbis én nagyon sokat távolítottam el.Ha vizet öntök az utastérfelöl ide, az valahol kifolyik.Nem a gumidugók helyén hanem valami lemezillesztésnél.
Ez normális?
Létezik ilyenfajta szellõzése a kaszninak vagy hanyagul van összerakva?
Ha az utóbbi akkor kitöltöm sziloplaszttal.
Esetleg más ötlet?
Elõl a féltengelykihajtásnál a csuklót kell-e zsírozni?
Kell-e máshol is kenni vagy zsírozni alul.(kardánkeresztek stb...)
Holnap lefújom alapozóval és utánna kapja az alvázvédelmet.
Az üregeket pedig kifújom trafóolajjal.
Legalábbis ez a terv.
Esetleg valaki csinált már hasonlót?
Ha igen hogyan?Mik a tapasztalatok?
Köszönet elõre is.
2009.02.22 10:44:51 (1355.)
ya06ard
(Szekszárd)

Előzmény: kekbon @ 2009.02.21. 20:50:25


Ja, bocs én úgy tudtam, hogy a _motorolaj_betöltõcsonk_kupakjáról_ beszélünk.
Én ugyan még csak harminc éve autózom, de azt már én is megtanultam, hogy nem jó jel, ha a hûtõfolyadékban kipufogógáz vagy olaj van. :-)
2009.02.22 09:13:11 (1354.)
terepes
Szaisztok!
Annyira nem sürgõs az autóvétel,pláne úgy hogy rögtön motorgenerált kelljen csinálni rajta.
2009.02.21 20:50:25 (1353.)
kekbon

Előzmény: ya06ard @ 2009.02.21. 07:58:20


Sokat vezettem, sok autóval. Fehér trutyit csak egyetlen kocsin találtam, pedig nézem gyakran. Az hengerfejrepedéses volt :)

A céges jimmynk viszont hengerfejtömítéses volt már 1x.....

Egy módon lehet eldönteni. el kell vinni szerelõhöz, annak jó eséllyel van olyan bigyója, amivel kimutatja a hûtõvízben a kipufogó gáz nyomokat. Nem különleges dolog, az enyémnak is van.....
2009.02.21 07:58:20 (1352.)
ya06ard
(Szekszárd)

Előzmény: terepes @ 2009.02.20. 20:37:14


Én úgy tudom bizonyos esetekben utalhat hengerfejtömítés hibára, gátrepedésre, de télen, hideg idõben természetes jelenség a kis mértékû habképzõdés.
2009.02.20 20:37:14 (1351.)
terepes
Sziasztok!
Ma voltam megnézni a Jimny-t.Külsõleg szép állaptban volt.A belsején látszott hogy használták,egy-két karc a mûanyagon.Ezek nem is zavartak volna,de az olajbeöntõ kupakjában találtam fehér trutyit.
2009.02.20 18:49:37 (1350.)
nyuszy
(Székesfehérvár)
Tegnap szereltünk, és úgy tûnik, elmúlt a sztenderd 70 körüli kormányrázás. Remélem tartós lesz a változás :)
Ezeket csináltuk: http://offdog.hu/?p=426&b=6055
2009.02.19 19:36:40 (1349.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kjoci @ 2009.02.19. 13:21:08


Ja, nekem is ekkorák vannak. Kérdés, hogy van-e alatta valami merevítés. Nézegettem ma a cuccot, szerintem ha alulra teszel valami bazi nagy alátétet, ami felfekszik, az elég kellene, hogy legyen szerintem.
2009.02.19 13:21:08 (1348.)
kjoci
(Miskolc)
Kösz.
Azért gondoltam erre mert találtam egy fotót egy Németországi géprõl és azon igy van.Mindjárt felteszem a képeim közé hogy lásd.Érdekes mert csörlõ is van rajta.

