-
Menü
- Suzuki 4x4
- Fórum
- Képek
- Cikkek
- Apróhirdetések
- Események
- Egyebek
- Letöltések
-
Legfrissebb képek
Vitara
Üzenetek időrendben | |
Hozzászólások száma: 15236 | Oldalak:  1 2 3 4 5 ... 301 302 303 304 305 >> |
Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!
|
|
Esetleg valakinek volt ilyen, vagy hasonló hibajelensége? Előre is köszönöm! |
Előzmény: bigi @ 2023.12.10. 17:04:55Az üzemanyag szűrőt cseréltem. Valószínű a szivattyú lesz. Köszi! |
Előzmény: Criterion @ 2023.10.23. 12:52:37szerintem a geo-k nem terepesek, felező sincs. ennek azért nézz utána. |
Előzmény: david83 @ 2023.12.05. 10:12:53igen lehet, de az üzemanyagszürő is lehet koszos. |
Van egy 2002-es, 2.0 HDI (RHZ motorkód) Grand Vitarám. Pár hónapja bedobta a nyomásérzékelő szenzor (ami a közös nyomócsövön van) hibát. Kb. 2500-as fordulat körül le is tiltott. Kicseréltem a szenzort, de nem lett jó. Utána kicseréltem a nyomásszabályzó szelepet is (ami a nagynyomású szivattyún van). Egy darabig jó volt,de újra bedobta a hibát. Ezután kicseréltem a közös nyomócsövet, felújítottam a szivattyút, de úgy sem lett jó. Kicserélem a szivattyút is, de még mindig nem jó. Szenzort és nyomásszabályzó szelepet kétszer is cseréltem, de hiába. Viszont amit észrevettem, hogy amikor majdnem üres a tank, akkor alig akar menni / gyorsulni, ráadásul úgy hallom, hogy az üzemanyag szivattyú is elég hangos. Lehet az üzemanyag szivattyúnak ehhez köze? Itt arra gondolok, hogy egyáltalán nem tud annyi üzemanyagot szállítani, amennyi szükséges. Alapjáraton szépen, egyenletesen jár, nem dadog, de amint elindulok vele alig akar gyorsulni. Vagy esetleg van a tankban valami szűrő, ami szennyeződött?! Előre is köszönöm, ha valaki tudna tanácsot adni! Üdv. Dávid |
|
Előzmény: RapaMoto @ 2023.10.23. 11:59:28Akkor nem kell tartani az ilyen tipusoktól? Igazábol manapság mar az alkatrész beszerzéssel nem igazán kellene hogy legyen probléma szerintem. https://www.facebook.com/marketplace/item/814599240338914/?ref=facebook_story_share ez az egyik amit már egy ideje nézegetek, mit szóltok hozzá? |
Előzmény: RapaMoto @ 2023.10.23. 11:59:28Akkor nem kell tartani az ilyen tipusoktól? Igazábol manapság mar az alkatrész beszerzéssel nem igazán kellene hogy legyen probléma szerintem. https://www.facebook.com/marketplace/item/814599240338914/?ref=facebook_story_share ez az egyik amit már egy ideje nézegetek, mit szóltok hozzá? |
Előzmény: RapaMoto @ 2023.10.23. 11:59:28Akkor nem kell tartani az ilyen tipusoktól? Igazábol manapság mar az alkatrész beszerzéssel nem igazán kellene hogy legyen probléma szerintem. https://www.facebook.com/marketplace/item/814599240338914/?ref=facebook_story_share ez az egyik amit már egy ideje nézegetek, mit szóltok hozzá? |
Előzmény: Criterion @ 2023.10.23. 09:25:57Szerintem csak annyi, hogy itthon nem annyira ismert márka. Valószínűleg bizonyos alkatrészei is különböznek az európai piacra szánt Vitaráktól, de hát a spanyol és japán gyártásúak se egyformák. |
Még új vagyok sz oldalon is és a témában is, szeretnék vásárolni egy Vitarát, honapok óta bújom a hirdetéseket és azt veszem eszre,hogy a geo teackerek nem olyan kelendőek mint a többi meghirdetett társa,van valami titok ami miatt nem igazán veszik ezeket? |
