-
Menü
- Suzuki 4x4
- Fórum
- Képek
- Cikkek
- Apróhirdetések
- Események
- Egyebek
- Letöltések
-
Legfrissebb képek
-
Hirdetés
Vitara
Üzenetek időrendben | |
Hozzászólások száma: 13930 | Oldalak:  1 2 3 4 5 ... 275 276 277 278 279 >> |
Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!
Előzmény: RapaMoto @ 2018.04.25. 06:30:27PerLaci szerkesztette 2018.04.25 21:30:53-kor. |
Előzmény: PerLaci @ 2018.04.25. 07:34:34Belemegy simán |
Előzmény: RapaMoto @ 2018.04.25. 06:30:27Egy az egyben belement a benzinesé vagy hackelni is kellet? |
![]() |
Sekeres márkatárs segítségével sikerült kiderítenem, hogy valóban a motorvezérlőm adta meg magát. Egyelőre egy helyen találtam cseredarabot, de jó lenne még egy ajánlat mellé. A Székesfehérvári, Budapesti (Budafoki út), Keceli bontón kívül hol érdemes alkatrész után nézni 8V vitarához? 33920-56B70 vezérlő kellene. Köszi! |
Előzmény: RapaMoto @ 2018.04.23. 12:39:18Előfordulhat. Enyhe forralt víz szag érződik menet közben.Most megvárom vele augusztust és így használom addig. Bízom benne, hogy a nyári melegben fölerősödik a hiba.Remélem megtalálom, mert télen fagyállóval már költséges lenne.Esetleg kiegyenlítő tartálynál nézegetem, hogy buborékol-e bele melegen. Köszönöm a válaszokat. |
Előzmény: Bertold13 @ 2018.04.23. 12:31:05Előfordulhat. Vagy esetleg a fűtőradiátorod nem lukas valahol? Ott még elfolyhat észrevétlenül a víz. |
|
Előzmény: Bertold13 @ 2018.04.23. 07:18:22Megint hengerfejes. Síkoltasd, új tömítés és mehet. |
Van egy Suzuki Vitarám, 1,6 16v motorral. Valahol eltűnik belőle a hűtővíz. Az előző tulajnál is eltűnt és hengerfejes lett. Vett bele új hűtőt, vízpumpát, hengerfejet. Szivárgást nem látok rajta. Az olaj nem vizes, a víz nem olajos. Kipufogógáz tiszta. Nem forralja a vizet, szépen bemelegszik és tartja a hőfokot. 2 órás túrázás alatt eltűnik belőle 2 liter víz. A kiegyenlitő tartály is üressé válik. Esetleg valaki találkozott már hasonlóval? |
Tegnap megtörtént a szétszerelés. A képeimnél megtudjátok nézni. Szerintetek az normális, hogy a rugó lapok íveltek. Sajnos beépítés előtt nem készítettem képet. Én egyenes rúgókra emlékszem. |
Előzmény: Sigma6 @ 2018.04.19. 22:51:58Értem, de ott is ugyanúgy torzul a dolog, és amiatt van az, hogy rövid idő alatt eltűnik a kuplungholtjáték. Nézd meg még a pedáltartó tengely perselyeit is. |
Előzmény: Tibi @ 2018.04.19. 22:27:54Még nem szedtem szét, de szerintem nem a laposvas törött el hanem a tengely végén a négyzetes hasáb. Az előző esetben az törött. Majd holnap meglátom. |
Előzmény: Vilmaboy @ 2018.04.19. 20:47:18Szerintem jól lett összerakva, de holnap szétszedem. |
Előzmény: Sigma6 @ 2018.04.19. 19:47:26A pedál végén lévő bowden húzó laposvasat kell csak cserélni. 2-3e, ha jól emlékszem és gyári! Ha bontott pedált veszel úgyanúgy szar, mind eltörik. Olvass vissza, valahol már leírtam nemrég. |
Előzmény: Sigma6 @ 2018.04.19. 19:47:26Hát ez elég kuplung szerkezet szagú. De ha szétszeded látni fogod. Tuti jól raktad össze? |
Tanácsot vagy ötletet szeretnék kérni! Az 1,6-os autómnak megint eltörött a kuplung pedálja. Pont úgy mint január végén. Februárban cserélve lett a teljes kuplung szett és vettem egy bontott pedált. A jelenség szinte azonos volt. Beállítottam a bovdent egy napig jó volt másnap már nehezen tudtam váltani, aztán sehogy. Alámásztam laza volt a csavar, utána húztam gondoltam ki lazult. Aztán még egyszer. Erre ma megint ismétlés. Az első pedál benyomásra letörött a húzó rész. Mi lehett a baj, mit csináltam rosszul? Amennyiben valaki tudja a megfejtést az segítsen tanáccsal mert nem szeretném ezt végig játszani harmadszor is. Nem gondolom, hogy a kuplung szerkezet két hónap alatt tönkre ment. Bár kitudja. Holnap szét lesz szedve. Akkor majd talán többet fogok tudni. |