Előzmény: nyuszy @ 2009.02.19. 12:52:55


2009.02.19 12:52:55 (1347.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kjoci @ 2009.02.19. 12:33:38


Hááát, ha olyanok méretere, súlyra, mint az enyémek, akkor azt én sem raknám közvetlenül a gyári lökhárítóra, viszont az alulról rögzített zártszelvény/laposvas jónak tûnik..
Kérdéses egyébként az is, hogy hogy fogod tõlük kinyitni a motorháztetõt :)
A tetõre rakott lámpa amúgy erdõben nem valami praktikus dolog, bár kétségtelenül jól néz ki :)
Gyárilag a ködlámpa vezetékei lehetnek benn, de az nem igazán praktikus, próbáltam. Végül rákötöttem relével a fényszóróra, ez bevált.
2009.02.19 12:33:38 (1346.)
kjoci
(Miskolc)
Kérdés(ek).:-)
1.Szerelt már fel valaki a gyári lökhárítóra fényszórókat?
Szeretnék 2 db Wesem 180-ast rátenni de elég gyengusnak tartom az anyagot.
Gondolkodtam az alsó merevítésre egy alu zártszelvény formájában de nemtudom ez jó megoldás lenne e.Illetve nem e rezonálna nagyon be a dolog.
Látom sokan a tetõlécre szerelik de sajna ez nálam nem mehetne mert azt is sûrûn használom.
2.Be van e gyárilag vezetékelve a Jimny e célból és ha igen hol keressem a csatlakozót?
2009.02.18 23:15:45 (1345.)
andrew
sziasztok!

csak én is hozzászólnék, érdekes jelenség a mi 1,5-2 éves 40000km -es Jimnyn is rázza a kormányát. DE nem mindig! kb. 60-70 km/h-nál, alatta fölötte nem! Érdekes. Én mindig azt hittem, hogy sár van a keréktárcsában belûröl, amikor van rázza is, de ha nincs akkor is. :)
2009.02.17 20:22:10 (1344.)
kekbon

Előzmény: terepes @ 2009.02.17. 20:03:57


Igen.
Az baj. Drága mûtét. A mi céges jimmynk még garban csinálta.
A felületi rozsda módjával biztos, hogy lesz. a suzukikon mindig van (hacsak a tulaj maszekban nem csináltatta meg), a baj, ha lemezek vannak már átrohadva, eltûnve. a futómû tutira rozsdás lesz, de az kezelhetõ, és kezelendõ. Persze, ha még számolsz a kocsival 8-10 évre.....
2009.02.17 20:05:05 (1343.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: kjoci @ 2009.02.17. 18:56:31


Joci! Gratula a gumikhoz, használd egészséggel! :) Lehet hogy kontakthiba, aszfalton és kemény felületen kicsit remeg az autó a pumákkal, bár nekem nem volt ilyen gondom. Letaposott hóban az M/T-s gumik a lamellák hiányában nincsenek a toppon, ezért vigyázni kell velük!
2009.02.17 20:03:57 (1342.)
terepes
Ha habos akkor eszi a vizet ugye?
2009.02.17 20:00:25 (1341.)
kenci
(Bükkzsérc)
A kormányrázás nem probléma, nagyon sok Jimny csinálja - mellesleg nálam futómû beállítás után elmúlt.Felületi rozsda pedig tutira lesz rajta valahol, ha használták :)
2009.02.17 19:48:14 (1340.)
kekbon

Előzmény: terepes @ 2009.02.17. 18:56:32


pöpec a 60ekm. kérdés a korrózió és a kormányrázás. Nézd meg a olajbetöltõ sapkán nincs-e alul fehér hab. ha van, almás a vétel. nem jellemzõ, csak úgy mondom....
2009.02.17 18:56:32 (1339.)
terepes
Szia!