Még új vagyok sz oldalon is és a témában is, szeretnék vásárolni egy Vitarát, honapok óta bújom a hirdetéseket és azt veszem eszre,hogy a geo teackerek nem olyan kelendőek mint a többi meghirdetett társa,van valami titok ami miatt nem igazán veszik ezeket? |
Előzmény: RapaMoto @ 2023.10.18. 09:36:31Köszi! |
Előzmény: .Levi @ 2023.10.16. 20:26:30Elég az 1-1 oldalanként. |
Ore 2” os emeleőszett beépítésnél eleg csak oldalanként egy-egy dőlésszög állító csavart betenni vagy kell a kettő? |
Előzmény: geo @ 2023.10.15. 20:50:33Így barátságosabb az ára |
Előzmény: szabobandi78 @ 2023.10.08. 09:06:02Nem tudom, hogy ez jó-e, de VIN szám alapján vissza lehet keresni, milyen tank van benne. Keress rá erre: Suzuki 89101-67D010 geo szerkesztette 2023.10.15 20:51:27-kor. |
Előzmény: szabobandi78 @ 2023.10.08. 09:06:02Nekem is szita lett, én keményforrasztással beforrasztottam a lyukakat.nem találtam új tankot emberi áron,bontottat meg nem akartam. |
55l-s tankot keresek 2001 spanyol 1.6 benzin 5ajtós vitarámhoz. Sajnos szita lett az enyém,gyári van csak 260eft. Köszönöm a válaszokat! András 30 4031833 |
Sziasztok, régen voltam itt megosztom veletek a tapasztalataimat. Előszó: generátor melegedés Az autót látta már 2 autóvillamossági és mindeni azt mondja, hogy így fasza minden ahogy van. Jók az elektromossági rendszerben mért értékek. (Akksi kőr, generátor kőr, izzítási kőr) Röviden: Mitsubishi generátor van benne, álló és forgórész Ok. Csapágy cserélve, fesz.szab. cserélve. Kicseréltem az összes ékszíjjat is,mert utoljára az hangzott el a kollégától, hogy meg van égve az ékszíj és azért nyikorog...... Indítás után hideg motorral indítod kb.30 mp. és forró az egész ház. Azt vettem észre , hogy az állórész tekercselése körűl kezd melegedni kőrbe a ház. Komolyan már arra gondolok , hogy ez a normális. Az izzító kábelt is lekötöttem(csati széthúz)-akkor lehetett hallani,hogy megszünt a generátor terhelése, -mert van nála utó izzítási folyamat. Valaki tudja esetleg meddig tart az utó izzítás. (ott 33Ampert mértem) Az izzító kábel csatijánál meleg volt a vezeték ahogy megfogtam. Röviden ennyi lenne ez a röpke 1,5 hónap eredménye. Ha valakinek van ötlete, találkozott bármilyen hasolnó problémával. az ne tartsa magában. Köszönöm |
Előzmény: bubuka55 @ 2023.06.15. 17:33:09Lehet hogy az izzítással vannak gondok. Próbáld ki úgy hogy lekötöd az izzító kábelt az jó sok áramot vesz fel ,elképzelhető hogy az szívja meg a generátort. |
Előzmény: Gee @ 2023.05.25. 05:39:02Sziasztok. Nem jutottam sikerre a generátor projektben. Ismét eltelt 2 hét. És ugyanúgy melegszik a generátor. Ki lett cserélve benne minden. csapágyak, bronzkefe, fesz.szb. Lakatfogóval rá lett mérve a generátorra és 7-10 Amperral tőlt folyamatosan. Az akkumulátornál 5-6 Ampera a töltő feszűltség. Az utóizzítási folyamat hideg motornál kb 2-3 percig tart 32Amper áramerősséggel. Ismét olyan meleg volt a generátor , hogy a kezem kb 2-3másodpercig bírta elviselni. Ha valakinek van 2.0Td mazda motoros ,legyen szíves nézze meg a generátort, hogy mennyire melegszik fel. Több ölteletem nincs. |
Előzmény: bubuka55 @ 2023.05.24. 21:41:16Még ami eszembe jutott ha van egy egyenáramot is mérő lakatfogód,akkor azzal tudsz nézegetni hogy esetleg valami nem fogyaszt túl sokat mert meghibásodott és azért melegszik a generátor. |
