-
Menü
- Suzuki 4x4
- Fórum
- Képek
- Cikkek
- Apróhirdetések
- Események
- Egyebek
- Letöltések
-
Legfrissebb képek
Csevegõ
Üzenetek időrendben | |
Hozzászólások száma: 21191 | Oldalak:  1 2 3 4 5 ... 420 421 422 423 424 >> |
Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!
( 03:08-tól, ha itt nem kezeli le a mutatót ) Hegyjáró szerkesztette 2023.03.20 20:53:26-kor. |
Előzmény: B.István @ 2023.02.15. 19:32:35nos, mire jutottál? Jár már a motor rendesen? |
Köszönöm a segítséget. |
Előzmény: B.István @ 2023.02.15. 19:11:53nekem is az van, csak már nem ilyen barbibaba kék mint a képen. ))) különben meg a kasznit kivéve 100% 16.16V vitara, a motorja is! |
Köszönöm a segítséget. |
Előzmény: B.István @ 2023.02.15. 18:46:48nagyon gyorsan hozzad el attol a szerelőtől az autódat. ez a motor tudomásom szerint hidrotőkés és nem kell rajta szelepet állitani!!! gyertyakábeleket cseréld ki, gyertyákat is, Az elosztó érintkezőit pucold meg, A levegőcsövön lévő egr szelepet mossad ki féktisztitóval, várd meg mig kiszárad, aztán inditsd be. Meleg motornál töltsd fel fagyálloval a hűtőrendszert, ezekután jónak kell lennie. bigi szerkesztette 2023.02.15 19:08:56-kor. |
A segítségetek szeretném kérni. Suzuki x90-em van, jelenleg már több, mint 2 hete szerelőnél: a szelephézag állítástól eljutottunk a lehet, hogy hengerfejes az autóig. Amikor üzemi hőmérsékleten van az autó, nehezen indult, majd az alapjárat erősen ingadozott, vagy leállt. amikor vettem, akkor is csinált olyat, hogy lement az alapjárat, majd visszaállt, de más baja nem volt. Van valakinek esetleg ötlete, hogy merre induljunk el? Köszönettel: István |
Előzmény: Petya#69 @ 2023.02.08. 10:50:58// Írtam két p.ü.-et is a tárgyban - úgy mutatja, azokat még nem olvastad? |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.02.07. 14:08:22Köszönöm az infókat!!!!! 🙏 |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.02.07. 13:49:41Megismétlem így, hogy ne legyen félreérthetőha ti. a két hivatkozást pl. egy az újrahivatkozás már nem mutatná - tehát NEM ugyanarról a kereskedésről van szó: " Egész pontosan erről a pécsi, faházikós kereskedésről írtam, ahonnan én hoztam a Jim’-emet: https://www.google.com/maps/@46.0571854,18.2110357,3a,30y,274.39h,88.82t/data=!3m6!1e1!3m4!1spmDjAfyieot7x-MALI_cOg!2e0!7i16384!8i8192 - számozást itt csak az út túloldalára hajlandó tenni, ám ott egy másik kereskedő van; emennek meg nincs fent ’object’-je. Ezt viszont beismétlem +1x: "[...] lepesC ifiS"-t - tükrözve, mert itt a G’-knek vannak jogaik - kerüljétek!.." Előzmény: Hegyjáró @ 2023.02.01. 21:48:20- bicskanyitogató, amit egy jóbarátommal kíséreltek megcsinálni (aki tehetősként is ritka jó ember, s így semmi sem mutatja róla, kicsoda), hogy végül "kiccsalád"-ként kellett odamenniük, visszahozni az el nem adott kocsiját..." Hegyjáró szerkesztette 2023.02.07 14:14:31-kor. |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.02.07. 13:19:30Egész pontosan erről a faházikós kereskedésről írtam: https://www.google.com/maps/@46.0571854,18.2110357,3a,30y,274.39h,88.82t/data=!3m6!1e1!3m4!1spmDjAfyieot7x-MALI_cOg!2e0!7i16384!8i8192 - számozást itt csak az út túloldalára hajlandó tenni, ám ott egy másik kereskedő van; s emennek meg nincs fent ’object’-je. Ezt meg beismétlem +1x: Előzmény: Hegyjáró @ 2023.02.01. 21:48:20- bicskanyitogató, amit egy jóbarátommal kíséreltek megcsinálni (aki tehetősként is ritka jó ember, és semmi sem mutatja róla, kicsoda), hogy végül "kiccsalád"-ként kellett odamenniük, visszahozni a saját kocsijukat...Hegyjáró szerkesztette 2023.02.07 13:57:35-kor. |
