Felhasználók képei - Becii



Suzuki Samurai SJ 413
  • Gyártási év: 1984
  • Motor: 1.6 8V
  • Emelés: ~ 8 cm + erősített rugók plusz két lappal... (+ 4cm bodylift)
  • Teleszkópok: elöl Astra F, hátul Niva
Gumik: 235/75/15 Hankook MT ,
          

+ 200 mm kevlár kuplung
+ 4.3t csörlő
+ hátsó levegős diff zár
+ negyedelős osztómű
+ Uaz kardán
+ omega szervó, elektormos szivattyúval
+ hardtop tető
+ suzuki gti ülések
+ suzuki gti kormány
+ Alu benzintank burkolat
+ 30 mm-es nyomtávszélesítés
+ H4-es fényszórók
+ méterszámláló
+ 120 W Led fényszóró
+ 10 LE-t érő matricázás:)

2008.:
Az egymással való ismerkedés nem volt zökkenőmentes...a kocsi korából adódóan ,ami lehetett az tönkre is ment...Szinte azonnal mind két váltót ki kellett cserélnem,majd miután már azt hittem hogy más már nem jöhet, eltörött az első hidam...
A motor nem rég esett át egy teljes felújításon, így vadi új dugattyúkat, hajtókarokat,csapágyakat kapott...A dugattyúk cseréjével a lökettérfogat azonos lett az injektorosokéval...igaz ez nem sok javulás,de azért érezhető...:)
Most kezdem azt érezni ,hogy mechanikusan kezd összeállni a gépezet, bár még van mit módosítani.

2011.:
Kilakatolódott az autó, s így most már hivatalosan is nulla rozsda van a kasztnin! Az alváz nem volt rossz, így csak egy réteg rücsit kapott. Ha majd nem tetszik ,akkor jöhet a homokolás és a szinter...
Festés is kész! Papíron VW piros, a valóságban majdnem a gyári piros. Az autó sikeresen leműszakizott még áprilisban. Időközben az összes fék alkatrész lecserélődött, bár hátra még nem sikerült szereznem önbeállókat, s így még nem 100%...Rövid időn belül kap majd erősebb lökhárítókat, s egy külső-belső csövezést. Nem kimondottan verseny célra készül, de védeni talán véd majd:) Az autó szerintem sosem lesz teljesen kész, de amit még feltétlen szeretnék, az egy szélesítő pogácsa szett, egy ezres terepváltó, valamint egy levegős hátsó diffizár. Ha ezek meglesznek, s üzembiztos a gép, akkor több alakítás nem hiszem hogy szükségeltetik majd. 

2012:
Másfél év elteltével mondhatni hibátlanul üzemel az autó. Ez azt mutatja számomra, hogy az előzetes tervek megfelelőek voltak. Kisebb hibák természetesen vannak, gondolok itt a laprugó törésre. De ez sajnos a sport velejárója, így nem lehet kivédeni....Időközben elkészültek a nyomtávszélesítők, illetve a levegős diffizár. Jelenleg ideiglenesen csak egy tartály van a kocsiban, amit előre feltöltök levegővel. Ezt a későbbiekben egy fix kompresszor táplálja majd a motortérből. A további tervek annyiban módosultak, hogy az ezres terepváltó helyett inkább negyedelősre fájt a fogam, s nagy örömömre 2012.10.04 óta már az autó alatt van. Továbbá a jelenlegi gátlókat kicserélem majd gázosra...még mindig nagyon pattog a kocsi...


Vihar előtti csönd..:) Vasvári sánc Hátsó kerék és padló között 55cm... Hátsó kerék és padló között 55cm... Tavaszköszöntő Trophy Gellénháza 2012, rajt előtt koncentrálunk(profi kicsi kategória) Tavaszköszöntő Trophy Gellénháza 2012, az egyik specben majális 2012 majális 2012 Szánkó-túra 2013 Szilveszteri túra 2013. Évnyitó Túra 2016. 2016