-
Menü
- Suzuki 4x4
- Fórum
- Képek
- Cikkek
- Apróhirdetések
- Események
- Egyebek
- Letöltések
-
Legfrissebb képek
-
Hirdetés
Samurai
Üzenetek időrendben | |
Hozzászólások száma: 34589 | Oldalak:  1 2 3 4 5 ... 688 689 690 691 692 >> |
Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!
Előzmény: Tibcsi @ 2018.04.25. 17:43:49ruházz be egy stroboszkópra ! csodákra képes ![]() |
Előzmény: Vilmaboy @ 2018.04.23. 21:14:25Nem voltak meglazulva a csavarok. Tegnap elindult viszonylag könnyen, kicsit nagynak találtam a gyertyahézagokat. Ma indult jól hidegen is. Tegnap voltunk vele kicsit kirándulni és ment szépen. Én inkább a szikra erősségét látom gyenge pontnak. Előgyújtás el tud állítódni? Csavar nem volt fellazulva. Mindenesetre rendeltem egy új elosztófedelet és egy megszakítót is. Aztán lehet a gyertyákat is lecserélem. |
Előzmény: Tibcsi @ 2018.04.23. 20:58:29 |
Előzmény: Tibcsi @ 2018.04.23. 20:58:29Szerintem próbáld felcserélni a kábeleket. Akkor ki tudnád zárni a kábelhibát. |
Előzmény: Tibcsi @ 2018.04.23. 20:58:29Igen. Ezek mind lehetnek. Nem fordulhatott el az alaplap és esetleg rosszkor gyújt? |
Ismét gyújtásügyben szeretnék segítséget kérni! Sajnos megint nem akar indulni a kicsi kocsi(410). kb 10 perc után elindult de valami nagyon nem oké vele. Először mintha csak 2 henger ment volna nem akart pörögni se, aztán elindult a többi is de menet közben rángatott,torpant kicsit. Ennek ellenére hazaértem vele, de itthon megint nem indult rögtön leállítás után. Most sötétben megnéztem a szikrát. A trafóból jó erős szikra megy az elosztófedélbe, de a két kitekert gyertyán alig van szikra. A gyújtáskondenzátort nemrég cseréltem max ha 100 km van benne.A gyertyák szép barnák, nem kormosak, nem olajosak. Mi lehet a hiba? Elosztófedél, megszakító, kábelek? Tibcsi szerkesztette 2018.04.23 21:00:14-kor. |
Előzmény: RapaMoto @ 2018.04.23. 12:35:13Köszi! Így világos. |
Előzmény: fkorei @ 2018.04.23. 10:37:46A T/F az angol Transfer (osztómű) rövidítése. Magyarul a terepváltókart jelenti. |
Előzmény: fkorei @ 2018.04.23. 11:21:31Csak jól mondtam, 2 féle váltókar megoldással szerelt osztómű van. |
Előzmény: fkorei @ 2018.04.23. 10:37:46Bocsánat, a "normál" az a normál sebességváltó kar.. |
Nem tudja valaki, hogy mit jelent a T/F a fokozatváltó karnál? Ahogy nézem van a "normál" meg a T/F fokozatváltó kar megoldás. Ez a sima: https://ci.catcar.info/suzuki/data/143480.png Ez meg a T/F: https://ci.catcar.info/suzuki/data/143485.png |
Azt szeretném megkérdezni ti hogyan szoktátok meghúzni az első kerékcsapágyakat? Jó gondolom érzéssel.... ![]() Mondjuk meghúzom nagyon, majd fél fordulatot vissza és ismét rá egy kicsit aztán kézzel közben ellenőrzőm? Van esetleg nyomatéki értéketek? |
Előzmény: polisport21 @ 2018.04.04. 20:24:08Bocs, nem felejtettem el, csak hirtelen párezer kilométerre kerültem az autómtól. De a linken, amit küldtem, ott az iránymutatás, az 1500-as karbi javítókészlete. Érdemes megvenni, 3050 Ft és minden cserélhető alkatrészt tartalmaz. De azt is írják hogy a dolog az adott motortól is függ, próbálkozni kell. Jó bele a sima Lada fúvókája is, csak a vállból kell egy kicsit leszedni, a menet stimmel. Nekem a primer levegő fúvókáját kellett 100-ról 125-re cserélni, akkor szűnt meg a torpanás. Érdemes ellenőrizni a benzinnyomást a karburátoron, mert az fel tudja tolni a fogyasztást. A gyári szelep a tank előtt van az autó alatt, az valószínűleg döglött már. |
|
![]() |
Előzmény: Pezo @ 2018.04.20. 06:22:26Ha V-vel, akkor meg spanyol. |
Előzmény: Pezo @ 2018.04.20. 06:22:26Alvázszám, ha J vel kezdősik akkor JAPAN ![]() |
Előzmény: Rapid @ 2018.04.19. 20:54:32Nincs rá kvóta. 2-3 évente- 100-150 km |