Előzmény: Petya#69 @ 2023.02.07. 09:22:00Heljess!.. ![]() "Rendszeresség - fél nehézség!" /Járó, Hegy/ Én ugye akár gombos, akár karos, de kerek M13A-sat ajánlok (az ’új’ téglából csak a motor kellene, ti. a teljesítménye okán, mert azt nem tudom, hogy más típusban bizonyított-e már elnyűhetetlenséget) - a lényeg, hogy az alváza, a szekrény aljának rozsdásodásra hajalmos területei és a 4WD-rendszere legyen gondtalan(!) állapotban! - De akkor nyilván már ezeket is olvastad tőlem ![]() És azt is láttad, hogy én honnan, milyen eredetűt hoztam? Előzmény: Hegyjáró @ 2020.11.01. 10:39:58Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.16. 10:24:22- az a forrás akár még működhet!Az az orr-nyúlvány tálca is meg van CAD-ben, s mindkét féle lökös mögé tettünk már fel belőle a dömsödi szakival, első akasztási hely végett ![]() Hegyjáró szerkesztette 2023.02.07 13:25:06-kor. |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.02.07. 00:48:15Igen, ismerem az Additional Losses csatornát. Asszem már az összes videóját megnéztem, a kezdetektől - Jimny - napjainkig - Wrangler. Szép ívet járt be eddig, és ki tudja hova tart még?! ![]() .....csak halkan jegyzem meg, hogy a Te képed is le van mentve ![]() Tervben van egy másik 4x4 vásárlása - sajnos a Vitarát el kellett adni - és a Jimny az egyik a kívánságlistámon..... Folyamatosan nézem a hahu-t, aztán ha meglesz a dollár akkor akár lehet Jimny lesz a köv vas ![]() ![]() |
Előzmény: Petya#69 @ 2023.02.06. 09:41:10"[...] van egy elég jól felszerelt gépműlyünk [...]" - hmm, merre is van az a Tószeg?.. ![]() Ilyen ’rejtést’ Jim’-be - ha jól emlékszem - az egri(?) "Lori" csinált (azóta sajna eL-200-asozott innen); s a’sszem ez a csatornája, amin még azok a dolgai is fent lehetnek: https://www.youtube.com/@AdditionalLosses De az én képeim között is találsz egy csörlő-tálcának is alkalmas ’vasat’ ![]() Hegyjáró szerkesztette 2023.02.07 00:52:44-kor. |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.02.04. 15:16:33A beszerelés költsége "csak" a munkaóra lesz..... Hál’Istennek van egy elég jól felszerelt gépműlyünk, mindent meg tudunk csinálni magunknak. És pont a másik miatt, amit említesz, se vaslökös, se semmi cicóval nem kalkulálok.....kulturáltan el szeretném "dugni" az eredeti lökös mögött. Persze ez sem megoldás, ha esetleg ütközik, vagy a forgalmi vizsgán......de ha kultúráltan meg van csinálva, sz’tem a yard nem piszkálja..... És hát tudod.....valamit valamiért ![]() Ha biztonságérzetben szeretne lenni nehéz terepen, izguljon kicsit a közúton ![]() Igen, megvan a "fizikai értekezés" is.....és ott is olvastam, hogy a fordító csiga hasznos dolog ![]() |