Köszi!
A tulaj állítása szerint 60000km van benne,és 2001-es évjáratú.
Pénteken megyek megnézni,ezért is kértem az infókat.
2009.02.17 18:56:31 (1338.)
kjoci
(Miskolc)
Ma kaptam a barátomtól 4 db Samu felnit és 4 db 205/75 15-ös puma gumit.
Mivel szakad a hó, iziben fel is raktam és toltam egy próbautat a Bükkben.Kizárólag erdei utakon.
Biztos van mit tanulnom még a terepvezetésrõl igy csak néhány szösszenet ha megengeditek.
Letaposott hóban iszonyatosan csúszkál a kocsi.Ahol viszont nagy és szûz a hó ott kegyetlenül jó.:-)Amig van mit "harapni" a bordáknak szinte mindenhol elmegy.(Azért volt emelkedõ amin visszatolattam ):-)
Holnap újramegyek és csinálok pár fotót is.:-)
Viszont egy érdekesség.Gumicsere után kb 1 km-t mentem amikor elkezdett égni a töltés jelzõ lámpa és néha bevillant a kézifék visszajelzés is.Leállás majd rövid kutakodás a motortérben de a hiba nem szünt meg.
Azután leállitva a motort és 5 perc várakozás után ujraindítva a hiba megszûnt.
Kontakthibára gyanakszom a gumik "rázása" miatt.
Volt már valakinek hasonló jelensége?
Ha igen mi okozta?
2009.02.17 10:40:26 (1337.)
kekbon

Előzmény: terepes @ 2009.02.16. 14:47:09


hajtsd fel a hátsó üléseket, alattuk szokot ragyásodni. Ha van már ragya, akkor az már kívülrõl jön. De mondjuk, az még nem akkora gáz, könnyen javítható, csak lehet alkudni..... Ha már kilátsz, meg ilyesmi, akkor kell nagyon alaposan átnézni a kasztnit máshol is. Szõnyegek alatt, fõleg a tûzfal mögött lábnál, meg ilyesmi... de igazából lehet jó kocsikat találni, hacsak nem nagyon olcsó, nem érdemes kínlódni egy rozsdakupaccal.... És ahogy nyuszi mondta, igyekezz 100ekm alatti futásteljesítményû kocsit venni. Rángasd meg a kardánokat, ha nem kotyog, nem nyaklik, akkor hihetõ a 100ekm alatti futásteljesítmény. A mi cégesünkben 103ekm van. A kormány már rettenetes kopott, és a soförülés is szakadt. Nem gyilkoltuk, csak használtuk. a kasztni a hátsó ülés alatt már ragyás, de technikailag redben van a kocsi. Hibátlan. Illetve ráz a kormány 80-90 körül, és errõl nem lehet lebeszélni. Ha centírozzuk, akkor 1-2ekm-ig jó, aztán megint kezdi. Ezt érdemes kipróbálni, mielõtt kocsit veszel.

kekbon szerkesztette 2009.02.17 10:44:03-kor.
2009.02.16 16:56:57 (1336.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: terepes @ 2009.02.16. 15:46:40


Némi alakítgatással igen.
2009.02.16 15:46:40 (1335.)
terepes
Szia!
Köszi az infót!
Adott esetben a samu agykapcsolója jó hozzá?

terepes szerkesztette 2009.02.16 15:47:48-kor.
2009.02.16 15:02:09 (1334.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: terepes @ 2009.02.16. 14:47:09


Ha a csomagtartó alja nem rohad, akkor a kasztni jó állapotban van. Ezen felül ugyanarra érdemes figyelni, mint bármilyen más autónál, terepjárónál.
100.000 km körüli futásteljesítménynél már elõfordulhat, hogy van gond a vákuumos elsõ aggyal, de az inkább alkualapnak jó (eredeti alkatrészekkel javítani horror összeg), ki kell cserélni kézire, és örömbódottá :)
2009.02.16 14:47:09 (1333.)
terepes
Sziasztok!
Szeretnék vásárolni egy Jimnyt.
Az lenne a kérdésem hogy mire figyeljek amikor átnézem?
Elõre is köszi a segítséget.
2009.02.15 20:44:23 (1332.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: nyuszy @ 2009.02.15. 19:56:21


:) :) :) és még azt hittem, hogy tudok valami érdekeset mondani neked :) :) :)
2009.02.15 19:56:21 (1331.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kenci @ 2009.02.15. 19:41:01