Előzmény: Pezo @ 2018.04.18. 20:13:55Ugy nez ki h a gyujto trafoval lesz a gond jovoheten erkezik egy bontott, majd kiderul. Hogy lehet megallapitani h spanyol samuraiom van e vagy nem? 97es evjarat 1.3i. A samuraiokhoz amiket arulnak trafokat egyik se olyan mint ami az en samuraiomba van, a swifteknel talaltam bele valot plusz a kis elektornika hozza. 3 vezetekes hall jeladot se arulnak hozza sehol. Lehet h nekem spanyol van es par alkatresz kulonbozik? |
Az lenne a kérdés hogy, 1.3 samuraiba melyik a legjobb vagy legjobban ajánlott motorolaj. Vagy kinek mi a tapasztalata. |
Előzmény: Vilmaboy @ 2018.04.19. 15:19:40Ki tudja, hogy hány éves volt már benne a cucc... Egészen biztos vagyok benne, hogy nem véletlenül voltak berohadva a féknyergekben a dugattyúk. Mennyi időnként érdemes lecserélni a fékfolyadékot egyébként? |
|
Előzmény: Rapid @ 2018.04.19. 14:33:14Akkor most jöhet az én úgy megmondtam? ![]() Lehet rozsda, de simán a bedöglött folyadék is, stb.... |
Előzmény: Vilmaboy @ 2018.04.18. 21:19:07Komplett fékfolyadék csere lett a vége. A benne lévő, elvileg DOT3, valamivel szennyezett volt. Valami sötét cucc úszkált benne (rozsda?) és a főfékhenger tartályának alján is állt fél centi ebből a sűrűbb, olajszerű cuccból. Leürítettem, kitakarítottam, DOT4-gyel feltöltöttem, légtelenítettem és most sokkal jobb a fékhatás. Még ki kell cserélnem hátul a 2 önbeállót, mert elment a karon a minta, de aztán elvileg kész lesz a fék. 2 hét után. ![]() |
Előzmény: Pezo @ 2018.04.18. 20:13:55ennek a jeladónak van egy egyszerűen javítható meghibásodása. vasreszeléket gyűjt össze a mágnese. ki kell venni, meg kell próbálni leszedni róla, ronggyal letörölni vagy valami ragacsba beleragasztani és azzal eltávolítani. |
Előzmény: Rapid @ 2018.04.18. 15:31:46Az hogy ha felpumpálod és felkeményszik, majd indításkor puhul, az oké. Jár a motor, megy a rásegítő. Légteleníteni álló motornál kell. Viszont ha a főfékhenger rakoncátlan, sérül a karmantyú stb, akkor okozhat levegősödést, fékhatás csökkenést stb. Ha a légbuborék a csövekben van esetleg (légtelenítés ellenére visszapuhul, vagy puha marad), nem a munkahengerben, akkor szivacs, mert ki kell pumpálni. Ekkor viszont már javallott a teljes fékolaj csere. |
Előzmény: Pezo @ 2018.04.18. 20:13:55hiba 42 Crank Angle Sensor, szerintem ez a holtponti jeladó lesz. "Főtengely jeladó, vagy más néven főtengely holtpont jeladó, illetve motorfordulatszám jeladó azért van az autónkban, hogy megállapítsa a fordulatszámot és a forgattyús tengely szöghelyzetét. Ez kell a a befecskendezés és a gyújtásállítás kiszámításához. A főtengely jeladó által mért és továbbított adatokat a motor vezérlőegysége használja fel a befecskendezés időpontjának és a gyújtásállításnak a kiszámításához." Szerintem neked ezzel lesz bajod. Illetve ha lehet hogy ez a baj. Nem magyarázza a relé kattogásokat és ilyesmiket szerintem. Vilmaboy szerkesztette 2018.04.18 21:10:11-kor. |
|
Előzmény: Rapid @ 2018.04.18. 15:31:46Nem tudom pontosan mi a magyarázata, de szerintem ez a fékrásegítő működésével függ össze, és normális. Legalábbis én ilyesmiket tapasztaltam eddig különféle autókon. De javítsatok ki, ha tévedek. |
Ki lettek ugye cserélve a hátsó munkahengerek, csövek, elöl meg fel lettek újítva a féknyergek és új fékpofákat kapott. Le lett légtelenítve, álló motornál. Namost, amikor nem jár a motor, akkor gyorsan és szépen felkeményedik a fékpedál. Ha taposom a féket és beindítom a kocsit, akkor még egy 6-8 centit bentebb megy a pedál. Járó motornál kellene légteleníteni vagy döglődik a főfékhenger is? Vagy mi a bánat van? Már a hajamat tépem... |
Ki lettek ugye cserélve a hátsó munkahengerek, csövek, elöl meg fel lettek újítva a féknyergek és új fékpofákat kapott. Le lett légtelenítve, álló motornál. Namost, amikor nem jár a motor, akkor gyorsan és szépen felkeményedik a fékpedál. Ha taposom a féket és beindítom a kocsit, akkor még egy 6-8 centit bentebb megy a pedál. Járó motornál kellene légteleníteni vagy döglődik a főfékhenger is? Vagy mi a bánat van? Már a hajamat tépem... |