Előzmény: Petya#69 @ 2023.02.03. 15:19:33"[...] sem jutottak közös nevezőre [...]" - hát ez az!.. ![]() S azt is megtaláltad, amikor a fizikájáról értekeztünk? meg hogy a többsége ezeknek is gyártatott termék, így aztán ld. vörös-sárga ’minőség’ ill. adathelyesség... (a Güde la. török, német ’menekült’ mérnökökkel a hátuk mögött.) Jenki oldalon - ott még vannak ilyenek! - azoknak meg ugye az árai.. Szerintem csak olyat vegyél/-etek, amiről van leírt tapasztalat - már ha az még kapható, mert ld. pl. a legendás Metro-s csörlő esetét. + ha komának lesz: az megvan, hogy papírosan tgk. lenne belőle, avagy vizsgánál ... ütközésnél meg ld. "ráhatás" - erre is keress rá! -, hiába nem ő a hibás!.. + vedd még a beszerelés árát, ami műhelyben kb.+1x annyi... Hegyjáró szerkesztette 2023.02.04 15:21:44-kor. |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.02.03. 13:42:13Hegyjáró! Köszi a Güde ötletet, ahogy említetted egy "B" opciónak jónak tűnik....Ránézésre többet ér mint egy FarmJack csörlőzés szempontjából ![]() Igazából egy olyat szeretnék - ajándék lesz haveromnak - amit fixre lehet szerelni a Vitaráján. És ahogy olvasgattam korábban a fórumokat, Többek akiket itt tisztelek a csapatban és adok a mondanivalójukra sem jutottak közös nevezőre ![]() Volt aki elégnek gondolja a 4500lbs-est ezekhez a kis Suzukikhoz.....de többen az ökörszabályra hivatkoznak, hogy a vonóerő az autó súlyának legalább 2x-se, az meg már olyan 8000lbs.... Így nehéz a döntés - főleg hogy saját tapasztalatom e téren 0 - mert azt sem akarom, hogy egy olyat faragjunk fel a gépére ami kevés, de a ló másik oldalára sem esnék át - verébre lőni sörétessel?!..... ![]() Ezért dobtam be sokadjára ezt a témát, hátha kiokosodom ![]() ![]() |
Előzmény: Petya#69 @ 2023.02.02. 17:17:28Van fent a képeim között, amin egy rövid Vita’-t húzok ki egy traktoros nyomvályúból, s egy gyalogolni is meredek emelkedőn felfelé (máskülönben leborult volna) - mindezt egy 1,8_t-s "lengő" Güdé-vel, fordító nélkül... Más kérdés, hogy ezt "nem épp" erre vettem, hanem amolyan "Esc-tool"-nak: lábtérbe, amit hátra is tudok akasztani - csak Koma került bajba... Szóval, ha pl. rendszeresen agyagtengereken kell keresztülrángatnod, órákon át, arra nem ilyenek tanácsoltak; hanem amihez meglehet, hogy az első rugókat is ki kell cserélni.. Ugyanakkor, a megadott értékek egy csörlőhöz ... nézd vissza a helyi keresővel itt, a Csevegőben: többször is hánytuk-vetettük a kérdést, mérnöki és nagypofájú szemszögből is; kulcsszó pl. Güde. Hegyjáró szerkesztette 2023.02.03 13:48:45-kor. |
Két kérdésem lenne csörlő ügyben: 1.) 4500lbs-s csörlő elég erős egy MK1-es Vitarának? 2.) az gáz, ha a gyártó csak ATV-khez ajánlja, vagy azért mehet a Vitya elejére? Köszönöm a segítségeteket előre is! |
"lepesC ifiS"-t - tükrözve, mert itt a G’-knek vannak jogaik - kerüljétek!.. Hegyjáró szerkesztette 2023.02.01 21:53:36-kor. |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.01.25. 09:15:53Így már minden világos ![]() |
Ihh ’ábe ájne klájne perfekt Jim’ mit DOHC, nu dÚmáju drugÓj Mád-Máksz másÍna igyOt [h]avÁri[a]jnájá nÁftá tÓzse - kápIszká?.. Előzmény: Hegyjáró @ 2023.01.23. 16:54:47Hegyjáró szerkesztette 2023.01.25 09:19:09-kor. |
Előzmény: Gee @ 2023.01.25. 05:06:23 |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.01.24. 10:07:29A te jimnnyd dizel? vagy minek akarsz etolajat tolteni bele? ![]() |
Előzmény: bigi @ 2023.01.24. 19:01:11www.1010tires.com + vagy féltucat álmatlan éjszaka ![]() és meglehet, hogy a "G003"-on (sic) lesz a hangsúly, ill. hogy a ’kereskedő’ nem a régebbi mintázat képével árulja-e? ld. pl. a GeolandAr A/T a G012-es mintával az egyik legjobb ’kétéltű’ volt, de a G015-ös már kipuhult országúti irányba. Hegyjáró szerkesztette 2023.01.24 19:34:28-kor. |