Még nem tudom. Ha olyan sárban, mint hóban, akkor megéri újonnan megvenni.
Én meg Olaszországban voltam három éve a Jimnyvel, és csak a Pumák voltak, azzal meg azért nem akartam elmenni 1000 km-re. Úgyhogy kellett valami utcai gumit szereznem, de mivel erre az egy útra kellett, nem szántam túl sokat a prodzsektre, szóval az új gumi szóba sem jöhetett.
Sikerült szerezni enyhén halálmintás, de erre az útra még bõven alkalmas, 195/70R15C gumikat olcsón. Elvileg bõven belefér, csak 14 mm-rel kisebb, ami 2% eltérés (65,5 centi az átmérõje).
Na, azzal valami hihetetlenül ment a kocsi, a Róma melletti autópályán sikerült vele óra szerinti 165-tel menni (igen, kiment a mutató a skálából, a valóságban ez 150 környéke lehett), persze nem sokáig, mert 6000 fölött forgott, és nagyon féltem :)
Miután lenyomtam ezekkel a kerekekkel 3-4000 km-t, hihetetlen rossz volt visszarakni a Pumákat :) :)
2009.02.15 19:41:01 (1330.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: nyuszy @ 2009.02.15. 19:29:36


Az hogy esetleg túl sokat adtál érte, azt jelenti, hogy új állapotban nem ér 21e ft-ot? (véleményed?) Gyorsulás?Gondold el, hogy amikor én megvettem az autót 205/65-ös volt rajta - tiszta "üzemanyagtakarékos rakéta" volt :) Bezzeg most a 195/80-nal már komótosabb :)
2009.02.15 19:29:36 (1329.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kenci @ 2009.02.15. 19:21:28


Én sem ilyet kerestem, de csak ezt találtam :)
Nem árulom el inkább az árat, mert egyelõre még én magam sem tudom, hogy nem adtam-e értük túl sokat :)
Úgy van, ahogy írod, a Puma/Simex más kategória, de az AT-vel sem összehasonlítható.
Amúgy elvileg ugyanaz a 215/75, mint a Bridgestone-jaim, de kb. 2-3%-kal kisebb a tényleges átmérõje, mint azoknak, és ez meglepõen érezhetõ a kocsi dinamikusságában.
Gondolom ha egyszer visszaraknék gyári méretû gumikat, beh*gyoznék a gyorsulástól :)
2009.02.15 19:21:28 (1328.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: nyuszy @ 2009.02.15. 18:48:45


Használtan?Az nem semmi, én is nézegetem mindig a gumókat, de ilyent még soha nem láttam.... kis szerencsés :) Elárulod mennyi volt, vagy titkos? 215/75 ? A Pumák már elkeltek, kicsit sajnálom õket, remélem az új gazdának is sok örömet fog okozni.Egyszer majd én is veszek valamit terepre.Gondolom a Fulda nem éri utol a Pumát sárban, de az A/T-seket tutira veri.Balesetmentes, sárban gazdag kilométereket kívánok hozzá!
2009.02.15 18:48:45 (1327.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kenci @ 2009.02.15. 18:37:26


Jah, találtam használtan, aztán az anyagi helyzetemnek így jobban esett, na meg egy mindenki számára ismeretlen gumira sajnáltam volna 80-90 pénzt kiadni.
A Pumákkal mi van? Ha még nem keltek el, csere érdekelne :)
Az elsõ havas tapasztalataimat itt találod: http://offdog.hu/?p=426&b=6039
Aszfalton egész jó, nem csúszik jobban vizes úton sem, mint a Bridgestone AT-k. De van neki szép, MT-s hangja már 50-tõl.
Kisebb sárban nem tûnt rossznak, komolyabban meg majd olvadáskor tudom kipróbálni.
2009.02.15 18:37:26 (1326.)
kenci
(Bükkzsérc)
Ejnye-bejnye Nyuszy barátom, hát nem is újságolod, hogy beneveztél A Fulda Trac-ra! Most én is arra gyúrok. Milyenek az elsõ tapasztalatok?
2009.02.15 17:40:25 (1325.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: ácsikari @ 2009.02.15. 17:28:38


Nemtom, nekem semmilyen képen nem tetszett még eddig. Azért is lett inkább egyedi, olyan, ami jobban illik az autóhoz.
Elvileg mindenre kell mûbizonylat... Sõt, újabban az is kevés, mûszakin be kell jegyeztetni a forgalmiba mindent, átalakítási kérelem kíséretében...

nyuszy szerkesztette 2009.02.15 17:40:58-kor.
2009.02.15 17:28:38 (1324.)
ácsikari