Még annyi a generátorról ,hogy Made in JAPAN, beépített dióda hiddal és feszültség szabályozóval. A csapágyazás speckó generátor csapágy csillapítással. A vákumfék levegőt előállító mechanika a motortól kap kenőanyagot egy olajcsövön keresztül. A töltőkábel a generátoron egy 10-es anyával van rögzítve, a vezérlésnek egy műanyag csatlakozót kell a generátor oldalába bepattintani. Köszi Bigi, RapaMoto, Gee az infókat. |
Előzmény: bubuka55 @ 2023.05.18. 07:46:00szia. nem biztos, hogy lett baja az aksinak, ha a generátor tultölt, akkor elképzelhető cellazárlat, de ha egymás után 3x jol indit, akkor nincs baja. Ezt probáld ki. |
Előzmény: bigi @ 2023.05.17. 10:22:42Sziasztok, A generátor tegnap kiszedtem ma van próbapadon, estére többet tudok az állapotáról. Az têny H amikor megforgattam kézzel az ékszíjtárcsát nyikorgott egy kicsit a csapágy , úgyhogy az tuti megérett a cserére. Viszont van itt még valami. Visszaraktam a sarukat az akksira és 2-3 másodpercig sistergést hallottam az akkumlátorból,olyat mint amikor zárlatos a cella amikor tőltöd. Biztos H abban az időszakban valamelyik cella megforralta magát mert éreztem a kénsavnak a szagát. Lehet az akku is cserés lesz ? Nem tudom. Nyugalmi feszűltsége 12.6V és indít pöcre. Generátor kábelek nem értek hozzá semmihez. A bajuszkapcsolót kifújtam levegővel egyenlőre megszűnt a probléma. Legyen kész a generátor, beszerelem és megosztom a tapasztalatokat. |
Előzmény: bigi @ 2023.05.17. 10:24:09sajnos minden egyre drágább... |
Előzmény: bubuka55 @ 2023.05.15. 22:09:12Szerintem cserélj bajuszkapcsolót. De le tudod ellenőrizni: ha lehúzod a bajuszkapcsról a csatit és megszűnik a probléma, akkor tádááámm. |
Előzmény: Gee @ 2023.05.17. 05:01:09az meg jo kurva drága, fogalmam sincs miért... |
Előzmény: bubuka55 @ 2023.05.16. 21:24:20ékszij hangja attol is lehet, hogy meg van kopva az ékszij tárcsa. na meg ha kicsit szorul a generátor csapágya. van esetleg elado generátorom, mostanában lett felujitva. ha kell keress meg. |
Előzmény: bubuka55 @ 2023.05.16. 21:24:20Lehet hogy a feszültségszabályozó ment szét,és azért melegszik a generátor. |
Előzmény: bigi @ 2023.05.16. 09:36:40Köszi a tippet. Megnéztem az össze földelést, a test tökéletes, nincs szakadás sehol. Kimértem a generátort a feszültsége 14,2V az áramerősség fogyasztók nélkül 7,6 - 8,4 Amper között változott. Viszont indítás után nagyon forró az egész generátorház-a kezem nem bírja!!! Indítás után kb. 30 sec. után felmelegszik......... és a generátor tuti nagy munkát végez mert most is van "ékszíj" hangja. |
Előzmény: bubuka55 @ 2023.05.15. 22:09:12az akku testpontján is nézd meg a kontaktot, hogy jó e! Egyik ilyen pont a válto és a motor közti csavar, erre megy a negativ testkábel, ez szokott kontaktos lenni a sártól, kosztól, stb, a másik pont a tűzfalnál az akkutol van egy vékony vezeték letestelve a tűzfalra. ezt is nézd meg. bigi szerkesztette 2023.05.16 09:38:33-kor. |
Elektromos probléma miatt írok Nektek, remélem valaki tud segíteni . Lekapcsolt világítás bajuszkapcsoló mellett, világít a távolsági fényszóró és a kék színű kontroll visszajelző lámpa(a műszerfal és a helyzetjelzők nem világítanak). világításnak a kapcsolóreléjét kicseréltem a hiba nem szűnt meg. A generátor tűzforró, töltőfeszültsége 14,2V , áramerősséget nem tudtam mérni. Generátorszíj feszessége megfelelő. Beindítás után kb.fél perccel már a kezem nem bírja a hőt. És tuti van rajta terhelés, mert van egy kis ékszíj nyikorgás. Az akkumulátor + és - csatlakozó pontjai(saruk)nem melegszenek. Akkumulátor üzemképes. Ötlet valakinek??? (bajuszkapcsoló, generátor) |