![]() |
Előzmény: kenci @ 2018.04.17. 15:09:14Köszi, mihelyst megszárad az alvázvédő az első bölcsőn, felemelem és megnézem. ![]() |
|
Előzmény: Tibi @ 2018.04.16. 22:39:25Ha kitolattad, akkor sem tudod körbeforgatni a féltengelyt, csak addig (jó fél fordulat) amíg újra be nem zár az agy. Mert ugyebár az automata agy esetében a féltengely zárja a szabadonfutót. Ha felemeled, a kerekeket forgasd meg, akkor nem szabad forogni a féltengelyeknek, első kardánnak. |
Előzmény: KozmaAdam @ 2018.04.17. 13:42:20Hívj fel! 30 463 9667 |
Előzmény: Tibi @ 2018.04.16. 22:39:25Nekem pontosan ugyan ezt csinálta. Amikor leszedtem a kereket vettem észre, hogy az automata agy ki lazult a helyéről és beakadt a féltengely.... |
Előzmény: KozmaAdam @ 2018.04.16. 09:40:09Az a megoldás is érdekel, hogy az én ECU-mat teszteljük meg egy működő autón, ha valakinek épp ilyen ecu-val megy a kocsija és lenne olyan kedves segíteni. Köszönöm |
Előzmény: RapaMoto @ 2018.04.16. 14:46:35Csókoltatom azt a mérnököt, aki eredetileg aluból találta ki a diffi házat. ![]() Hétvégén rászántam magam a motorvédő lemez alján lévő agyagbegyűjtő "olajcsere lyuk" behegesztésének és a kereszttartó lealvázvédőzésének, mert az elmúlt egy évben igen megkopott mindkettő. ![]() Akkor nézegettem, hogy miért van az, hogyha nincs négykerékben, de mégsem forognak az első féltengelyek körbe. Szar az automata zár esetleg? Kitolatáskor kattan és utána nem is hajt az eleje. Kézzel tudnom kéne ilyenkor a féltengelyeket körbe forgatni? |
Előzmény: RapaMoto @ 2018.04.16. 14:46:35Nekem is sikerült eltörnöm múlthéten az első difiházat egy elakadt ford ranger húzása közben félegyben kínoztam centiről centire haladtunk. |
![]() |
Nincs valakinek kölcsön egy teszt erejéig ECU-ja 8v-hez? Ezt kellene helyettesítenem: 33920-56B7 E2T41371 2908A EC-MT Egy hónapja áll a kocsim, valami elektromos probléma miatt... Az autóvillamossági szaki szerint is azzal lesz a gond, de nem biztos benne, meg kellene tesztelnem vásárlás előtt... ![]() Help! |
Előzmény: Sigma6 @ 2018.04.15. 07:16:39Felhasználói képek, görgess legalulra, képfeltöltés. Az első kép lesz a profilképed. |
|
Szeretnék néhány tapasztalatot olvasni arról, hogy ha elől beépítek 3cm emelést akkor az mennyire csökkenti a féltengelyek élet tartalmát normál használat mellett. Elsősorban mezei földutakon járok. A kocsin AT-s gumi van és nem is tervezek MT-re váltani. Továbbá az is érdekel, hogy ilyen mértékű emelés estén az első difi mennyivel kerül magasabbra? Biztos van köztetek olyan aki gyakorlati tapasztalatokkal rendelkezik a feltett kérdéseimre. Az egész mögött az van, hogy tetszene megemelve de igazán nem látom a gyakorlati hasznát az én felhasználási körülményeim mellett. Aki tud válaszolni azt kérem tegye meg és ne tartsa magában! |
Előzmény: Kenszoni @ 2018.04.08. 12:08:49Igen, de a jobbos balos oldalt is ki kell cserélni benne, így jobbos balos féltengelyt is vegyél a diffi belsőn kívül. |
Ha kicserélem a difibe a 26 fogas féltengely helyét japánra akkor gond nélkül használható a japán féltengely? |
Előzmény: kenci @ 2018.04.05. 13:58:21Nem terád gondoltam gumiügyben ![]() Marad a régi nóta, vadászhaverom eladta a Nívát,és megint vett egy Terrano 2-őt. Majd mellette megyek terepen. Én még egy Terranóval is kiegyeznék egy autónak. Van most fönn a használtautón pár, ami tetszik. De 40-éves létemre még mindig beleszólnak az életembe :(. |