Előzmény: nyuszy @ 2009.02.15. 17:21:57


Talán csak a fénykép beállítás miatt.
Bár lehet hogy egy kicsit vaskos. Kilóra mennyi lehet?
Az ilyen másfajta lökösökre kell mûbizonylat?
2009.02.15 17:21:57 (1323.)
nyuszy
(Székesfehérvár)
Hm. Tudom, hogy ízlés kérdése, de szerintem baromi hülyén néz ki az ARB lökhárító Jimnyn (miszter képe). Nektek tetszik?
2009.02.09 19:19:37 (1322.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Zsolt @ 2009.02.09. 19:14:42


Meg valószínûleg azon is sok múlik, hogy a szükséges karbantartásokat elvégzed-e, vagy csak akkor cserélsz mondjuk olajat a terepváltóban, mikor már csörömpöl.
2009.02.09 19:14:42 (1321.)
Zsolt

Előzmény: livinti @ 2009.02.09. 12:08:57

én 13 évig versenyeztem samuval vannak barátaim akik szintén,ütöttem vágtam és nem nagyon akart szétesni voltak akiknek kuplung, féltengely,kardán amortizálódott le ,mikor eladtam 25 éves volt minimális változtatással mert utcán is használtam 1,5 éve van jimnym elõször nem tetszet kicsit lendületesebben kell vezetni mint a samut a jimny tengelytávja kb a vitaráéval egyforma ,ezt is ütöm vágom de õ se nagyon akar szétesni lehet úgy is versenyezni hogy szét ütjük a vasat meg lehet vigyázva is nekem ez a véleményem
2009.02.09 12:27:15 (1320.)
livinti

Előzmény: nyuszy @ 2009.02.09. 12:13:18


Közben elolvastam a Samu topicban a különbözõ véleményeket, meg a kardozást, úgyhogy kérdés törölve. :)

Én férfiasan bevállalom, hogy nem versenyzésre használom a járgányt :-) , így sose lesz annyi tapasztalatom, mint aki évtizedek óta gyúrja a sarat és minden hétvégét ezzel, meg az átépítéssel tölt. Ezért olvasok sokat róla, hogy mások által megtanult dolgokat ne a saját bõrömön kelljen. Többek között ezért is van ez a website, gondolom...

De aJimny törési szilárdságáról mesélhetek, abban van tapasztalatom! :D

livinti szerkesztette 2009.02.09 12:27:26-kor.

livinti szerkesztette 2009.02.09 12:27:41-kor.
2009.02.09 12:13:18 (1319.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: livinti @ 2009.02.09. 12:07:09


Persze, az nem is kérdéses, hogy a Vitara aszfalton jobb.

Előzmény: livinti @ 2009.02.09. 12:08:57


Egyébként én a Jimny leghülyébb változtatásának az európai modelleken körben lévõ mûanyagokat tartom.
Nem egy nagy tragédia, ha leesik, de idegesítõ dolog, mikor egy speciálban három elem esik le, és mehetsz körbe gyalog öszeszedni õket :) :) :)
2009.02.09 12:08:57 (1318.)
livinti

Előzmény: lopez4 @ 2009.02.06. 21:17:26


engem is érdekelne egy tapasztalt samu-s véleménye, mert elvileg azt gondolná az ember, hogy "többnek" kéne lennie a Jimnynek. Persze nyilván a laprugók, meg a seklik még többet bírnak, de a Jimnyben se tûnnek gagyinak a futómû-elemek.
2009.02.09 12:07:09 (1317.)
livinti

Előzmény: nyuszy @ 2009.02.06. 21:39:30


Valamit valamiért! Cserébe azért masszívabb a terepen. mármint az eleje mindenképpen.
2009.02.06 21:52:33 (1316.)
kekbon

Előzmény: nyuszy @ 2009.02.06. 21:39:30


:)

kekbon szerkesztette 2009.02.06 21:54:32-kor.
2009.02.06 21:39:30 (1315.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kekbon @ 2009.02.06. 21:37:21


Jogos. De úgy értettem, hogy a Jimny üzemi sebességtartományában, olyan úton, ahol van elvi esélye bevenni a kanyart.