Elektromos probléma miatt írok Nektek, remélem valaki tud segíteni . Lekapcsolt világítás bajuszkapcsoló mellett, világít a távolsági fényszóró és a kék színű kontroll visszajelző lámpa(a műszerfal és a helyzetjelzők nem világítanak). világításnak a kapcsolóreléjét kicseréltem a hiba nem szűnt meg. A generátor tűzforró, töltőfeszültsége 14,2V , áramerősséget nem tudtam mérni. Generátorszíj feszessége megfelelő. Beindítás után kb.fél perccel már a kezem nem bírja a hőt. És tuti van rajta terhelés, mert van egy kis ékszíj nyikorgás. Az akkumulátor + és - csatlakozó pontjai(saruk)nem melegszenek. Akkumulátor üzemképes. Ötlet valakinek??? (bajuszkapcsoló, generátor) |
Előzmény: bigi @ 2023.04.25. 07:44:50Köszönöm |
Előzmény: bigi @ 2023.05.05. 15:05:16Köszönöm. |
Előzmény: Kopter @ 2023.05.04. 22:42:09Lébár Tamás tel: 0620 338 6215 |
Előzmény: bigi @ 2023.04.25. 07:44:50Megvan Neked a száma esetleg? Nem találom sehol, én nem vagyok fenn a Face-en, ami face oldala nekem megnyílik, ott nincs telszám. A videóikhoz sem írta oda sehova. |
Előzmény: Bazsi @ 2023.04.24. 21:48:24Lébár Tamás, de ő Pécsen van és megbizható, a többi lehet, hogy jó lakatos, de kurvára nem ért a vitarákhoz. ehhez tartsd magad. bigi szerkesztette 2023.04.25 07:45:06-kor. |
Megbizható karosszéria lakatost keresek Pest megye déli részén aki járatos Vitara ET tipus betegségek orvoslásában! Köszönöm előre is az ajánlásokat! B |
Előzmény: csiktor @ 2023.04.04. 22:06:38Előzmény: bigi @ 2023.04.05. 10:18:25Azért nem mind (és itt nem az alábbiakra gondolok, akik az ellenkezőjét ’kitajizálással’ érik el Előzmény: Hegyjáró @ 2023.02.21. 08:32:05+ ld. még Ft árfolyam...Viszont bizonyos gyári alkatrészeket tényleg meg lehet találni a beszállítói piacon, ld. pl. Előzmény: Hegyjáró @ 2018.04.18. 16:19:26Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.08. 00:53:40s az itteni fórumok tele voltak ilyen, jól kereshető tapasztalatokkal - amíg nem mentetek át különféle [f]-oldalakra..."Csiktor"-nak: a behivatkozások behivatkozásait viszont nem látod, csak az eredeti h.sz.-ban. (Az imént ráadásul Jim’ fórumosakat hivatkoztam.) Szóval ez se tök’éles, de [f]-öklendezésekben keresni meg ... Hegyjáró szerkesztette 2023.04.05 13:02:32-kor. |
Előzmény: csiktor @ 2023.04.04. 22:06:38Akkor alighanem az a helyzet, hogy E’rgomban nem gyártanak/-ottak ilyet (a típust mintha nem is forgalmazták volna itthon, mert pár évvel ezelőttig használtban is nehéz volt találni, most viszont már a németek is elkezdhettek szabadulni a Diesel-ektől?) és akkor Japánból jött volna(?), s árkülönbségeket ilyenkor csak az eltérő közvetítői árrések adják.. Ez az arab meg beleláthat a teljes világkereskedelembe - mondjuk ahhoz la. értenek: azt már a tevén is Más, több típusban elsütött alkatrésszel viszont lehet szerencséd az itthoniakkal is: ld. még mindjárt. S majd írd meg, mi lett az eredmény! + a fogyasztásáról tudsz nyilatkozni? ill. ha esetleg töltöttél már bele nemcsak ’kútolajat’, ... [van itt ez a "Privát üzenetek" is, csak az idézőjel kiakasztja] - mert én meg Előzmény: Hegyjáró @ 2022.06.23. 16:31:55Előzmény: Hegyjáró @ 2023.01.23. 16:54:47Előzmény: Hegyjáró @ 2023.01.26. 10:31:57Hegyjáró szerkesztette 2023.04.05 12:34:28-kor. |