Előzmény: lac001 @ 2018.04.17. 21:37:30A trafó sok fura dolgot tud csinálni. ![]() Gyertyák tiszták vagy olajosak? Mert lehet, hogy Verhovina ötlete lesz a "nyerő", ha olajosak azok a gyertyák. |
Előzmény: lac001 @ 2018.04.17. 20:16:07Szerintem ott a hengerben lesz a gond, gyűrűk, szelepek, kompresszió. Nekem a régi VW Bogaram egyik hengere ugyanezt játssza már évek óta, abban az egy hengerben be is szokta köpni néha a gyertyát, és tiszta olaj, amikor kiveszem, füstöl is már szegény, tuti ott valami nekem szarrá van kopva. A többi hengerrel meg sosincs gond, ott szép barnák a gyertyák. De egyelőre jó ez így nekem, amennyire kell, nincs kedvem bontani ![]() |
Előzmény: Rapid @ 2018.04.17. 20:52:15És a trafó miatt lehet hogy csak kettő nem megy? Én azt gondolnám ha a trafó kuka akkor minden hengernél baj lesz. |
Előzmény: lac001 @ 2018.04.17. 20:16:07Én trafóra tippelnék. Vagy gyújtáselektronika. |
Találkozott már valaki azzal a jelenséggel, hogy alapjáraton a két első henger nem megy? Ha leveszem a két első gyertyáról a pipát akkor is ugyan olyan döcögve de épp elmegy alapjáraton mint mikor rajt a pipa. kicsit magasabb fordulaton már szépen jár. cserélve lettek a gyertyák,gyújtókábelek ,elosztófedél,rotor. szerintetek mitől lehet ez? |
Előzmény: bútorműves @ 2018.04.16. 22:01:03Épp pár sorral lejjebb írtam le hogy kell kivillogtatni ha nem odb csatis meg. Ha villogós, akkor google a te barátod. Beírod hogy samurai error code, és megnézed mit jelent. 2 számjegy. A számjegyek közt hagy 1 sec szünetet. Pl ti ti tá ti ti ti ti az a 24. 3x ismétli meg a kódot. |
Előzmény: bútorműves @ 2018.04.16. 22:01:03Bármilyen, és ezt vedd szó szerint! Ki kell villogtatni, vagy olvasni ha már az újabb fajta rendszerű. |
|
Előzmény: Vilmaboy @ 2018.04.15. 08:25:19Szia! Ha nem megy a km mutató, de a motor jár, egy idő után kidobja a hibakódot. Ha megjavítottad a mutatót/spirált, kivillogtatdod, és elvileg nem jön vissza újra. |
Előzmény: Vilmaboy @ 2018.04.15. 07:42:00Megtaláltam a hibakód kivollogtatását közben. A biztosíték táblán van egy diag nevű hely, ahova be kell tenni a tartalék biztosítékot. 24es hibát dob ki ami a jármű sebesség érzékelő. Szó szó, nem megy a kilométer óra mióta összerakták. Hol keressem a hibát? Spirál vagy valami érzékelő van a motorban vagy valahol még pluszban? Fordulatszámmérő megy. Csak a kilométer óra nem. |
|
Illetve van valakinek rajza hogy a vákumcsoveket hogy kell pontosan bekötni? Melyik hova megy, melyik szelep melyik részéről ... 1.3 injektor |
Előzmény: Milan1984 @ 2018.04.14. 07:33:05Nem a kacsoló szerkezet háza alumínium, ezt kézzel. Kapcsoló villa öntvény, öntvény pálcával felegesztve a visszajelző miatt ( köszörű korong ) A híd tokot is kellet reszelni 2 helyen azt meg felső maró fúrógépbe, A vizsga sikerült csak nagyon ráhúztam a kúpkerékre a tányérkereket, szedhetem szét kicsit lazítani rajta |
Előzmény: Palfy @ 2018.04.13. 21:25:57Köszi a segítséget, de az elötte lévő karbival nem torpant meg. Cdak 20 litert evett és azért cseréltem le. Meg belenyultam és ukrán karbit vettem, ahhor meg nem találok nagyobb fúvókát. |
Előzmény: Palfy @ 2018.04.13. 22:30:47Köszi a képeket ahogy ígérted. A kapcsolószerkezet csavarlyukai mellet elég vékonyka "hús" maradt azért. Kézzel reszelgetted ki? Úgy emlékszek ez valami öntvény nem? A híd ezen részén is kellett reszelni vagy csak a kapcsolószerkezeten, mert pontosan nem látom. Mikor lesz a próba?, biztos jól fog vizsgázni. |
http://dioferr.hu/galeria/ Palfy szerkesztette 2018.04.13 22:31:35-kor. |
Előzmény: Milan1984 @ 2018.04.13. 21:55:29Csak a 4 rugó köteget vettem meg 130eft-ért |
Előzmény: Palfy @ 2018.04.13. 21:19:15Szia, Lehet érdeklődni h mennyiért sikerült a szettet beszerezni? |
-
A mai nap...
2018. Április 26. Csütörtök,
Ervin napja van. -
Belépés
-
Legfrissebb üzenetek
-
Idõjárás
-
Hirdetés
-
40 éve...