Előzmény: mozdonyos @ 2018.04.05. 13:06:25Az a gumi elfér alatta emelés nélkül is, ráadásul a 2 centi emeléssel sem fogod kivinni terepre. Egyébként megveheted a csodagumit, nem haragszok meg érte! ![]() ![]() ![]() ![]() |
Előzmény: RapaMoto @ 2018.04.04. 20:06:35Értem. Köszi a tanácsot. Mondjuk az Asfir szett kerülne kb 200-ba ha jól saccolom. Az OME rugók sem jönének ki 100-ból szerintem. Azt hogy milyen gumit szeretnék,azt nem írom le,mert egyik Jimny-s kolléga morcos lesz ![]() |
Előzmény: sekeres @ 2018.04.04. 19:37:41Ahányszor elkezdem a "régi nótámat",mindig ugyanoda térek vissza. Egy autóval nehéz megoldani a dolgot tényleg. Én még egy kockavitarával is beérném egyedüli autónak. De anyu kinyírna,hogy "ezt lecserélni egy régebbire". Mert sajnos nem akarják megérteni,hogy én ilyen értékü autót nem tudok nyugodtan használni az aszfalton kívül mint a mostani. |
Előzmény: mozdonyos @ 2018.04.04. 19:26:45A haspáncél is csak a szikláktól/tuskóktól védi az autót, a sarat viszont nagyon nehéz kimosni tőle. Ahogy olvaslak ezek közé nemigen szándékozol bevinni az autódat, tehát egy felesleges extra vásárlásától megkímélnélek. Csak egy tanács... |
Előzmény: mozdonyos @ 2018.04.04. 19:28:15...pedig az emelőszett + fóliázás + haspáncél árából már kijönne egy kockavitara és azt lehetne "gyötörni"! |
Előzmény: RapaMoto @ 2018.04.04. 19:08:20Értem. köszi. Lenne pénzem emelőszettre is,de félek hogy nagyon módosul az autó. |
Előzmény: sekeres @ 2018.04.04. 18:53:36A főnökasszony ![]() Így ezzel az autóval kell megbékélnem. Kicsit terepjásósabbá tenném. De még fejben kell helyretenni a dolgokat,mert még a szőlőhegyi úton is összeszorul a gyomrom, ha megyek ki füvet nyírni ne hogy megkarcoljam :(. Pedig azt hittem hogy sinen vagyok kockavitara ügyben. Kis emelés/AT-gumi/Asfir alu haspáncél. A fóliázás árát még meg kellene emésztenem,mert nem vagyok milliomos vadász,aki ötévente Hilux-ot cserél,és vétel után lefóliáztatja. |
Előzmény: mozdonyos @ 2018.04.04. 17:26:11A rugó akkor fordul ki, ha túl hosszú lengéscsillapítót raksz be, tehát nagyobb utat tud bejárni a lengőkar (kifele). Ha meghagyod a gyárit, nem lehet gond. |
Előzmény: mozdonyos @ 2018.04.04. 17:26:11Hát persze hogy kifordulhat....extrém körülmények között! De Nálad nem fog! De ha ettől félnél, acélsodronnyal rögzíteni is lehet! De miért is akarod megemelni? Szeretnéd a határait feszegetni? |
Előzmény: sekeres @ 2018.04.04. 15:05:58Egyszer az index off-road fórumán érdeklődtem a pogácsáról. Egy Land Roveres szaki mondta,hogy kifordulhat a rugó. De gondolom nagyobb pogácsára gondolt,meg off-road körülményekre. |
Előzmény: RapaMoto @ 2018.04.04. 14:30:13Következő gumicserekor a 225/70r16-os gumik helyett 225/75r16-ost vennék. Ez még egy centi,és akkor talán még nem feszítettem túl a húrt. |
Előzmény: mozdonyos @ 2018.04.04. 14:13:29Azért egy 2 centis pogácsa biztosan olcsóbb... Hát igen... mi értelme...?! |
Előzmény: mozdonyos @ 2018.04.04. 14:13:292 centi emelést elbír a gyári lengéscsillapító is, kérdés, hogy megéri-e a plusz költséget 2 cm. Sokat nem fogsz észrevenni belőle... |
Old Man Emu rugókat(gátlók nélkül) a Grand Vitarámhoz, akkor nem lenne semmi probléma a futóműnél? 20mm-rel hosszabbak csak a rugók,és állítólag működik a dolog: http://trasek.com.pl/webpage/new-grand-vitara-oslona-chlodnicy.html mozdonyos szerkesztette 2018.04.04 14:13:49-kor. |
Előzmény: KozmaAdam @ 2018.03.27. 20:44:02Nem tudom, de azért nem gyújtanám meg, hogy kiderüljön. Sanszos, hogy csak kontakt hibád lesz. Vagy valamelyik biztosíték sz.pat, látszatra jó, közben mégsem. Jártam már így |
-
A mai nap...
2018. Április 26. Csütörtök,
Ervin napja van. -
Belépés
-
Legfrissebb üzenetek
-
Idõjárás
-
Hirdetés
-
40 éve...