|
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.01.24. 10:07:29"[...] a Delphi-nek az ét~, HáTé~, stb. >azok< meg alighanem [...]" Hegyjáró szerkesztette 2023.01.24 10:27:28-kor. |
Előzmény: Gee @ 2023.01.24. 05:14:04Micsió ments!.. Csak a Delphi-nek az ét~, HáTé~, stb. meg alighanem túl ’nyirkosak’ lennének...(?) Más motorhoz átépíteni meg típus-gyalázás lenne, nem?.. ( Főként, hogy 110_Kkm /15. évéig alig volt baja: 1. ökölfej tömítés & függőcsapágy - sokat kormányzok ![]() ![]() Az alvázlétra pedig nem kell öregebb legyen, hanem: "régi >,< alvázlétrás, osztóműves jószág" ![]() Hegyjáró szerkesztette 2023.01.24 10:12:39-kor. |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.01.23. 16:54:47Minek neked olajos öreg alvázas? :Le akarod cserélni a malacot? ![]() |
Előzmény: Gee @ 2023.01.16. 15:06:28ill. akárki, ’hála’ a [f]-fejeknek... (s gondolom, azóta ott is több csoport lehet - grétás tiltás valamelyiken?..) Node alapkérdés, "Régi Arcok", milyen régi alvázlétrás, osztóműves jószágot ismertek, ami étolajjal is elmegy, s az ’ECU’-je legf. tirisztoros - vagy legjobb, ha még nincs is -, amit [talán] nem fektet meg egy EMP? Lehet nem csak Suzu’, csak hasonló megbízhatóságú és elnyűhetetlen motorral. S persze nem hátrány, ha a használt piacon még fel-feltűnik, és nemcsak kátrányos helyzetű bontószökevények. ( Az olvasási lemaradásomat meg majd pótlom ![]() Hegyjáró szerkesztette 2023.01.23 17:00:46-kor. |
Előzmény: Molnár Zsolt @ 2022.12.09. 19:28:15https://autoalkatreszekwebaruhaz.hu/termek/suzuki-ignis-gyujtogyertya-gyertya-1-3-69kw-motor-vvti-ifr6j-11-gyari-ngk/?gclid=Cj0KCQiA1sucBhDgARIsAFoytUsaQc_Kw90mJJvyJO_NlbzBEX7oZuVCPrtRSPf30w1cCOWoUUHMIxAaAkJ0EALw_wcB Ngk IFR6J-11 Gee szerkesztette 2022.12.10 05:26:56-kor. |
2012 évjáratú1.3 benzines 63KW jimnym van. Gyújtógyergyát cserélnék.Milyet javasoltok? Köszi! |
Előzmény: Károlyszerviz @ 2022.07.07. 19:30:36Előzmény: Károlyszerviz @ 2022.07.07. 19:30:36Szia, nekem is ez a problémám. 1996-os az autóm 1,3. Ha sikerült megoldani a problémát, írd meg. Köszönöm! |
Most sikerült kicserélnem a benzinpumpát. (kevesebb mint 8,- eFt volt) Most már megy mint az "atom". Biztosan ez volt a hibás! Köszönöm a segítséget!!! |
Előzmény: elté @ 2022.08.16. 23:49:08én a nyomásszabályzót cserélném ki első nekifutásra, aztán a benzinpumpát, legvégső esetben az injektorokat. Benzinpumpa bőven elég a 3 baros, jofogáson van olcsobban, mint az imént felsorolt cégeknél és ez legalább bosch is. ))) |
Előzmény: elté @ 2022.08.17. 11:01:29Bárdi, Unix, Láng, Google a barátod ![]() |
Előzmény: RapaMoto @ 2022.08.17. 10:54:39Köszönöm, és abban tudna valaki segíteni, hogy hol kapok üzemanyag szivattyút? |
Előzmény: elté @ 2022.08.16. 23:49:08AutoData szerint 2,7 barnak kéne lennie a szállítónyomásnak, szóval esélyes egy szivattyúcsere. Mondjuk én 6 bar-ost építettem be, ami elöl van visszavéve 2,9-re és így garantáltan nem torpan be a leghirtelenebb gázadásra se. |
Egy kis segítség kellene a samuraival kapcsolatban.Nehezen indul és ha beindult, gázadásra fullad. csak nagyon kicsi gázzal és lassan tudom felpörgetni.Ez a jelenség később is megvan, nagyobb sebességnél, és melegen is igy viselkedik. Nekem úgy tűnik kevés benzint kap, és a levegőtől fullad. Az adatai:SJ413, ’86-os évjárat,központi befecskendező, 60 LE, 4*4, zárt szekrény. ...ja igen. a benzin nyomást megmértem: 1.2 bar, egy ismerős szerint 3 bar kellen, hogy legyen (az elektromos szivattyú a tankban) Köszi a segítséget! |