Előzmény: csiktor @ 2023.04.04. 22:06:38Az itthoni kereskedők elképesztően el vannak szállva az áraikkal. Pl kerékcsapágy készlet 30e-nél kezdődik, de féltengely tűgörgők sincsenek 8e alatt/db, ugyanakkor párban, szimeringekkel együtt csapágynagykerben 2600.- Ft kompletten, a kerékcsapágyat ugyanitt párban 12e-ért megkaptam. ... bigi szerkesztette 2023.04.05 10:19:23-kor. |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.04.02. 11:40:00Köszönöm szépen a választ. Az ajánlott helyekről kértem ajánlatot az alkatrészre, kaptam is több helyről. Sajnos brutál ára van (100-150e közt szórtak az árak), ami érthetetlen egy ilyen egyszerű, filléresnek tűnő alkatrésznél (1 villanymotor, 1 pici dugattyú meg a ház és kész). Végül külföldről rendeltem töredék árért innen: https://burjauto.com/ Így kell keresni: "pump assy". Gyártói alkatrész kód: 2794065D03 Remélem megjön és remélem, hogy meg is oldja az új alkatrész a problémát. Ha nem, akkor megyek tovább: tömítetlen légvezeték (bár érzésre nem ereszt), vagy pedig a legrosszabb: a difiben lévő zár halt meg és lehet szétbontani az egész első hajtást. :-( Jó írás a témában: https://www.suzuki-forums.com/threads/2nd-gen-4-wheel-drive-problems-to-include-early-thru-04-xl-7s-tech-repair-info-here.24778/ Egyébként király az autó. 300e+ km van benne, nálam kb. fél éve van. Szeretem, eddig mindenhova bevitt és ki is hozott (vadászni járok vele), még úgy is, hogy sokszor szétkapcsolta az elsőkerék hajtást menet közben a rossz pumpa miatt. Észre se vettem, ez még az alap hátsó hatással is átmegy mindenen. :-D |
Ha Suzuki alkatrész, én eddig ezekben jártam, teljes megelégedéssel (időrendi sorrendben): 1. SuzuKing alias S-King Parts: https://www.suzukiautosbolt.hu/elerhetoseg-hROLUNK.html Bp. XVI.k., Ostoros út 65/c https://goo.gl/maps/GLQ5Vtk1r8AqZdCm9 [+36/1-] 4011-062 vagy [+36-] 30 / 2219-798 hé.-pé.: 8-17 - gyárit is tudnak beszerezni, de ’székel’ náluk egy bontós srác is 2. CityCarParts alias ex-SuzuMaxx,-SDX, stb: https://citycarparts.hu/kapcsolat/ Bp. XIII.k., Szegedi út 49. https://goo.gl/maps/8mps8WZdQsZJ5J5s5 [+36/1-] 4122-640 vagy [+36-] 70 / 7732-618 hé.-csü.: 8-17; pé.: -16 - vigyázz: "[P] zóna" ill. az út túloldalán nehezen kiszúrható (X), és utaznak is rá a kerület-bakterek! ( én itt P-zek ilyenkor https://goo.gl/maps/1kgef3nZ6wqu6yyq8 s akkor a "napi 1x 40’-ig is zárva tartható"(!) sorompót is ’leküzdöttem’ 3. SuzuMinn https://www.suzuminn.hu/Kapcsolat.html Vecsés, Lőrinci X Szemere; ti. az bp.-i Üllői út külső vége mellett https://goo.gl/maps/kk94dArPgxWYqoar8 [+36-] 20 / 8080-398 hé.-csü.: 8-16; pé.: -15 - az Üllőin nagyon jó bontós részlegük is volt, de a költözés óta nem jártam; ill. oda személyesen volt érdemes menni: tel.-on érdeklődést nem szerették a nagy forgalom miatt 4. Pécsett az http://alkatreszparadicsom.hu/tartalom/elerhetosegeink alias https://goo.gl/maps/S77vWKUMXnyFWNDJ7 [+36-] 72 / 332-486, 211-718 hé.-pé.: 8-17; szo.: 8-12 - csak rendelni és tel.-ozni, volt szerencsém (apja és fia), de azt teljes megelégedéssel; és gyárit is tudnak beszerezni, jó áron! Hegyjáró szerkesztette 2023.04.02 13:04:49-kor. |
Előzmény: csiktor @ 2023.04.01. 18:25:54Előzmény: Hegyjáró @ 2023.04.02. 11:40:00[Kieg.:] A 2.-t most úgy hívják, hogy CityCarParts; és mindegyik fent van a goolag maps-en, ill. van azonos nevű honlapjuk. A ’King-ék S-King Parts ill. https://www.suzukiautosbolt.hu/ de a goolag ~ként is kiadja. Hegyjáró szerkesztette 2023.04.02 12:01:25-kor. |