Előzmény: geo @ 2022.08.03. 15:36:36A teknő menete hisztizik, megugrik meghúzásnál. Az eredeti méretre vágás nem segített. Varázsolok bele eggyel nagyobb átmérőjű menetet, ahhoz való csavar bele és mehet tovább. De biztos akartam lenni benne, hogy elbírja az anyagvastagság. Köszi a segítséget. |
Előzmény: Kopter @ 2022.07.27. 21:52:45A csavar menete vagy a teknő menete kezd elb@szódni? Mi a tünet? Nem lehet meghúzni az adott nyomatékra, mert megugrik a menet? Vagy szorul a csavar behajtás közben? Kb. 4-5mm vastag perem van az olajteknő lyuk körül, így új menet vágása még szóba jöhet. Én megpróbálnám újra vágni a régi menetet az eredeti méretre. Úgy csavar, meg tömítő paszta bele, aztán majd meglátod. geo szerkesztette 2022.08.03 15:37:01-kor. |
Előzmény: Károlyszerviz @ 2022.07.07. 19:30:36ha injektoros, akkor milyen karburátort pucoltatok ki??? |
Az olajteknőn az olajleeresztő csavar menete kezdi megadni magát. Mit szokás ilyenkor tenni? Lehet ezt nagyobbra fúrni és egy másik autó olajleeresztő csavarját használni a továbbiakban? ...Vagy mindenképp olajteknőt kell cserélnem? |
|
Előzmény: Hegyjáró @ 2022.06.24. 15:20:55nincs szükségem még sáros utakon sem a 4wd-re, mivel hátul is van lock a difiben, igy elmegy olyan helyeken is, ahol sima lock nélküli vitarák 4 kerékben is csak kinlodva. én tényleg akkor használom a 4wd-t, ha már semmiképp nem megy zárt difivel sem. Egér utra ritkán megyek, talán 5 évente egyszer. ))) |
Előzmény: Hegyjáró @ 2022.06.24. 15:20:55nincs szükségem még sáros utakon sem a 4wd-re, mivel hátul is van lock a difiben, igy elmegy olyan helyeken is, ahol sima lock nélküli vitarák 4 kerékben is csak kinlodva. én tényleg akkor használom a 4wd-t, ha már semmiképp nem megy zárt difivel sem. Egér utra ritkán megyek, talán 5 évente egyszer. ))) |
Előzmény: Hegyjáró @ 2022.06.24. 15:20:55jahogy neked automata féltengelyzárad van? Mert nekem kézzel kapcsolható, pont olyan, mint a régi samurajokon. De ha ez tönkre megy, (remélem nem) akkor majd veszek AVM kézzel kapcsolhatót. |
Előzmény: bigi @ 2022.06.24. 09:09:12Előzmény: Hegyjáró @ 2022.06.24. 15:36:26Továbbgondolva, mondok is egy példát: zárolt agykapcsoló az első kihajtást - ti. a kardán-tengelyt, aminek nem nulla a tehetetlenségi nyomatéka - visszahajtja és felpörgeti, miközben valamelyik kerék hirtelen ... de csak hangosan gondolkodok... |
Előzmény: bigi @ 2022.06.24. 09:13:27Akkor az az M/T-je lesz - valamelyest kevésbé csúszós, mint egy simex... Hogy a sár mennyire megy be alá, az tapasztalatom szerint inkább attól függ, hogy mennyire zagyos, ill. mégy-e "kilinccsel előre"; esetleg szálkő kezdheti el lefordítani. Előbbiek ellen ’ragasztózni’ szokták a peremet, amikor felteszik az abroncsot - nekem ez bejött! A másolatot úgy értettem, hogy a mintázat fejlesztésben a régi nagyok járnak, ill. ~tak elől (ma már sokszor belerontanak, de a tervezett elavulás persze con’teo’), s a többi csak másolja a megoldásokat. Az anyagkeveréket - amin ugyanannyi múlik -, azt meg csak ugatják... Hegyjáró szerkesztette 2022.06.24 15:57:20-kor. Hegyjáró szerkesztette 2022.06.24 15:59:40-kor. |